HABER Volkswagen Arteon | TEST

F10 kasaysa Allah'a yakın bana uzak olsun.. Vallahi billahi bıktım o aracın pat kütlerinden Ataşehir'in arnavut kaldırımlı saçma sapan yollarında.
F10 bana karakter olarak B7 Passat'ı hatırlatıyor :D:D oda sertti, dışı, içi kaliteliydi ve şirket aracı olarak veriliyordu :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Orası öyle yetmiyor diyeni cidden Allah çarpar hakikaten o araba yolu çok sağlam tutuyor valla :D. Arteon'da da ufak bi kodlamaya ESP işini halledersek zaten baya iyi yol tutuyor ayrıca 4 Motion sistemini güzel hissettirebiliyor ondan baya eğlenceli olur bence :D.
240'lık motoru yeterli bulmayıp yazılım atmaya kalkanlar bile olur esp ne ki hey gidi hey :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
G30 evet konforlu bir araç ama dediğim gibi benim deneyimlediğim araç 18 janta ve rft lastiklere sahipti ayrıca adaptif süspansiyon falan yoktu bide bunların üstüne ek olarak lastik basınçlarını bilmiyorum ki bence G30'un konforunun çok beğenildiği düşünülürse lastik basınçları fazlaydı araç ondan dolayı olduğundan daha sert bir yapıya sahipti. Ama bayilerde test aracı bulursanız lastik basınçlarını kontrol edip bi test etmenizi öneririm gerçekten konfor ve izolasyon konusunda şaşırtıyor. Son olarak kapı kaput gibi yerler arasında fazla boşluk var ve bazı yerler birbirini tutmuyor fakat bu araçlar daha ilk üretimlerden ondan dolayı bu tarz ufak detaylar bence normal. Zaten bi araç alınacaksa ilk üretiminin en az 3 4 ay üzerinden geçtikten sonra alınmalı ki bu tarz ufak hatalar olmasın yada çok daha minimalize edilmiş olsun :).
Hocam aynı segment premiumlara rakip olmak için üretilmiş bir arabada bu hatalar olmaz, olmamalı. Aynı üretim kusurları diğer 3 büyükte olsa yerden yere vururlar markayı.
 
F10 bana karakter olarak B7 Passat'ı hatırlatıyor :D:D oda sertti, dışı, içi kaliteliydi ve şirket aracı olarak veriliyordu :D.
Yahu pat kütünden bıktım.. E segment araba nasıl öyle vuruntu yapar, konsolda nasıl öyle kütlemeye sebep olur aklım almıyor. Çıldırıyorum her kullanışımda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hocam aynı segment premiumlara rakip olmak için üretilmiş bir arabada bu hatalar olmaz, olmamalı. Aynı üretim kusurları diğer 3 büyükte olsa yerden yere vururlar markayı.
Bencede olmamalı haklısın ama ilk üretimlerden olduğu için hangi marka olursa olsun Bentley veya Rolls Royce hariç bence bu tarz ufak hatalar kabul edilebilir ama bundan 2 2.5 ay sonra üretilen Arteon'larda da bu hatalar olacaksa tabikide kabul edilemez :).
 
Yahu pat kütünden bıktım.. E segment araba nasıl öyle vuruntu yapar, konsolda nasıl öyle kütlemeye sebep olur aklım almıyor. Çıldırıyorum her kullanışımda.
Aynı durum 18 jantlı B7'de de vardı o doğu ataşehirin arnavut kaldırımlarında paldır küldür :D:D ama şuda var konforsuz olmasına rağmen severdim bizim B7'yi güzel arabaydı aslında :).
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Cenk
Çipli, basık ve sisli Arteon'lara hazırlanın :D:D:p. Umarım bu araç apaçi eline düşmez :rolleyes:.
O değil de 240'lık 4 motion passat beni otobanda çok rencide etti. Hala aklımdan çıkmıyor yaşadığım o şok. Lan 1.6 tdi passat yokuşta nasıl gazı çekip çekip bırakır, nasıl bana selektör yakar diye içim içimi yedi. Sonra zaten çok fena uzadı ama çok canımı sıktı. O günden beri stage 2-3 1.6 tdci motor fikirleri dolanıyor aklımda :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Porsche
Aynı durum 18 jantlı B7'de de vardı o doğu ataşehirin arnavut kaldırımlarında paldır küldür :D:D ama şuda var konforsuz olmasına rağmen severdim bizim B7'yi güzel arabaydı aslında :).
Bir çok segmentte aslında bunu anlayabilirim ama mevzu E segment olunca ben çıldırıyorum. Kardeşim E'den yukarı F segment var, başka da binek otomobil segmenti yok. Bu nasıl konfor diye mantıksal karmaşaya düşüyorum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche