KAPALI Volkswagen & Honda

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Drimatik

Taklacı Güvercin
16 Ara 2017
15
19
295
Bedavadan çıkıp biri deseki iki son model arabadan sadece biriini seçme hakkınız var Volkswagen' ı mı seçerdiniz Honda' yı mı ?
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
hocam hondanın tr pazarında ciddi bir takipci ve musteri kitlesi var gormezden gelinmez. su an %10 luk bir pazar payı var diyebiliriz. jazz b segmenti bi arac ve kıyaslanan polo,yarıs, clio, corsa ya gore donanımsal olarak aracta neredeyse yok yok. otomatik cvt sanzıman, 1,3ivtecbenzinli motor ,102 beygir guce sahıp. tartısmasız bunların arasında lider.

diger modeller arasında segmentinde zirveye oynayan bir arac yok demek ben otomobilden anlamıyorum demekle es değer bana gore. hondanın en top aracı su an nsx dir. rakıplerini sayarsam belki hafızayı tazelemis oluruz. r8, 488 gtb, huracan, amg gt, mclaren, gt, lc500h. nsxin ozelliklerine bakınca ne demek istedigim anlasılır diye dusunuyorum.

motor ve sanzıman eslesmeleride gayet basarılı ki cvt sanzımann dsg ye gore artılarını sayabiliriz.

hondanın motorsiklet ve diger teknolojik alanlarıdakı basarıları zaten malumumuz. tüm alanlarda kendini gteknolojik olarak gelistiren baska bir otomobilde de markalasmıs firma yok. saygılar
Honda yi bende cok severdim. Hali hazirda mazda kullaniyorum japonlara hosgorum var ama o gocuk olaylari ve arkalarinda durmayip top gelmistir 20.000 araca demeleri hondayi turkiyede tamamen bitirdi hocam. Isterse 0 km civic modelini 50 milyara satsinlar su an yinede cok alan olmaz insanlarin gozu korktu hondadan.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard ve ibougur

ibougur

Reis
8 Eyl 2016
2,257
4,523
5,020
29
İstanbul
Honda Türkiye çok kötü yönetiyor şu an ve Honda'nın acilen cvt denen salakça yapıdan kurtulması lazım ne ekonomi yapıyor ne hızlı atıyor ne işe yaıyor bu cvt denen arkadaş kimse kusura bakmasın Civic'te cvt yerine çift kavramalı ya da zf8hp tarzı bir sistem şarttı Honda'ya yakışmıyor.

Civic rs hatchback'in doluluğunda bir golf almaya kalksanız 150binlere çıkmanız gerekir herhalde fiyat performans olarak Honda ama cvt kötü arkadaş neyi savunuyorsunuz daha yavaş ve zevksiz bir kısmi Hondacı olarak bunu söylüyorum.
 

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
aga Passat'ın da Honda bazında rakibi Civic Rs dir. ama hondann motoru 182 ps pasatın 120-125-150ps secenekli. civic rs in hızlanması 8.1 sn passatın (1,6 com.dsg icin) 10,8 sn. navigasyon, sunroof, deri doseme koltuklar ve katlanan yan aynalar hondada var vw de yok.
Civic HB ve VW Golf arasında kaldığnda sanzımana takılmıssın ama cvt sanzımankademeli olmadığından tork oran ayarlarken meydana gelen tork degisiminde sok olusmaz ve dsg ye gore daha konforludur. buradaki onemli nokta surus kalitesi ve yakıt tasarrufu acısından cvt sanzımanın dsgye gore iyi olmasıdır. hem dsglerde hidrolik arızası sık meydana gelir bnu da dikkate almanı oneririm. saygılar

Pırıl pırıl mis gibi bilgiler jsafsdufbsdhjbsdg
Civic'in rakibi Passat falan değildir. Biri C segment diğeri D segment otomobil
1.6 DSG Passat dizel motordur. Benzinli motorla performans kıyası yapmak abestir. İlla kıyaslayacaksan 1.4 tsi 150 hp 8.4 saniyede 100'e çıkıyor
Ayrıca hangi donanım olursa olsun Passat daha ağır bir araçtır
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Pırıl pırıl mis gibi bilgiler jsafsdufbsdhjbsdg
Civic'in rakibi Passat falan değildir. Biri C segment diğeri D segment otomobil
1.6 DSG Passat dizel motordur. Benzinli motorla performans kıyası yapmak abestir. İlla kıyaslayacaksan 1.4 tsi 150 hp 8.4 saniyede 100'e çıkıyor
Ayrıca hangi donanım olursa olsun Passat daha ağır bir araçtır
Hislerime tercüme olmuşsunuz teşekkürler bir şey yazmama gerek kalmamış.:)
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Pırıl pırıl mis gibi bilgiler jsafsdufbsdhjbsdg
Civic'in rakibi Passat falan değildir. Biri C segment diğeri D segment otomobil
1.6 DSG Passat dizel motordur. Benzinli motorla performans kıyası yapmak abestir. İlla kıyaslayacaksan 1.4 tsi 150 hp 8.4 saniyede 100'e çıkıyor
Ayrıca hangi donanım olursa olsun Passat daha ağır bir araçtır

