Şehir içinde radar değil de, EDS'nin verimli şekilde kullanılmasını destekliyorum. sadece hıza bakılması değil, tehlikeli hareketlerin de takip edilmesini isterim. şehirler arası E-5 (D100) gibi karayollarında yan yolların giriş çıkışları ve virajlara göre 70-90-120 yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bu yollara trafikteki kara noktalar dışında da radar konmasının gereksiz olduğunu düşünüyorum. Fakat paralı çevre yollarının hız sınırlarını gereksiz buluyorum. TEM otoyolu'nda İstanbul-Adapazarı arasına radar koysan ne olur koymasan ne olur? Zaten yoğun trafik bir yere kadar izin veriyor. sonrasında da özel hava koşulları veya tüneller filan yoksa hız sınırı koyma, basacak olan dümdüz yolda bassın. Tüneller tehlikeli yerler oldukları için girişlerine hız sınırı ve radar koyar önceden uyarırsın, ona göre kimse de oralarda hız yapmamış olur. Yeri geliyor, radar kovalamaktan yola bakamıyor millet.