3 kapılıyı hiç duymadım. 4-5 farklı karoser tipi var ama o yok. Belki makyajla yahut sonraki kasayla üretirler bilinmez.St-Line cidden iyi duruyor. Bir tek ekranın pozisyonunu sevemedim, tabletimsi olmuş.
3 kapı versiyonu var mı bu nesil Focus'un?
Dünya üzerinde 3 kapılı hb seven bir ben kaldım herhalde zaten3 kapılıyı hiç duymadım. 4-5 farklı karoser tipi var ama o yok. Belki makyajla yahut sonraki kasayla üretirler bilinmez.
3 kapılı HB kasaları ben de çok severim. Mk1 Focus'un da hatta 2.0 sport versiyonlarında vardı bu 3 kapı olayı. Bizim ülkemizde bunun kültürü pek yok. Malum biz spor araba bile alsak muhakkak hacim + kullanışlılık bekleyen bir milletizDünya üzerinde 3 kapılı hb seven bir ben kaldım herhalde zatenZamanında F21'in Türkiye'ye gelmeyeceğini duyduğumda da güzel yıkılmıştım.
Dünya üzerinde 3 kapılı hb seven bir ben kaldım herhalde zatenZamanında F21'in Türkiye'ye gelmeyeceğini duyduğumda da güzel yıkılmıştım.
Beni de yazın oraya.3 kapılı HB kasaları ben de çok severim. Mk1 Focus'un da hatta 2.0 sport versiyonlarında vardı bu 3 kapı olayı. Bizim ülkemizde bunun kültürü pek yok. Malum biz spor araba bile alsak muhakkak hacim + kullanışlılık bekleyen bir milletiz![]()
Zengin olursam 3 kapılı spor arabanız benden, sözBeni de yazın oraya.![]()
Colin McRae kasa bana yeter.Zengin olursam 3 kapılı spor arabanız benden, söz![]()
Hangisini istersen hediye edeceğimColin McRae kasa bana yeter.![]()
Mk4'te model geleneğini sürdüren hiçbir öğe yok. Arka süspansiyonda bile donanımına göre Mk1'in gerisine gittiler. En azından tasarımda gelenekleri biraz hatırlayıp stopları D sütununa filan alabilirlerdi. İç tasarım bile mk1'de daha fütüristikti. Asimetrik havalandırma ızgaraları, new edge tasarım çizgileri filan fark yaratıyordu.Valla şunun kadar zamanının ötesinde tasarıma ve sürüşe sahip olan C sınıfı araç üretilmedi onu bilir onu söylerim. Dergiler öve öve bitiremezlerdi.
Ekli dosyayı görüntüle 16014
Onu muhtemelen bizim gibi ülkeler de alabilsin diye uygun üretim maliyetinden dolayı getirdiler. Focus ile ilgili o kadar haber yaptım, Avrupa'da ki versiyonlarına baktım, test sürüşlerinin tek tek hepsini izledim ama 1.5 atmosferik motorun isminin geçtiğini ilk defa Türkiye'ye geleceği sıra öğrendim. Belki Avrupa'da da satışı vardır ama hiç önemsenmeyen bir motor ki dediğim gibi testlerde de yok. Zaten şanzımanı bile 8 ileri yapmaya tenezzül etmeyip direkt eski 6 ileri tam otomatiği koymuşlar.1.5 atmosferik motor rezaletmiş gibi gözüküyor. İstanbul'da gerçekten çok yakar. Tork değeri nedir öyle ya
Herhalde makyajla hibritlerler o yüzden koydular. Yoksa 2018 yılında neden atmosferik motorlu Focus var anlayamıyorum
Onun dışında Focus gerçekten güzel gözüküyor, ST line olarak alınca özellikle keyifle kullanılır.
