RADAR!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Goktug
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Goktug

Profesör
Destekçi
512
26
Radar konusunda ne düşünüyorsunuz. Sizce hız sınırı düşük mü? Şehir içinde gerekli olduğunu düşünüyorum . Ama otobanda bence biraz daha esnetilmeli. Zira Tigra ile 200 le radara yakalanmıştık. Eşkişehir-Bözuyuk arasında :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: goktug.alp
Adsız.png
 
Evet :D Aracıma hiç tup takılmamış tertemiz makine. Arabayı bana astsubay olan abim verdi zaten. Ankaradan Bursa'ya 2.30 saate gittik.
 
Şehir içinde radar hepsinden fazla gerekli. Fakat gerekli olmasının sebebi, yoğunluğun fazla olması ve yaya güvenliği.. İşin ters yanı ise bu güvenliği sağlamak için değil, belediyeleri ve radar cihazını temin eden firmanın zenginliği için bu uygulamanın yapılıyor oluşu. Şehir içi radar cezalarında toplanan paraların %30'unu belediye, %30'unu ise radar cihazını temin eden firma alıyor. Halbuki amaç gerçekten güvenlik olsa koyarsın gezici radarı, insanlara tuzak kurmamak adına da üzerine ' gezici radar ' diye yazarsın ve sürekli seyir halinde hem trafiği denetler, hem de şehir içi sürüşü tehlikeye atanları kontrol altına almış olur.
 
Son düzenleme:
Yollar düzgün olsa ne olur millet yamuk olduktan sonra. Hala otobanda solu 90' la kapatan yaratıklarla, sinyal vermeden sola çıkan davarlarla aynı havayı soluyoruz. Sınır kalkacak sonra otobanda hergün 20 ölü.

Şehiriçi bende destekliyorum radar işini fakat sırf para lazım olduğunda tuzak kurarak yapılmayacak o iş, aynı bize yapıldığı gibi:
https://otopark.com/forum/threads/51-2-b.368/
 
  • Beğeni
Tepkiler: Goktug
Ne kadar esnetirsen esnet 200 ile gittikten sonra. Fakat bezı yerler gerçekten 120 degil 130 olmalı zaten %10 luk hoşgörü payı ile birlikte 146 ya kadar fazla fazla yeterli.
 
Gecenlerde bir connect 300 kusur ile galiba radara girmişti. Fotoğrafları vardı. Ondan sonra 200 e inanmakta güçlük çekmedim. Bu arada hakikaten azmin sonucu 200 ile girmek
 
Şehir içinde radar değil de, EDS'nin verimli şekilde kullanılmasını destekliyorum. sadece hıza bakılması değil, tehlikeli hareketlerin de takip edilmesini isterim. şehirler arası E-5 (D100) gibi karayollarında yan yolların giriş çıkışları ve virajlara göre 70-90-120 yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bu yollara trafikteki kara noktalar dışında da radar konmasının gereksiz olduğunu düşünüyorum. Fakat paralı çevre yollarının hız sınırlarını gereksiz buluyorum. TEM otoyolu'nda İstanbul-Adapazarı arasına radar koysan ne olur koymasan ne olur? Zaten yoğun trafik bir yere kadar izin veriyor. sonrasında da özel hava koşulları veya tüneller filan yoksa hız sınırı koyma, basacak olan dümdüz yolda bassın. Tüneller tehlikeli yerler oldukları için girişlerine hız sınırı ve radar koyar önceden uyarırsın, ona göre kimse de oralarda hız yapmamış olur. Yeri geliyor, radar kovalamaktan yola bakamıyor millet.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Denizyagmur012
Şehir içinde radar değil de, EDS'nin verimli şekilde kullanılmasını destekliyorum. sadece hıza bakılması değil, tehlikeli hareketlerin de takip edilmesini isterim. şehirler arası E-5 (D100) gibi karayollarında yan yolların giriş çıkışları ve virajlara göre 70-90-120 yapılması gerekir diye düşünüyorum. Bu yollara trafikteki kara noktalar dışında da radar konmasının gereksiz olduğunu düşünüyorum. Fakat paralı çevre yollarının hız sınırlarını gereksiz buluyorum. TEM otoyolu'nda İstanbul-Adapazarı arasına radar koysan ne olur koymasan ne olur? Zaten yoğun trafik bir yere kadar izin veriyor. sonrasında da özel hava koşulları veya tüneller filan yoksa hız sınırı koyma, basacak olan dümdüz yolda bassın. Tüneller tehlikeli yerler oldukları için girişlerine hız sınırı ve radar koyar önceden uyarırsın, ona göre kimse de oralarda hız yapmamış olur. Yeri geliyor, radar kovalamaktan yola bakamıyor millet.
Haklısın. İnsanlar hızlı giderken radarı görünce aniden frene asılıyor. Bence 1 numaralı kaza sebebi. Arkadaki araçta düz yolda dikkat etmiyor öndekine.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...