Sen hiç youtube'da yabancı test dergilerinin ve tester'ların karşılaştırma videolarını izledin mi ? 1-2 tanesinden bahsetmiyorum çoğunu izledin mi ? Sadece golf r vs focus rs değil, hemen hemen hepsinin birbirleriyle kıyaslandıkları videoları izledin mi ?illa sürüş keyfi istiyosan gidip type-r alıcaksın sürüş keyfi sürüş dinamikleri açısından RS type r'ın yanında sönük kalır,2.3lt motor yapıyosun 80Bin TL fazla satıyosun rakiplerinin bazılarından 100BİN tl fazla satıyosun içine biniyosun,koltuklar,iç mekan herşey odun artısı ne ? sadece pistte yapabildiğin şovlar...Güldürme beni anca öyle şirket sahibi olucaksın ki,haftada 2-3 kere piste girebilceksinki uygun olsun bu araba bu forumda o kadar parası olan varmıdır bilemeyiz
Siz R vs RS den nereye atladınız mustange rallylereBütün okuduğum yorumlrdan sonra şunu söyleyebilirim. Focus Rs bir profesyonel aracıdır. Sürmesini bilen araca tam hakimiyet kurmak isteyen araçla arasına hiç bir elektroniğin girmesini ve hakimiyetini kısıtlamıcak şeylerin girmesini istemeyenlerin aracıdır. Ortalama bir sürüş yeteneğine sahip bir insan Focus Rsi hakkını vererek kullanamaz ve limitlere çıkamaz. Aracın içindeki gücü çıkaramaz Rs safkan bir performans otomobili. Golf R a gelecek olursak bu otomobil orta ve alt sınıf kullanıcılarının içindeki performans açlığını doyurmak için tasarlanmış koltuğa oturuyorsunuz ve gaza basıyorsunuz tek yaptığınız bu ve geri kalan her şeyi golf sizin yerinize hallediyor vitesi değiştiriyor virajda tutuyor hızlanıyor duruyor. Burda sizin tek yaptığınız şey gaza basmak buda orta ve alt seviye kullanıcıları için bulunmaz ve tatmin edici bir nimet çünkü kendi yetenek ve tecrübeleriyle aynı hazzı Focus Rs te yakalamaları mümkün değil. Otobanda düz yolda basayım araç tokatlayım en hızlı kalkan ben olayım onu geçeyim mantığındaki sürüşten bi haber insanların tercihi tabikide Golf R olacaktır (burda vagcı kardeşlerim üstüne alınmasın lafım onlara değil sizleri kastetmiyorum saygım sonsuz)
Ayrıca yukarıda bir arkadaş @yunuscelik29 motor tokat yemiş motor demişsin daha geçenlerde motorların hile yaptığı ortaya çıkan bir markanın motorunu bu denli savunmak yersiz. Ecoboost teknolojisine sahip ford motorunun üstünlüğünü tartışmaya gerek bile yok . Tarihede bakacak olursanız 1967 yılında Ford mustang gibi bir dünya klasiği şaheseri ortaya koymuşken WW daha kaplumbap denilen otomobilleri ortaya koymakla meşguldü o yüzden fordun performans kısmını yabana atacak kadar aciz olmayın dünyada performans ralli vb. Alanlarda öncü ve ilkler deyince akla ford gelir. Bir çırpıda bilinçsizce motoru yermen saçma olmuş. Günlük binek otomobil ve c segmentinde golfün üstünlüğünüde tartışmak aynı derecede saçma olur konfor iç mekan kalite şanzuman golf rakiplerine oranla daha tatminkardır ve üstündür. Bunda hem fikiriz fakat iş performans liginie gelince işler değişiyor burda bunu kastetmek istiyorum. Günümüzde bile ortada mustang gibi bir efsane varken WW performans liginde biraz daha yol katetmesi gerekiyor
focus-courier,elinize E92 M3 versek pisti yan bitireceksiniz maşallahford ne? Thunderbird mi Ka mı
Sen hiç youtube'da yabancı test dergilerinin ve tester'ların karşılaştırma videolarını izledin mi ? 1-2 tanesinden bahsetmiyorum çoğunu izledin mi ? Sadece golf r vs focus rs değil, hemen hemen hepsinin birbirleriyle kıyaslandıkları videoları izledin mi ?
amarok-ranger 2side dizelBütün okuduğum yorumlrdan sonra şunu söyleyebilirim. Focus Rs bir profesyonel aracıdır. Sürmesini bilen araca tam hakimiyet kurmak isteyen araçla arasına hiç bir elektroniğin girmesini ve hakimiyetini kısıtlamıcak şeylerin girmesini istemeyenlerin aracıdır. Ortalama bir sürüş yeteneğine sahip bir insan Focus Rsi hakkını vererek kullanamaz ve limitlere çıkamaz. Aracın içindeki gücü çıkaramaz Rs safkan bir performans otomobili. Golf R a gelecek olursak bu otomobil orta ve alt sınıf kullanıcılarının içindeki performans açlığını doyurmak için tasarlanmış koltuğa oturuyorsunuz ve gaza basıyorsunuz tek yaptığınız bu ve geri kalan her şeyi golf sizin yerinize hallediyor vitesi değiştiriyor virajda tutuyor hızlanıyor duruyor. Burda sizin tek yaptığınız şey gaza basmak buda orta ve alt seviye kullanıcıları için bulunmaz ve tatmin edici bir nimet çünkü kendi yetenek ve tecrübeleriyle aynı hazzı Focus Rs te yakalamaları mümkün değil. Otobanda düz yolda basayım araç tokatlayım en hızlı kalkan ben olayım onu geçeyim mantığındaki sürüşten bi haber insanların tercihi tabikide Golf R olacaktır (burda vagcı kardeşlerim üstüne alınmasın lafım onlara değil sizleri kastetmiyorum saygım sonsuz)
Ayrıca yukarıda bir arkadaş @yunuscelik29 motor tokat yemiş motor demişsin daha geçenlerde motorların hile yaptığı ortaya çıkan bir markanın motorunu bu denli savunmak yersiz. Ecoboost teknolojisine sahip ford motorunun üstünlüğünü tartışmaya gerek bile yok . Tarihede bakacak olursanız 1967 yılında Ford mustang gibi bir dünya klasiği şaheseri ortaya koymuşken WW daha kaplumbap denilen otomobilleri ortaya koymakla meşguldü o yüzden fordun performans kısmını yabana atacak kadar aciz olmayın dünyada performans ralli vb. Alanlarda öncü ve ilkler deyince akla ford gelir. Bir çırpıda bilinçsizce motoru yermen saçma olmuş. Günlük binek otomobil ve c segmentinde golfün üstünlüğünüde tartışmak aynı derecede saçma olur konfor iç mekan kalite şanzuman golf rakiplerine oranla daha tatminkardır ve üstündür. Bunda hem fikiriz fakat iş performans liginie gelince işler değişiyor burda bunu kastetmek istiyorum. Günümüzde bile ortada mustang gibi bir efsane varken WW performans liginde biraz daha yol katetmesi gerekiyor
Arkadaşım araba bilgin mi zayıf anlamıyorum ki. Drag mevzusunda motorun performansından öte en belirleyici etken şanzımandır. Şanzımanı iyi olan araba büyük ölçüde aradaki makul güç farklarını bertaraf eder. Kalkış konusunda hala motor kıyaslıyorsun. Biz burada dsg başarısız demedik ki niye geride kalıyor, geride kalıyor diye üstüne basa basa söylüyorsun. Türkiye şartları deyip duruyorsun, c sınıfı bir hothatch'e 220 bin lira sence makul bir fiyat mı ki burada 80 bin lira daha pahalı olan focus rs'i hepsi mantıklıyken en saçması oymuş gibi değerlendiriyorsun ? Sen hothatch'de olsa c sınıfı premium olmayan bir araca 220 bin lirayı mantıklı buluyorsan o da senin görüşün. Sanki golf r 150 bin liraya satılıyor da focus rs 300 binmiş, arada 2 katı fiyat farkı varmış gibi fiyat mevzusundan dem vuruyorsun.amarok-ranger 2side dizelonda neden geride kalıyor anlamıyorum ya şu konuyu kilitleyin iyice sapıttı ya paranız varsa alın hatta bizede alın nasıl arabaymış binelim şunlara yoksa ölmeden koltuğuna bile oturamayacaz bu arabaların
Bilemezsin.illa sürüş keyfi istiyosan gidip type-r alıcaksın sürüş keyfi sürüş dinamikleri açısından RS type r'ın yanında sönük kalır,2.3lt motor yapıyosun 80Bin TL fazla satıyosun rakiplerinin bazılarından 100BİN tl fazla satıyosun içine biniyosun,koltuklar,iç mekan herşey odun artısı ne ? sadece pistte yapabildiğin şovlar...Güldürme beni anca öyle şirket sahibi olucaksın ki,haftada 2-3 kere piste girebilceksinki uygun olsun bu araba bu forumda o kadar parası olan varmıdır bilemeyiz
beni tanısaydın m3 vermene gerek kalmadan bile yan bitireceğimi anlardınfocus-courier,elinize E92 M3 versek pisti yan bitireceksiniz maşallah![]()
Yan yan mk5 Fiestabeni tanısaydın m3 vermene gerek kalmadan bile yan bitireceğimi anlardın![]()
Yav simdi 0.2 saniyenin lafı mı olur aramızda![]()
Tamam beyler Type-R var hem daha hızlı hem daha ucuz alın birer tane de bitsin bu konu.
Tabi olmaz olur mu 100 bin tele fark var neden geçemiyorYav simdi 0.2 saniyenin lafı mı olur aramızda![]()
Ve önden çekerle bunu yapmasına dikkat çekerim, aynı yıl piyasaya sürülmüş arabalar, megane rs gibi artık yaşlanmış da ondan geçmiş olayı da yok yani...![]()
Tamam beyler Type-R var hem daha hızlı hem daha ucuz alın birer tane de bitsin bu konu.
Hazır ol linc edicekler senibeni tanısaydın m3 vermene gerek kalmadan bile yan bitireceğimi anlardın![]()
ahahsas gelsinler bakalımHazır ol linc edicekler seni
Bu konuda emin olabilirsiniz bak, cidden yanlıyorbeni tanısaydın m3 vermene gerek kalmadan bile yan bitireceğimi anlardın![]()
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.