Son düzenleme:
6 ay önce JEEP GRANDCHEROKEE yi satıp PEUGEOT 5008 ALDIK SIFIR KM,yani Peugeot a karşı olan kötü algıların yıkılması lazım,aynı alfa bozuluyor hemen birader yeeeaa diyen grup gibi yani, jeep i neden sattık derseniz km de 1 liradan az yakmıyordu ve biz ayda 2500 km yapan bi aileyiz , nekadar premium bir araç olsada türkiyede V6 YA BİNMEK İMKANSIZ OLDU ARTIK!!!!Rakibi olarak cls yi görmeniz biraz olmamış cls almayı düşünen biri peugeot bayisi önünden geçmez ayrıca cls e ve s serisi arasında konumlaniyor audi a7 bmw 6 gibi
Kardeşim doğrudur pejo iyidir kötüdür demiyorum nasıl polo bmw 3 serisine rakip değilse mazda 3 mercedes c rakip değilse ford focusla audi a4 rakip değilse 508 ile cls de o sebeple rakip olamaz mesela annemin golf 6 sı bana Audi a5 ten daha çok keyif verebilir ama bu onu audi a6 nin rakibi yapmaz bilmem anlatabildim mi biri elma biri ananas6 ay önce JEEP GRANDCHEROKEE yi satıp PEUGEOT 5008 ALDIK SIFIR KM,yani Peugeot a karşı olan kötü algıların yıkılması lazım,aynı alfa bozuluyor hemen birader yeeeaa diyen grup gibi yani, jeep i neden sattık derseniz km de 1 liradan az yakmıyordu ve biz ayda 2500 km yapan bi aileyiz , nekadar premium bir araç olsada türkiyede V6 YA BİNMEK İMKANSIZ OLDU ARTIK!!!!
dediğiniz doğru ,amacım alıcı kitlesinin aracı neyle karşılaştıracaklarını göstermek yada MB de bu aracın muadili yok diyeceğizKardeşim doğrudur pejo iyidir kötüdür demiyorum nasıl polo bmw 3 serisine rakip değilse mazda 3 mercedes c rakip değilse ford focusla audi a4 rakip değilse 508 ile cls de o sebeple rakip olamaz mesela annemin golf 6 sı bana Audi a5 ten daha çok keyif verebilir ama bu onu audi a6 nin rakibi yapmaz bilmem anlatabildim mi biri elma biri ananas
OZAMAN ULAŞILABİLİR CLS DİYELİM YENİ 508 ETamam 508 hiç fena olmamış da, CLS'nin karşısında diz çöküp tövbe ister.
araç sportcoupe hatırlatırım Passat ile eşdeğer değil arteon ile aynı klasmanda,hyundai Coupe super sport değil bildiğim kadarıyla.
CLS CLS'dir, 508 508'dir. 2 tane kapıyı çerçevesiz yapınca, iç mekanda malzeme kalitesi biraz düzeltince premium da olunmaz. Premium olmak bir süreçtir, tarihtir, satışta ve satış sonrasında deneyimdir, algıdır, öncü olmaktır, model devamlılığıdır. Jaguar'ın, Volvo'nun bile premiumluğu tartışılırken (Bence tartışılmaz da) Peugeot'un daha gidecek yolu var. Ha 2-3 nesil sonra neden olmasın tabi.OZAMAN ULAŞILABİLİR CLS DİYELİM YENİ 508 E
çünkü fiyat seviyesi 200-300 arası bir şey olacağı kesin gibi
CLS CLS'dir, 508 508'dir. 2 tane kapıyı çerçevesiz yapınca, iç mekanda malzeme kalitesi biraz düzeltince premium da olunmaz. Premium olmak bir süreçtir, tarihtir, satışta ve satış sonrasında deneyimdir, algıdır, öncü olmaktır, model devamlılığıdır. Jaguar'ın, Volvo'nun bile premiumluğu tartışılırken (Bence tartışılmaz da) Peugeot'un daha gidecek yolu var. Ha 2-3 nesil sonra neden olmasın tabi.
İnsignia da coupe tasarım diye rakibi arteon mu diyeceğiz? Kusura bakmayın ama Pejo bir nesil arabası altyapı-interior-exterior design ı güzel oldu diye premium olmaz. Mazda 3 o zaman 2013 den bu yana premiuma göz kırpıyor falan.. Güzel araba mı evet beğendim ölçüleri klasik D segmenti ölçüleri.Bir önceki kasası klasik C segmenti olmuştu mesela bunu aşmışlar.Tebrik etmekle abartılı övmeyi karıştırmamak gerek.araç sportcoupe hatırlatırım Passat ile eşdeğer değil arteon ile aynı klasmanda,hyundai Coupe super sport değil bildiğim kadarıyla.
İnsignia da coupe tasarım diye rakibi arteon mu diyeceğiz? Kusura bakmayın ama Pejo bir nesil arabası altyapı-interior-exterior design ı güzel oldu diye premium olmaz. Mazda 3 o zaman 2013 den bu yana premiuma göz kırpıyor falan.. Güzel araba mı evet beğendim ölçüleri klasik D segmenti ölçüleri.Bir önceki kasası klasik C segmenti olmuştu mesela bunu aşmışlar.Tebrik etmekle abartılı övmeyi karıştırmamak gerek.
vag ın premium u Audi demişsiniz ama o araçlarda DSG gibi problemli bi şanzıman olduğu sürece bence premium lafı biraz fazla gelir.Fiyat avantajıyla premium otomobillerden pay kapmaya çalışıyorlar ancak o işler öyle olmuyor maalesef. VW Arteon'u yaptı premium mu oldu ? Bana kalırsa stratejileri de yanlış. Vag'ın premium markası Audi'dir. Toyota'nın Lexus'tur, Nissan'ın Infiniti. Aynı şekilde DS'i de Citroen'den ayırdılar daha üst bir noktada konumlandırdılar sırf bunun için..Ama EMP2 platformlu bir Peugeot'u alıp allayıp pullayıp bak premium yaptım dersen bu iş tutmaz, bir modelle premium olunmuyor. Doğuş'ta bile VW servisi ve Audi servisi arasında o kadar bariz bir fark var ki, anlatılmaz yaşanır.. Peugeot servislerinin hali ortada. Adam 508 alacak Peugeot servisine gidip kendisini özel mi hissedecek ?
Sorarlarsa premium araba yaptım dersin kim bilecek