Kızmadım berkay hocam sadece basit bir minibüs degil onu belirtmek istedim.
Bana da sorarsan bütün b,c,d segmenti hepsi basit aile arabaları bu kadar abartmaya gerek yok
Kızmadım berkay hocam sadece basit bir minibüs degil onu belirtmek istedim.
Ülkemiz şartları sayesinde abartılıyor. Almanya da olsak emin ol hepimiz daha üst segmentlerin kavgasını yaparız.Bana da sorarsan bütün b,c,d segmenti hepsi basit aile arabaları bu kadar abartmaya gerek yok
Ülkemiz şartları sayesinde abartılıyor. Almanya da olsak emin ol hepimiz daha üst segmentlerin kavgasını yaparız.
Benim babam çok sık almanya ya gidiyor iş sebebi ile heryerde e serisi c serisi passat golf kaynıyor ve b segmenti tartışması olmuyormuş genelde. Bende babamın yalancısıyım.hiç gitmedim ama bence orada da en az biz kadar bu segmentler değer görüyordur ceyhun bey. bizim ülkede çok pahalı orada ucuz diyoruz ama öyle olsa almanyada yol başına 10 tane 3 serisi görürüz fakat o kadar 3 serisi yok dünyada bence onlar için de durum çok farklı değildir
Bende anlamıyorum neden sadece 2 araca takıyorsunuz sanki sırf golf insignia ile aynı fiyat.Valla abartanlar sizlersiniz ben bir golf ile insignia nın nasıl aynı fiyata satıldığını hala anlamıyorum mesela
Bende anlamıyorum neden sadece 2 araca takıyorsunuz sanki sırf golf insignia ile aynı fiyat.
ben anlıyorum. insignia satmıyor o yüzden
Fiyat olarak bunu kesinlikle arkasındayım ve kabul ediyorum %1000000 haklısınız.c segmentinin biraz üzerine çıktığını kabul etmiş olursun.
neyse makyajlı golf ün testi gelsin tekrar konuşalım biz rahatız sonuç için
astra 100 bin olduysa golf 110 dur zaten
Olabilir ama otopark testinde "torsiyonda kullandık pek birşey farketmedik" demişlerdi.Golfün konfor-tutuş dengesi iyi ama makyajlısında eğlenceye izin verirse iyi olur çünkü eğlenemiyorsunuz,ben o multimedya ekranını pek sevmedim çok sonradan takılma gibi...Ama VW'in kendi geliştirdiği bağımsızdan iyi değil.
Olabilir ama otopark testinde "torsiyonda kullandık pek birşey farketmedik" demişlerdi.Golfün konfor-tutuş dengesi iyi ama makyajlısında eğlenceye izin verirse iyi olur çünkü eğlenemiyorsunuz,ben o multimedya ekranını pek sevmedim çok sonradan takılma gibi...
Onlar geçmesin sakın...Şuan yol tutuş konusunda en iyi platform golf 5,ve jetta scirocco'nunda ne kadar başarılı sürüş dinamikleri olduğunu biliyoruz özellikle sciroccoDurun daha Jetta, Scirocco vs. MQB'ye geçmedi bile bu platformun daha çok yolu var çook
zaten o fiyatlara hiçbiri alınmaz. sana ben çoğu kez onu söylemek istedim. zaten alınmayan modeller üzerinden fiyat eleştirisi yapmak anlamsız. bmw 320i konuşurken de 300 bine yaklaşıyor opsiyonlarıyla diyor muyuz.
Şu makyaj olayını bazı yönlerden de iyi buluyorum açıkçası. Şimdi focus 3 alan birisi eğer ki ford'lara aşinaysa bilir ki 3,5 yani makyajlı kasa ( ki makyajlı demeye bin şahit lazım ) bambaşka bir boyutta çıkacak piyasaya ki öyle de oldu. Hani Ford'da para verip alıyorsun ama makyajla beraber araban ciddi eskiyor öyle böyle değil. Ben kendimi 3,5'a değil de mk4 focus'a biniyor gibi hissediyorum bazen 3'leri gördükçe. O sebeple bazen vw'nin bu tasarımda fazla değişikliğe gitmemesi mevzusu, yeni araç alanlar için faydalı olabiliyor.
o konuda katılıyorum fazla fiyat farkı var. ama şunu da kabul etmek gerekir ki aynı fiyatta olamayacak kadar da araba farkı var