Vag Hater'lar şokkkkk

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,371
46,068
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
illa sürüş keyfi istiyosan gidip type-r alıcaksın sürüş keyfi sürüş dinamikleri açısından RS type r'ın yanında sönük kalır,2.3lt motor yapıyosun 80Bin TL fazla satıyosun rakiplerinin bazılarından 100BİN tl fazla satıyosun içine biniyosun,koltuklar,iç mekan herşey odun artısı ne ? sadece pistte yapabildiğin şovlar...Güldürme beni anca öyle şirket sahibi olucaksın ki,haftada 2-3 kere piste girebilceksinki uygun olsun bu araba bu forumda o kadar parası olan varmıdır bilemeyiz
Sen hiç youtube'da yabancı test dergilerinin ve tester'ların karşılaştırma videolarını izledin mi ? 1-2 tanesinden bahsetmiyorum çoğunu izledin mi ? Sadece golf r vs focus rs değil, hemen hemen hepsinin birbirleriyle kıyaslandıkları videoları izledin mi ?
 
Son düzenleme:

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
10 Eyl 2016
2,295
6,325
4,270
.
Hothach dediğin 205 gti, Renault 5 Turbo, Clio rs 172-182, Golf gti mk1, Sierra cosworth, Escort cosworth ve daha niceleri olur. Bunda hem fikir olup konuyu kapatalım bence bu iş bitmez yoksa :rolleyes:
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe

yunuscelik29

Yunus Çelik
Profesör
8 Eyl 2016
1,376
987
1,970
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Bütün okuduğum yorumlrdan sonra şunu söyleyebilirim. Focus Rs bir profesyonel aracıdır. Sürmesini bilen araca tam hakimiyet kurmak isteyen araçla arasına hiç bir elektroniğin girmesini ve hakimiyetini kısıtlamıcak şeylerin girmesini istemeyenlerin aracıdır. Ortalama bir sürüş yeteneğine sahip bir insan Focus Rsi hakkını vererek kullanamaz ve limitlere çıkamaz. Aracın içindeki gücü çıkaramaz Rs safkan bir performans otomobili. Golf R a gelecek olursak bu otomobil orta ve alt sınıf kullanıcılarının içindeki performans açlığını doyurmak için tasarlanmış koltuğa oturuyorsunuz ve gaza basıyorsunuz tek yaptığınız bu ve geri kalan her şeyi golf sizin yerinize hallediyor vitesi değiştiriyor virajda tutuyor hızlanıyor duruyor. Burda sizin tek yaptığınız şey gaza basmak buda orta ve alt seviye kullanıcıları için bulunmaz ve tatmin edici bir nimet çünkü kendi yetenek ve tecrübeleriyle aynı hazzı Focus Rs te yakalamaları mümkün değil. Otobanda düz yolda basayım araç tokatlayım en hızlı kalkan ben olayım onu geçeyim mantığındaki sürüşten bi haber insanların tercihi tabikide Golf R olacaktır (burda vagcı kardeşlerim üstüne alınmasın lafım onlara değil sizleri kastetmiyorum saygım sonsuz)
Ayrıca yukarıda bir arkadaş @yunuscelik29 motor tokat yemiş motor demişsin daha geçenlerde motorların hile yaptığı ortaya çıkan bir markanın motorunu bu denli savunmak yersiz. Ecoboost teknolojisine sahip ford motorunun üstünlüğünü tartışmaya gerek bile yok . Tarihede bakacak olursanız 1967 yılında Ford mustang gibi bir dünya klasiği şaheseri ortaya koymuşken WW daha kaplumbap denilen otomobilleri ortaya koymakla meşguldü o yüzden fordun performans kısmını yabana atacak kadar aciz olmayın dünyada performans ralli vb. Alanlarda öncü ve ilkler deyince akla ford gelir. Bir çırpıda bilinçsizce motoru yermen saçma olmuş. Günlük binek otomobil ve c segmentinde golfün üstünlüğünüde tartışmak aynı derecede saçma olur konfor iç mekan kalite şanzuman golf rakiplerine oranla daha tatminkardır ve üstündür. Bunda hem fikiriz fakat iş performans liginie gelince işler değişiyor burda bunu kastetmek istiyorum. Günümüzde bile ortada mustang gibi bir efsane varken WW performans liginde biraz daha yol katetmesi gerekiyor
Siz R vs RS den nereye atladınız mustange rallylere :D dizel hilesine felan :D araba dizel olsa okey de neyin çabası bu sen ford fanboyu değilmisin şimdi DRAG'da tokat yemesi benim suçummu test yazısında yanlış hatırlamıyosam başta drift modu olmak üzere yapay diye bişeyler geçiyodu ben motoru harcamadım ecoboostada lafım yok 1.0 140pslik fiestada motoru var iyide yürüyo sadece 2.3 lt 350ps motor 2.0 300ps den tokat yiyor manuel otomatiği felan geç türkiyede hangisi satılıyosa ona bakıcaksın he sen yurt dışından alıcam diyosan eyvallah ama türkiyede bulunan imkanlar birisi otomatik birisi manuel tartışmaya gerek yok bile nasıl bir düşüncesizlik neye dayanarak siz bunu söylüyosunuz cidden söylenmesi güç bişey ya
 

