KAPALI Polo GTI

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan RYAN7R
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

RYAN7R

Özg
Panpa
4,160
29
Marka
Yok
Arkadaşlar, arkadaşla 1 haftalığına arabayı değiştik. 13’ Polo GTI, full stock, 57 binde, tam benim için yapılmış, arabaya bayıldım. Mercedes’i satıp net alıyorum, haberiniz olsun dedim :)

Bu akşamki gazlama ortalamam:


Isınmayan araba yoktur, yeteri kadar ısıtılmayan araba vardır :)


Yemleniyoruz:


Bu arabaya yol tutmuyo diyen çarpılır, 16’ üretimli Falken var, gayet iyi yol tutuyo, bide arabanın şaside işlem var, valla arkadaş satıyo, eğer fiyatta anlaşırsak alabilirim :)
 
Arabayı mutfaktan izleyeyim diye otopark a park etmedim, benimle empati kurun :)



bak bmw yi hiç satıcam dedim mi? Hayır, gitmese bile seviyorum o arabayı

Not: Bu arada aldığımdan beri olan 13.5 ortalamayı dün itibariyle 9.5 a çekmiş bulunmaktayım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: tuneman ve Porsche
Performans olarak ara hızlanma ve 160 tan sonraki hızlanması,yazılımlı 116i den iyimi hissettiriyor,arkadan itişin verdiği hazzı veriyormu,ben 175 lik cooper s de bmw deki zevki alamamıştım.

Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.
 
Son düzenleme:
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.
Hay ağzına sağlık
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.
ön çeker arabadan zevk almak imkansız gibi bişi, hemen kafadan kayıyor,kalkışta patiye kalıyor,viraja hızlı girersen (kilit yoksa) bariyerlere doğru gidersin,arkadan itişte ise kalkışta pati çekmiyor (+250 hp değilse),viraja hızlı girersen dozu kaçırırsan biraz açı vererek (tecrübe varsa )araç çizgisine geri dönebilir,bir diğer artısı da kıç attırıp yan verebilmek(kişiden kişiye değişir)

tanıdığım bir kadın c200d aldı ve yağmurlu havada 80 ile spin attı, esp açık mıydı dedim ne olduğunu bile bilmiyorum dedi,artık nası spin attıysa bilemiyorum,sudan geçti o mu sebep oldu yoksa esp sisteminde mi sıkıntı vardı.kısacası pek bilmeyen kişilere hitap eden bir çekiş sistemi değil arkadan itiş,bildiklerim bu yanlışım varsa düzeltin lütfen.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.
Sürüş hazzı konusunda bilemem çok arkadan itiş kullanmadım ama ekonomi arayıp a noktasından b noktasına gitmek isteyen için en iyisi ön çeker bence

BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ön çeker arabadan zevk almak imkansız gibi bişi, hemen kafadan kayıyor,kalkışta patiye kalıyor,viraja hızlı girersen (kilit yoksa) bariyerlere doğru gidersin,arkadan itişte ise kalkışta pati çekmiyor (+250 hp değilse),viraja hızlı girersen dozu kaçırırsan biraz açı vererek (tecrübe varsa )araç çizgisine geri dönebilir,bir diğer artısı da kıç attırıp yan verebilmek(kişiden kişiye değişir)

tanıdığım bir kadın c200d aldı ve yağmurlu havada 80 ile spin attı, esp açık mıydı dedim ne olduğunu bile bilmiyorum dedi,artık nası spin attıysa bilemiyorum,sudan geçti o mu sebep oldu yoksa esp sisteminde mi sıkıntı vardı.kısacası pek bilmeyen kişilere hitap eden bir çekiş sistemi değil arkadan itiş,bildiklerim bu yanlışım varsa düzeltin lütfen.

