Arkadaşlar Selam.Belki gereksiz bir konu. Affınıza sığınarak yinede sizle paylaşmak istiyorum.
Aslında araç özürlüsü değilimdir. Viraj konusunda deneyimlerimde var kendime göre. Ama şu konuda acemi kaldım !
Hikayem şu ;
Hep FWD araç kullandım. Bir keresinde özellikle seçmesemde 1.16D ED 2013 model bmw kiralmıştım. Galeride müsait araç o vardı. Neyse araçla giderken en ufak hızlarda bile viraj alırken arkamın hafif hafif koptuğunu hissediyordum. 3 gün sürdüm aracı alıştıkça hoşuma gitmişti. Böyle yan yan gitme değilde hafif kopmalar güzel hissettiriyordu. Aracın kendi karakteri vardı. 1 sene sonra arabamı satınca E39 BMW 520d 136 hp aldım. (ruhsata 136kw diye girmişler ama mümkün değil 184 hp olsa hissederim ) İlk zamanlar tedirgin kullandım. Şu ara yavaş yavaş virajlara sert girmeye başladım ama sanki araba RWD değil FWD ! Yok arkadaşlar hiç bi şekilde o hafif yanlama olayı yok. İlla bodozlama girmem lazım sanki . Kendimde dahil kimseyide tehlikeye atmak istemiyorum ama hani hafif kıçı oynatsa da zevk alsam. Yok ama hiç bir şekilde araç arkadan kopamıyor. ASC devre dışı tabi sormayın bile.
Bizim burda yokuş aşşağı pis bir viraj vardır gecenin bir saati üşenmedim kimse yokken ALFA 159 u önden kaydıran pis bir viraj kendisi tahmini max 100 km hızla dönmek zorunda kalıyorsunuz limit olarak . Neyse buraya gözü karartıp bodozlama girerken 4 ten 3 e aldım arabayı hatta biraz yan versin diye yok yine kopmadı araba!
Sen kopartamıyorsun diyenler olacak . Haklı olabilirler zaten amacım drift yapmak değil günlük sürüşte hafif arkamın oynaması. Ama malesef 115 hp lik 116d dans ederken benim 520d ketum araba çıktı.
Üstünde 2** / 45 / 18 lastik ve jant var.
Soft yazılım atıp 163 hp yapsam biraz yararı olur mu ? Yoksa e39 un karakteri mi bu ? Tecrübeli arkadaşlardan rica ediyorum...
Saygılar..
Aslında araç özürlüsü değilimdir. Viraj konusunda deneyimlerimde var kendime göre. Ama şu konuda acemi kaldım !
Hikayem şu ;
Hep FWD araç kullandım. Bir keresinde özellikle seçmesemde 1.16D ED 2013 model bmw kiralmıştım. Galeride müsait araç o vardı. Neyse araçla giderken en ufak hızlarda bile viraj alırken arkamın hafif hafif koptuğunu hissediyordum. 3 gün sürdüm aracı alıştıkça hoşuma gitmişti. Böyle yan yan gitme değilde hafif kopmalar güzel hissettiriyordu. Aracın kendi karakteri vardı. 1 sene sonra arabamı satınca E39 BMW 520d 136 hp aldım. (ruhsata 136kw diye girmişler ama mümkün değil 184 hp olsa hissederim ) İlk zamanlar tedirgin kullandım. Şu ara yavaş yavaş virajlara sert girmeye başladım ama sanki araba RWD değil FWD ! Yok arkadaşlar hiç bi şekilde o hafif yanlama olayı yok. İlla bodozlama girmem lazım sanki . Kendimde dahil kimseyide tehlikeye atmak istemiyorum ama hani hafif kıçı oynatsa da zevk alsam. Yok ama hiç bir şekilde araç arkadan kopamıyor. ASC devre dışı tabi sormayın bile.
Bizim burda yokuş aşşağı pis bir viraj vardır gecenin bir saati üşenmedim kimse yokken ALFA 159 u önden kaydıran pis bir viraj kendisi tahmini max 100 km hızla dönmek zorunda kalıyorsunuz limit olarak . Neyse buraya gözü karartıp bodozlama girerken 4 ten 3 e aldım arabayı hatta biraz yan versin diye yok yine kopmadı araba!
Sen kopartamıyorsun diyenler olacak . Haklı olabilirler zaten amacım drift yapmak değil günlük sürüşte hafif arkamın oynaması. Ama malesef 115 hp lik 116d dans ederken benim 520d ketum araba çıktı.
Üstünde 2** / 45 / 18 lastik ve jant var.
Soft yazılım atıp 163 hp yapsam biraz yararı olur mu ? Yoksa e39 un karakteri mi bu ? Tecrübeli arkadaşlardan rica ediyorum...
Saygılar..