Düşündüğüm araç 62 bin km'de 2014 model sahibinin dediğine göre yetkili servis kayıtlı. Önce yetkili serviste ekspertiz yaptıracağım özellikle kompresyon testi istemem gerekecek o zaman. Km doğrulandığı zaman kompresyonda iyiyse oradan ekspertize götürmeyi düşünüyorumHocam spor araç alırken ekspertiz sonrası kompresyon testi yapmanızı tavsiye ederim sadece, 2. el spor araç almak riskli bir iş çünkü.
Konuyu baştan sona okudum eline emeğine sağlık üşenmeden yazıp benim gibi GTI alacaklara öncü olmuşsun. Son durum nedir? Bende 2014 GTI almayı düşünüyorum
Düşündüğüm araç 62 bin km'de 2014 model sahibinin dediğine göre yetkili servis kayıtlı. Önce yetkili serviste ekspertiz yaptıracağım özellikle kompresyon testi istemem gerekecek o zaman. Km doğrulandığı zaman kompresyonda iyiyse oradan ekspertize götürmeyi düşünüyorum
Düşündüğüm araç bu. Sahibiyle biraz konuştum bilinçli birisine benziyor pazarlığa yanaşıyor ama konunuzu da baştan sona okudum tabi bana fazla oynanmış bir araç gibi gelmedi. sizin şansınızamıdır nedir heryeriyle oynanmış aracınızın söküp taktıkça birşeyler çıkmışİşte benim aracı alırken 2013 model 62 binde full yetkili servis bakımlıydı, yaşadığım mağduriyeti görüyorsunuzPiyasadaki tüm B-C segmenti 1.4-1.6 180-220 beygir aralığındaki araçların genel durumu bu.
Arkadaşım şu an İstanbul'da Corsa OPC nürburgring edition bakıyor, onlarda kronik 4. piston kırma kroniği varmış, kırılması önemli değil de sorun varsa alırken ucuza almak lazım. Motor yaptırılır, dert değil.
Düşündüğüm araç bu. Sahibiyle biraz konuştum bilinçli birisine benziyor pazarlığa yanaşıyor ama konunuzu da baştan sona okudum tabi bana fazla oynanmış bir araç gibi gelmedi. sizin şansınızamıdır nedir heryeriyle oynanmış aracınızın söküp taktıkça birşeyler çıkmış
Alırken çok dikkat edeceğim riskin farkındayım fiyatta hayli yüksek ama 130 binde ki sağı solu boyalı araca bile 97-98 yazan var üçe beşe bakmadan boyasız hatasız diyerek alabilirim. Aldığım zaman garanti 2 sene kullanacağım değer kaybı ne düzeyde olur aldığım fiyata satabilir miyim
Ekspertiz raporunu arkadaş sonradan eklemiş galiba şimdi açıp baktım daha önce yoktu.Motor yağ kaçak testinde sonuç orta çıkmış, siz bilirsiniz. Böyle araçlarda gerçekten temiz araç bulma olasılığı %10-15 aralığında, km gerçekten önemsiz.
Dediğim gibi, çıkın gazlayın araçla, yağ kokusu geliyorsa motor bölgesinden segmanlar gidiktir. Çok şaşılcak bi durum değil, bu segment spor araçların hepsinde oluyor.
Ekspertiz raporunu arkadaş sonradan eklemiş galiba şimdi açıp baktım daha önce yoktu.
1.4 TSI turbo+superşarj motorlarda bu yağ kaçakları normal galiba. Yüksek basınçla gelen yüksek ısıdan dolayı contalardan yağ buharlaşıyor sızıyor bir şekilde motordan çıkıyor. arkadaşımın şirokkosunda da mevcut. karter contası gidik oradan kaçırıyor araç 110 binde. Karter contası en kolayı aslında ama krank keçesi filan çıkarsa büyük iş uğraşılmaz el kadar keçeyi değiştirmek bir dünya iş şanzımana kadar iniyor. Fiyatı uygun denebilecek özel serviste bile yaptırsan hem günler sürer hemde basit bir keçe 1500tlye patlar.