Hemen kafadan kayma diye bir şey yok. Kafadan kaymaya eğilimli çünkü çekiş önden ve ağırlık önde toplanmış durumda. Arkadan itişli bir otomobilin fark yaratan avantajı ağırlığının dengeli olmasıdır. Ama sürüş destek sistemi diye bir şey var. Peugeot 3008'in ESP'si 50-60 km/h'den sonra kapatılamıyor, sistem izin vermiyor. Yoksa önden kaymaya inanılmaz eğilimli bir araç. Ama ne oluyor, ESP'si çok iyi çalıştığı için otomobili dizginliyor ve kötü yol tutuşu tolere ediyor.. Patiye kalkıyor da yanlış bir tabir, her otomobil patinaj çeker. Bu otomobilin tekere aktardığı tork gücü ile alakalı bir durum. C kasaya gelince o araç ESP kapalıyken bile spin atmıyor. Çünkü ESP'si tam olarak kapatılamıyor, o halde spin atması ciddi bir başarı..
 
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Arkadan itişte gördüğüm en büyük fark ve rahatlık, çekiş sisteminin direksiyona etki edememesi sonucu daha az yorucu, direksiyonu daha zevkli bir yönlendirme durumu oluşuyor hepsi bu. Bununla beraber virajlara limitte girdiğinde, aracın biraz da güçlüyse, daha doğrusu gazı kaçırdığında arkayı bırakmaya meğilliyse viraj içinde önden çekerde olduğu gibi gaza korkmadan yüklenemiyorsun. Arkayı ha bıraktı ha bırakacak ikilemine giriyorsun. Şimdi arkadaşlar arkadan bırakması çok zevkli diyebilir ama o her arabada aynı sonucu vermiyor. Direksiyonun başarısından, şaseye, süspansiyon ayarlarından, otomobilin ağırlığına kadar bir çok etken o zevki ve kontrol edilebilirliği etkiliyor. Önden çekere göre daha fazla etkiliyor.

@Ozgur Gunes içine sinip seni mutlu ediyorsa başka yoruma ihtiyacın yok kardeşim. Al gitsin, hayırlı uğurlu olsun inşaallah.
 
Hemen kafadan kayma diye bir şey yok. Kafadan kaymaya eğilimli çünkü çekiş önden ve ağırlık önde toplanmış durumda. Arkadan itişli bir otomobilin fark yaratan avantajı ağırlığının dengeli olmasıdır. Ama sürüş destek sistemi diye bir şey var. Peugeot 3008'in ESP'si 50-60 km/h'den sonra kapatılamıyor, sistem izin vermiyor. Yoksa önden kaymaya inanılmaz eğilimli bir araç. Ama ne oluyor, ESP'si çok iyi çalıştığı için otomobili dizginliyor ve kötü yol tutuşu tolere ediyor.. Patiye kalkıyor da yanlış bir tabir, her otomobil patinaj çeker. Bu otomobilin tekere aktardığı tork gücü ile alakalı bir durum. C kasaya gelince o araç ESP kapalıyken bile spin atmıyor. Çünkü ESP'si tam olarak kapatılamıyor, o halde spin atması ciddi bir başarı..
evet 50 den sonra kapatılamıyor ama Grip Control opsiyonu varsa arabada tam olarak kapatılıyor diye duymuştum
11.jpg

keşke biz de 5008 i alırken grip Control ile alsaydık ama mecburi 18 inc jant takılıyor ve 18 ilk jantlarını beğenmiyorum,şuan 19 ler var üstünde.kışın sert ve karlı geçtiği bir yerde yaşıyoruz,bundan önce jeep grandcherokee vardı (onun arazi kabiliyetine diyecek sözüm yok,mükkemmel )4 yıldır,kışın ön çeker sıkıntı çıkaracak gibi,en azından Grip Control kilit varmış gibi çekişi ayarlıyordu.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by
evet 50 den sonra kapatılamıyor ama Grip Control opsiyonu varsa arabada tam olarak kapatılıyor diye duymuştumEkli dosyayı görüntüle 14401
keşke biz de 5008 i alırken grip Control ile alsaydık ama mecburi 18 inc jant takılıyor ve 18 ilk jantlarını beğenmiyorum,şuan 19 ler var üstünde.kışın sert ve karlı geçtiği bir yerde yaşıyoruz,bundan önce jeep grandcherokee vardı 4 yıldır,kışın ön çeker sıkıntı çıkaracak gibi,en azından Grip Control kilit varmış gibi çekişi ayarlıyordu.

