YENİ PEUGEOT 508 LANSMANI YAPILDI

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1280x646.382416.18.384861.11.png
Son yıllarda Peugeot premiumlara göz kırpıyor derken Yeni Peugeot 508 tanıtıldı, dinamik sportcoupe görünümlü ve yeni i-cockpit sistemi ile bu arabanın altına büyük bir mühendislik yatığının kanıtı,premıumlardan rakipleri şimdilik A5,BMW 4, MB CLA gibi gözüküyor , Passatı bu araçla kıyaslamak aptallık olur diye düşünüyorum,ama arteon iyi bir rakip gibi yeni 508'e,ama gönül ister ki 4wd veya arkadan itiş olsun ama umutları kaybetmemek lazım çünkü 2019 da hybrid motoru ile geleceği söyleniyor,büyük bir ihtimalle elektrik motoru arkadan tahrik sağlayacak ve öyle olursa ön %70 arka %30 gibi bir güç aktarım değeri görebiliriz.aynı hybrid sistemi yeni 3008 ve 5008 e de geleceği söyleniyor ,euro 6 kuralları yüzünden güçsüz kalan bu otomobiller inşallah elektrik motoru ile biraz güçlendirilir ve kusursuza yakın olan yeni Peugeot plafrormu sayesinde segmentinin en iyi yol tutan arabası ünvanını kazanması dileğiyle...
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Mt.Akina
Zaten normal markalarda şuana kadar tanıtılan bütün arabalar premium lar bizim rakibimiz diye ortaya çıkıyor.
Herkes bir beklentisi vardır ve benimde D sınıfında aradığım 2 şey yalıtım ve süspansiyon dengesi (hem tutuş hem konfor). Sırf bu dengeyi sağladığını fark ettiğim için şuan A4 e hayranım eğer o seviye de yapmışlarsa helal olsun harbiden premium olmuş derim. Ama 3008 ayarında bir şeyse premium bırakıp normal D sınıfı için bile yeterli mi diye sorgularım. Araba çıksın da ne olduğunu görelim doğmamış çocuğa don biçmeye gerek yok :)
3008'den daha iyi olacağı aşikar. Neticede 508'in süspansiyonları daha gelişmiş ve opsiyon olarak alınabilen elektronik amortisörler de mevcut. Ama dediğim gibi premium segmentle boy ölçüşmek için sadece sürüşünün, tasarımının, malzeme kalitesinin onlarla bir olması yetmez. Misal en basitinden şöyle söyleyeyim; premium olmayan markaların otomobillerine baktığında belli uzun kullanım sonucunda araçların dışta ve içte yıpranma payları bile aynı olmuyor. Ön aks düzenini ele alırsak, normal markaların belli uzun kullanımdan sonra ( kullanıma da bağlı olarak ) ön düzenlerinden tıkırtı, lokurtu gibi sesler duymaya başlayabilirsin. Bunlar bu markaların üretimleri için anormal şeyler değil. Zamana ve kullanıma daha erken yenik düşebiliyorlar. Ama premium markalarda, özellikle D+ ve sonrası için baktığında ön düzen parçaları dahil oldukça dayanıklıdır. Uzun kullanımlar sonucunda alt takımlardan kolay kolay ses duymazsın, kolay kolay yıpranmaz. Keza elektronik sistemlerinin doğru çalışma, uzun ömürlü olması gibi etkenleri de premiumları bir adım öne geçiriyor. İşin detayına inersek normal markalar vs premium markalar kıyaslamasında bir sürü şey anlatılabilir. Ama premium olmak başka bir şey.
 
Passat duymaktan zaten kusacağım.Yeni 508'in kokpiti çok oyuncak pek hitap etmiyor bana ama onun dışında arabanın iç dış tasarımı mükemmel olmuş bence.Tabi bazılarına çok spor gelebilir,ama 20-30 yaş arasına hitap edecektir.Gerçekten de illa Volkswagen'den örnek vericeksek rakibi Arteon olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: goktug.alp
3008'den daha iyi olacağı aşikar. Neticede 508'in süspansiyonları daha gelişmiş ve opsiyon olarak alınabilen elektronik amortisörler de mevcut. Ama dediğim gibi premium segmentle boy ölçüşmek için sadece sürüşünün, tasarımının, malzeme kalitesinin onlarla bir olması yetmez. Misal en basitinden şöyle söyleyeyim; premium olmayan markaların otomobillerine baktığında belli uzun kullanım sonucunda araçların dışta ve içte yıpranma payları bile aynı olmuyor. Ön aks düzenini ele alırsak, normal markaların belli uzun kullanımdan sonra ( kullanıma da bağlı olarak ) ön düzenlerinden tıkırtı, lokurtu gibi sesler duymaya başlayabilirsin. Bunlar bu markaların üretimleri için anormal şeyler değil. Zamana ve kullanıma daha erken yenik düşebiliyorlar. Ama premium markalarda, özellikle D+ ve sonrası için baktığında ön düzen parçaları dahil oldukça dayanıklıdır. Uzun kullanımlar sonucunda alt takımlardan kolay kolay ses duymazsın, kolay kolay yıpranmaz. Keza elektronik sistemlerinin doğru çalışma, uzun ömürlü olması gibi etkenleri de premiumları bir adım öne geçiriyor. İşin detayına inersek normal markalar vs premium markalar kıyaslamasında bir sürü şey anlatılabilir. Ama premium olmak başka bir şey.

İşte ben ilk izlenim sürüş olarak verebileceklerinden bahsediyorum. İleride çıkabilecek sorunları zaten zaman gösterir. O zaman gerçekten kanıtlamış olur. Mesela yeni Ds markası ile atılım yaptılar bakalım nasıl olacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
İşte ben ilk izlenim sürüş olarak verebileceklerinden bahsediyorum. İleride çıkabilecek sorunları zaten zaman gösterir. O zaman gerçekten kanıtlamış olur. Mesela yeni Ds markası ile atılım yaptılar bakalım nasıl olacak.
Evet, ilk sürüşlerde normal markalar gerçekten kendini geliştirdiği için insanın kafası premium'larla kıyaslayınca oldukça karışıyor. Ben mesela çok sık makyajsız f10 5 kasa kullanıyorum. Her yerde, dalga geçilme pahasına gözlemimi söylüyorum mondeo bariz daha konforlu. Özellikle derin çukurlarda, amortisörü dipleyen tümseklerde aralarında fark var. Yalıtımları da neredeyse denk. Yol tutuş olarak 5 kasa yere biraz daha iyi basıyor ama direksiyonu da bildiğin leş. O direksiyonla viraja falan giremiyorsun. Ama bu mondeo'yu 5'ten iyi yapmaz, yapamaz, mümkün değil. Kafadan aynı segment bile değiller. Bu tarz ilk sürüş, ilk deneyimlerde normal markalar premiumlara çok yaklaştı hissini alabiliyorsun. Ama dediğim gibi uzun kullanımlar neticesinde aralarında ki farklar net ortaya çıkıyor ve premiumlar ayrı bir yerde kalıyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Premiumları premium yapan özelliklerden biri de, neredeyse sınırsız opsiyon sunmalarıdır. Hiçbir premiumda full+full ibaresi kullanamazsınız, hem iç hem dış donanımda dünya kadar opsiyon kullanırlar. Tüm bunlara ek, çok geniş bir motor seçeneği sunarlar. Düşük hacimden çok yüksek hacme kadar seçenekler ile her isteğe cevap verme yetilerini bu alanda da sürdürürler. Bu yüzden, markaların bir model ile premiuma oynaması mümkün olmaz..
Şu da bir gerçek ki, Peugeot müthiş bir atılım içerisinde. Aynı atılımı Citroende göremiyoruz örneğin.. Böyle devam ederlerse, biz tüketiciler için kaliteli güzel tercih sebebi araçlar olacaklar. Malum, piyasada kalite hep son kullanıcıya yarar..
 
