Ya İlahi renardcım biz üstümüze alınmayız tabii ki de fakat üye olmayan arkadaşlar hakkımızda kötü düşünmesin diye öyle demiş idik yoksa bilirsin bizleri stock takılırızsakin olun kimseye davar demedik
Downpipe + yazılım + bıdıbıdı bujileri + sport orta susturucu + performans lastikleri + isteğe bağlı büyük intercooler + @yaso dan yağ önerisi benim spec buSEVMEDİĞİM BİR KELİME
Offf bu setupa zeytinyağı çok iyi gider bro <3Downpipe + yazılım + bıdıbıdı bujileri + sport orta susturucu + performans lastikleri + isteğe bağlı büyük intercooler + @yaso dan yağ önerisi benim spec bu
alayına giderrrr <3Offf bu setupa zeytinyağı çok iyi gider bro <3
Ya İlahi renardcım biz üstümüze alınmayız tabii ki de fakat üye olmayan arkadaşlar hakkımızda kötü düşünmesin diye öyle demiş idik yoksa bilirsin bizleri stock takılırız
Yav yürü git gazcı
Hayır, bayiyi niye basıyorlar onu anlamadım. Genel merkez ne emir verirse bayi onu uygular. İlla bir yeri basacaksan genel merkez binası neredeyse git orayı bas ya da önünde eylem yap.Bu iş giderek trajikomik bir hal alıyor. Dişinden tırnağından kısmış araba almış, yok psikolojileri bozulmuş, bayi basmalar da cabası. Haklı davalarında haksız duruma düşüyorlar, bayi istese haneye tecavüzden aklını alır bunların. Ayrıca bu sorun olmasa aldığı fiyatın üzerinden satmayı planlayan piyasa çakallarına iyi oluyor valla. Bir de hala bu araçtan alanlar var ki onlar hakikaten enteresan.
Clio 4 un sorunları nelerdir acaba hocam bilelim de ona göre hareket edelimBen bir kesim tofaş kullanıcısı ile honda fanatiklerinin büyük çoğunluğu birbirinin tıpatıp aynısıdır tek fark ceplerindeki nakitin miktarıdır dediğimde bana kızanlar olmuştu. Umarım izliyorlardır. Yani benim güzel ülkemin insanı bu arabadan alınan vergiye bağrınmak için cam filmine ettiği sesi dahi etse bambaşka şeyler olacak ama neymiş göçük sorunu vs. Almayın aga sıfır araba. 1 sene almayın. Gidin Laguna alın dizel 6 ileri o hondada olmayan özellikler var. Gidin mondeo alın. Gidin vectra alın. Hem daha az para çıksın cebinizden hem de adam gibi bir araca binin. Sonrasında hem o göçmüş arabaları aramazsınız hemde o fiyatlar kuzu kuzu iner aşağıya. Ama desinler olayı varya hani o ego o altındaki arabayla adam yerine konma çabaları. Ben üzülmüyorum. Sıfır araç alacak durumu olan kimseye üzülmüyorum. Zamanında Clio 4 aldım sıfır bir sürü kronik halen daha çözülmemiş sorunuyla uğraştım. Kendimede kızıyorum. Niye sıfır alıp bunca vergi yükünün altına giriyorsunki. Akıl işte geç geldi ama şükür ki geldi.
Hocam 80 km ye kadar olmayıp 81 deyince başlayan rüzgar sesi, tümseklerden geçerken özellikle ilk soğuk hareket halindeyken gelen karyola gıcırtısı tarzı ve hem içeriden hem dışarıdan duyulan iğrenç gacırtı sesi, direksiyon kutusundan bozuk yollarda gelen takır takır sesler ki bunlar halen daha varmış, hemen hepsinde olan bagaj kapağıyla sağ arka stopun çizgilerinin birbirini tam tutmaması (fabrikada şasi bölümünde çalışan bir mühendis arkadaşımın demesi fransızlar gelip baya kaymış bizimkilere bu yüzden), start stop özelliği sebebiyle ömrünü tez vakitte heder eden cücük kadar turbolar (yenilerde bu özellik kaldırılmış) gibi şeyler. B segment yada değil kabul edilebilir düzeyin çok üstünde gelen seslerdi. Hatta rüzgar sesinin çözümünü bulup video ile paylaştım youtube dan ve baya izlendi. Sonradan o kısıma iyileştirilmiş parça takmışlar ama halen daha bazılarında devam ediyormuş. Benim aracıma türkiyede ilk defa iyileştirilmiş direksiyon kutusu takılmıştı lakin servisin arka tarafındaki bozuk yolda çıktığımız ilk testte seslerin aynen devam ettiğini gördük Sonra istanbulda tekrar kutu değişmişti. yine düzelmeyince 3. kez kutu siparişi geçilecekti ben kabul etmedim sök tak vs diye. 3 kez ön rot başları viraj demir lastikleri değişti. büyük çoğunluğunda şanzımanlar arıza verdi. ben satarken bir uğultu vardı ve servis bana v kanal lastik takmışsınız ses o yüzden demişti. ekspertizde söyledikleri buydu. 2 hafta sonra alan arkadaşta şanzımanı kırmıştı araba. pek çok kişidede şanzıman arızaları olmuştu. şu an bildiğim kadarıyla start stop özelliğini kaldırmışlar. rüzgar sesi ve direksiyon kutusundan gelen seslerde büyük çoğunlukta devam ediyormuş.Clio 4 un sorunları nelerdir acaba hocam bilelim de ona göre hareket edelim
OKURKEN İÇİN ŞİŞTİ YEMİNLE. EHHocam 80 km ye kadar olmayıp 81 deyince başlayan rüzgar sesi, tümseklerden geçerken özellikle ilk soğuk hareket halindeyken gelen karyola gıcırtısı tarzı ve hem içeriden hem dışarıdan duyulan iğrenç gacırtı sesi, direksiyon kutusundan bozuk yollarda gelen takır takır sesler ki bunlar halen daha varmış, hemen hepsinde olan bagaj kapağıyla sağ arka stopun çizgilerinin birbirini tam tutmaması (fabrikada şasi bölümünde çalışan bir mühendis arkadaşımın demesi fransızlar gelip baya kaymış bizimkilere bu yüzden), start stop özelliği sebebiyle ömrünü tez vakitte heder eden cücük kadar turbolar (yenilerde bu özellik kaldırılmış) gibi şeyler. B segment yada değil kabul edilebilir düzeyin çok üstünde gelen seslerdi. Hatta rüzgar sesinin çözümünü bulup video ile paylaştım youtube dan ve baya izlendi. Sonradan o kısıma iyileştirilmiş parça takmışlar ama halen daha bazılarında devam ediyormuş. Benim aracıma türkiyede ilk defa iyileştirilmiş direksiyon kutusu takılmıştı lakin servisin arka tarafındaki bozuk yolda çıktığımız ilk testte seslerin aynen devam ettiğini gördük Sonra istanbulda tekrar kutu değişmişti. yine düzelmeyince 3. kez kutu siparişi geçilecekti ben kabul etmedim sök tak vs diye. 3 kez ön rot başları viraj demir lastikleri değişti. büyük çoğunluğunda şanzımanlar arıza verdi. ben satarken bir uğultu vardı ve servis bana v kanal lastik takmışsınız ses o yüzden demişti. ekspertizde söyledikleri buydu. 2 hafta sonra alan arkadaşta şanzımanı kırmıştı araba. pek çok kişidede şanzıman arızaları olmuştu. şu an bildiğim kadarıyla start stop özelliğini kaldırmışlar. rüzgar sesi ve direksiyon kutusundan gelen seslerde büyük çoğunlukta devam ediyormuş.
Maalesef bu sorun bir çok yeni nesil marka ve modelde oluşuyor. Kullanıma bağlı olarak yapılan km ve yol kalitesiyle doğru orantılı olarak süresi değişebiliyor. Fransız araçlarının ön takımları ve ön takıma bağlı olarak direksiyon kutusu da biraz daha hassas. Eski c4 aracımdan biliyorum. Bu seslerin kimisi ön takım düzeninden gelirken kimisi direksiyon kutusundan gelebiliyor. Aralarındaki farkı ayırt etmekte oldukça zor olabiliyor.direksiyon kutusundan bozuk yollarda gelen takır takır sesler