Evet benimde Megane ile 1 senem dolmak üzere. Touch paket sanırım çok az geliyordu. Ben alırken de en çok gelenler Joy ve benim aldığım Joy Comfort paketlerdi. Abim için Icon alırken bile hiç bir bayide Icon bulamayıp araya bi tanıdık sokarak Bursa fabrikasına Icon üretimi planlatarak, Eskişehir bayisine yönlendirerek alabilmiştik aracı. Sizin tercihiniz çok yerinde olmuş. Ben şahsen dinamik bir B segmentinin sürüşünü özlüyorum Megane kullanırken yalan yokAllah razı olsun çok teşekkürler hocam. Sizde de megane vardı sanırım. İçerikte bahsetmeyi unutmuşum. C segmentte Megane da bakmıştım. Joy değil ama touch paket bulabilseydim onu da değerlendirecektim.
1 tane icon gördüm o da satılmıştı zaten. Geneli joy comfort olarak geliyor. Donanım tablosuna baktığımda touch yeterli düzeyde gibiydi ama dediğiniz gibi ortalıkta hiç yoktu. Ben de hacim ihtiyacım olmadığından çabuk bulunabilen araçlara yöneldim. Küçük sınıfın çevikliğini ben de özlemişim gerçekten. Geçen yıllara göre üretim kalitesi de artmış. Artık daha olgun hissettiriyorlar. Tekrar çok teşekkürler hocam. Size de kazasız belasız sürüşlerEvet benimde Megane ile 1 senem dolmak üzere. Touch paket sanırım çok az geliyordu. Ben alırken de en çok gelenler Joy ve benim aldığım Joy Comfort paketlerdi. Abim için Icon alırken bile hiç bir bayide Icon bulamayıp araya bi tanıdık sokarak Bursa fabrikasına Icon üretimi planlatarak, Eskişehir bayisine yönlendirerek alabilmiştik aracı. Sizin tercihiniz çok yerinde olmuş. Ben şahsen dinamik bir B segmentinin sürüşünü özlüyorum Megane kullanırken yalan yok.
Çok teşekkürler hocam. Daha iyileri sizlerin olsun inşaallahHayırlı olsun, kazasız belasız. New is always better![]()
Allah razı olsun hocam. Beni bilirsiniz öyle çok albenili iç mekanları bu segmentlerde aramam. Kalitesi ve tasarımı yeterli düzeyde olsa benim için kafi diyebilirim. Ama bu araçta maliyetten kaçılan nokta iç mekan olmuş. Malzeme seçimleri ve işçilik güzel ama tasarım olarak o maliyetten kaçmışlar diyebilirim.Hayırlı olsun Cenk hocam, kazasız belasız kullan. Yeni yenidir, ek olarak otomatik ve güncel bir motor olması da güzel seçenek. Corsa diğer kardeşlerinden bence de tasarım anlamında daha yakışıklı duruyor. 208 in agresif çizgileri de güzel ancak bu araç biraz daha derli toplu. iç tasarım yeterli, ancak i-cocpite göz kırpan bir tasarım olsa çok daha keyifli olurdu.
Oldukça ayrıntılı ve güzel bir karşılatırma içeren bir konu olmuş. Elinze sağlık, kazasız belasız inşallah.
Abi hayırlı olsun demiştim ama konuda da bulunayımHayırlı uğurlu olsun
![]()
Allah razı olsun beyle daha güzelleri sizin olsun inşaallahCenk hocam hayırlı uğurlu olsun tekrar, güle güle,kazasız belasız kullanın.Aklımdaki tek soru işareti baklavasını birer porsiyon şeklinde adreslerimize mi göndereceksiniz yoksa forumca ortak bir yer mi belirlesek.![]()
Allah razı olsun daha güzelleri sizin olsun inşaallahYeni aracınız hayırlı olsun, güzel günlerde kullanın. Zonguldak'a her geldiğimde sizin Focus'tan gördüğümde acaba derdim, şimdi aynısını Corsa için diyeceğiz sanırım.![]()
Teşekkürler hocam.Opellerin son zamanlardaki tokluk hissiyatının eskiye göre arttığı ciddi belli oluyor, 2-3 sene önce aynı kasa corsaya bindiğimde sürüş pozisyonu, manuel versiyonun vites geçişleri, fazla temas ettiğiniz yerlerin malzeme kalitesi, kapıların çok rahat bir şekilde açılıp kapanması (aynı zamanda tok olması) harbiden iyi yapılmış. Tabi sürüş kısmını deneyimlemediğim için oraya girmeyeceğim
Arka diz baş mesafesi C3 te olduğu gibi baya dar, 1.80 üstü kurtarmıyor maalesef
Ön park sensörü Mondeo'da da çok sığ bir aralıkta çalışıyor, mesela arka taraf 1.5 metreden algılıyorsa ön taraf 50cm gibi bir mesafeden algılamaya başlıyor, park manevrası yaparken tedirgin etmiyor değil
İnceleme çok güzel, elinize sağlık
Çok teşekkürler hocam eksik olmayın. Bu tamamen tasarımdan kaynaklı. Boyutlar rakamsal olarak aynı ama iki aracı canlı şekilde yan yana koyarsanız Hyundai i10 - i20 gibi bir görüntü oluşuyor aynı segment olmalarına rağmen. Corsa'nın tampon ve gövde çıkıntıları aracı olduğundan büyük gösteriyor.Tekrardan hayırlı olsun, güzel seçim. B segmentleri boyut olarak bundan bir 10 yıl önceye kadar bayağı büyüdü. Ama Corsa şu anki B'lerden de büyük duruyor, tasarımdan mıdır bilemem ama dediğiniz gibi platform kardeşi 208 çok daha küçük hissettiriyor. Allah ağız tadıyla binmeyi nasip etsin
Çok teşekkürler hocam. Sen de umarım gönlündeki sıfır araca kavuşabilirsin.Opel & PSA'nın bu hareketini çok doğru buluyorum. B sınıfı araba hacmen çok geniş olmaz, mümkün olduğunca küçüktür. A sınıfına göre temel farkı daha oturaklı olmasıdır, bir de teorik olarak arka koltukta 3 kişi oturabilmesi filandır. Clio'nun, VAG'ın iri B sınıfı araçlarının ebatlarını doğru bulmuyorum. Benim gözümde sınıfın üst sınırı Corsa E, Fiesta , i20 filandır. Bence ebatları sınıfının ideali konumunda.
Güle güle kullanın.
Allah razı olsun hocam çok teşekkürler.Hayırlı olsun hocam kırmızı rengi çok yakışıyor tabi bu devirde renk seçmek mümkün değil ne bulursan al devrindeyiz