Son düzenleme:
Satış adedi fazla olması ile ne alakası var. O zaman ben başka bilgi vereyim. Şuanki kur ile yeni 508 dizel otomatik active(boş paketi) 220-225k civarında gelecek.ASIL RAKİBİ OLAN ARTEON DAN FAZLA SATACAĞA BENZİYOR
ARTEON BAŞLANGIÇ FİYATI 255.000 TL İKEN ,508 İN 200.000 LERDE OLACAĞI SÖYLENİYOR İSE ARTEON UN PEK DE ŞANSI YOK GİBİ.
çünkü bana cevap veren kişi satış adedi ile ilgili bahsetmiş,superb ve passatta en boşunda analog gösterge geliyor en basitinden,508 de ise i cockpit standart tüm donanımlarda. vag grubu yapsın aynı sistemi en boş passata 250.000 den aşa yazmazSatış adedi fazla olması ile ne alakası var. O zaman ben başka bilgi vereyim. Şuanki kur ile yeni 508 dizel otomatik active(boş paketi) 220-225k civarında gelecek.
Şimdi d sınıfı rakiplerine baktığımız zaman dengi donanım motor şanzıman ile
Superb style 190k
İnsignia Design 194500
Passat Comfortline 221300 tl
Bu dediğim fiyatla gelirse satış hedefi pek olmayan Arteon iyi olabilir ama şuan sınıfının en çok tutulan 3 arabasının arkasında kalır.
demek istediğim peugeot da paketler arası, dış krom çıtalar ,tamponlar,difüzör,ses sistemi ,koltuk çeşidi, paket logoları ,far türleri,jantlar değişirken teknolojik donanımı değişmiyor ,bana saydığınız araçlarda ise multimedyasından gösterge ekranına kadar opsiyon var,en boş arabasında i-cockpit i de sunabiliyorsa diğerleri arasında büyük bir fark var demektir.
Peugeot kendi lansmanında 508'i anlatırken ürettikleri otomobilin Arteon'a rakip olarak ürettiklerini anlatmışlar. Benzin TV'nin videosunda denk geldim ben de Burak Ertem "Biz daha gerçekçi olup Passat'la kıyaslayacağız" demişti. Son derece de haklı. CLS ile kıyaslamanın hiçbir mantıklı gerekçesi yok bence. Yukarıdaki mesajlarda Arteon'dan daha ucuz olduğunu ve bu yüzden 508'in daha fazla satacağı söylenmiş. Bence bu çok iddialı olmuş. Neticede Peugeot güzel işler yapmaya başlasa da oturmuş bir müşteri kitlesi VW'ye göre pek yok. Hala çoğu insan Peugeot'a zeytinyağı teneksi gözüyle bakarken özellikle de bu premium sınıfta müşteri kitlesiyle VW her türlü Peugeot'dan fazla satar
Arkadaş Türk insanı profilinin yapısını çözememiş hala galiba, kimse ikinci eli zayıf olan 508'e para bağlamaz, Passat yine segmentinde kral olmaya devam eder. Ben de beğendim 508'i ama önceki kasa gib 3-5 tane satacak.
valla olayı başka yerlere çekmekte üstüne yok,vw yi de seviyorum ki ailede 3 tane var zaten ,zorla sana 508 al diye zorlamadım da ,passat kullanıcılarını yaftalamadım da ,nerden uyduruyorsun bilemiyorum vallaBeyler ne anlatıyorsunuz ki ? Öncelikle anlattığınız konunun karşıdaki insan tarafından kavranabilmesi önemli.
Peugeot sport departmanını çok başarılı buluyorum, yaptıkları işler muazzam. Aynı şekilde SUV konusunda da başarılı bir marka Peugeot. Ancak gel gelelim bu otomobil D segmenti. Adamlar (Peugeot) 2017 yılında bir takvim yılı boyunca 542 adet 508 satmışlar. Yeni kasayla bu aracın Passat'a veya Arteon'a rakip olacağını düşünüyorlar, veya satacağını düşünüyorlar öyle söyleyeyim. Aynı yıl VW 29.609 adet Passat ve 2017 Temmuz'dan itibaren de 345 adet Arteon satmış. Otomobil güzel diye, Arteon'dan ucuz diye veya DSG patlıyor diye kimse tercihini 508'den yana kullanmaz ! O kasayı ne kadar güzel yaparsan yap, imkanı yok almaz ! Güzel bir otomobil olabilir ancak akıbeti bellidir. Peugeot'un marka algısı VW kadar yüksek değil bu bir gerçek. Ben VW'den kaliteli veya iyi olduğunu da düşünmüyorum, bu tartışılabilir veya kişiye göre değişebilir.. Ama o marka algısını sen tutup tek bir otomobille değiştiremezsin. Hele hele D segmentinde ikon olmuş bir modelle aşık atıyorsan geçmiş olsun
Yahu Avensis, Accord, Mondeo gibi otomobiller tutunamadı bu segmentte.. Hepsi de bugüne kadar D segmentinde Peugeot'tan daha iyi ve daha kaliteli otomobiller üretmişlerdir. Kimse de çıkıp demez Mondeo,Accord veya Avensis kötü otomobil diye, zaten kötü otomobiller değil ancak D segmenti zor bir segment.
İnsanları Passat kullanıyor veya tercih ediyor diye yaftalayamazsın..Sen aracına aylarca fiyat kırıp alıcı ararken adam Passat'ı 1 hafta dolmadan aldığından daha yüksek bir fiyata satıyor..He kardeş VW alan herkes gerizekalı Peugeot alan sen akıllısın. Logodaki aslan önemli...
valla olayı başka yerlere çekmekte üstüne yok,vw yi de seviyorum ki ailede 3 tane var zaten ,zorla sana 508 al diye zorlamadım da ,passat kullanıcılarını yaftalamadım da ,nerden uyduruyorsun bilemiyorum valla
''passat passatttır kardeşim yeeaaaaahhh'' diyen kitleden bahsediyorsanız o konuya hiç girmeyeyeyim
Kaç tane nefis StationWagon otomobil çıktı. 159 SW özellikle. Kimse tutup da Connect'den Doblo'dan inip de bu SW lere binmedi. Bizim insanımızın tabularını kırmak hiç kolay değil. Kendimizce haklı olduğumuz taraflar da var şimdi tabiBeyler ne anlatıyorsunuz ki ? Öncelikle anlattığınız konunun karşıdaki insan tarafından kavranabilmesi önemli.
Peugeot sport departmanını çok başarılı buluyorum, yaptıkları işler muazzam. Aynı şekilde SUV konusunda da başarılı bir marka Peugeot. Ancak gel gelelim bu otomobil D segmenti. Adamlar (Peugeot) 2017 yılında bir takvim yılı boyunca 542 adet 508 satmışlar. Yeni kasayla bu aracın Passat'a veya Arteon'a rakip olacağını düşünüyorlar, veya satacağını düşünüyorlar öyle söyleyeyim. Aynı yıl VW 29.609 adet Passat ve 2017 Temmuz'dan itibaren de 345 adet Arteon satmış. Otomobil güzel diye, Arteon'dan ucuz diye veya DSG patlıyor diye kimse tercihini 508'den yana kullanmaz ! O kasayı ne kadar güzel yaparsan yap, imkanı yok almaz ! Güzel bir otomobil olabilir ancak akıbeti bellidir. Peugeot'un marka algısı VW kadar yüksek değil bu bir gerçek. Ben VW'den kaliteli veya iyi olduğunu da düşünmüyorum, bu tartışılabilir veya kişiye göre değişebilir.. Ama o marka algısını sen tutup tek bir otomobille değiştiremezsin. Hele hele D segmentinde ikon olmuş bir modelle aşık atıyorsan geçmiş olsun
Yahu Avensis, Accord, Mondeo gibi otomobiller tutunamadı bu segmentte.. Hepsi de bugüne kadar D segmentinde Peugeot'tan daha iyi ve daha kaliteli otomobiller üretmişlerdir. Kimse de çıkıp demez Mondeo,Accord veya Avensis kötü otomobil diye, zaten kötü otomobiller değil ancak D segmenti zor bir segment.
