Mercedes-Benz A ve Audi A3’e rakip olan BMW’nin yeni 1 Serisi prototip formunda birtakım test süreçlerinden geçiyor.
Mevcut modelle karşılaştırıldığında, yeni 1 Serisi daha sportif ve daha heybetli bir görünüm kazanmış. En önemlisi de arkada seyahat edecekler için daha fazla yaşam alanı sunulmuş.
Arkadan itişe elveda
Fazladan yaşam alanını sunan BMW’nin UKL platformu aynı zamanda 1 Serisi’nin arkadan itişten önden çekişe geçiş yapmasına da sebep oluyor.
3 kapılı versiyona elveda
Buna ek olarak aldığımız duyumlara göre yeni modelde yalnızca 5 kapılı versiyon mevcut olacak. Audi de yeni A3‘te benzer bir yol izliyor. Azalan talep ve maliyetlerin kısılmasından ötürü diğer gövde türleri üretimden kalkıyor.
Fotoğraflar bize iç mekanın görünümünü sunmasa da sürücüye odaklı bir konsol ve klima perdelerinin üzerinde konumlandırılmış bir bilgi-eğlence sisteminin olmasını bekliyoruz. İç mekanda aynı zamanda iDrive kontrol paneli, vites topuzu ve genel itibariyle orta konsol yenilenmiş.
Sıralı 6 silindire elveda
Motor seçeneklerinden bahsedecek olursak yeni 1 Serisi sıralı altı silindire de veda ediyor. Ürün gamının en güçlü modeli M140i, xDrive dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olacak. Aynı zamanda bir plug-in hibrit modelinin de ürün gamına eklenmesini bekliyoruz.
1 arasında 21
Read the whole post here.
Mevcut modelle karşılaştırıldığında, yeni 1 Serisi daha sportif ve daha heybetli bir görünüm kazanmış. En önemlisi de arkada seyahat edecekler için daha fazla yaşam alanı sunulmuş.
Arkadan itişe elveda
Fazladan yaşam alanını sunan BMW’nin UKL platformu aynı zamanda 1 Serisi’nin arkadan itişten önden çekişe geçiş yapmasına da sebep oluyor.
3 kapılı versiyona elveda
Buna ek olarak aldığımız duyumlara göre yeni modelde yalnızca 5 kapılı versiyon mevcut olacak. Audi de yeni A3‘te benzer bir yol izliyor. Azalan talep ve maliyetlerin kısılmasından ötürü diğer gövde türleri üretimden kalkıyor.
Fotoğraflar bize iç mekanın görünümünü sunmasa da sürücüye odaklı bir konsol ve klima perdelerinin üzerinde konumlandırılmış bir bilgi-eğlence sisteminin olmasını bekliyoruz. İç mekanda aynı zamanda iDrive kontrol paneli, vites topuzu ve genel itibariyle orta konsol yenilenmiş.
Sıralı 6 silindire elveda
Motor seçeneklerinden bahsedecek olursak yeni 1 Serisi sıralı altı silindire de veda ediyor. Ürün gamının en güçlü modeli M140i, xDrive dört tekerlekten çekiş sistemine sahip olacak. Aynı zamanda bir plug-in hibrit modelinin de ürün gamına eklenmesini bekliyoruz.
1 arasında 21
Read the whole post here.