Neyse, sonuç olarak kendinden 4 yaş daha eski olmasına rağmen asıl rakibi olan Passat’a yenilecek, etrafta tek tük görcez, onların çoğuda boş olacak, 1-2 tane dolu araba görürsek ne ala.
 
Neyse, sonuç olarak kendinden 4 yaş daha eski olmasına rağmen asıl rakibi olan Passat’a yenilecek, etrafta tek tük görcez, onların çoğuda boş olacak, 1-2 tane dolu araba görürsek ne ala.
Ben insigniaya da böyle dedim ama dolu alanlar olmuş yaw 200k civarında olandan
 
Passat'ın karşısında hiçbirinin şansı yok. Golf satışı düştü, Polo satışı düştü ama Passat satışı düşmüyor. Sanırım şuan Türkiye'nin 4. en çok satış yapan aracı. Biz hariç Dünya'nın hiçbir ülkesinde Passat ülkenin 4. en çok satış yapan aracı değildir sanırım.
Geçen gün bizim ordaki taksiye bindim, adamın güncel aracı Symbol, Passat aldım 2-3 güne taksiye koyacağım dedi. Peki kim Passat alıyor? Taksiler, kamuda müdürler, korumalar, Anadolu'daki belediye başkanları, kaymakamlar, şirketler ve uzun zamandır Passat markasına güvenen halk. İstanbul Belediyesi'nin standart makam aracı Passat oldu zaten :D
Bir de şunu göz önünde bulundurmak lazım. Başlangıç fiyatları şöyle:
Passat 138.000 (Benzin)
Talisman 194.000 (Dizel)
Mondeo 137.000 (Benzin) 137.000 (Dizel) Bu araba nasıl satmıyor yahu :eek:
Insignia 186.000 (Dizel)
Superb 127.000 (Benzin)
Bu durumda ben olsam ben de Passat alırım.
 
Neyse, sonuç olarak kendinden 4 yaş daha eski olmasına rağmen asıl rakibi olan Passat’a yenilecek, etrafta tek tük görcez, onların çoğuda boş olacak, 1-2 tane dolu araba görürsek ne ala.
ASIL RAKİBİ OLAN ARTEON DAN FAZLA SATACAĞA BENZİYOR
ARTEON BAŞLANGIÇ FİYATI 255.000 TL İKEN ,508 İN 200.000 LERDE OLACAĞI SÖYLENİYOR İSE ARTEON UN PEK DE ŞANSI YOK GİBİ.o_Oo_O
 
Cahil muamelesi yapmadan once sunu bil ki bu forumda modeli soylesen sana kac ileri veya hangi dq kodlu sanziman oldugunu soylerler, dsg7 diye not etmene gerek yok, saskinligim da bu yuzden :). Sen uzaktan kumandali araba kullanirken ben dsg’li otomobil kullaniyordum o yuzden cok takilma boyle seylere
valla kodları ben biliyorum da sizin anlamanız için söylemek istedim, valla benim uzaktan kumandalı arabam hiç arıza yapmazdı,ama siz kavrama sıkıntısı yaşamış gözüküyorsunuz,iyi günler...:)
 
Mondeo 137.000 (Benzin) 137.000 (Dizel) Bu araba nasıl satmıyor yahu :eek:
Dizel otomatik yok. Kafadan Türkiye piyasasını unut. 160'lık benzinli de eski tip tk şanzıman yüzünden 10 litrenin altını görmeden yakıyor. Makyajlı kasayla 8 ileri yeni otomatik şanzıman gelecek ama geçmiş olsun. Fiyatlar bu kadar arttıktan sonra bir anlamı olmayacaktır.
 
Satış adetleri içinde filo araçları büyük çoğunluk doğrudur, ama ben aldım 4 ay oldu. Ancak yine de adet bazında Passat'ın yanına yaklaşamaz. Insıgnıa 2018 İlk 6 ay satışlarında 8. sırada segmentinde.. :)
Ne zaman yeni ınsıgnıa görsem vay be diyorum ,ön profilden mükkemmel bir duruşu var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...