yunuscelik29

Yunus Çelik
Profesör
8 Eyl 2016
1,376
987
1,970
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Sen hiç youtube'da yabancı test dergilerinin ve tester'ların karşılaştırma videolarını izledin mi ? 1-2 tanesinden bahsetmiyorum çoğunu izledin mi ? Sadece golf r vs focus rs değil, hemen hemen hepsinin birbirleriyle kıyaslandıkları videoları izledin mi ?
Bütün okuduğum yorumlrdan sonra şunu söyleyebilirim. Focus Rs bir profesyonel aracıdır. Sürmesini bilen araca tam hakimiyet kurmak isteyen araçla arasına hiç bir elektroniğin girmesini ve hakimiyetini kısıtlamıcak şeylerin girmesini istemeyenlerin aracıdır. Ortalama bir sürüş yeteneğine sahip bir insan Focus Rsi hakkını vererek kullanamaz ve limitlere çıkamaz. Aracın içindeki gücü çıkaramaz Rs safkan bir performans otomobili. Golf R a gelecek olursak bu otomobil orta ve alt sınıf kullanıcılarının içindeki performans açlığını doyurmak için tasarlanmış koltuğa oturuyorsunuz ve gaza basıyorsunuz tek yaptığınız bu ve geri kalan her şeyi golf sizin yerinize hallediyor vitesi değiştiriyor virajda tutuyor hızlanıyor duruyor. Burda sizin tek yaptığınız şey gaza basmak buda orta ve alt seviye kullanıcıları için bulunmaz ve tatmin edici bir nimet çünkü kendi yetenek ve tecrübeleriyle aynı hazzı Focus Rs te yakalamaları mümkün değil. Otobanda düz yolda basayım araç tokatlayım en hızlı kalkan ben olayım onu geçeyim mantığındaki sürüşten bi haber insanların tercihi tabikide Golf R olacaktır (burda vagcı kardeşlerim üstüne alınmasın lafım onlara değil sizleri kastetmiyorum saygım sonsuz)
Ayrıca yukarıda bir arkadaş @yunuscelik29 motor tokat yemiş motor demişsin daha geçenlerde motorların hile yaptığı ortaya çıkan bir markanın motorunu bu denli savunmak yersiz. Ecoboost teknolojisine sahip ford motorunun üstünlüğünü tartışmaya gerek bile yok . Tarihede bakacak olursanız 1967 yılında Ford mustang gibi bir dünya klasiği şaheseri ortaya koymuşken WW daha kaplumbap denilen otomobilleri ortaya koymakla meşguldü o yüzden fordun performans kısmını yabana atacak kadar aciz olmayın dünyada performans ralli vb. Alanlarda öncü ve ilkler deyince akla ford gelir. Bir çırpıda bilinçsizce motoru yermen saçma olmuş. Günlük binek otomobil ve c segmentinde golfün üstünlüğünüde tartışmak aynı derecede saçma olur konfor iç mekan kalite şanzuman golf rakiplerine oranla daha tatminkardır ve üstündür. Bunda hem fikiriz fakat iş performans liginie gelince işler değişiyor burda bunu kastetmek istiyorum. Günümüzde bile ortada mustang gibi bir efsane varken WW performans liginde biraz daha yol katetmesi gerekiyor
amarok-ranger 2side dizel :D onda neden geride kalıyor anlamıyorum ya şu konuyu kilitleyin iyice sapıttı ya paranız varsa alın hatta bizede alın nasıl arabaymış binelim şunlara yoksa ölmeden koltuğuna bile oturamayacaz bu arabaların
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,371
46,068
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
amarok-ranger 2side dizel :D onda neden geride kalıyor anlamıyorum ya şu konuyu kilitleyin iyice sapıttı ya paranız varsa alın hatta bizede alın nasıl arabaymış binelim şunlara yoksa ölmeden koltuğuna bile oturamayacaz bu arabaların
Arkadaşım araba bilgin mi zayıf anlamıyorum ki. Drag mevzusunda motorun performansından öte en belirleyici etken şanzımandır. Şanzımanı iyi olan araba büyük ölçüde aradaki makul güç farklarını bertaraf eder. Kalkış konusunda hala motor kıyaslıyorsun. Biz burada dsg başarısız demedik ki niye geride kalıyor, geride kalıyor diye üstüne basa basa söylüyorsun. Türkiye şartları deyip duruyorsun, c sınıfı bir hothatch'e 220 bin lira sence makul bir fiyat mı ki burada 80 bin lira daha pahalı olan focus rs'i hepsi mantıklıyken en saçması oymuş gibi değerlendiriyorsun ? Sen hothatch'de olsa c sınıfı premium olmayan bir araca 220 bin lirayı mantıklı buluyorsan o da senin görüşün. Sanki golf r 150 bin liraya satılıyor da focus rs 300 binmiş, arada 2 katı fiyat farkı varmış gibi fiyat mevzusundan dem vuruyorsun.
 
