HABER Yeni Peugeot 508 Cenevre öncesi görüntülendi!

Araç 80 mm kısalmasına rağmen bagaj hacmi 473 litreden 487 litreye çıkmış iç taraftada 20mmlik bir artış konusu. Dış kısımdan ufaltırken iç hacimin genişlediğini görüyoruz. Ancak ağırlık olarak aynı değerlerde izliyor bir önceki nesil ile. Gelecek donanımlarıyla beraber çok güzel araç olacaktır ancak ülkemizde el yakacağı kesin.
Dediğiniz durumların sebebi 16 yaşına giren şasiden yeni şasiye geçildiği için
 
Yeni 508'in başlığı altında tabii ki rakipleri de konuşulacak bundan daha doğal ne var ki ? Neticede karşılaştırma yapıyoruz, birbirlerinin eksilerini, artılarını tartıyoruz. Böylece 508'in de öne çıkan ve varsa geride kalan özelliklerini de daha rahat görmüş oluyoruz. Sadece 508'den konuşulsa 2 sayfayı bile geçmez bu başlık. Mantıksal açıdan konu dışı gelmiyor bana.
 
Yeni 508'in başlığı altında tabii ki rakipleri de konuşulacak bundan daha doğal ne var ki ? Neticede karşılaştırma yapıyoruz, birbirlerinin eksilerini, artılarını tartıyoruz. Böylece 508'in de öne çıkan ve varsa geride kalan özelliklerini de daha rahat görmüş oluyoruz. Sadece 508'den konuşulsa 2 sayfayı bile geçmez bu başlık. Mantıksal açıdan konu dışı gelmiyor bana.
Yani yorumu her arabayla karsilastirarak yapsak daha iyi olur hep ayni arabalar hep ayni ozellikler konusulunca 2.5 sayfa oluyor hic konusulmayan markalarida isin icine katip bakarsak mis gibi olur
 
Yani yorumu her arabayla karsilastirarak yapsak daha iyi olur hep ayni arabalar hep ayni ozellikler konusulunca 2.5 sayfa oluyor hic konusulmayan markalarida isin icine katip bakarsak mis gibi olur
Bende o sebeple mümkün olduğunca bilgim olan araçlarla karşılaştırarak yorum yapmaya çalışıyorum. Opel'in AGR koltuğundan da bahsediyorum, Ford'un iç mekan ergonomisinde son derece eksik kaldığından da bahsetmeye çalışıyorum. Nitekim karşılaştırmalı olarak gittiğimizde araçların yenilikleri ve eksileri daha net ortaya çıkıyor. Aksi bir tutum sergilesek başlıkların çoğu boş kalır. 508 zaten daha çok yeni bir model. Hakkında da fazla bilgi yok. Sadece 508'den konuşarak ne kadar sohbet döndürebileceğiz ki değil mi ?
 
Bende o sebeple mümkün olduğunca bilgim olan araçlarla karşılaştırarak yorum yapmaya çalışıyorum. Opel'in AGR koltuğundan da bahsediyorum, Ford'un iç mekan ergonomisinde son derece eksik kaldığından da bahsetmeye çalışıyorum. Nitekim karşılaştırmalı olarak gittiğimizde araçların yenilikleri ve eksileri daha net ortaya çıkıyor. Aksi bir tutum sergilesek başlıkların çoğu boş kalır. 508 zaten daha çok yeni bir model. Hakkında da fazla bilgi yok. Sadece 508'den konuşarak ne kadar sohbet döndürebileceğiz ki değil mi ?
Bende o sebeple mümkün olduğunca bilgim olan araçlarla karşılaştırarak yorum yapmaya çalışıyorum. Opel'in AGR koltuğundan da bahsediyorum, Ford'un iç mekan ergonomisinde son derece eksik kaldığından da bahsetmeye çalışıyorum. Nitekim karşılaştırmalı olarak gittiğimizde araçların yenilikleri ve eksileri daha net ortaya çıkıyor. Aksi bir tutum sergilesek başlıkların çoğu boş kalır. 508 zaten daha çok yeni bir model. Hakkında da fazla bilgi yok. Sadece 508'den konuşarak ne kadar sohbet döndürebileceğiz ki değil mi ?
Her arabadan bahsedebilecek nadir kisilerdensin sen sikinti yok. Ford sever adamsin her basliga gelip mondeo ovmuyorsun her telden her konudan konusulur seninle
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bayıldım bayıldım.Arka dizayn hastası olduğum bir duruş önü fu(ü)turistik.
 
Son düzenleme:
Her arabadan bahsedebilecek nadir kisilerdensin sen sikinti yok. Ford sever adamsin her basliga gelip mondeo ovmuyorsun her telden her konudan konusulur seninle
Baska araclarin basliginda baska bir markanin artilarini ve eksilerini anlatmak yerine ovme durumuna gecilirse tabii o zaman konu disi olur kapatanim. Ona bir lafim yok kesinlikle.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Süper duruyor, içi de dışı da mükemmel olmuş. Umarım süspansiyon ayarı da insignia gibi ayarında olur :)
İnsginia meselesine gelince, süspansiyonları bence mükemmel, sertlik olarak da darbe emişi olarak da gayet iyi, tatlı sert ama rahatsız etmeyen bir yapısı var.
Şimdi insigniayı meseleye neden kattığımı söyleyeyim, Opel de artık PSA'nın olduğuna göre çıkan arabaları da onun gibi olur, ona benzer gibi kelimeleri kullanmak gayet doğal bence. Kaldı ki olmasa bile ikisi de d sınıfı araba yani karşılaştırmak gayet mantıklı. Yani burada passat, mazda 6, mondeo gibi kelimeler duymak da abest gelmez bence.
 
Süper duruyor, içi de dışı da mükemmel olmuş. Umarım süspansiyon ayarı da insignia gibi ayarında olur :)
İnsginia meselesine gelince, süspansiyonları bence mükemmel, sertlik olarak da darbe emişi olarak da gayet iyi, tatlı sert ama rahatsız etmeyen bir yapısı var.
Şimdi insigniayı meseleye neden kattığımı söyleyeyim, Opel de artık PSA'nın olduğuna göre çıkan arabaları da onun gibi olur, ona benzer gibi kelimeleri kullanmak gayet doğal bence. Kaldı ki olmasa bile ikisi de d sınıfı araba yani karşılaştırmak gayet mantıklı. Yani burada passat, mazda 6, mondeo gibi kelimeler duymak da abest gelmez bence.

Aman insignia övme günahtır.
 
Oha...pardon argo gibi oldu ama görünce aklıma ilk bunlar geldi...

Çok güzel, gerçekten çok şık...
çirkin kaldı bizim arabalar hepten ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Ön tarafta farlar ve panjur taraflarını biraz yadırgadım ama neden bilmiyorum. Tasarım ve iç kalite olmuş. Sınıfında nerede konumlanağını süspansiyon sistemi belirler bence :) Eğer kaliteli arka süspansiyon kullanılırsa zirveye oynar, tutup D sınıfına tekrardan torsiyon koyarlarsa eskisiyle aynı seviyede seyreder, bütün bu geliştirmelere yazık olur.
 
D segmenti araçlar bu fiyatlara çıkmış durumdayken bu paraları bir Opele vermezdim kendi adıma. Sonuçta süspansiyon değil; komple bir araç alıyoruz diye düşünüyorum. Bu yüzden mondeo, passat, Mazda 6 gibi araçlara yönelirdim. 508 büyük iş başarmış gibi duruyor. Eğer doğru fiyatlandırma yapılırsa onu da çok ciddi düşünürdüm
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV