Uygun fiyatlılar benim de radarımda. Hatta B6 passatlar acayip hoşuma gidiyor..2012 manual 1.4 tsi passatlarada bakmak lazim.
Uygun fiyatlılar benim de radarımda. Hatta B6 passatlar acayip hoşuma gidiyor..2012 manual 1.4 tsi passatlarada bakmak lazim.
B6 kasa hoşuma gidiyor cidden.Babamın ortağında ilk 2.0 fsi comfortline dsg 2006 model b6 passat vardı sonra sattı 2.0 tdi comfortline dsg b6 aldı.Severim b6 ları almanca yol bilgisayarı mavili iç ışıkları filan cidden güzel arabalar.Uygun fiyatlılar benim de radarımda. Hatta B6 passatlar acayip hoşuma gidiyor..
Bizim arkadaşta vardı ehliyeti ilk aldığımız zamanlar 1.6 fsi comfortline modeli. O zamanın teknoloji ve üretim kalitesine bakıldığında aracın iç mekan kalitesi premium modeller gibiydi. Tamam, kronik soyulma problemi vardı ama onu hariç tutarsan ben çok beğenirdim ki hala beğeniyorum. Güzel modeller kesinlikle 2.0 olanlardan kapatılabilir uygun fiyatlara.B6 kasa hoşuma gidiyor cidden.Babamın ortağında ilk 2.0 fsi comfortline dsg 2006 model b6 passat vardı sonra sattı 2.0 tdi comfortline dsg b6 aldı.Severim b6 ları almanca yol bilgisayarı mavili iç ışıkları filan cidden güzel arabalar.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Soyulma kronik özellikle kapı kollarında.2.0 fsi 13 litre benzin yakıyordu ve lpg yoktu tabi kiBizim arkadaşta vardı ehliyeti ilk aldığımız zamanlar 1.6 fsi comfortline modeli. O zamanın teknoloji ve üretim kalitesine bakıldığında aracın iç mekan kalitesi premium modeller gibiydi. Tamam, kronik soyulma problemi vardı ama onu hariç tutarsan ben çok beğenirdim ki hala beğeniyorum. Güzel modeller kesinlikle 2.0 olanlardan kapatılabilir uygun fiyatlara.
1.6 fsi da öyle çok güzel motor sesi vardı ama yakıyordu ve 100'den sonra tıkanıyordu. Zaten alırsam ya 2.0 tdi bakarım ya da 1.6 hitler motorlu versiyonu alır lpg takarım.Soyulma kronik özellikle kapı kollarında.2.0 fsi 13 litre benzin yakıyordu ve lpg yoktu tabi kiTdi olan da 9-10 yakıyordu fazla yakar b6 lar maalesef
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
2.0 tdi mis gibi vallaha bi de highline olursa güzel olur ama donanım açısından çok fark yok1.6 fsi da öyle çok güzel motor sesi vardı ama yakıyordu ve 100'den sonra tıkanıyordu. Zaten alırsam ya 2.0 tdi bakarım ya da 1.6 hitler motorlu versiyonu alır lpg takarım.
Artık hangisi temizse kısmet2.0 tdi mis gibi vallaha bi de highline olursa güzel olur ama donanım açısından çok fark yok
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
O trend x donanımlısıdır. Benim araç titanium olduğu için ben de titanium versiyonuna baktım. Onun fiyatı 113 bin lira şuan. Şimdi ben 85-90 bin liraya ilana koysam benim araç 2 yaşını çoktan geçti, 50 bin km'de oldu. Bu fiyata ilana koymasına koyulur ama alan olmaz. Bakmadım fiyatlara fakat tahmini olarak söylüyorum, bu fiyata kimse dizel de olsa manuel araç almaz. Gidip 1.2 tsi dsg golf alır 2.el mesela.@CenkGs abi Şimdi sıfır 1.6 dizel focus'a baktığım da başlangıç fiyatı 98.955 TL Sen az söylemişsin.
