Toyota CHR rakip gelmiş Kia Niro

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GARAJ TV
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Siz hangisini tercih ederdiniz

  • Toyota Chr

    Kullanılan: 30 83.3%
  • Kia Niro

    Kullanılan: 6 16.7%

  • Kullanılan toplam oy
    36
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Vites kolu çirkin ama anatomiye en uygunu bu. İleri bakarken elinizi sağa atın, vites tam burda olsa iyi olur dediğiniz yer işte bu yükseklik malesef. Bundan daha çirkini bizim clioda :D bu arada tabiki chr. Çünkü tasarım harika. Yakıtı çok daha az. Ve yerli malı yurdun malı.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bence en ideal vites topuzu DSG, Joystick, S-Tronic veya Powershift gibi olmalı. Citroen bir ara C4'de küçük vites topuzu denedi ama pek tutmadı yine Cactus'de düğmeyi denediler ama millet otobüs mü bu yahu dedi.
Bizim millet alışmadı, alışkın değil. Ama c4'de en sevdiğim o minimalist vites topuzuydu. Onun olması gereken yere de buzdolabı büyüklüğünde soğutucu koymuşları ve çok pratikti. Sürücünün artık o vites koluyla işi kalmıyor ki bunu niye manuel araçlar gibi büyük yapıyorlar anlamıyorum. Öyle bir vites topuzunun otomatik araçlarda ne işe yaradığını ya da neye hizmet ettiğini hiç çözemedim.
 
Bizim millet alışmadı, alışkın değil. Ama c4'de en sevdiğim o minimalist vites topuzuydu. Onun olması gereken yere de buzdolabı büyüklüğünde soğutucu koymuşları ve çok pratikti. Sürücünün artık o vites koluyla işi kalmıyor ki bunu niye manuel araçlar gibi büyük yapıyorlar anlamıyorum. Öyle bir vites topuzunun otomatik araçlarda ne işe yaradığını ya da neye hizmet ettiğini hiç çözemedim.
Dediğin gibi hiç bir işlevi yok ama bazen araba sürerken bir elim viteste oluyor o yönden aslında ele oturanları seviyorum yoksa en güzel mercedesin yaptığı veya bizim picassodaki gibi direksiyonun arkasında küçük bir kol :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Dediğin gibi hiç bir işlevi yok ama bazen araba sürerken bir elim viteste oluyor o yönden aslında ele oturanları seviyorum yoksa en güzel mercedesin yaptığı veya bizim picassodaki gibi direksiyonun arkasında küçük bir kol :)
Aynen, ben cok pratik bulmustum o tarz bir vites kolunu. Ortada kocaman bir alan aciliyor. Hem bazi araclarda alt tarafta vitesin onunde kalan kontrol dugmelerini kullanmak da kolaylasiyor.
 
Hibrit c-hr ye rakip olabilir gibi.Hibrit fiyatı toyota da 127k kia da 124.Ayrıca kia da benzinli motor 1,6 yani toyotaya oranla mtv si daha uygun.C-hr gibi daha göze batan bir araç yerine niro yu tercih edecekler olabilir.
Not: Bu cüssede,fiyatta ve teknolojideki arabaya kampana fren ve o vites topuzu hiç olmamış...
 
Hibrit c-hr ye rakip olabilir gibi.Hibrit fiyatı toyota da 127k kia da 124.Ayrıca kia da benzinli motor 1,6 yani toyotaya oranla mtv si daha uygun.C-hr gibi daha göze batan bir araç yerine niro yu tercih edecekler olabilir.
Not: Bu cüssede,fiyatta ve teknolojideki arabaya kampana fren ve o vites topuzu hiç olmamış...

Cidden o kapana olayını çözemedim bence büyük eksiklik gibi duruyor.
Bide toyotaya göre eklemem gereken bir şey var o da arka yaşam alanı geniş ve ferah mesela bagajı 130 litre daha büyük bu az bir fark değil.
 
Cidden o kapana olayını çözemedim bence büyük eksiklik gibi duruyor.
Bide toyotaya göre eklemem gereken bir şey var o da arka yaşam alanı geniş ve ferah mesela bagajı 130 litre daha büyük bu az bir fark değil.
Bagaj hacmi olayı karışık biraz: Chr hibrit bagajı 390 lt . Nironun 427 lt imiş. Dediğin 130 lt fark c-hr'nin 1.2 turbo olanıyla aradaki farkı.
Niro incelemesine baktım da amerikada priusa mpv platformunda rakip çıktı diyorlar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Aslinda bende bir Kia ciyimdir ama maalesef bu sefer kalbim C-hr dan yana. Cok ruhsuz yorumlarina katiliyorum, önü cok cirkin, arka guzel ama araklama (hos bugun bmw bile yapiyor bunu :) C-hr in ic ve dis tasarimi cok basarili, fakat sunu soylemeden gecemicem, Niro nun bu ic doseme rengini begenmedim asagidaki olsa 1 tik daha iyi olurdu.
Acikcasi ben vitese cok takilmadim, @CenkGs ye katiliyorum, benim B180 de koldandi vites ve cok alismistim, cok basariliydi, ayrica F1 de vardi tabi.
Kia da ise en cok gozumu yoran nav. ekraninin yanindaki yatik havalandirma izgaralari oldu :(
upload_2017-5-25_10-27-17.png
 
Son düzenleme:
Kiayı fazla gömmüşsünüz,tasarım harici ch-r dan ne eksiği var anlamış değilim.
Ki burada da tasarım yerine iç hacim almış olunuyor bu da önemli bir tercih sebebi.
Arka tasarım güncel sorentonun küçültülmüşü,artık tüm markalarda tek tasarım yapıp segmentine göre boyut değiştiriyorlar zaten farklı bir durum yok buradada.
Yakıt tüketimi kasacak bir aracın çift kavramayla gelmeside gayet doğal.
Vites topuzu tamam çirkin ama aracın olayı o değil,vaadettikleri üzerinden gitmek lazım birazda.
 
Ben de beğenenlerdenim bu arada. Araç amerika pazarı için tasarlandığından vites topuzunun neden öyle olduğunu anlayabiliyorum, big is better mantığı. Araç Amerika'da yakıt tüketimi rekorunu kırmış bu arada.

1.2 Turbo C-HR ile kıyaslamak yanlış olur bence. Hibrid olarak ikisini kıyaslamak gerekirse bagaj hacmi ve iç hacim olarak Niro kesinlikle daha iyi. C-HR biraz daha genç işi, Niro daha çok aile arabası olmuş. Sene 2017, neden arka frenler kampana diye sorguluyor insan ama arabanın max hızı 167km ile sınırlandırılmış bu arada. Zaten böyle bir aracı alan adamın kullanım tarzı sakin olacağından, ekonomi kasacağından kampana bir sorun olmaz diye düşünüyorum.

Bu arada boyutlar C-HR'dan daha büyük ama yabacı sitelerde araç için "subcompact SUV" denilmiş. Yani bizim tabilirimizle segmenti B-SUV.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...