Dediklerinizde çok ama çok haklısınız. Bu tür araçlar alınacaksa sıfır alınmalı ve saklanmalı. Siz uyarmasanız aracı bir heyecanla alacaktım çünkü artık canıma tak etti. 2 haftadır araçsızım motosikletim vardı kış geliyor diye sattım arabayı üniversiteye şehir dışına giden kardeşime verdik. Gece gündüz arabadan motosikletten inmeyen ben 2 haftadır otobüsten in metrobüse bin gelen geçen vızır vızır arabalara baka baka dul kadınlar gibi oldum araçsız delireceğim artıkgece gündüz araç bakıyorum birşey almak istiyorum
GTI dan yana kararım olumsuz yönde değişti. Egzoz warex vs olayına hiçbir şey demiyorum alsam benimde yapacağım birşey ama arabaya spacer takıp yaylarını spor yayla değiştirip tüm sürüş dinamiğini yerle bir etmenin anlamı yok diye düşünüyorum. Yağ yakma ve eksiltme olayını, sorunlu DSGsini bile kabullenmiştim. yağ ekler devam ederim yeter ki araç iyi yürüsün uzasın diyordum ama sizin sayenizde ekspertiz raporunu inceledim biraz mide bulantısı yaptı..
Şuanlık Opel corsa opc, 208 GTI, 1.4 140bg otomatik Astra, 1.6 180bg GTC sport bakıyorum ama hepsi dediğiniz gibi performans aracı olduğu için çoğunluğu nasıl olsa satılır diye hayvan gibi kullanılmış değeri bilinmeyen araçlar.
@Ozgur Gunes Cogumuzun zaman zaman muhabbetini yapip ama bir turlu baslayamadigi isleri sen bizzat yapiyorsun, emegine saglik, su forumda degerli bilgi dolu paylasimlar yapan kac mesaj gorsem ya sen paylasmissin ya da sen bilgi katmissin, takipteyiz![]()
Şu arabaya bi ağız tadıyla binemedin.geçmiş olsun
geçmiş olsun hacı doğrulacak gibi mi değişim mi :s
Geçmiş olsun abi.
Geçmiş olsun özgürüm. Polis'i herhangi bir olayda haksız dahi olsalar haksız çıkarmak çok zor bu ülkede. Zaten genelde pek bir şey yapmadan beklerler, sonra mevzu olup bitince gelip bir hayırdır çekerler o kadar. O yüzden polise çok takılma. Allah beterinden korusun. Hasarı da kafaya takma. Böyle ufak tefek şeylerden maraz çıkaracak tiplere zaten satma aracını.
Talihsizlik olmuş valla geçmiş olsun. İnşallah alt takımda çok fazla masraf yoktur da en ucuz şekilde onarımdan çıkar araba.
alt takımdaki sıkıntı nasıl hacı ?
Zaten en can sıkanı görünmeyen kısımlarda, alt takımlarda oluşan hasarlar oluyor. Onda da fazla bir masraf yoktur inşaallah diye tahmin ediyorum. Böylece atlatmış olursun umarım. Allah tekrarını göstermesinAynen abim, ilk defa bir araçla çarpıştım, 6 yıldır ehliyetim var. Bunu da yaşadık, Allah beterinden saklasın, cana geleceğine mala gelsin. Gerekirse zarar ederiz ne olacak. Sadece işte bakalım, en temiz şekilde halletmeye çalışacağım işlemleri. Far valeo marka 3-4 bin lira, çamurluk parasal olarak önemli değil değiştirmek istemiyorum. Alt takım parçalarında hassasım sadece, taşıyıcı falan yamulmuş, listesini çıkarttılar. İşlemleri en temiz şekilde güvenebileceğim abime teslim ettim. 10-15 gün civarı araba yok, kaskodan ikame alır, gittiği yere kadar idare ederiz![]()