İnsignia düşünürseniz, ilk nesil için 1.6 t lerde cosmo + stil paket tavsiye ederim, makyajlı kasada bulabilirseniz manuel 1.6 cdti sport donanım ama kış paketli..gerçi bu paketi ne zaman kullanırsınız bilmiyorum ama en azından bu sınıf premium geçiyor, dolu olması iyidir. ben de tecrübelerimi paylaşayım, eğer 1.6 T alacaksanız, ilk kasa olan az yakmıyor. 10 lt altı pek görülmez. Ben 9.1 ort ile kullanıyorum ama kasıyorum. Lpg var ve 110.xxx de..Klima kışın kapalı, devri 3000 e çıkarmadan , boşta yokuş aşağı inmeden, kamyon ya da otobüs denk gelirse onun yarattığı rüzgar tünelinden faydalanarak yakaladığım sonuç bu. Yazın bu değer 8.8 lt ye düşüyor. Ama bu genellikle şehir içi. Tabi burada araç özellikleri de etken. Benimle ve ekstra 3-5 donanımla araç +1800 kg.. Lastikler ve jant 245/45/19 yokohama. .buna göre bence fazla yakmıyor Bu arada şehir dışı 320 km lik bir ortalamam oldu, 6.4 lt yaktı. Krş hesabı yapacak durumdayız ülkece ama araç ortalamam böyle. Şimdi biri çıkacak diyecek ki krş olarak ne kadar ? Ben de diyeceğim ki egzozdan çıkan co2 kütlesini ölçersen söylerim. Aracım 2011 model, cosmo + stili paket. Tek eksik gördüğüm nokta iç kabinde iken fazla gömülüsün. Kimisi sever bunu, biraz klastrofobik. . Sadece önüne odaklanman için seni zorluyor. Yakıt sizi rahatsız etmiyor mu diyebilirsiniz ama yukarıda mantıklıca izah etmeye çalıştım. Dsg li en az 250 kg daha hafif ve lastik jant ebatları daha az sürtünme değerlerine sahip bir passat da 9 lt ort ile geziyor. Varsın 1 lt fazla yaksın. Bu bence insignia nın başarısızlığı değil başarısıdır. Tercih etmemdeki sebep, tasarım+fiyat+donanım+performans ölçeklerinde benim için sınıfının en iyilerinden. Her otoparkta , rant A Car firmasında, devlet dairesinde göremeyeceğiniz, özgün, patron ya da şirket faturasıyla değil kendim aldım havası olan bir Araç. Bana göre.. Tavsiye ederim, zaten sonra bmw olur çıktığınız kat. Başka marka olarak da ford focus dizel otomatik titanyum donanım olan yeni kasanın bir altı öneririm mk3 ler.. C200 ya da 180 mercedes de olabilir..