Son düzenleme:
Cla da a serisiyle aynı platforma sahip. Yani c segment gibi düşünülebilir. Haliyle mercedes'in o konuda direkt bir modeli yok gibi duruyor. C serisi var ama onun da sadece tek kapılı modeli mevcut.biraz araştırdıktan sonra CLA dın bi tık üstü olduğunu düşünüyorum ama CLS e yaklaşamaz diye düşünüyorum
3008'den daha iyi olacağı aşikar. Neticede 508'in süspansiyonları daha gelişmiş ve opsiyon olarak alınabilen elektronik amortisörler de mevcut. Ama dediğim gibi premium segmentle boy ölçüşmek için sadece sürüşünün, tasarımının, malzeme kalitesinin onlarla bir olması yetmez. Misal en basitinden şöyle söyleyeyim; premium olmayan markaların otomobillerine baktığında belli uzun kullanım sonucunda araçların dışta ve içte yıpranma payları bile aynı olmuyor. Ön aks düzenini ele alırsak, normal markaların belli uzun kullanımdan sonra ( kullanıma da bağlı olarak ) ön düzenlerinden tıkırtı, lokurtu gibi sesler duymaya başlayabilirsin. Bunlar bu markaların üretimleri için anormal şeyler değil. Zamana ve kullanıma daha erken yenik düşebiliyorlar. Ama premium markalarda, özellikle D+ ve sonrası için baktığında ön düzen parçaları dahil oldukça dayanıklıdır. Uzun kullanımlar sonucunda alt takımlardan kolay kolay ses duymazsın, kolay kolay yıpranmaz. Keza elektronik sistemlerinin doğru çalışma, uzun ömürlü olması gibi etkenleri de premiumları bir adım öne geçiriyor. İşin detayına inersek normal markalar vs premium markalar kıyaslamasında bir sürü şey anlatılabilir. Ama premium olmak başka bir şey.Zaten normal markalarda şuana kadar tanıtılan bütün arabalar premium lar bizim rakibimiz diye ortaya çıkıyor.
Herkes bir beklentisi vardır ve benimde D sınıfında aradığım 2 şey yalıtım ve süspansiyon dengesi (hem tutuş hem konfor). Sırf bu dengeyi sağladığını fark ettiğim için şuan A4 e hayranım eğer o seviye de yapmışlarsa helal olsun harbiden premium olmuş derim. Ama 3008 ayarında bir şeyse premium bırakıp normal D sınıfı için bile yeterli mi diye sorgularım. Araba çıksın da ne olduğunu görelim doğmamış çocuğa don biçmeye gerek yok
3008'den daha iyi olacağı aşikar. Neticede 508'in süspansiyonları daha gelişmiş ve opsiyon olarak alınabilen elektronik amortisörler de mevcut. Ama dediğim gibi premium segmentle boy ölçüşmek için sadece sürüşünün, tasarımının, malzeme kalitesinin onlarla bir olması yetmez. Misal en basitinden şöyle söyleyeyim; premium olmayan markaların otomobillerine baktığında belli uzun kullanım sonucunda araçların dışta ve içte yıpranma payları bile aynı olmuyor. Ön aks düzenini ele alırsak, normal markaların belli uzun kullanımdan sonra ( kullanıma da bağlı olarak ) ön düzenlerinden tıkırtı, lokurtu gibi sesler duymaya başlayabilirsin. Bunlar bu markaların üretimleri için anormal şeyler değil. Zamana ve kullanıma daha erken yenik düşebiliyorlar. Ama premium markalarda, özellikle D+ ve sonrası için baktığında ön düzen parçaları dahil oldukça dayanıklıdır. Uzun kullanımlar sonucunda alt takımlardan kolay kolay ses duymazsın, kolay kolay yıpranmaz. Keza elektronik sistemlerinin doğru çalışma, uzun ömürlü olması gibi etkenleri de premiumları bir adım öne geçiriyor. İşin detayına inersek normal markalar vs premium markalar kıyaslamasında bir sürü şey anlatılabilir. Ama premium olmak başka bir şey.
Evet, ilk sürüşlerde normal markalar gerçekten kendini geliştirdiği için insanın kafası premium'larla kıyaslayınca oldukça karışıyor. Ben mesela çok sık makyajsız f10 5 kasa kullanıyorum. Her yerde, dalga geçilme pahasına gözlemimi söylüyorum mondeo bariz daha konforlu. Özellikle derin çukurlarda, amortisörü dipleyen tümseklerde aralarında fark var. Yalıtımları da neredeyse denk. Yol tutuş olarak 5 kasa yere biraz daha iyi basıyor ama direksiyonu da bildiğin leş. O direksiyonla viraja falan giremiyorsun. Ama bu mondeo'yu 5'ten iyi yapmaz, yapamaz, mümkün değil. Kafadan aynı segment bile değiller. Bu tarz ilk sürüş, ilk deneyimlerde normal markalar premiumlara çok yaklaştı hissini alabiliyorsun. Ama dediğim gibi uzun kullanımlar neticesinde aralarında ki farklar net ortaya çıkıyor ve premiumlar ayrı bir yerde kalıyor.İşte ben ilk izlenim sürüş olarak verebileceklerinden bahsediyorum. İleride çıkabilecek sorunları zaten zaman gösterir. O zaman gerçekten kanıtlamış olur. Mesela yeni Ds markası ile atılım yaptılar bakalım nasıl olacak.
Ben insigniaya da böyle dedim ama dolu alanlar olmuş yaw 200k civarında olandanNeyse, sonuç olarak kendinden 4 yaş daha eski olmasına rağmen asıl rakibi olan Passat’a yenilecek, etrafta tek tük görcez, onların çoğuda boş olacak, 1-2 tane dolu araba görürsek ne ala.
Valla benim gördüğüm çoğu insignia şirket arabası, normal vatandaş pek almıyor.Ben insigniaya da böyle dedim ama dolu alanlar olmuş yaw 200k civarında olandan
DorıValla benim gördüğüm çoğu insignia şirket arabası, normal vatandaş pek almıyor.
ASIL RAKİBİ OLAN ARTEON DAN FAZLA SATACAĞA BENZİYORNeyse, sonuç olarak kendinden 4 yaş daha eski olmasına rağmen asıl rakibi olan Passat’a yenilecek, etrafta tek tük görcez, onların çoğuda boş olacak, 1-2 tane dolu araba görürsek ne ala.
valla kodları ben biliyorum da sizin anlamanız için söylemek istedim, valla benim uzaktan kumandalı arabam hiç arıza yapmazdı,ama siz kavrama sıkıntısı yaşamış gözüküyorsunuz,iyi günler...Cahil muamelesi yapmadan once sunu bil ki bu forumda modeli soylesen sana kac ileri veya hangi dq kodlu sanziman oldugunu soylerler, dsg7 diye not etmene gerek yok, saskinligim da bu yuzden . Sen uzaktan kumandali araba kullanirken ben dsg’li otomobil kullaniyordum o yuzden cok takilma boyle seylere
Dizel otomatik yok. Kafadan Türkiye piyasasını unut. 160'lık benzinli de eski tip tk şanzıman yüzünden 10 litrenin altını görmeden yakıyor. Makyajlı kasayla 8 ileri yeni otomatik şanzıman gelecek ama geçmiş olsun. Fiyatlar bu kadar arttıktan sonra bir anlamı olmayacaktır.Mondeo 137.000 (Benzin) 137.000 (Dizel) Bu araba nasıl satmıyor yahu
Satış adetleri içinde filo araçları büyük çoğunluk doğrudur, ama ben aldım 4 ay oldu. Ancak yine de adet bazında Passat'ın yanına yaklaşamaz. Insıgnıa 2018 İlk 6 ay satışlarında 8. sırada segmentinde..Valla benim gördüğüm çoğu insignia şirket arabası, normal vatandaş pek almıyor.
Bizde 2 tane var. Çevremde de 3 kişi daha aldı.Valla benim gördüğüm çoğu insignia şirket arabası, normal vatandaş pek almıyor.
Ne zaman yeni ınsıgnıa görsem vay be diyorum ,ön profilden mükkemmel bir duruşu varSatış adetleri içinde filo araçları büyük çoğunluk doğrudur, ama ben aldım 4 ay oldu. Ancak yine de adet bazında Passat'ın yanına yaklaşamaz. Insıgnıa 2018 İlk 6 ay satışlarında 8. sırada segmentinde..
Ne zaman yeni ınsıgnıa görsem vay be diyorum ,ön profilden mükkemmel bir duruşu var
ASIL RAKİBİ OLAN ARTEON DAN FAZLA SATACAĞA BENZİYOR
ARTEON BAŞLANGIÇ FİYATI 255.000 TL İKEN ,508 İN 200.000 LERDE OLACAĞI SÖYLENİYOR İSE ARTEON UN PEK DE ŞANSI YOK GİBİ.
Yeni insigniaya binmedim ama opellerin içinde ucuz malzeme kullandıklarını görmedim pek.Görsellik anlamında gerçekten çok hoş ama Opel her zaman Opel Intellılux adında çok ama çok güzel bir far sistemi var ancak iç trim kalitesi tartışılır.
Sonuç olarak komple mükemmel değil