Şimdi arkadaşın aslında haklı olduğu bir nokta var.. Haklı aslında ama yanlış biraz Honda da (yine Türkiye hatta! )
Civic RS piyasaya çıktığında Honda onu eski Accorrd müşteri kitlesini hedefleyerek çıkartmıştı .. oradan yola çıkarak tabiki denebilir Passata rakip ama yani Passat segment, boyut, fiyat, sınıf .. her yönüyle daha fazla bir araç Civic e göre.. Doğru değil Passat veya hatta herhangi bir D segmenti ile karşılaştırmak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve by

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Şimdi arkadaşın aslında haklı olduğu bir nokta var.. Haklı aslında ama yanlış biraz Honda da (yine Türkiye hatta! )
Civic RS piyasaya çıktığında Honda onu eski Accorrd müşteri kitlesini hedefleyerek çıkartmıştı .. oradan yola çıkarak tabiki denebilir Passata rakip ama yani Passat segment, boyut, fiyat, sınıf .. her yönüyle daha fazla bir araç Civic e göre.. Doğru değil Passat veya hatta herhangi bir D segmenti ile karşılaştırmak.

Katılıyorum. Honda TR'nin saçmalığı. Accord hali hazırda satışı olan bir model. Sadece Türkiye'ye gelmiyor.
Honda'nın Accord müşteri kitlesini hedef alarak yaptığı açıklamalar Civic'in C segmenti olduğunu değiştirmiyor
D segmenti aracın var ama TR'ye gelmiyor diye Civic'le herhangi bir D segment aracı kıyaslayamazsın
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7 ve Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Şimdi arkadaşın aslında haklı olduğu bir nokta var.. Haklı aslında ama yanlış biraz Honda da (yine Türkiye hatta! )
Civic RS piyasaya çıktığında Honda onu eski Accorrd müşteri kitlesini hedefleyerek çıkartmıştı .. oradan yola çıkarak tabiki denebilir Passata rakip ama yani Passat segment, boyut, fiyat, sınıf .. her yönüyle daha fazla bir araç Civic e göre.. Doğru değil Passat veya hatta herhangi bir D segmenti ile karşılaştırmak.
Katılıyorum. Honda TR'nin saçmalığı. Accord hali hazırda satışı olan bir model. Sadece Türkiye'ye gelmiyor.
Honda'nın Accord müşteri kitlesini hedef alarak yaptığı açıklamalar Civic'in C segmenti olduğunu değiştirmiyor
D segmenti aracın var ama TR'ye gelmiyor diye Civic'le herhangi bir D segment aracı kıyaslayamazsın
Muhabbete dalıyor gibi oluyorum kusura bakmayın lütfen ama markaların kendi kendine gelin güvey olup ' şuna rakip çıkarttık, bu segmenti hedefledik ' diye reklam kokan hareketler yapıp satış kasmaya çalışmasını çok yakışıksız buluyorum. Herkes bilgili olmak zorunda değil. Müşteriyi niye yanlış yönlendiriyorsun ? Aynısını Fiat grubu Egea'da yapıyor. Halk içinde herkes bu aracı c segment olarak görüyor. C segment içinde karşılaştırılıyor. Hatta otomobil yayıncılığı işiyle uğraşanların bir çoğu bile böyle yapıyor. Niye ? Sırf bir kaç donanımı ve en önemlisi de c segmentine yaklaşan boyutları yüzünden bunu yapıyorlar, böyle lanse ediyorlar. Halbuki tek kriter boyutsa superb'i E segment olan araçlarla kıyaslayalım. Keza hepsinden daha fazla hacim sunuyor. Fluence'ı d segment sayalım. Honda'nın yaptığı açıklama da aynı talihsizliği içeriyor. Sen c segment standartlarıyla ürettiğin bir arabayı d segment müşterisini hedefliyoruz diyerek pazarlayamazsın. En azından ben şahsım adına doğru bulmuyorum. Mal belli, sunduğu belli, ederi belli.. Öyle satacaksan o aracı hem hacimsel hem donanımsal hem de altyapısal olarak d segmentine iyice yaklaştırmış olman, çoğu kişi tarafından onaylanan, objektif kriterlerle değerlendirildiğinde kendi segmenti olan c segmentinde her açıdan kafaya oynayan bir otomobil olması gerekiyor ki en azından böyle bir pazarlama iddiasında bulunabilesin.
 