Benim kullandığım orta paket bir otomobildi. Grid opsiyonunu bilmiyorum, kullandığım araçta olduğunu da sanmıyorum
 
  • Beğeni
Tepkiler: goktug.alp
Bir şey sormak istiyorum. Arkadan itiş nasıl bir haz veriyor ? Yani kullanım aşamasında önder çekişli bir otomobile göre çok bariz ne gibi bir üstünlük sağlıyor ?
Bilinçli bir şekilde yapılmadıkça oversteer veya understeer durumu sürüşü nasıl keyifli hale getiriyor ?
Benim için haz verecek araba veya iyi araba dediğin viraja ip gibi girip çıkan arabadır. Önden veya arkadan kayma eğilimi gösteren değil.
Dört çeker neyse de arkadan itiş aşırı abartılıyor..Bir de arkadan itişli otomobil ile önden çeker kıyaslamalarında önden çeker hep çöp olarak görülüyor ki yok öyle bir şey...Günümüzde sürüş destek sistemleri ile her şeyi yapmak mümkün. Dolayısıyla 300-350 hp'lerin üstüne çıkılmadıkça arkadan itiş veya önden çekiş arasında bariz üstünlük sağlayacak bir fark görmüyorum. Artık 500 hp+ bile mümkün olduğunca dört tekerlekten çekiş sistemiyle geliyor ki M5'te bile bunu yaptılar.

Emin ol pistte arkadan itişin avantajı büyük, 200 hp ve üstü güçlerde arkadan itiş sayesinde virajda daha kontrollü ve daha çok hızlanabiliyorsun. Önden çekeri çöp olarak görmüyorum ama böyle bazı gerçekler var. Ayrıca sıfırdan kalkarken sıfır patinaj ve kayıpla kalkabiliyorsun. Gazı doğru ayarladığın zaman hafif kazımayla önden çekerle de güzel çizgi yapılıyor, arkadan çekiş de normal yolda kullanırken araba kopacak diye korkuyor insan. Düşük güçlü arkadan çekerin pek avantajı yok, viraja girdiğinde dur gaza basayim önden kayma azalsın dediğinde arabada güç olmadığı için iyice önden kayıyor, açıkçası yazılımda en çok özleyeceğim şey bu olacak.
 
Son düzenleme:
ben olsam aracı biraz yüklerim,egzoz jant lastik falan,öyle binerim.
soruma gelicek olursak ,gti ın iç mekanı nasıl 116 dan iyi olabilir ki
1 serisi gerçekten çok dar, özellikle arkası. Bizim ehliyet kursunda i20 den 116d ye geçmişlerdi ben hiç rahat edemedim bmw yi sürmediğim zamanlarda :D

BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
ben olsam aracı biraz yüklerim,egzoz jant lastik falan,öyle binerim.
soruma gelicek olursak ,gti ın iç mekanı nasıl 116 dan iyi olabilir ki

BMW toplam hacminin büyük kısmını motor ve bagaj bölmesine ayırmış, ayrıca ortadaki şaft tüneli aşırı yüksek olduğu, arabanın orta konsolu vs. de iyice geniş olduğu için Polo’dan küçük içi.
 
1 serisi gerçekten çok dar, özellikle arkası. Bizim ehliyet kursunda i20 den 116d ye geçmişlerdi ben hiç rahat edemedim bmw yi sürmediğim zamanlarda :D

BLL-L21 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
BMW toplam hacminin büyük kısmını motor ve bagaj bölmesine ayırmış, ayrıca ortadaki şaft tüneli aşırı yüksek olduğu, arabanın orta konsolu vs. de iyice geniş olduğu için Polo’dan küçük içi.

koltuk baya geride kullanmıştım,hiç arkasına binmedim,biraz klostrofobik bir ön konsol var kabul:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...