İnsanları Passat kullanıyor veya tercih ediyor diye yaftalayamazsın..Sen aracına aylarca fiyat kırıp alıcı ararken adam Passat'ı 1 hafta dolmadan aldığından daha yüksek bir fiyata satıyor..He kardeş VW alan herkes gerizekalı Peugeot alan sen akıllısın. Logodaki aslan önemli...
Kaç tane nefis StationWagon otomobil çıktı. 159 SW özellikle. Kimse tutup da Connect'den Doblo'dan inip de bu SW lere binmedi. Bizim insanımızın tabularını kırmak hiç kolay değil. Kendimizce haklı olduğumuz taraflar da var şimdi tabi
Onu söylüyorum. Accord,Avensis,Mondeo kötü otomobil miydi ? D segmentte tutulmadı ama
Aynı şeyi savunduk üstte zaten hocam. Ben sizi desteklemek amacıyla söyledim
Onda bile yine Passat tuttu. En çok SW Passat Variant olarak görüyorum ben. Toros SW , Kartal hariç tabi jdjsEyvallah onu anladım da ben de D segmenti için örnek verdim
Memlekette sw kültürü de yok ki Yoksa dediğin gibi ne otomobiller vardı tutunamadı gitti. Insignia'nın sw'sine hasta olmuştum ilk çıktığında, görünümü çok sportifti. Yolda gördüklerimi toplasan bir elin parmaklarını geçmez
Beyler ne anlatıyorsunuz ki ? Öncelikle anlattığınız konunun karşıdaki insan tarafından kavranabilmesi önemli.
Peugeot sport departmanını çok başarılı buluyorum, yaptıkları işler muazzam. Aynı şekilde SUV konusunda da başarılı bir marka Peugeot. Ancak gel gelelim bu otomobil D segmenti. Adamlar (Peugeot) 2017 yılında bir takvim yılı boyunca 542 adet 508 satmışlar. Yeni kasayla bu aracın Passat'a veya Arteon'a rakip olacağını düşünüyorlar, veya satacağını düşünüyorlar öyle söyleyeyim. Aynı yıl VW 29.609 adet Passat ve 2017 Temmuz'dan itibaren de 345 adet Arteon satmış. Otomobil güzel diye, Arteon'dan ucuz diye veya DSG patlıyor diye kimse tercihini 508'den yana kullanmaz ! O kasayı ne kadar güzel yaparsan yap, imkanı yok almaz ! Güzel bir otomobil olabilir ancak akıbeti bellidir. Peugeot'un marka algısı VW kadar yüksek değil bu bir gerçek. Ben VW'den kaliteli veya iyi olduğunu da düşünmüyorum, bu tartışılabilir veya kişiye göre değişebilir.. Ama o marka algısını sen tutup tek bir otomobille değiştiremezsin. Hele hele D segmentinde ikon olmuş bir modelle aşık atıyorsan geçmiş olsun
Yahu Avensis, Accord, Mondeo gibi otomobiller tutunamadı bu segmentte.. Hepsi de bugüne kadar D segmentinde Peugeot'tan daha iyi ve daha kaliteli otomobiller üretmişlerdir. Kimse de çıkıp demez Mondeo,Accord veya Avensis kötü otomobil diye, zaten kötü otomobiller değil ancak D segmenti zor bir segment.
İnsanları Passat kullanıyor veya tercih ediyor diye yaftalayamazsın..Sen aracına aylarca fiyat kırıp alıcı ararken adam Passat'ı 1 hafta dolmadan aldığından daha yüksek bir fiyata satıyor..He kardeş VW alan herkes gerizekalı Peugeot alan sen akıllısın. Logodaki aslan önemli...
Niye D sınıfından örnek veriyoruz ki. Daha bu senenin en bariz örneği var. Şuan 3008-5008 kime sorsan bayılıyor muhteşem iç mekan var. 1.2-1.6 turbo benzinli ve dizel otomatik seçenekler var ama sattığı rakam 3008 in 4416 5008 ise 650 tane satmış. Kötü mü değil ama bu sınıfın Passat ı yani sınıfının en çok tercih edileni Nissan Qq 7669 tane satmış. İç mekan da bir yere kadar ve motor seçenekleri de bir yere kadar. Önce imaj.