KAPALI Polo GTI

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Arkadaşlar, arkadaşla 1 haftalığına arabayı değiştik. 13’ Polo GTI, full stock, 57 binde, tam benim için yapılmış, arabaya bayıldım. Mercedes’i satıp net alıyorum, haberiniz olsun dedim :)

Bu akşamki gazlama ortalamam:


Isınmayan araba yoktur, yeteri kadar ısıtılmayan araba vardır :)


Yemleniyoruz:


Bu arabaya yol tutmuyo diyen çarpılır, 16’ üretimli Falken var, gayet iyi yol tutuyo, bide arabanın şaside işlem var, valla arkadaş satıyo, eğer fiyatta anlaşırsak alabilirim :)
 
Valla güzel araba özgür.

Polo nun performans olarak en büyük eksiği frenleri. Güzel bir disk balata kombinasyonu ve çelik fren hortumu yaparsan pistte dahi sorun yaşamazsın heralde.

Dsg falan zaten bilinen şey ama asıl tehlike, yazılımlı supercharger + turbo kombinasyonundaki tsi larda segman ve piston dağıtma. Onu bi araştır istersen.

Hele ki yay, intercooler ve filtre yaparsan baya efso huzlı bişi olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve kaanc5
Valla güzel araba özgür.

Polo nun performans olarak en büyük eksiği frenleri. Güzel bir disk balata kombinasyonu ve çelik fren hortumu yaparsan pistte dahi sorun yaşamazsın heralde.

Dsg falan zaten bilinen şey ama asıl tehlike, yazılımlı supercharger + turbo kombinasyonundaki tsi larda segman ve piston dağıtma. Onu bi araştır istersen.

Hele ki yay, intercooler ve filtre yaparsan baya efso huzlı bişi olur.


305mm fren varmış, bu arabanın disk balata sıkıntılı, yoksa stock bir arabanın eminim frenleri böyle kötü olamaz. 180lik modellerde supercharger turbo kıran dağıtan ya da motor dağıtan duymadım, genellikle yükleyen tayfa sıkıntı yaşıyor. Arabaya komple stock binerim, full yetkili servisime gider, kafam rahat gazlarım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve stan
Arkadaşlar, ben 4 yıldır aradığım her şeyi şu an GTI’da buldum, Ankaralılar bilir, kuğulu alt geçidi var, cinnah a bağlayan, oraya en iyi kia ile girebilmiştim yay+kule spec ile, apex ile 160 la girmiştim, bugün o 2 şeritli yolda sağ şerit doluyken apex yapamadan 155 ile girdim ki daha o şekilde gireri vardı arabanın, arkadan motosikletle arkadaşım takip ediyodu, o da şok oldu, o da arabayla benden bile iyi viraj yapar, çocuk kör oldum dedi :D BU ARADA LASTİKLER 215/40 R17 FALKEN ZIEX ZE914, şiddetle tavsiye ederim, sıfırdan kalkarken bile neredeyse patinajsız kaldırıyor.

Dediğin yolu cinnahı çıkmakta zorlanan CNG'li ego otobüslerinden dolayı bilmem beni üzdü :D onlar da altgeçitten önce hızlanıp çıkmaya çalışıyolar cinnahı
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve RYAN7R
305mm fren varmış, bu arabanın disk balata sıkıntılı, yoksa stock bir arabanın eminim frenleri böyle kötü olamaz. 180lik modellerde supercharger turbo kıran dağıtan ya da motor dağıtan duymadım, genellikle yükleyen tayfa sıkıntı yaşıyor. Arabaya komple stock binerim, full yetkili servisime gider, kafam rahat gazlarım.
305 ise mito ile aynı, güzel bi balata disk ile işini görür.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve RYAN7R
Şu forumda kimse bu lafına inanmaz senin =)

valla bende inanmazdım ama bu güçler harbiden yetiyor, mesela bmw den 20-30 hp silindiğinde ciddi fark oluşmasına rağmen ben o farkı hiçbir zaman aramadım, polo gibi zaten hacmine göre yüksek beygir içeren bir arabayı yüklemek, özellikle de benim yüklemem, mantıklı değil.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Arabafaki falken ler daha taze galiba. Ya da kullandığın asfalt çok pütürlüğü, iyi tutan cinsten.

Çünkü yaklaşık 3 yıl önce civic te kullanıyordum o lastikleri, parlak asfaltta falan resmen dua okutturuyordu adama.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Arabafaki falken ler daha taze galiba. Ya da kullandığın asfalt çok pütürlüğü, iyi tutan cinsten.

Çünkü yaklaşık 3 yıl önce civic te kullanıyordum o lastikleri, parlak asfaltta falan resmen dua okutturuyordu adama.

16' tarihli lastikler, valla parlak asfaltta da denedim, sonuç iyiydi. Bu lastik işi bi ilginç, çözemiyorum artık
 
Gelsin ve bana katıldığını söyleysin, insta DM’den konuşuyoruz onla, blugt de gti daki çılgınlık yok, zaten bmw 150 hp realitede, gidip aynı güçte polo almak mantıklı değil.
GTI'daki çılgınlık yok onu hem fikiriz zaten lakin turbo+supercharger ikilisi olan o motor 1.4 150 ACT kadar sağlam değil hatta bunu bana zaten kendisi söylüyor. Ama tabiî karar senin eğer yükleyeceksen ki kesin yükleyecen o zaman GTI çok daha mantıklı hiç değilse yükleyip patlayan çok olduğu için sanayide ustası çok servise düşmezsin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R ve stan
Ben zaten şu an gidip o Polo testine -1 basıcam, nası yol tutmuyo demişler bu arabaya kafayı yedim. Yıllarca o test yüzünden Polo kötü yol tutuyo diye ön yargılı davrandım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve tuneman
116i yazılımlı vs gti desen ,eksi artılar nedir?

En büyük artısı kafan rahat gazlıyosun, yol tutuşu GTI’ın baya iyi, şanzıman gereksiz hızlı, malum DSG, ZF tercih ederim çünkü daha hisli bir şanzıman, GTI daha genç işi, daha kıvrak, benim yaşlarıma daha uygun bir araba, yalıtımı Ibiza ve Fabia’ya göre baya iyiymiş Polo’nun, şaşırdım. E 116i uçan halı ama bu arabada konfor olarak rezalet değil, tatminkar diyelim. BMW hacim avantajından dolayı üst hızlarda çok daha seri yürüyor idi, ör:

https://www.instagram.com/p/BhoMlwQnsIY/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=12iljz4a99xol
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: tuneman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...