Ben de baz versiyondan örnek verdim. Çünkü verdiğin fiyat trend x donanımdan ucuz titanium'a girmedim bileO trend x donanımlısıdır. Benim araç titanium olduğu için ben de titanium versiyonuna baktım. Onun fiyatı 113 bin lira şuan.
Yukarıda yazıyı editledim ama buraya yapıştırayımBen de baz versiyondan örnek verdim. Çünkü verdiğin fiyat trend x donanımdan ucuz titanium'a girmedim bile![]()
Haklısın abi. Bu fiyatlara bana göre focus'a ve çoğu c segmenti arabaya para verilmez. Ford fiyat konusunda da çok Kazıkçı.Yukarıda yazıyı editledim ama buraya yapıştırayımŞimdi ben 85-90 bin liraya ilana koysam benim araç 2 yaşını çoktan geçti, 50 bin km'de oldu. Bu fiyata ilana koymasına koyulur ama alan olmaz. Bakmadım fiyatlara fakat tahmini olarak söylüyorum, bu fiyata kimse dizel de olsa manuel araç almaz. Gidip 1.2 tsi dsg golf alır 2.el mesela. İlla manuel alacaksa da yeni mondeo'nun style 1.6 dizelini kovalamaya çalışır.
Öyle tabii. 85-90 arası titanium 1.6 tdci focus alacağıma, yukarıda gösterdiğim mondeo'yu 90'a kapatırım. Ona bir de serviste titanium'da olan dijital kadranı taktırırım tamamdır. Yani ben olsam bu şekilde alırım.Haklısın abi. Bu fiyatlara bana göre focus'a ve çoğu c segmenti arabaya para verilmez. Ford fiyat konusunda da çok Kazıkçı.
Accord zaten yapar hyundai gibi modellerde örnek var mı?
Hocam hyundai nin 3 adımlı felsefesine göre. 1.adım dayanıklılık 2.adım güvenilirlilik 3.adım premiumlaşma mıydı öyle bişeydi otopark hyundai karadeniz turunda söylemişti. Ve hyundai yi incelerseniz 2.adıma geçmiş gibi 7yıl 80.000km falan. 1.adımlarada taksiler örnekYalnız Hyundai motor sağlamlığı olarak çok sağlamdır, özellikle atmosferikleri çok iddialıdır.
Ailemizde hala Accent kullanıyoruz ve 6 yıldır bizim, hiçbir konuda bizi üzmedi bizi, hiç arıza vermedi desem yeridir (ufak tefek şeyler oldu tabii)Hocam hyundai nin 3 adımlı felsefesine göre. 1.adım dayanıklılık 2.adım güvenilirlilik 3.adım premiumlaşma mıydı öyle bişeydi otopark hyundai karadeniz turunda söylemişti. Ve hyundai yi incelerseniz 2.adıma geçmiş gibi 7yıl 80.000km falan. 1.adımlarada taksiler örnek
Ailemizde hala Accent kullanıyoruz ve 6 yıldır bizim, hiçbir konuda bizi üzmedi bizi, hiç arıza vermedi desem yeridir (ufak tefek şeyler oldu tabii)
Hyundai diyerek genellemiş gibi olmuşum yalnız olay doğuştan lpg li kasasının altında ezilen 1,0 atmosferik motor için söylemiştim.Yoksa 1,6 atmosferiklerin taksiciler elinde dayandığını biliyorum.Üzerine 1,2 mpi motorların ateşli taraftarı biri olduğumu belirteyimHocam hyundai nin 3 adımlı felsefesine göre. 1.adım dayanıklılık 2.adım güvenilirlilik 3.adım premiumlaşma mıydı öyle bişeydi otopark hyundai karadeniz turunda söylemişti. Ve hyundai yi incelerseniz 2.adıma geçmiş gibi 7yıl 80.000km falan. 1.adımlarada taksiler örnek
Hyundai diyerek genellemiş gibi olmuşum yalnız olay doğuştan lpg li kasasının altında ezilen 1,0 atmosferik motor için söylemiştim.Yoksa 1,6 atmosferiklerin taksiciler elinde dayandığını biliyorum.Üzerine 1,2 mpi motorların ateşli taraftarı biri olduğumu belirteyim