KAPALI Yeni Megan Sedan mı Ford Focus mu ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

2jzihtiyar

Reis
3,140
Marka
BMW
Öncelikle herkese merhaba
Alternatif arabaları eledikten sonra bu iki araç arasında kaldık .İkisi de sıfır olmayacak 2016 ve üstü az kmlerde ama henüz karar veremedik.
İkisinin de +sı -si nedir hangisi ağır basar bu konularda tavsiyelerinize acigim
Not : İkisi de otomatik olacak
 
Kalitesizlik, kirilganlik yoktu da arkadan bir ara trim sesi geldi sonra kesildi. Ben ilk bas bagajdaki bebek arabasindan suphelendim ama arabayi cikarinca da ayni ses gelmeye devam etti, kendiliginden de kesildi. Bu jant opsiyonundan kaynaklanmis olabilir. 225 lastik vardi uzerinde ve 18 inc jant..Sirkette ayni aracin 17 inc jantli olanini kullanan arkadasimin aracina bindim cok daha rahatti, o arkadan garc gurc sesi de cikmiyordu...Ben janttan oldugunu dusunuyorum acikcasi, ama Renault’a trim sesi konusunda olumlu kanaat veremem :)
Renault konusunda çekincelerimden biri de kırılganlık hissi. Test sürüşünde göreceğiz
 
İkisini de kullanmadım ama dışarıdan bakarak yorum yapacak olursam. Megane net 2 tane avantajı var 1. Yeni bir araba olması Focus bu sene kasa değişcek sonuçta 2. Si de iç hacim konusunda focus baya kötü. Bide belki donanım da olabilir reno bu konuda daha iyi olabilir onun dışında focus diyorum bende.
Focus özellikle iç tasarımında çok belli ediyor eski olduğunu .Megane i karşılaştırma ya koymamın sebebi de buydu aslinda. Hem yeni donanım lari daha fazla iç dizaynı daha güzel.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Ben sizin yerinizde olsam giderim bir bayiye derim ki kardeşim ben bu arabayı alıcam ama kararsızım bana bir test sürüşü yaptırın, çıkarım test sürüşüne beğendiğimi alırım. Artık bayiler bildiğim kadarı ile test sürüşü konusunda çok katı değiller, gidin test edin sonuçta onlarda satış yapacaklar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
İç hacimden ailemde şikayet etmesine rağmen Focustan vazgeçmiyorum focus 2 den focus 3 e geçtim.. focus 2 daha genişti fakat sürücüyü saran yapısı bence harika.. C sınıfında sürüş zevkini verecek araç bulmak zor..
 
Ben sizin yerinizde olsam giderim bir bayiye derim ki kardeşim ben bu arabayı alıcam ama kararsızım bana bir test sürüşü yaptırın, çıkarım test sürüşüne beğendiğimi alırım. Artık bayiler bildiğim kadarı ile test sürüşü konusunda çok katı değiller, gidin test edin sonuçta onlarda satış yapacaklar.
Şöyle müsait bir günde arabaları canlı canlı görmeye gideceğim showroomlara .Test sürüşü için de şansımı deneyeceğim :)
 
İç hacimden ailemde şikayet etmesine rağmen Focustan vazgeçmiyorum focus 2 den focus 3 e geçtim.. focus 2 daha genişti fakat sürücüyü saran yapısı bence harika.. C sınıfında sürüş zevkini verecek araç bulmak zor..
Focus 2 yi kullanmisligimiz var Ghia dizel otomatik Her konuda yılının çok ötesi bir araba
 
Megane 4 (dci edc) var şirkette kullanmak üzere alınan bir kaç kere kullanma fırsatı buldum. Şanzumanı beğenmedim arada sapıtıyor D'ye geçmesi uzun sürüyor vs. iç mekan olarak arkası Focus'a yakın bence genişlik olarak pek fark yok. Bizde ki araç filo spec ekranı tetris gibi ses sistemi fena değil ama.
 
Megane 4 (dci edc) var şirkette kullanmak üzere alınan bir kaç kere kullanma fırsatı buldum. Şanzumanı beğenmedim arada sapıtıyor D'ye geçmesi uzun sürüyor vs. iç mekan olarak arkası Focus'a yakın bence genişlik olarak pek fark yok. Bizde ki araç filo spec ekranı tetris gibi ses sistemi fena değil ama.
Muhtemelen sizin dediğiniz joy ya da touch. Onları ben de beğenmiyorum iç dizaynini ama icon donanimda arabanın kaderi tamamen değişiyor. En çok merak ettiğim şanzımanı. Bizim MMT Corolla dan her türlü iyidir ama siz ne düşünüyorsunuz şanzıman hakkında ?
 
Motor şanzıman ikilisi dedikleri kadar varmı çok merak ediyorum
başka bir yerede yazdım. şantiye-mıcırlı yol arasında kullanılan şirket araçları içerisinde trim sesi karşılaştırmam da en kötüden en iyiye; corolla-fluence-egea-megane-focus olarak belirttim. ama megane focus baya bir yakınlar.
edc şanzımanı renoda kesinlikle geliştirdiğini düşünüyorum. artık daha sarsıntısız daha hızlı ve daha net geçişleri var. önceden dsgnin yanından geçemez diyordum. megane artık focus kadar konforlu olduğunu düşünüyorum iç hacmide düşünürsek meganı öne çıkarıyorum kendimce. yanlız böyle konforlu dediğim meganeda özellikle virajlarda giderken kasislerden geçişte arkasının baya bir hareketli olması biraz ürkütücü.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar
başka bir yerede yazdım. şantiye-mıcırlı yol arasında kullanılan şirket araçları içerisinde trim sesi karşılaştırmam da en kötüden en iyiye; corolla-fluence-egea-megane-focus olarak belirttim. ama megane focus baya bir yakınlar.
edc şanzımanı renoda kesinlikle geliştirdiğini düşünüyorum. artık daha sarsıntısız daha hızlı ve daha net geçişleri var. önceden dsgnin yanından geçemez diyordum. megane artık focus kadar konforlu olduğunu düşünüyorum iç hacmide düşünürsek meganı öne çıkarıyorum kendimce. yanlız böyle konforlu dediğim meganeda özellikle virajlarda giderken kasislerden geçişte arkasının baya bir hareketli olması biraz ürkütücü.
Test sürüşünde deneyeceğim. Arkası gelme durumu benim için çok önemli. Öyle bişey olursa tedirginlik filan yaratirsa direk focus alırım hiç zorlamam
 
  • Beğeni
Tepkiler: omerta84
evet ama dediğim gibi sürüş yaptığım yerdeki gibi de başka kötü yol varmıdır güzel ülkemizde bilmem :)
rafineliği bozan şey işte; o konforlu diyebileceğim aracın viraj kastığın anda neden o kadar arkasının oynuyor olması
ben kendime alacak olsam bu kadar kötü bir yolda kullanmayacağım için bütçeme bakar gönlüme yatanı seçerdim herhalde. muhtemelen megane olurdu.
 
Muhtemelen sizin dediğiniz joy ya da touch. Onları ben de beğenmiyorum iç dizaynini ama icon donanimda arabanın kaderi tamamen değişiyor. En çok merak ettiğim şanzımanı. Bizim MMT Corolla dan her türlü iyidir ama siz ne düşünüyorsunuz şanzıman hakkında ?
Enteresan bir şanzuman bana göre çalıştırırken P'den D'ye aldığınızda biraz bekletiyor yani ben alışmamışım bana garip geliyor olabilir. Normal kullanımda hiç sıkıntısı yok geçişleri gayet hızlı ama nasıl diyeyim gaza %75 bastım bir keresinde düşürdü arttırdı falan bi trollemişti beni :D
Bu arada aracı 0 km aldık, üzerindeki lastiklerle kullanan mühendis abi biraz zorlamıştı yol tutuşunu ben gayet beğendim son hız olarakta 202 gibi bir değer olması lazım :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
evet ama dediğim gibi sürüş yaptığım yerdeki gibi de başka kötü yol varmıdır güzel ülkemizde bilmem :)
rafineliği bozan şey işte; o konforlu diyebileceğim aracın viraj kastığın anda neden o kadar arkasının oynuyor olması
ben kendime alacak olsam bu kadar kötü bir yolda kullanmayacağım için bütçeme bakar gönlüme yatanı seçerdim herhalde. muhtemelen megane olurdu.
Teşekkürler hocam. Test sürüşünde elektrik alamazsam focus forever :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: omerta84
Enteresan bir şanzuman bana göre çalıştırırken P'den D'ye aldığınızda biraz bekletiyor yani ben alışmamışım bana garip geliyor olabilir. Normal kullanımda hiç sıkıntısı yok geçişleri gayet hızlı ama nasıl diyeyim gaza %75 bastım bir keresinde düşürdü arttırdı falan bi trollemişti beni :D
Bu arada aracı 0 km aldık, üzerindeki lastiklerle kullanan mühendis abi biraz zorlamıştı yol tutuşunu ben gayet beğendim son hız olarakta 202 gibi bir değer olması lazım :D
Corolla dan sonra son hız , 0-100 gibi terimler çok yabancı hocam :) .15 saniye 0-100 olur mu ya hiç çıkmasın 99 da kalsın daha iyi. MMT şanzıman pismanliktir arkadaşlar sakin almayın ;)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...