Lideri demedim en iyi süspansiyonları sunan dedimD segmentinin lideri insignia mi ?
Lideri demedim en iyi süspansiyonları sunan dedimD segmentinin lideri insignia mi ?
İnsignia sahibiydiniz degil mi ?Lideri demedim en iyi süspansiyonları sunan dedim
Araç 80 mm kısalmasına rağmen bagaj hacmi 473 litreden 487 litreye çıkmış iç taraftada 20mmlik bir artış konusu. Dış kısımdan ufaltırken iç hacimin genişlediğini görüyoruz. Ancak ağırlık olarak aynı değerlerde izliyor bir önceki nesil ile. Gelecek donanımlarıyla beraber çok güzel araç olacaktır ancak ülkemizde el yakacağı kesin.Bugun bende yazıda yazmayan bilgiler öğrendim.
Arabanın ağırlığı 1420 kilo gözüküyor. Kia şaşkın hyundai bayıldı
Cd değeri 0,26 sanırım insignia dan sonra en iyi değer bu (0,256)
Gözüme çarpan en büyük fark ise araba boyu şuanki kasaya göre kısalmış. 508 in içi zaten baya dar ve kullanışlılık olarak çok kötüydü bu kısalma ile nasıl olacak çok merak ediyorum.
İçi genişlediyse çok iyi olmuş demektir. 308 de bagaj-arka yaşam alanında orantısızlık vardı sanırım bunda tutturmuşlarAraç 80 mm kısalmasına rağmen bagaj hacmi 473 litreden 487 litreye çıkmış iç taraftada 20mmlik bir artış konusu. Dış kısımdan ufaltırken iç hacimin genişlediğini görüyoruz. Ancak ağırlık olarak aynı değerlerde izliyor bir önceki nesil ile. Gelecek donanımlarıyla beraber çok güzel araç olacaktır ancak ülkemizde el yakacağı kesin.
Cidden kalbimi kırdın şuan. Eğer sınıfın en iyi yol tutanı olsa passat kadar iyi,en konforlusu olsa mondeo kadar iyi,en genişi olsa superb kadar iyi derdim herhalde. Sen her şeye mazda yı katınca ben bir şey diyor muyum?https://www.google.com.tr/amp/s/otoyazar.com/test/mazda-6-2-0-skyactiv-g/amp/ bu arada senin yuzunden fanboy gibi davraniyorumda o mukemmel insignia nin kat sayisi mazda 6 ile ayniymis. Valla bir gun d segmentinin lideri insignia diyecen diye cok korkuyorum
Öyle gözüküyor.. Aracın boyutlarında azalma olsa da iç mekanda kullanılan malzemelerin türü, boyutu ve inceliği üzerine belli ki çalışılmış. İ cockpit ve koltuklar konusunda belli ki boşa vakit geçirmemişler, sadece görsel kalite üzerine değil, pratik olması yönünden de çalışmışlar. Ford'a ders olmalı.İçi iyi genişletmişler o zaman
Şimdi bir şey diyecem millet laf edecek neyseÖyle gözüküyor.. Aracın boyutlarında azalma olsa da iç mekanda kullanılan malzemelerin türü, boyutu ve inceliği üzerine belli ki çalışılmış. İ cockpit ve koltuklar konusunda belli ki boşa vakit geçirmemişler, sadece görsel kalite üzerine değil, pratik olması yönünden de çalışmışlar belli. Ford'a ders olmalı.
Ufak bir tahmin yapayım, yanılabilirim de ama opel'de ki AGR sertifikalı koltuklardan mı bahsedecektin ? Düşünmedim, bir anda aklıma geldi sen öyle deyinceŞimdi bir şey diyecem millet laf edecek neyse
Yok o değil astra da da boyutlar küçülüp iç genişlemişti. Şasi beraber tasarlandığı için diyecektim ama bunu deyince her şeye opel i katma oluyorUfak bir tahmin yapayım, yanılabilirim de ama opel'de ki AGR sertifikalı koltuklardan mı bahsedecektin ? Düşünmedim, bir anda aklıma geldi sen öyle deyince
Ben sadece senin insignia cevaplarina mazda katiyorum ama. Onun harici beni forumda mazda onerirken gormen imkansiz en cok ben gomuyorum markayi.Cidden kalbimi kırdın şuan. Eğer sınıfın en iyi yol tutanı olsa passat kadar iyi,en konforlusu olsa mondeo kadar iyi,en genişi olsa superb kadar iyi derdim herhalde. Sen her şeye mazda yı katınca ben bir şey diyor muyum?
Astra da hararet problemleri gectimi peki ?Yok o değil astra da da boyutlar küçülüp iç genişlemişti. Şasi beraber tasarlandığı için diyecektim ama bunu deyince her şeye opel i katma oluyor
Astra'da da konsol uzunluğu oldukça kısa, ek olarak konumlandırması da biraz yüksek. Haliyle ön koltuklar da iyice çekilip arkaya yer bırakılabiliyor. Başarılı iş Bu arada Opel'de olduğu gibi 508'de de AGR sertifikalı koltuk alınabiliyor. Muhtemelen görsellerde ki o koltuklar AGR sertifikalı ergonomik koltuklar.Yok o değil astra da da boyutlar küçülüp iç genişlemişti. Şasi beraber tasarlandığı için diyecektim ama bunu deyince her şeye opel i katma oluyor
İç mekan çok önemli iç genişlikte. Ford da anlayacak yakında Koltuklar baya sağlam gözüküyor zatenAstra'da da konsol uzunluğu oldukça kısa, ek olarak konumlandırması da biraz yüksek. Haliyle ön koltuklar da iyice çekilip arkaya yer bırakılabiliyor. Başarılı iş Bu arada Opel'de olduğu gibi 508'de de AGR sertifikalı koltuk alınabiliyor. Muhtemelen görsellerde ki o koltuklar AGR sertifikalı ergonomik koltuklar.
Ford geç anlar, tipik Amerikan zihniyetinden bir türlü kurtulamadılar bazı konulardaİç mekan çok önemli iç genişlikte. Ford da anlayacak yakında Koltuklar baya sağlam gözüküyor zaten
Herkesin kafasi farkli haci. Baslik 508 konustugumuz insignia. Bir araci konusurken en iyi bildigimiz aracla hemen karsilastirma olunca konu otomatik degisiyor. Halbuki konu 508 yani kimse insignia merak etmemis sormamisSite populer olsa mazda peugeot honda insignia kulubu acicam
Şimdilik durum o 2020 ye kadarC4'ün üretimi bitti bildiğim kadarıyla. Artık onun yerine Cactus üretilecek.
Eski kasada o kilolardaydıBugun bende yazıda yazmayan bilgiler öğrendim.
Arabanın ağırlığı 1420 kilo gözüküyor. Kia şaşkın hyundai bayıldı
Cd değeri 0,26 sanırım insignia dan sonra en iyi değer bu (0,256)
Gözüme çarpan en büyük fark ise araba boyu şuanki kasaya göre kısalmış. 508 in içi zaten baya dar ve kullanışlılık olarak çok kötüydü bu kısalma ile nasıl olacak çok merak ediyorum.