Son düzenleme:

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Muhabbete dalıyor gibi oluyorum kusura bakmayın lütfen ama markaların kendi kendine gelin güvey olup ' şuna rakip çıkarttık, bu segmenti hedefledik ' diye reklam kokan hareketler yapıp satış kasmaya çalışmasını çok yakışıksız buluyorum. Herkes bilgili olmak zorunda değil. Müşteriyi niye yanlış yönlendiriyorsun ? Aynısını Fiat grubu Egea'da yapıyor. Halk içinde herkes bu aracı c segment olarak görüyor. C segment içinde karşılaştırılıyor. Hatta otomobil yayıncılığı işiyle uğraşanlar bir çoğu bile böyle yapıyor. Niye ? Sırf bir kaç donanımı ve en önemlisi de c segmentine yaklaşan boyutları yüzünden bunu yapıyorlar, böyle lanse ediyorlar. Halbuki tek kriter boyutsa superb'i E segment olan araçlarla kıyaslayalım. Keza hepsinden daha fazla hacim sunuyor. Fluence'ı d segment sayalım. Honda'nın yaptığı açıklama da aynı talihsizliği içeriyor. Sen c segment standartlarıyla ürettiğin bir arabayı d segment müşterisini hedefliyoruz diyerek pazarlayamazsın. En azından ben şahsım adına doğru bulmuyorum. Mal belli, sunduğu belli, ederi belli.. Öyle satacaksan o aracı hem hacimsel hem donanımsal hem de altyapısal olarak d segmentine iyice yaklaştırmış olman, çoğu kişi tarafından onaylanan, objektif kriterlerle değerlendirildiğinde kendi segmenti olan c segmentinde her açıdan kafaya oynayan bir otomobil olması gerekiyor ki en azından böyle bir pazarlama iddiasında bulunabilesin.

Çok doğru, üstüne söylenecek başka söz kalmamış
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7 ve Cenk

OmerFarukG

Elit Apaçi
24 Eki 2016
79
25
970
Honda yi bende cok severdim. Hali hazirda mazda kullaniyorum japonlara hosgorum var ama o gocuk olaylari ve arkalarinda durmayip top gelmistir 20.000 araca demeleri hondayi turkiyede tamamen bitirdi hocam. Isterse 0 km civic modelini 50 milyara satsinlar su an yinede cok alan olmaz insanlarin gozu korktu hondadan.
hocam bi modelde bole bir sorun cıktı diye markayı silmek dogru gelmiyor bana tr de üretilen civic sedanlarda bu olay yasanmıs o da bir kısmında gözlemlenmis. olayı marka bazlı degil model bazlı degerlendirmek daha dogru olur kanımca cunku bole bakarsak skodada da bu sorun var baska markalarda da. saygılar
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,810
1
4,133
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Kardeş adam sınırsız para demiş iyi okuyun
çekerim altına 2bin dizel 4x4 arteon gelene tokat gidene tokar
şu iki markada sınırsız para olunca aklınıza arteon mu geldi :D
Hani şu kaputu ayarsız
kapı çizgileri hatalı ve yamuk duran araba?
Hani geyik testinde yoldan çıkıp toparlayamayan 4 çeker mi? :)

Hadi NSX olmasın type r var ya :)
 

