Türk Telekom Cayma Bedeli

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

AcemiSofor

Asfalt Kurutucu
94
Merhabalar 10 nisan 2017 tarihinde türk telekoma evde internet için 24 ay taahüt vermiştik.Şimdi aboneliğimizi iptal etmek için aradığımda 800 küsür liralık bir cayma bedeli çıkarttılar bunun bu kadar olması normal mi?

Kampanyasız fiyatı 121 TL iken 24 ay taahütlü bir şekilde 71,25 liraya kullanıyormuşum.
 
Son düzenleme:
Merhabalar 10 nisan 2017 tarihinde türk telekoma evde internet için 24 ay taahüt vermiştik.Şimdi aboneliğimizi iptal etmek için aradığımda 800 küsür liralık bir cayma bedeli çıkarttılar bunun bu kadar olması normal mi?

Kampanyasız fiyatı 121 TL iken 24 ay taahütlü bir şekilde 71.25 kuruşa kullanıyormuşum.
71,25 TL özür diliyorum
 
Kampanyasız Fiyat - Kampanyalı fiyat x Yararlanılan Ay sayısı
Kurulum bedeli kalan taksitleri toptan ödeme
Varsa bedelsiz verilen model ücreti

birde eğer taahhüt verdiğiniz için kotalı iken kotasıza dönüşmüş ise kotanın aştığı tutar isteniyor.
 
Son düzenleme:
Yaklaşık 2 aydır hız problemi çekiyorum.Altyapınızı kontrol ediyoruz,santralden bakıyoruz sıkıntı yok sıkıntı iç tesisatınızda diyorlar.Tamam diyorum ekip yollayın yapalım.Tamam diyorlar.Ekip geliyor ankastre kutusunu değiştiriyor ayrı bir hat çekiyor bir de dünya parası alıyor ama sorunum devam ediyor.Sorun bizden kaynaklı değil sizden kaynaklı diyorlar.Eee diyorum yeni hat çektirdik hatta siz çektiniz diyorum bizim burdan yapabileceğimiz birşey yok diyorlar.

Kafayı yiyeceğim
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Yaklaşık 2 aydır hız problemi çekiyorum.Altyapınızı kontrol ediyoruz,santralden bakıyoruz sıkıntı yok sıkıntı iç tesisatınızda diyorlar.Tamam diyorum ekip yollayın yapalım.Tamam diyorlar.Ekip geliyor ankastre kutusunu değiştiriyor ayrı bir hat çekiyor bir de dünya parası alıyor ama sorunum devam ediyor.Sorun bizden kaynaklı değil sizden kaynaklı diyorlar.Eee diyorum yeni hat çektirdik hatta siz çektiniz diyorum bizim burdan yapabileceğimiz birşey yok diyorlar.

Kafayı yiyeceğim

Taahhüd edilen hizmeti sunmadıkları için cayma bedeli ödemeden tüketici hakem heyeti ne müracat edebilme yolunuz açık. Benzer durumla karşılaşan mesai arkadaşım ücret ödemeksizin hizmeti sonlandırdı. Ama uğraşmak gerekiyor ne yazık ki..
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Taahhüd edilen hizmeti sunmadıkları için cayma bedeli ödemeden tüketici hakem heyeti ne müracat edebilme yolunuz açık. Benzer durumla karşılaşan mesai arkadaşım ücret ödemeksizin hizmeti sonlandırdı. Ama uğraşmak gerekiyor ne yazık ki..
İlçemdeki tüketici haklarına gittim.Adamın bana dediği aynen bu.Usta sen bu işle uğraşma bunlar zaten devletin adamları bi cacık çıkmaz boşuna ikimizde yorulmuş oluruz dedi dilekçe yazmadı.
 
Benzer bir şeyi vodefone ile ben yaşamıştım. 12 ay taahhütü 3 ay sonra bozduğum için, önceki 3 ayın bedelini taahhütsüz fiyattan olacak şekilde fark ödeyip kapadım (taahhütsüz 35, taahhütlü 29 liraydı 3 ay için 18 lira fark ödeyip kapadım).

Türktelekom’un resmi internet sitesi üzerinde yer alan giriş kısmından üyelik bilgileri ile giriş yapıldıktan sonra üyelik bilgileri bölümünden taahhüt bilgileri sorgulanabilir. Türk telekom taahhüt sorgulama işlemi bu panelden gerçekleştirilebilir. Türk telekom cayma bedeli öğrenme işlemi de bu ekranda yer almaktadır.( 2017 ile beraber yürürlüğe giren kanun ile beraber markalar cayma bedeli talep hakkında sahip değiller bu nedenle sizlerden bu şekilde bir bedel istendiği taktirde tüketici hakları mahkemesine başvurabilirsiniz.) Yalnızca cayma bedeli olarak tahhüt karşılığında verilen indirim tutarı talep edilebilir. Bu da sizin o kampanyadan faydalandığınız ay X indirim tutarı şeklindedir. Türk telekom taahhüt bozma işleminden sonra size uygulanabilecek tek cezai işlem indirim tutarı geri istenmesidir.

Yani (121-71,25)x13=646,75 lira yapıyor bu da.
(Her ay için 49,75 lira fark x 13 ay)
800 lira nereden geliyormuş?
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcemiSofor
Benzer bir şeyi vodefone ile ben yaşamıştım. 12 ay taahhütü 3 ay sonra bozduğum için, önceki 3 ayın bedelini taahhütsüz fiyattan olacak şekilde fark ödeyip kapadım (taahhütsüz 35, taahhütlü 29 liraydı 3 ay için 18 lira fark ödeyip kapadım).



Yani (121-71,25)x13=646,75 lira yapıyor bu da.
(Her ay için 49,75 lira fark x 13 ay)
800 lira nereden geliyormuş?
Hocam anlamadım ki bende.
 
İlçemdeki tüketici haklarına gittim.Adamın bana dediği aynen bu.Usta sen bu işle uğraşma bunlar zaten devletin adamları bi cacık çıkmaz boşuna ikimizde yorulmuş oluruz dedi dilekçe yazmadı.

Ben senin yerinde olsam dilekçe hakkımı kullanırdım.
Orda ki memur çalışmak istemiyor diye 800 liraya razı olmazdım.
 
Yaklaşık 2 aydır hız problemi çekiyorum.Altyapınızı kontrol ediyoruz,santralden bakıyoruz sıkıntı yok sıkıntı iç tesisatınızda diyorlar.Tamam diyorum ekip yollayın yapalım.Tamam diyorlar.Ekip geliyor ankastre kutusunu değiştiriyor ayrı bir hat çekiyor bir de dünya parası alıyor ama sorunum devam ediyor.Sorun bizden kaynaklı değil sizden kaynaklı diyorlar.Eee diyorum yeni hat çektirdik hatta siz çektiniz diyorum bizim burdan yapabileceğimiz birşey yok diyorlar. Daha neler neler anlatsam roman olurda neyse.

Kafayı yiyeceğim
Aynı sorunu bende yaşıyorum daha kötüsü tükürsem bahçesine düşen karşımızdaki sitede fiber var bizim sitede yok.
Bağlatmam 3 ay sürdü sadece kavga dövüş soruşturma falan, 16mbt diye fatura 5-6 anca görüyor arıyorum laga luga yapıyor bıktım zaten.
Taahhüt bitti ama düştüler kucağıma Ttnet alanın parasına koyim fiber çekmedikleri sürece.

Kısacası TTNET'in Allah belasını versin batar inş.
 
bana 11 ay kala 400lira çıkardılar kapatmayım diye. Superonline ben karşılarım o parayı abi dedi. Gittim anında kapattım, iti ite kırdırdım.

500 liraya kadar hala karşılıyor diye biliyorum Superonline. olmadı biraz sabredip bundan faydalanabilirsiniz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: AcemiSofor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...