Yetkili servisten beklentileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Benim beklentim, kişiye özel muamele göstermemeleri.

Zamanında aracımın klima peteklerinden sadece rölantide çalışırken ve kapalı garaj gibi sessiz bir ortamda duyabileceğiniz "kurbağa vraklaması" benzeri bir ses geliyordu periyodik olarak. Uğradığım servis sorunu bulamayıp, beyefendi zaten kaç km böyle kullanıyorsunuz bir şey olmaz tarzında bir yaklaşımda beni göndermeye çalıştı. Bilgisiz bir kullanıcı olsam, yetkili servisin sözüne inanıp o haliyle kullanmaya devam edebilirdim ancak ısrarcı oldum, klima sistemi olunca zaten bakılacak çok fazla parça yok. Parçaların herbirini sırayla devre dışı bırakıp dinleme yaparak sorunun klima kompresöründen kaynakladığını tespit ettik birlikte. Parçayı söküp incelediklerinde kompresörün fabrika üretimi hatalı olduğu anlaşıldı. Israrım sayesinde 2016 yılında 2500TL+KDV olan bir parçayı garantiden ücretsiz değiştirdim.

Bunun dışında periyodik bakımlarda zaten standart değişimler ve standart kontrollere göre değişmesi gereken (balata,silecek vb.) parçaların kontrollerini yapıp değiştiriyorlar. Ancak çoğu servis rot&balans, far ayarı gibi düzenleri yapmayı vakit ve para kaybı gördüğünden ötürü söylemezseniz ilgilenmiyorlar bile..
 
  • Beğeni
Tepkiler: MiaKaiser
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...