ShadoWalkn

Panpa
27 Eyl 2016
1,423
2,430
2,570
İstanbul
Muhabbete dalıyor gibi oluyorum kusura bakmayın lütfen ama markaların kendi kendine gelin güvey olup ' şuna rakip çıkarttık, bu segmenti hedefledik ' diye reklam kokan hareketler yapıp satış kasmaya çalışmasını çok yakışıksız buluyorum. Herkes bilgili olmak zorunda değil. Müşteriyi niye yanlış yönlendiriyorsun ? Aynısını Fiat grubu Egea'da yapıyor. Halk içinde herkes bu aracı c segment olarak görüyor. C segment içinde karşılaştırılıyor. Hatta otomobil yayıncılığı işiyle uğraşanların bir çoğu bile böyle yapıyor. Niye ? Sırf bir kaç donanımı ve en önemlisi de c segmentine yaklaşan boyutları yüzünden bunu yapıyorlar, böyle lanse ediyorlar. Halbuki tek kriter boyutsa superb'i E segment olan araçlarla kıyaslayalım. Keza hepsinden daha fazla hacim sunuyor. Fluence'ı d segment sayalım. Honda'nın yaptığı açıklama da aynı talihsizliği içeriyor. Sen c segment standartlarıyla ürettiğin bir arabayı d segment müşterisini hedefliyoruz diyerek pazarlayamazsın. En azından ben şahsım adına doğru bulmuyorum. Mal belli, sunduğu belli, ederi belli.. Öyle satacaksan o aracı hem hacimsel hem donanımsal hem de altyapısal olarak d segmentine iyice yaklaştırmış olman, çoğu kişi tarafından onaylanan, objektif kriterlerle değerlendirildiğinde kendi segmenti olan c segmentinde her açıdan kafaya oynayan bir otomobil olması gerekiyor ki en azından böyle bir pazarlama iddiasında bulunabilesin.
Bizim insanımızda araştırma sıfır olduğu için markanın dediğini kâle alanlar için yeterli bir açıklama. Bakmayın, biz forumlarda vakit geçiriyoruz, araştırıyoruz, sorguluyoruz ve fikir ediniyoruz da bizim dışımızda bilgisiz ve satış danışmanı palavralarına inanan milyonlar var. Sonra o palavraları ölümüne savunanlarda oluyor maalesef. Aslında bizim gibi insanlar sayıca (Türkiye'de otomobil sahibi olanlar içerisinde, marka deneyimleyebilen, binlerce km tecrube edinen, gerçekten objektif olmayı becerebilen) %1 bile değildir.

Elbette herkes ilgilenecek, alakadar olacak diye bir şey yok. Ama ilgilenmiyorsan, araştırmıyorsan, öğrenmek için susarsın, dinlersin, o da yok.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,037
7
51,371
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
hocam bi modelde bole bir sorun cıktı diye markayı silmek dogru gelmiyor bana tr de üretilen civic sedanlarda bu olay yasanmıs o da bir kısmında gözlemlenmis. olayı marka bazlı degil model bazlı degerlendirmek daha dogru olur kanımca cunku bole bakarsak skodada da bu sorun var baska markalarda da. saygılar
Hocam sorun her markada çıkabiliyor. Dünyada bir sürü araç geri çağırılıyor dönem dönem. Burada markayı sildiren sebep sorumluluğu kesinlikle almayıp müşteriyi de alay eder gibi "kullanıcı hatası" deyip geri yollaması. Araçları incelemeye alsalar ve inceleme sonuçlanana kadar sedan satışını durdursalar, isteyene araçlarını alıp hb modelini filan verseler, o zaman Honda, müşterilerinin gözünde daha da fazla değerlenirdi. Şimdi yerden yere vurulan VAG ve Doğuş'tan hiçbir farkı kalmadı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7 ve Sailor

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,237
45,840
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bizim insanımızda araştırma sıfır olduğu için markanın dediğini kâle alanlar için yeterli bir açıklama. Bakmayın, biz forumlarda vakit geçiriyoruz, araştırıyoruz, sorguluyoruz ve fikir ediniyoruz da bizim dışımızda bilgisiz ve satış danışmanı palavralarına inanan milyonlar var. Sonra o palavraları ölümüne savunanlarda oluyor maalesef. Aslında bizim gibi insanlar sayıca (Türkiye'de otomobil sahibi olanlar içerisinde, marka deneyimleyebilen, binlerce km tecrube edinen, gerçekten objektif olmayı becerebilen) %1 bile değildir.

Elbette herkes ilgilenecek, alakadar olacak diye bir şey yok. Ama ilgilenmiyorsan, araştırmıyorsan, öğrenmek için susarsın, dinlersin, o da yok.
Bizim insanımızı tanırsın hocam; para verip aldığı, beğeni gösterip tercih ettiği yahut taraf olduğu bir üründe muhakkak koyu sempatizanlık yapar. Yanılıyor olmayı yahut kendi seçtiklerinin eleştirilmesi pek hoşlarına gitmez. Bu mevzuyu gurur meselesi haline getiren çok oluyor ne yazık ki. Elemana ' sen yanılıyorsun bu işin aslı şöyledir ' dediğin vakit bir anda saldırıya geçiyor. Bilmiyorsa da öğrensin kısmı işte burada çürüyor maalesef. Markalarda buna tuz biber oluyor diyebiliriz. Hem eksik bilgi veriyorlar hem yanlış yönlendiriyorlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım