O otomobil üreticileri de ona göre performans veren ürünler alıp kullanıyor. Otomobil galerisine gittiğinde sıfır araçların altında ki lastiklere baktığında kimisi gidip ekonomi odaklı eco contact 6 kullanıyor, kimisi gidip yüksek performans veren pilot sport 4 veya premium contact 6 kullanıyor. Lastik markalarıyla ona göre anlaşıyorlar. Ampul konusu da böyle. Otomobil üreticileri neticede bunu kendi üretmiyor dışarıdan alıyor. Kimisi ekonomi odaklı ürünler alırken kimisi daha üst segment ampuller alıyor. Ayrıca sadece ampul değil araçlarda kullanılan far aynası, mercek kalitesi gibi üretim detayları da var.
Endüstride devir önce xenon'du, şimdi led ampullere kaydı. Kimse gidip halojen ampullere yatırım yapmıyor artık. Olup olan en iyi ampuller xtreme vision, unlimited plus, racing vision, laser v.b ürünler. Onların da zaten ömür ve performans oranları belli. Ayrıca en yüksek enerji tüketimine sahip farlar halojenlerdir. Bunlar da emisyon ölçülerini yükseltiyor. H1 değerli halojen bir ampul, xenon bir ampule göre 1,3 g daha fazla emisyon değeri ortaya çıkarıyor. Çünkü halojen ampul 55W güç isterken, denk bir xenon ampul 35W güç istiyor. Bunun yanında daha az güçle daha uzak mesafeyi de aydınlatıyor. Daha geliştirilmesi demek daha fazla emisyon değeri demek.