Toyota Corolla 1.4 D-4 MMT

facelift

Asfalt Kurutucu
Katılım
29 May 2019
Mesajlar
180
Panpa puanı
147
Yaş
29
Marka
BMW
Gerek tasarımı ve sürüşüyle gerçek bir sürücü otomobili. Sürüş Makinesi... :) insan dönüp dönüp bir daha bakıyor
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,994
Panpa puanı
31,066
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Guzel gunlerde kullanin insaallah. Ben bu kasalari seviyorum. 1 2 defa kullanma firsatim olmustu ve konforunu cok begenmistim. Ici genis, saglam hissettiren, konforlu guzel bir aile otomobili. Zaten uretimi de bu yonde oldugu icin beklentileri karsilayabiliyor.

Ben daha once citroen'de mcp sanziman kullandigim icin mmt'yi de tahmin edebilyorum. Acikcasi surekli kilit trafikte kullanilacaksa sol ayagin harap olmamasi adina kabullenebilecegim ucuz yollu, saglam ve az yaktiran bir sanziman turu. Zaten muhtemelen bu tek kavramalar uretilirken bu saydigim 3 ozellikten baskasini karsilayabilsin diye dizayn edilmemis belli ki.
 

GMEMD

Düz Yol Gazcısı
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
12
Panpa puanı
47
Öncelikle aracınızı güzel günlerde kazasız sorunsuz kullanmaya devam etmenizi dilerim. Bir önceki nesil d4d modelini sıfır almıştım. 135 bin km'ye kadar her türlü yol koşulunda kullandım. MMT'yi sorunsuz kullanmak için sözünü ettiğinizi gibi dilinden anlamak gerekiyor. Ben uzun rampa inişlerde vites küçültüp hep aynı noktaya kadar sabit viteste inip aynı noktada 5'e atmasına hayrandım nasıl biliyor diye. 130 bin km boyunca Triger zinciri, direksiyon,iç dikiz aynası, akü değişti. Ama servis garanti kapsamında değiştirdiği için sorun olmadı. Yol bilgisayarı ekranını eleştirmişsiniz ama benim kullandığım modelde sıcakta görüntü kaybolduğu için sizin modeldeki ekranı beğenmiştim. Performanslı kullanım için ES tuşu vardı her ne kadar yakıtı içse de bir parça işe yarıyordu.
 

mrtkap

Profesör
Katılım
8 Ara 2017
Mesajlar
403
Panpa puanı
639
Yaş
21
Konum
Edirne
Marka
Toyota
Öncelikle aracınızı güzel günlerde kazasız sorunsuz kullanmaya devam etmenizi dilerim. Bir önceki nesil d4d modelini sıfır almıştım. 135 bin km'ye kadar her türlü yol koşulunda kullandım. MMT'yi sorunsuz kullanmak için sözünü ettiğinizi gibi dilinden anlamak gerekiyor. Ben uzun rampa inişlerde vites küçültüp hep aynı noktaya kadar sabit viteste inip aynı noktada 5'e atmasına hayrandım nasıl biliyor diye. 130 bin km boyunca Triger zinciri, direksiyon,iç dikiz aynası, akü değişti. Ama servis garanti kapsamında değiştirdiği için sorun olmadı. Yol bilgisayarı ekranını eleştirmişsiniz ama benim kullandığım modelde sıcakta görüntü kaybolduğu için sizin modeldeki ekranı beğenmiştim. Performanslı kullanım için ES tuşu vardı her ne kadar yakıtı içse de bir parça işe yarıyordu.
Kullandığınız kasa e12 yol bilgisayarı bende faal çalışıyor sıkıntı çıkarmadan sizin araca özel bi sorun olabilir. Zincir neden değişti acaba ? Normalde 300k kmde kontrol gerekirse değişim diyor servis.
 

GMEMD

Düz Yol Gazcısı
Katılım
18 Haz 2018
Mesajlar
12
Panpa puanı
47
Yol bilgisayarı iç sıcaklık düşünce normale dönüyordu. Zincir ses yapmaya başladı servis garantiden değiştirmişti. Gösterge tablosu, ön konsol ve koltukların rahatlığı çok iyiydi. Motorun benzinlileri aratmayacak kadar sessizdi. 135 bin km'de partner tepee outdoor araçla takas yaptım. Şimdi kim bilir nerelerde?
 

2jzihtiyar

Panpa
Katılım
23 Şub 2018
Mesajlar
1,734
Panpa puanı
2,531
Konum
Trabzon
Marka
BMW
Yol bilgisayarı iç sıcaklık düşünce normale dönüyordu. Zincir ses yapmaya başladı servis garantiden değiştirmişti. Gösterge tablosu, ön konsol ve koltukların rahatlığı çok iyiydi. Motorun benzinlileri aratmayacak kadar sessizdi. 135 bin km'de partner tepee outdoor araçla takas yaptım. Şimdi kim bilir nerelerde?
Arabayı satalı yaklaşık 2 sene oldu ama koltuklar konusunda haklısınız ilginç şekilde yanal destekleri çok hoştu.
 
Üst