Toyota CHR rakip gelmiş Kia Niro

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Siz hangisini tercih ederdiniz

  • Toyota Chr

    Kullanılan: 30 83.3%
  • Kia Niro

    Kullanılan: 6 16.7%

  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

GARAJ TV

Panpa
6,305
niro-dis-002.jpg

1.6 kappa Gdi adıyla benzinli ve elektrikli motora sahip benzinli motor 141 bg 5700 devir 147 tork 4000 devirde üretiyor elektrikli motorsa 43.5 bg 1,798~2,500 :D 170 / 0~1,798 üretiyor yani toplamda 141 / 5.700 bg 6 ileri dct ile sunuyor.
265 / (1,000 ~ 2,400) tork üretiyor. Yakıtı fabrika verisi karma da 3.8 diyo ne kadar doğrudur bilemiyorum :)
Donanım olarakta exclusive ismiyle tek paketi var
Donanım olarak:
4.2 inç renkli ekran yol bilgisayarı (supervision ekran),
5 inç dokunmatik & renkli multimedya ekranı,
Geri görüş kamerası,
Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi,
ısıtmalı ön koltuklar
Isıtmalı direksiyon simidi
Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
Kablosuz şarj (wireless charger)
220V priz girişi gibi güzel donanımları var
ama alt yapı olarak kağıt üstünde eksikleri gözüküyor mesela arka frenler kampana Chr da disk
Chr ile kıyasla sanırım motor olarak çok daha güçlü gözüküyor
niro-g-002.jpg



Fiyata gelirsek 124000 tl Chr ile kıyaslayınca donanım olarak dynamic denk gibi gözüküyor onunda fiyatı 127000 tl
Niro fena durmuyor siz hangisini tercih ederdiniz? :)

Bilmiyorum ama hybrid arabalarda mtv vergisini var mı? 1.6-1.8 motor arasında fark var mı?

kia-niro-ic3a7.jpg
 
Almanya'da görmüştüm. Suv den ziyade bir tık yüksek SW gibi gelmişti bana. Ch-r'a rakip olabileceğini düşünmüyorum açıkçası
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Chr de ;

Küçük hacimli turbo ünite var
Hibrid teknolojisi var.
Ve Toyota

Rakip olma gibi durumları benim nazarimda hiç yok.toyota yi bizde herkes Corolla,Auris gibi araçlardan ibaret sanıyor ama adamlar geleceğe inanılmaz yatırım yapıyor.


Bu videoyu izlemenizi ve bu kanalı takip etmenizi tavsiye ederim.cok guzel
 
Kaza testlerine bakınca CH-R benim için bir adım önde. Şekil şemal hava cıva konusunda da CH-R tokatı sallar. Fütüristiklik ve oyuncaklar konusunda da CH-R önde gibi duruyor. Motor konusunda bence denkler. Kullanışlılık olarak Niro önde ve sanırım başka hiçbir disiplinde ine geçemeyecek gibi duruyor izlediğim testlere göre belki konfor olarak bir tık daha iyidir. İkinci el ve imaj olarak zaten Toyota korelilere göre çok önde. CH-R'ın ülkemizde uretiliyor oluşu ise insanı mutlu eden cinsten. Benim tercihim tereddütsüz CH-R olacaktır.
 
Boyutları ve sundukları ile chr rakibi :) en temizi @sinan bir el atsın şu arabaya :) özellikle motorunu çok merak ediyorum

CH-R'ın rakibi tabii de o işler öyle olmuyor işte :D
Kağıt üstünde Talisman da Passat'ın rakibi ona bakarsan :)

Motoru şanzımanı geçtim araç sadece o sınıfta diğerlerine rakip olması için 3 günde tasarlanıp yapılmış bir araç izlenimi veriyor..Ruh yok dinamizm yok. O yüzden CH-R'a satış tarafında rakip olacağını düşünmüyorum
 
Autogefühl 1 2 ay önce test etmişti biraz uzun bir videoydu ama çok fazla merak edenler için tavsiye ederim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
CH-R'ın rakibi tabii de o işler öyle olmuyor işte :D
Kağıt üstünde Talisman da Passat'ın rakibi ona bakarsan :)

Motoru şanzımanı geçtim araç sadece o sınıfta diğerlerine rakip olması için 3 günde tasarlanıp yapılmış bir araç izlenimi veriyor..Ruh yok dinamizm yok. O yüzden CH-R'a satış tarafında rakip olacağını düşünmüyorum

Kia nın zaten bir tasarım sorunu olduğu gerçek ama her şey tasarım değil arabanın konfor-tutuş dengesini filan görmek lazım bunu da kullanmadan bilemeyiz.
Satış işi reklama ve motor seçeneğine de giriyor şimdi chr ilk çıktığından beri reklamı yapılan bir araba kia niro ise Türkiye ye geldiğini bugun şans eseri gördüm bide chr turbo benzinli seçeneği de mevcut niro da bir tek bu motor var durum böyle olunca satışı chr zaten düşük olacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Kia nın zaten bir tasarım sorunu olduğu gerçek ama her şey tasarım değil arabanın konfor-tutuş dengesini filan görmek lazım bunu da kullanmadan bilemeyiz.
Satış işi reklama ve motor seçeneğine de giriyor şimdi chr ilk çıktığından beri reklamı yapılan bir araba kia niro ise Türkiye ye geldiğini bugun şans eseri gördüm bide chr turbo benzinli seçeneği de mevcut niro da bir tek bu motor var durum böyle olunca satışı chr zaten düşük olacaktır.
Bide %1500000 Kia bu arabayı pazarlamaya çalışmayacak. Yada pazarlamayı beceremeyecek. Kia'nın cidden pazarlama ile ilgili sıkıntıları var.
 
Zaten yıllardır şu otomatik vites araçlarda vites kolunu neden kaldırmazlar veya minimalist hale getirmezler anlamıyorum. Halledin şu işi kardeşim mis gibi ergonomi olsun araçta. Direksiyondan da kulakçık var artık hemen hemen tüm araçlarda, yani manuelden bile daha büyük vites topuzunun mantığını hiç çözemiyorum.
 
Kia nın komple tasarım üzerine yoğunlaşması lazım bahse varım yeni ceed de buna benzer bir tasarımla gelecek
Zaten meydana çıkan casus fotolarda arabanın karaktersiz, monoton ve karanlık olacağı bence az çok belli oluyor. Aslında fotoğraflara gerek yok yeni i30'un iç mekanına bakarsak az çok karanlık olacağını tahmin etmek pek zor olmuyor.
 
Zaten yıllardır şu otomatik vites araçlarda vites kolunu neden kaldırmazlar veya minimalist hale getirmezler anlamıyorum. Halledin şu işi kardeşim mis gibi ergonomi olsun araçta. Direksiyondan da kulakçık var artık hemen hemen tüm araçlarda, yani manuelden bile daha büyük vites topuzunun mantığını hiç çözemiyorum.
Bence en ideal vites topuzu DSG, Joystick, S-Tronic veya Powershift gibi olmalı. Citroen bir ara C4'de küçük vites topuzu denedi ama pek tutmadı yine Cactus'de düğmeyi denediler ama millet otobüs mü bu yahu dedi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Gurdal07 ve Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...