Hocam f10 mu kaldı ne yaptın senF10 kasaysa Allah'a yakın bana uzak olsun.. Vallahi billahi bıktım o aracın pat kütlerinden Ataşehir'in arnavut kaldırımlı saçma sapan yollarında.
Hocam f10 mu kaldı ne yaptın senF10 kasaysa Allah'a yakın bana uzak olsun.. Vallahi billahi bıktım o aracın pat kütlerinden Ataşehir'in arnavut kaldırımlı saçma sapan yollarında.
F10 bana karakter olarak B7 Passat'ı hatırlatıyor oda sertti, dışı, içi kaliteliydi ve şirket aracı olarak veriliyordu .F10 kasaysa Allah'a yakın bana uzak olsun.. Vallahi billahi bıktım o aracın pat kütlerinden Ataşehir'in arnavut kaldırımlı saçma sapan yollarında.
Kalmaz olur mu kaldı hala bazı bayilerin elinde F10 var .Hocam f10 mu kaldı ne yaptın sen
240'lık motoru yeterli bulmayıp yazılım atmaya kalkanlar bile olur esp ne ki hey gidi heyOrası öyle yetmiyor diyeni cidden Allah çarpar hakikaten o araba yolu çok sağlam tutuyor valla . Arteon'da da ufak bi kodlamaya ESP işini halledersek zaten baya iyi yol tutuyor ayrıca 4 Motion sistemini güzel hissettirebiliyor ondan baya eğlenceli olur bence .
G30 diyorsan başımla beraber Ama f10 benden uzak kalsın, var hala bazı bayilerin elinde son kalanları satıyorlarHocam f10 mu kaldı ne yaptın sen
İkinci el mevzusuna girersek net çıkamayız . 530i falan yerine gidip S-Class 7 Serisi veya A8 alınabiliyor ama mesele 0km araçlar .Beyler kim ne derse desin arteon yerine bunu alırım net.Jantları değiş miss gibi vallaha boş ama olsun
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...momentum-12.500-km-de-hatasiz-462385815/detay
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam aynı segment premiumlara rakip olmak için üretilmiş bir arabada bu hatalar olmaz, olmamalı. Aynı üretim kusurları diğer 3 büyükte olsa yerden yere vururlar markayı.G30 evet konforlu bir araç ama dediğim gibi benim deneyimlediğim araç 18 janta ve rft lastiklere sahipti ayrıca adaptif süspansiyon falan yoktu bide bunların üstüne ek olarak lastik basınçlarını bilmiyorum ki bence G30'un konforunun çok beğenildiği düşünülürse lastik basınçları fazlaydı araç ondan dolayı olduğundan daha sert bir yapıya sahipti. Ama bayilerde test aracı bulursanız lastik basınçlarını kontrol edip bi test etmenizi öneririm gerçekten konfor ve izolasyon konusunda şaşırtıyor. Son olarak kapı kaput gibi yerler arasında fazla boşluk var ve bazı yerler birbirini tutmuyor fakat bu araçlar daha ilk üretimlerden ondan dolayı bu tarz ufak detaylar bence normal. Zaten bi araç alınacaksa ilk üretiminin en az 3 4 ay üzerinden geçtikten sonra alınmalı ki bu tarz ufak hatalar olmasın yada çok daha minimalize edilmiş olsun .
Yahu pat kütünden bıktım.. E segment araba nasıl öyle vuruntu yapar, konsolda nasıl öyle kütlemeye sebep olur aklım almıyor. Çıldırıyorum her kullanışımda.F10 bana karakter olarak B7 Passat'ı hatırlatıyor oda sertti, dışı, içi kaliteliydi ve şirket aracı olarak veriliyordu .
Çipli, basık ve sisli Arteon'lara hazırlanın . Umarım bu araç apaçi eline düşmez .240'lık motoru yeterli bulmayıp yazılım atmaya kalkanlar bile olur esp ne ki hey gidi hey
12 binde S90 ı da ben 0 sayarım vallahaİkinci el mevzusuna girersek net çıkamayız . 530i falan yerine gidip S-Class 7 Serisi veya A8 alınabiliyor ama mesele 0km araçlar .
Bencede olmamalı haklısın ama ilk üretimlerden olduğu için hangi marka olursa olsun Bentley veya Rolls Royce hariç bence bu tarz ufak hatalar kabul edilebilir ama bundan 2 2.5 ay sonra üretilen Arteon'larda da bu hatalar olacaksa tabikide kabul edilemez .Hocam aynı segment premiumlara rakip olmak için üretilmiş bir arabada bu hatalar olmaz, olmamalı. Aynı üretim kusurları diğer 3 büyükte olsa yerden yere vururlar markayı.
O iş öyle değil işte kim bilir neler yaptılar 12.000km .12 binde S90 ı da ben 0 sayarım vallaha
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynı durum 18 jantlı B7'de de vardı o doğu ataşehirin arnavut kaldırımlarında paldır küldür ama şuda var konforsuz olmasına rağmen severdim bizim B7'yi güzel arabaydı aslında .Yahu pat kütünden bıktım.. E segment araba nasıl öyle vuruntu yapar, konsolda nasıl öyle kütlemeye sebep olur aklım almıyor. Çıldırıyorum her kullanışımda.
O değil de 240'lık 4 motion passat beni otobanda çok rencide etti. Hala aklımdan çıkmıyor yaşadığım o şok. Lan 1.6 tdi passat yokuşta nasıl gazı çekip çekip bırakır, nasıl bana selektör yakar diye içim içimi yedi. Sonra zaten çok fena uzadı ama çok canımı sıktı. O günden beri stage 2-3 1.6 tdci motor fikirleri dolanıyor aklımdaÇipli, basık ve sisli Arteon'lara hazırlanın . Umarım bu araç apaçi eline düşmez .
Bir çok segmentte aslında bunu anlayabilirim ama mevzu E segment olunca ben çıldırıyorum. Kardeşim E'den yukarı F segment var, başka da binek otomobil segmenti yok. Bu nasıl konfor diye mantıksal karmaşaya düşüyorumAynı durum 18 jantlı B7'de de vardı o doğu ataşehirin arnavut kaldırımlarında paldır küldür ama şuda var konforsuz olmasına rağmen severdim bizim B7'yi güzel arabaydı aslında .
Bi şey olmaz en azından kaportası çizgileri filan düzgün shdjdjxO iş öyle değil işte kim bilir neler yaptılar 12.000km .
Peki yürüyen nolcak belki adam arabayla merdivenden uçtu sonra sanayide toplattı .Bi şey olmaz en azından kaportası çizgileri filan düzgün shdjdjx
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Senin hayal gücüne tükürim belki gelen bütün arteonlar da tırdan düştü kaporta pert oldu yetkili servis adam akıllı düzeltmediPeki yürüyen nolcak belki adam arabayla merdivenden uçtu sonra sanayide toplattı .
Öyle olsa toplayamazlar canım Irlanda'da incelediğiminde kapı ayarı falan biraz kayıktı esas senin hayal gücüne puuu .Senin hayal gücüne tükürim belki gelen bütün arteonlar da tırdan düştü kaporta pert oldu yetkili servis adam akıllı düzeltmedi
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi