HABER Yeni Peugeot 508 Cenevre öncesi görüntülendi!

Bugun bende yazıda yazmayan bilgiler öğrendim.
Arabanın ağırlığı 1420 kilo gözüküyor. Kia şaşkın hyundai bayıldı :)
Cd değeri 0,26 sanırım insignia dan sonra en iyi değer bu (0,256)
Gözüme çarpan en büyük fark ise araba boyu şuanki kasaya göre kısalmış. 508 in içi zaten baya dar ve kullanışlılık olarak çok kötüydü bu kısalma ile nasıl olacak çok merak ediyorum.
Araç 80 mm kısalmasına rağmen bagaj hacmi 473 litreden 487 litreye çıkmış iç taraftada 20mmlik bir artış konusu. Dış kısımdan ufaltırken iç hacimin genişlediğini görüyoruz. Ancak ağırlık olarak aynı değerlerde izliyor bir önceki nesil ile. Gelecek donanımlarıyla beraber çok güzel araç olacaktır ancak ülkemizde el yakacağı kesin.
 
Araç 80 mm kısalmasına rağmen bagaj hacmi 473 litreden 487 litreye çıkmış iç taraftada 20mmlik bir artış konusu. Dış kısımdan ufaltırken iç hacimin genişlediğini görüyoruz. Ancak ağırlık olarak aynı değerlerde izliyor bir önceki nesil ile. Gelecek donanımlarıyla beraber çok güzel araç olacaktır ancak ülkemizde el yakacağı kesin.
İçi genişlediyse çok iyi olmuş demektir. 308 de bagaj-arka yaşam alanında orantısızlık vardı sanırım bunda tutturmuşlar
 
https://www.google.com.tr/amp/s/otoyazar.com/test/mazda-6-2-0-skyactiv-g/amp/ bu arada senin yuzunden fanboy gibi davraniyorumda o mukemmel insignia nin kat sayisi mazda 6 ile ayniymis. Valla bir gun d segmentinin lideri insignia diyecen diye cok korkuyorum :D
Cidden kalbimi kırdın şuan. Eğer sınıfın en iyi yol tutanı olsa passat kadar iyi,en konforlusu olsa mondeo kadar iyi,en genişi olsa superb kadar iyi derdim herhalde. Sen her şeye mazda yı katınca ben bir şey diyor muyum?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
İçi iyi genişletmişler o zaman :)
Öyle gözüküyor.. Aracın boyutlarında azalma olsa da iç mekanda kullanılan malzemelerin türü, boyutu ve inceliği üzerine belli ki çalışılmış. İ cockpit ve koltuklar konusunda belli ki boşa vakit geçirmemişler, sadece görsel kalite üzerine değil, pratik olması yönünden de çalışmışlar. Ford'a ders olmalı.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve GARAJ TV
Öyle gözüküyor.. Aracın boyutlarında azalma olsa da iç mekanda kullanılan malzemelerin türü, boyutu ve inceliği üzerine belli ki çalışılmış. İ cockpit ve koltuklar konusunda belli ki boşa vakit geçirmemişler, sadece görsel kalite üzerine değil, pratik olması yönünden de çalışmışlar belli. Ford'a ders olmalı.
Şimdi bir şey diyecem millet laf edecek neyse :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Cidden kalbimi kırdın şuan. Eğer sınıfın en iyi yol tutanı olsa passat kadar iyi,en konforlusu olsa mondeo kadar iyi,en genişi olsa superb kadar iyi derdim herhalde. Sen her şeye mazda yı katınca ben bir şey diyor muyum?
Ben sadece senin insignia cevaplarina mazda katiyorum ama. Onun harici beni forumda mazda onerirken gormen imkansiz en cok ben gomuyorum markayi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ozzy41 ve Porsche
Yok o değil :D astra da da boyutlar küçülüp iç genişlemişti. Şasi beraber tasarlandığı için diyecektim ama bunu deyince her şeye opel i katma oluyor :D
Astra'da da konsol uzunluğu oldukça kısa, ek olarak konumlandırması da biraz yüksek. Haliyle ön koltuklar da iyice çekilip arkaya yer bırakılabiliyor. Başarılı iş :D Bu arada Opel'de olduğu gibi 508'de de AGR sertifikalı koltuk alınabiliyor. Muhtemelen görsellerde ki o koltuklar AGR sertifikalı ergonomik koltuklar.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
psa grubunun emp2 platformunu kullanıyor 2013 yılında geçmişlerdi 308 de var ilk 508 de yoktu o yüzden ölçüler modernleşmiş..
 
Astra'da da konsol uzunluğu oldukça kısa, ek olarak konumlandırması da biraz yüksek. Haliyle ön koltuklar da iyice çekilip arkaya yer bırakılabiliyor. Başarılı iş :D Bu arada Opel'de olduğu gibi 508'de de AGR sertifikalı koltuk alınabiliyor. Muhtemelen görsellerde ki o koltuklar AGR sertifikalı ergonomik koltuklar.
İç mekan çok önemli iç genişlikte. Ford da anlayacak yakında :) Koltuklar baya sağlam gözüküyor zaten
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Cenk
C4'ün üretimi bitti bildiğim kadarıyla. Artık onun yerine Cactus üretilecek.
Şimdilik durum o 2020 ye kadar

Bugun bende yazıda yazmayan bilgiler öğrendim.
Arabanın ağırlığı 1420 kilo gözüküyor. Kia şaşkın hyundai bayıldı :)
Cd değeri 0,26 sanırım insignia dan sonra en iyi değer bu (0,256)
Gözüme çarpan en büyük fark ise araba boyu şuanki kasaya göre kısalmış. 508 in içi zaten baya dar ve kullanışlılık olarak çok kötüydü bu kısalma ile nasıl olacak çok merak ediyorum.
Eski kasada o kilolardaydı