Bence aşırı gereksiz bir hamle. 10 kağıt daha pahalı olsun ama doğru düzgün motoru olsun. Zaten bu benzin fiyatlarıyla yakıt parasının farkı o 10 kağıdı kapar. Golf'te yok, onlar satıyorlar, demek ki siz de satabilirsiniz sayın Otosan...Onu muhtemelen bizim gibi ülkeler de alabilsin diye uygun üretim maliyetinden dolayı getirdiler. Focus ile ilgili o kadar haber yaptım, Avrupa'da ki versiyonlarına baktım, test sürüşlerinin tek tek hepsini izledim ama 1.5 atmosferik motorun isminin geçtiğini ilk defa Türkiye'ye geleceği sıra öğrendim. Belki Avrupa'da da satışı vardır ama hiç önemsenmeyen bir motor ki dediğim gibi testlerde de yok. Zaten şanzımanı bile 8 ileri yapmaya tenezzül etmeyip direkt eski 6 ileri tam otomatiği koymuşlar.
Atmosferik motor hamlesini muhtemelen Mk3,5'dan doğru bir izlenimle yaptılar. Mk3,5 kasada atmosferik motor çok olmasa da fena satmadı. Zaten Focus'un bireysel satışları düşük. Buna rağmen yine de atmosferik satabildiler. Ben bir tek buna bağlıyorum getirmelerini. Yoksa Otosan'ın zihniyeti, davranışları genel itibariyle zaten hep sıkıntılıBence aşırı gereksiz bir hamle. 10 kağıt daha pahalı olsun ama doğru düzgün motoru olsun. Zaten bu benzin fiyatlarıyla yakıt parasının farkı o 10 kağıdı kapar. Golf'te yok, onlar satıyorlar, demek ki siz de satabilirsiniz sayın Otosan...
Edit: 10 kağıt çok geldi şimdi ya 5 kağıt farkta anlaşalım![]()
1.5 atmosferik motor rezaletmiş gibi gözüküyor. İstanbul'da gerçekten çok yakar. Tork değeri nedir öyle ya
Herhalde makyajla hibritlerler o yüzden koydular. Yoksa 2018 yılında neden atmosferik motorlu Focus var anlayamıyorum
Onun dışında Focus gerçekten güzel gözüküyor, ST line olarak alınca özellikle keyifle kullanılır.
Ford'un açıkladığı bu motor seçenekleri arasında alacağım tek motordur. Mk 2,5 kasadaki 1.6 ti-vct 115 hp versiyonunda İstanbul içi tüketim değeri 7,5 - 8 lt arası değişiyor. Hacim 1.5'e düşürülüp beygiri aynı kaldığına göre muhtemelen bu tüketim değerleri biraz daha aşağı çekilmiştir. 1.0 Ecoboost ile pratikte yakıtı aşağı yukarı aynıdır. Atmosferik 1.5-1.6 C sınıfı araçlar arasında 1.5 Skyactiv'den sonra muhtemelen en ekonomik motor budur. Sorunsuzluğunu da, çekişini de yakından tecrübe ettiğim bir motor. Tavsiye ederimBence aşırı gereksiz bir hamle. 10 kağıt daha pahalı olsun ama doğru düzgün motoru olsun. Zaten bu benzin fiyatlarıyla yakıt parasının farkı o 10 kağıdı kapar. Golf'te yok, onlar satıyorlar, demek ki siz de satabilirsiniz sayın Otosan...
Edit: 10 kağıt çok geldi şimdi ya 5 kağıt farkta anlaşalım![]()
Hocam aynı motordan mı bahsediyoruz? Sahibi olmadım ama arkadaşımda vardı, şehir içi 11 yaktığını söylüyordu 4 ileri otomatikle. Hatta MK 3'te de 10 litre yakıyor diyorlardı.Ford'un açıkladığı bu motor seçenekleri arasında alacağım tek motordur. Mk 2,5 kasadaki 1.6 ti-vct 115 hp versiyonunda İstanbul içi tüketim değeri 7,5 - 8 lt arası değişiyor. Hacim 1.5'e düşürülüp beygiri aynı kaldığına göre muhtemelen bu tüketim değerleri biraz daha aşağı çekilmiştir. 1.0 Ecoboost ile pratikte yakıtı aşağı yukarı aynıdır. Atmosferik 1.5-1.6 C sınıfı araçlar arasında 1.5 Skyactiv'den sonra muhtemelen en ekonomik motor budur. Sorunsuzluğunu da, çekişini de yakından tecrübe ettiğim bir motor. Tavsiye ederim![]()
Ford'un açıkladığı bu motor seçenekleri arasında alacağım tek motordur. Mk 2,5 kasadaki 1.6 ti-vct 115 hp versiyonunda İstanbul içi tüketim değeri 7,5 - 8 lt arası değişiyor. Hacim 1.5'e düşürülüp beygiri aynı kaldığına göre muhtemelen bu tüketim değerleri biraz daha aşağı çekilmiştir. 1.0 Ecoboost ile pratikte yakıtı aşağı yukarı aynıdır. Atmosferik 1.5-1.6 C sınıfı araçlar arasında 1.5 Skyactiv'den sonra muhtemelen en ekonomik motor budur. Sorunsuzluğunu da, çekişini de yakından tecrübe ettiğim bir motor. Tavsiye ederim![]()
Ben powershift li Fiesta da kıbrıs ta 8 litre ortalama ile dolaşmıştımHocam aynı motordan mı bahsediyoruz? Sahibi olmadım ama arkadaşımda vardı, şehir içi 11 yaktığını söylüyordu 4 ileri otomatikle. Hatta MK 3'te de 10 litre yakıyor diyorlardı.
@Cenk Hocam var mı bilgin, kaç yakıyor eski 1.6 Ti-VCT?
Hocam bendeki bilgi bayağı güncel. En son pazartesi günü bindim arabaya. Arkadaşım İstanbul Beşiktaş'tan Kocaeli'ye hafif trafikte gelmiş, İzmit içinde de çok fazla kısa mesafe yapmış, 7 lt tüketimim 7.5 oldu diyordu, ben baktığımda 7.8 olmuştu. Araç manuel.Hocam aynı motordan mı bahsediyoruz? Sahibi olmadım ama arkadaşımda vardı, şehir içi 11 yaktığını söylüyordu 4 ileri otomatikle. Hatta MK 3'te de 10 litre yakıyor diyorlardı.
@Cenk Hocam var mı bilgin, kaç yakıyor eski 1.6 Ti-VCT?
Ford'un açıkladığı bu motor seçenekleri arasında alacağım tek motordur. Mk 2,5 kasadaki 1.6 ti-vct 115 hp versiyonunda İstanbul içi tüketim değeri 7,5 - 8 lt arası değişiyor. Hacim 1.5'e düşürülüp beygiri aynı kaldığına göre muhtemelen bu tüketim değerleri biraz daha aşağı çekilmiştir. 1.0 Ecoboost ile pratikte yakıtı aşağı yukarı aynıdır. Atmosferik 1.5-1.6 C sınıfı araçlar arasında 1.5 Skyactiv'den sonra muhtemelen en ekonomik motor budur. Sorunsuzluğunu da, çekişini de yakından tecrübe ettiğim bir motor. Tavsiye ederim![]()
Benim 1.6 ti-vct ile doğrudan bir tecrübem yok. Fakat kullanıcı geri bildirimlerinden gördüğüm kadarıyla 7-9 litre arasında genel bir şehir içi tüketim verisi verenler var. Sayıları oldukça fazla. Bunu 10 litreye çıkaranlar da var ama azınlıkta. Focusclub sitesinde 1.6 ti-vct mk3 kullanıcılarının çoğunun verdiği değerler 7-7,5-8-8,5 şeklinde.Hocam aynı motordan mı bahsediyoruz? Sahibi olmadım ama arkadaşımda vardı, şehir içi 11 yaktığını söylüyordu 4 ileri otomatikle. Hatta MK 3'te de 10 litre yakıyor diyorlardı.
@Cenk Hocam var mı bilgin, kaç yakıyor eski 1.6 Ti-VCT?
Arkadaşım bayağı uyguna babasına aldı sıfır manüel, daha yeni araba olmasına rağmen Ankara şehir içi 7-7.5 arası gezdiğini söylüyor. Ben de bindim, araba bayağı bayağı gitmiyor orası doğru ama garip bir şekilde de yakmıyor yaniHocam aynı motordan mı bahsediyoruz? Sahibi olmadım ama arkadaşımda vardı, şehir içi 11 yaktığını söylüyordu 4 ileri otomatikle. Hatta MK 3'te de 10 litre yakıyor diyorlardı.
@Cenk Hocam var mı bilgin, kaç yakıyor eski 1.6 Ti-VCT?
Eyvallah hocam, düşüncen bile yettiZengin olursam 3 kapılı spor arabanız benden, söz![]()
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.