HABER Yeni 1 Serisi önden çekişe geçiyor

sergensatir

Asfalt Kurutucu
107
Mercedes-Benz A ve Audi A3’e rakip olan BMW’nin yeni 1 Serisi prototip formunda birtakım test süreçlerinden geçiyor.

Mevcut modelle karşılaştırıldığında, yeni 1 Serisi daha sportif ve daha heybetli bir görünüm kazanmış. En önemlisi de arkada seyahat edecekler için daha fazla yaşam alanı sunulmuş.

Arkadan itişe elveda

Fazladan yaşam alanını sunan BMW’nin UKL platformu aynı zamanda 1 Serisi’nin arkadan itişten önden çekişe geçiş yapmasına da sebep oluyor.

3 kapılı versiyona elveda

Buna ek olarak aldığımız duyumlara göre yeni modelde yalnızca 5 kapılı versiyon mevcut olacak. Audi de yeni A3‘te benzer bir yol izliyor. Azalan talep ve maliyetlerin kısılmasından ötürü diğer gövde türleri üretimden kalkıyor.

Fotoğraflar bize iç mekanın görünümünü sunmasa da sürücüye odaklı bir konsol ve klima perdelerinin üzerinde konumlandırılmış bir bilgi-eğlence sisteminin olmasını bekliyoruz. İç mekanda aynı zamanda iDrive kontrol paneli, vites topuzu ve genel itibariyle orta konsol yenilenmiş.

Sıralı 6 silindire elveda

Motor seçeneklerinden bahsedecek olursak yeni 1 Serisi sıralı altı silindire de veda ediyor. Ürün gamının en güçlü modeli M140i, xDrive dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olacak. Aynı zamanda bir plug-in hibrit modelinin de ürün gamına eklenmesini bekliyoruz.

1 arasında 21





















Read the whole post here.
 
ZF şanzıman önden tahrikli otomobillere uygulanamıyor diye biliyorum. Bunu değiştirecek bir mühendislik uygulanmadıysa bakalım bmw 1'de hangi şanzıman kullanılacak merak ediyorum. Daha önceden Eat şanzıman denemeleri olmuştu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Renard
ZF şanzıman önden tahrikli otomobillere uygulanamıyor diye biliyorum. Bunu değiştirecek bir mühendislik uygulanmadıysa bakalım bmw 1'de hangi şanzıman kullanılacak merak ediyorum. Daha önceden Eat şanzıman denemeleri olmuştu.
Senelerdir motor seçeneğine göre Aisin 6 ya da 8 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanılıyor X1 ve 2 active tourerda. Ama muhtemelen Mini'ye koyacakları gibi tüm UKL platformlarına Getrag'ın 7 ileri çift kavrama şanzımanı gelecek. İlk sırada da yeni 1 serisi olacak. En azından ortalıkta dolanan bilgi bu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Renard
kesinlikle binide kullanılacak olan yeni çift kavramaları şanzımana geçeceklerini düşünüyorum. hatta 6 silindir'e veda ediliyorsa M140i'ye de cooper s'de kullanınlan 2.0 makinanın biraz daha modifiyelenmiş versiyonunu koyacaklarını düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
Bari ZF’ten vazgeçmeseler, ZF9HP falan atsalar. Arkalarda bağımsızdan vazgeçmemişler tek sevindirici durum :(
 
Senelerdir motor seçeneğine göre Aisin 6 ya da 8 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanılıyor X1 ve 2 active tourerda. Ama muhtemelen Mini'ye koyacakları gibi tüm UKL platformlarına Getrag'ın 7 ileri çift kavrama şanzımanı gelecek. İlk sırada da yeni 1 serisi olacak. En azından ortalıkta dolanan bilgi bu.
Dsg gibi uzuyormu bu cift kavramali
 
Kamuflajın altından ne çıkacak göreceğiz ama şu hâliyle bana önden bakınca 2 serisi tourer i andırdı.
 
ZF şanzıman önden tahrikli otomobillere uygulanamıyor diye biliyorum. Bunu değiştirecek bir mühendislik uygulanmadıysa bakalım bmw 1'de hangi şanzıman kullanılacak merak ediyorum. Daha önceden Eat şanzıman denemeleri olmuştu.
abi vw passat b5 ve 5.5 larda zf var otomatik tork konventörlü şanzuman zf nin önden çeker içinde uygun ürünleri var diye biliorum ben
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih ve Cenk
ıslak kavrama bu üzer mi allah bilir.
Vw nin unlu kuru kavrama sorunlarindan sonra sanmiyorum yani ole dusunmek istiyorum cunku vw ye ne konursa aynisi audi de oluyor haftaya. Premium denilen markanin sorunsuz olmasi lazim bmw su ana kadar bunu basardi bakalim nolcak kucuk sinifi icin
 
Vw nin unlu kuru kavrama sorunlarindan sonra sanmiyorum yani ole dusunmek istiyorum cunku vw ye ne konursa aynisi audi de oluyor haftaya. Premium denilen markanin sorunsuz olmasi lazim bmw su ana kadar bunu basardi bakalim nolcak kucuk sinifi icin
sıkıntı olmaz ya. zaten dsg'nin de dq200 hariç hiçbir sorunlu şanzımanı yok bir sürü çeşidi var. fakir malına audi'de önem verilmiyor:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
sıkıntı olmaz ya. zaten dsg'nin de dq200 hariç hiçbir sorunlu şanzımanı yok bir sürü çeşidi var. fakir malına audi'de önem verilmiyor:D
Motor ayni vites ayni cogu ic mekan parcasi vidalarina kadar ayni olan seat skoda audi vw ler varmi var.yetmemis olacakki adamlara mqb platformunu cikardilar sonra ayni bant uzerinden cesitli arabalar cikarmak icin :D peki bu kismalar bize yariyormu ? Valla dogus onunu kesiyor desem yeridir.
 
Motor ayni vites ayni cogu ic mekan parcasi vidalarina kadar ayni olan seat skoda audi vw ler varmi var.yetmemis olacakki adamlara mqb platformunu cikardilar sonra ayni bant uzerinden cesitli arabalar cikarmak icin :D peki bu kismalar bize yariyormu ? Valla dogus onunu kesiyor desem yeridir.
platform işleri ortak şanzıman parça ortak motor vs bunlar beni kasmıyor. koskoca bir grup milyar dolarlar ile oynuyor. mazda honda değil ki bu platformu sadece tek firmada kullanabilsin. bugün Q7 ile Bentayna'nın platformu aynı. napsınlar hepsine ayrı platform nasıl bir maliyet olur kim bilir. benim takıldığım şey arızalı bir ürün var ise ayıplı mal var ise dersin ki hanımlar beyler bunda arıza var size kesintisiz 5 sene garanti ya da 7 10 neyse. sorun hallolur. doğuş bu noktada devreye giriyor. maalesef distribütörlerin böyle büyük yetkileri var. bu da keyfi uygulamalara yol açıyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor