lift off over yaparken peki dostum.
Lift off over steer yazacaktım umarım şimdi daha iyi anlayabilirsin
lift off over yaparken peki dostum.
ben c segmenti standart motorlar için böyle bir değerlendirme klasmanı olduğunu düşünmüyorum. gti için desen hak veririm. fakat standart versiyonlar için konuşuyorsak bu muhabbet önden çekiş premium mu olura geliyor.
Abi arabayı tuş kumanda denen çağdışılıktan kurtarıyolar işte heryer hayalete dönüyo sankiŞu orta ekranın solundaki tuşları dokunmatik yapmalarını hiç sevmiyorum ya. Matah bir şey sanıyorlar ama yalnızca kullanımı zorlaştırıyorlar. Toyota'da Honda'da görüp Japon acemiliği dedik, Golf'te gördüğüme inanamadım. Hele o +/- tuşları yok mu... basarken kendimi Haldun Baba gibi hissediyorum
Gerisi jilet yalnız
şunu demek istiyorum. otobanda giderken kötü olduğu söylenen leon için bile konuşursak 160 a kadar hiçbir şekilde standart c lerin altına inmez. dar yollarda gazlarsak diye de bir değerlendirme klasmanı yok. bunu And beyler gibi sürüşün en tepesine çıkabilecek kişiler söyleyince anlıyorum fakat senin benim bunu eleştirmem için bu seviyede bir sürücü olmam lazım. ha bunu sen ben deneriz ama emin o çok kötü denilen leon la astrayı kullanırken çok ölümcül bir fark hissetmeyiz bizim sürüşte. ben gerçekçi konuşuyorum. şayet sen ben çok klas performans sürücüsü değilsek sürüşün %99 luk kısmı (senin tabirinle mobilya) bizi daha çok ilgilendirir.
ben de yapıyorum ara ara. ama benim yaptığım bir eleştiri onu kötü yapmaz onu söylüyorum. bu konuda bilirkişi değiliz hiçbir profesyonel anlamda. arabanın yapamadığı şeylerde senin benim de ciddi plotaj hatamız olabilir. o yüzden bizim seviyede yol tutmuyor eleştirisini ancak otobanda seyir halindeyken güven vermiyor şu şu arabaya göre dersek geçerli olur
Valla o feci kafadan kaymayı ondan sonra sırasıyla kia cerato ve citroen c3 te yaşadımya da sen limitlere ulaştığını sandın
o zaman kendini geliştirsin biraz sürüş anlamında daha yüksek hızda da dönersin c3 te de ceratoyla da
Nasıl yani zafira golften daha mı iyi tutuyor?Zafira ile daha hızlı dönmüştüm ama neyse csc5ler sağolsun
Nasıl yani zafira golften daha mı iyi tutuyor?
Düz yolda makas atarak zafira ile takla atan birini biliyorum(bildiğin baş aşağı ve dümdüz yol, taze lastik ile). Kullandığın golfteki lastiklerde mutlaka bir sıkıntı var.Lastik önemli bir faktör Golftekiler nasıldı hatırlamıyorum yukarıdaki yazdığım cerato da ölmüşlerdi artık zafira da taze csc5ler vardı tutuşu ondan dolayı baya iyiydi ondan önce kış lastikleri vardı aynı yolda baya kayıyordu özellikle arkası
Düz yolda makas atarak zafira ile takla atan birini biliyorum(bildiğin baş aşağı ve dümdüz yol, taze lastik ile). Kullandığın golfteki lastiklerde mutlaka bir sıkıntı var.
Hay yaşa. Yola bakarken bazen direksiyon dışında insanın eli istem dışı orta konsola gidebiliyor. Orada en azından ses için ele gelen bir kumanda olmazsa bütün dikkat dağılıyor. Sürücü basit bir ses açma-kısma işleminde dokunmatiği tutturmak için gözünü yoldan ayırmak zorunda kalmamalı. O kumandayı dokunmatik yapan, manuel vitesi de dokunmatik yapsın.Şu orta ekranın solundaki tuşları dokunmatik yapmalarını hiç sevmiyorum ya. Matah bir şey sanıyorlar ama yalnızca kullanımı zorlaştırıyorlar. Toyota'da Honda'da görüp Japon acemiliği dedik, Golf'te gördüğüme inanamadım. Hele o +/- tuşları yok mu... basarken kendimi Haldun Baba gibi hissediyorum
Gerisi jilet yalnız
İste mk7.5 golfun herhelde tek falso su şu butonlar olur fakat alt paketlerde o tuş geri gelecektir ve bizde türkiye de yaşadığımıza göre sıkıntı yok.Hay yaşa. Yola bakarken bazen direksiyon dışında insanın eli istem dışı orta konsola gidebiliyor. Orada en azından ses için ele gelen bir kumanda olmazsa bütün dikkat dağılıyor. Sürücü basit bir ses açma-kısma işleminde dokunmatiği tutturmak için gözünü yoldan ayırmak zorunda kalmamalı. O kumandayı dokunmatik yapan, manuel vitesi de dokunmatik yapsın.
Abi bence orda yine bir işlevsellik vardır bugüne kadar vw'i kullanım kolaylığında övdük özellikle GOLF'de eğer dediğin gibiyse çok ayıp olur hayalet gösterge çok iyi olmuş ve temalı olucak diyolar inşallah öyle olur,1.5 tsi'da 1.4'deki olan kafadan kayma sorunu yoktur inşallahŞu orta ekranın solundaki tuşları dokunmatik yapmalarını hiç sevmiyorum ya. Matah bir şey sanıyorlar ama yalnızca kullanımı zorlaştırıyorlar. Toyota'da Honda'da görüp Japon acemiliği dedik, Golf'te gördüğüme inanamadım. Hele o +/- tuşları yok mu... basarken kendimi Haldun Baba gibi hissediyorum
Gerisi jilet yalnız
dedim ve +/- tuşları öyle kullanılmış...Herşeyi anlarımda şu golf'ün yol tutuşuna laf yapmak nedir bide o arabalar ile Dizel golfün test yazısını okuyun.Ama ortadaki ekran BERBAT ötesi olmuş ya one abi bildiğin type R'daki ekran gibi olmuş sonradan takılma...Şimdiki Discover Pro'muydu neydi onu taksalarmış bari...Thomas dayı lansmana katılmış birde video çekmiş buyrun izleyin bakalım.