Son düzenleme:

YavuzhanKartal

Profesör
9 Eyl 2016
397
774
1,695
İstanbul
illa sürüş keyfi istiyosan gidip type-r alıcaksın sürüş keyfi sürüş dinamikleri açısından RS type r'ın yanında sönük kalır,2.3lt motor yapıyosun 80Bin TL fazla satıyosun rakiplerinin bazılarından 100BİN tl fazla satıyosun içine biniyosun,koltuklar,iç mekan herşey odun artısı ne ? sadece pistte yapabildiğin şovlar...Güldürme beni anca öyle şirket sahibi olucaksın ki,haftada 2-3 kere piste girebilceksinki uygun olsun bu araba bu forumda o kadar parası olan varmıdır bilemeyiz
Bilemezsin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve TSIDSG

ibougur

Reis
8 Eyl 2016
2,257
4,523
5,020
29
İstanbul
yNqJ8M.png

Tamam beyler Type-R var hem daha hızlı hem daha ucuz alın birer tane de bitsin bu konu.
 

Ugur

Panpa
Destekçi
Beta Programı
10 Eyl 2016
2,295
6,325
4,270
.
yNqJ8M.png

Tamam beyler Type-R var hem daha hızlı hem daha ucuz alın birer tane de bitsin bu konu.
Ve önden çekerle bunu yapmasına dikkat çekerim, aynı yıl piyasaya sürülmüş arabalar, megane rs gibi artık yaşlanmış da ondan geçmiş olayı da yok yani...
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,371
46,068
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Vallahi benim için Türkiye fiyatı skalasında hepsi mantıksız bu araçların. 61 bin euro şuan typer'ın sıfırı yani 227 bin lira. C sınıfı araç bunlar nihayetinde ayıptır. Türkiye'de en mantıklı ve ulaşılabilir sıfır hothatch b ligindedir. 100 bin liraya mis gibi 208 gti var. Heveslisiysen fiesta st var. Kimse kusura bakmasın ben 200 küsür bin liraları hiç bir c sınıf hothatch'e vermem, bu paraları da mantıklı görmem. O yüzden focus rs'in fiyat saçmalığından hiç bahsetmedim bile çünkü hepsi saçma.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım