HABER Yeni Peugeot 508 Cenevre öncesi görüntülendi!

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
Cenevre Otomobil Fuarı’nda tanıtılacak olan yeni Peugeot 508’in basın fotoğrafları, fuar öncesinde görüntülendi. Sınıfında fark yaratmayı hedefleyen otomobil ile ilgili detaylar haberimizde!

Yeni Peugeot 508, sportif ve lüks dizaynı harmanlıyor

İkinci jenerasyon Peugeot 508, daha önce sızdırılan görsellerden anlaşılacağı üzere Exalt konseptini temel alan bir dış tasarıma sahip. Aracın ön yüzünde çift katmanlı ızgara, ince LED farları ve Renault Talisman’a benzer gündüz farları dikkat çekiyor. Çıtasız kapı yapısına sahip olan aracın arka bölümünde ise coupe tarzı alçak tavan yapısı ve 3 boyutlu karartılmış LED stop yapısı görülüyor.

İç mekana geçtiğimizde ise dışarıdaki sportifliğin lüks ile harmanlandığını görüyoruz. i-Cockpit yaklaşımının benimsendiği iç mekanda deri malzemeler kaliteyi yansıtırken, LED ambiyans aydınlatması ortama şıklık katıyor. Teknoloji tarafında ise yenilenen bilgi-eğlence sisteminin yan sıra yüksek kaliteli Focal ses sistemi gözlerden kaçmıyor.

Yeni Peugeot 508, iki dizel ve birkaç benzinli motor seçeneği ile kaputunun altında geniş bir seçenek sunacak. 1.5 ve 2.0 litrelik BlueHDi dizel ünitelerin yer alacağı araçta benzinli motor olarak 1.2 litrelik PureTech ve 1.6 THP motor seçeneğinin sunulması bekleniyor. Son olarak 508 GT modeline özel olarak 300 beygir gücünde bir hibrit motorun da kullanıcılara sunulabileceğini belirtelim.

1 arasında 14















Read the whole post here.
 
upload_2018-2-21_16-46-0.png


Şurada sanki 159 un biraz modernleşmiş hali gibi gözüktü kabaca bakınca yada sadece ben benzettim, tabi arabanın geri kalanının alakası yok o ayrı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Koraykaya
Çok çok beğendim tasarımı, Peugeot ve DS ilginç ve çağ ötesi tasarımlar konusunda çok başarılı. Tabi bunları yaparken uzun ömürlülükten kaybetmezlerse..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Ön tasarım biraz alışkanlık gerektirecek gibi duruyor ama hakikaten iç mekanı, arka ve yan tasarımı çağ atlamış. 1.6 165 beygirlik ünite ile çok can yakabilir.
 
iç tasarım ve kalitesi efsane, çıtasız kapılar çok iyi, arka tasarım güzel ancak ön taraf ne öyle ya anlayamadım gitti. ön far tasarımı eski accord saab ve 159 benzeri bir şey olmuş.
 
D sınıfına yeni bir söylev.

Hakikaten iç tasarım detaylarına bayıldım ama ne yazık ki ülkemizde Pejo'dan öteye geçemiyor olması üzücü.

Ön far grubunun genetiğinde Alfa
Arka far grubunda ise Mazda 323 vari izler hissettim.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Araba çok güzel ama bence pejonun yeni modellerinin tutmamasının nedeni ürün seçeneğinin kısıtlı olması,rakibi passatta 124 binden 300 bine kadar bir skala var iken bu peugot da 177 binden başlıyor.Tabiki donanım farkları var ama skalayı genişletmesi lazım
 
d segmentınde tasarımına bayıldıgım yenı bır arac daha var artık efsane olmus. mazda 6 gıbı buda kendıne donup baktırır motorlarıda guzel gelırse tadından yenmez
 
İç ve dış tasarım olarak harika gözüküyor. İç tasarım 3008 ve 5008'de de kullanılan i-cocpit'in biraz değiştirilmiş hali olmakla birlikte aşağı yukarı aynı tasarım. Vites kolu ve ön konsol oldukça şık duruyor. İnşallah ekranın işlemcisi güçlendirilmiştir 3008 kullanıcıları ekran hızından ve usb soketinden dolayı epey şikayette bulunuyor.

Dış tasarıma gelince ön taraf Honda Accord arka taraf Audi A6'yı andırıyor ama genel olarak beğendim. Otomatik vitesli versiyonu Eat6 şanzımanla gelirse 1.6 THP motor ile alınıp keyifle binilir.
 
Mazda 6 ve bu araç şu anda segmentin en yakışıklı arabaları. 2016 model mazda 6 ların iç mekanını çok beğeniyorken 2018 modelde yapılan ikinci makyaj iç mekanı geriye götürdü bana göre. Ayrıca Peugeot nun araçlarının artık kırılgan olduğunu düşünmüyorum. Örnek vermek gerekirse bir 308 Opel astra dan, 208 de corsa dan daha iyi bir otomobil bana göre
 
Son düzenleme:
Peugeot markası, Citroen deneyimimden sonra Fransız otomobillerine karşı antipatimi kırabilen tek marka. Arka süspansiyonları da çok kollu tam bağımsızmış. Ayrıca opsiyon olarak elektronik kontrollü süspansiyonlar da satın alınabiliyormuş. İ cockpit kalitesi - güzel tasarımı - bağımsız süspansiyonu - yeni nesil sağlam eat8 tam otomatik şanzımanı - cidden hafif ve çok başarılı emp2 platformuyla beraber harbi harbi alınası bir otomobil gibi duruyor bu yeni 508. Ama otomobiller ve teknoloji ilerledikçe ne yazık ki ülkece kedinin ciğere baktığı gibi bakmaktan fazlasını yapamayacak olmamız işin en can sıkıcı kısmı. Boşuna yaşıyoruz yemin ediyorum.
 
Peugeot markası, Citroen deneyimimden sonra Fransız otomobillerine karşı antipatimi kırabilen tek marka. Arka süspansiyonları da çok kollu tam bağımsızmış. Ayrıca opsiyon olarak elektronik kontrollü süspansiyonlar da satın alınabiliyormuş. İ cockpit kalitesi - güzel tasarımı - bağımsız süspansiyonu - yeni nesil sağlam eat8 tam otomatik şanzımanı - cidden hafif ve çok başarılı emp2 platformuyla beraber harbi harbi alınası bir otomobil gibi duruyor bu yeni 508. Ama otomobiller ve teknoloji ilerledikçe ne yazık ki ülkece kedinin ciğere baktığı gibi bakmaktan fazlasını yapamayacak olmamız işin en can sıkıcı kısmı. Boşuna yaşıyoruz yemin ediyorum.
Adamlar koca opeli aldi sonra bunu sevmedik diye baslarindan savdi eskiden pejo denildimi aman denirdi valla su an cogu segmentte cok basarililar nereden nereye ya helal olsun
 
Adamlar koca opeli aldi sonra bunu sevmedik diye baslarindan savdi eskiden pejo denildimi aman denirdi valla su an cogu segmentte cok basarililar nereden nereye ya helal olsun
Tasarımsal anlamda kişisel zevkler haricinde şu araca bakınca hiç bir eksik nokta bulamıyorum. Testleri gelmeye başladıktan sonra da tam kararımı vermiş olurum ama platformu, şanzımanı, motoru, tasarımı cidden kusursuz. Adamlara harbiden helal olsun diyorum. Dediğin gibi eski peugeot algısını sağlam kırdılar.
 
Son düzenleme: