Yetkili servisten beklentileriniz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MiaKaiser

Profesör
73
Marka
BMW
Merhaba arkadaşlar,

Aracınızı servise götürdüğünüzde servisten beklentileriniz, servis deneyiminizi ve memnuniyetinizi arttıracak önerileriniz nelerdir? Yetkili serviste şunlar olsa güzel olur diyebileceğiniz tavsiyeleriniz var mı? Müşteri gözünden öneriler çok önemli o yüzden görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Ben 2011 model Kangoo'mu Çetaş yetkili servisine götürdüğüm zaman cafeteryadaki ablanın bile çok özenerek ve güleryüzle hizmet etmesi benim gözümde olayı çok farklı bir boyuta taşımıştı. BMW'yi götürdüğüm serviste danışman arkadaş haricinde böyle bir hizmet aldığımı söyleyemem Borusan'da. Ücretsiz sunulan simit ve çay bile benim gönlümü almıştı Çetaş'ta, belki ben çok fakirim bilemiyorum :)

En önemli konulardan birisi de resepsiyonda duran kişinin güleryüzü ve iyi yönlendirmesi bence, Çetaş'ta bu sıkıntı olmuştu.

Siz hangi markanın yetkili servisisiniz?
 
Araba hakkında yeterli bilgilendirmenin yapılması, çıkacak olası bir problemde arıza tespitinin hızlıca yapılması, araba modeline göre muamele edilmemesi... Mesela Toyota bu konuda aşmış, yetkili servisin içinde playstationdan tut led TV'ye kadar her şey vardı ve ikramlar da ücretsizdi.
 
Servisin işini baştan savma ve öylesine değilde düzgün bir şekilde yapması, arabama karşı insanı davranışlar sergilenmesi (1m gitmek için patinajla kalkıp frene abanmaları, test sürüşünde arabayı çok hor kullanmaları vs.), arabadan şikayetçi olduğum kısımların dikkatlice dinlenmesi...
 
Araca özenli davranılması üst düzey markalar dışında sanıyorum hiçbirinde yok. Mesela Porsche servis hizmetini müşterinin gözü önünde yapıyor ki ben içimin rahat etmesi için bunu isterim..Çünkü adam aşağıda ne yapıyor nasıl yapıyor göremiyorum, pata küte iş yaptıklarını da az çok tahmin ediyorum. İkram konusu fasa fiso, hiç öyle bir beklentim yok..Eğer beklenti içinde olacaksam da Borusan İstinye'de viski ikram ediyor, kıstasım bu :D
Kısaca servis araca iyi davransın yeter. Hemen herkesin bu konuda herhangi bir teknik servisle yaşadığı kötü bir deneyim vardır diye düşünüyorum..Hizmetleri, ikame araçları, servisleri, çayları ve kahveleri kendilerine kalsın.
 
Araca özenli davranılması üst düzey markalar dışında sanıyorum hiçbirinde yok. Mesela Porsche servis hizmetini müşterinin gözü önünde yapıyor ki ben içimin rahat etmesi için bunu isterim..Çünkü adam aşağıda ne yapıyor nasıl yapıyor göremiyorum, pata küte iş yaptıklarını da az çok tahmin ediyorum. İkram konusu fasa fiso, hiç öyle bir beklentim yok..Eğer beklenti içinde olacaksam da Borusan İstinye'de viski ikram ediyor, kıstasım bu :D
Kısaca servis araca iyi davransın yeter. Hemen herkesin bu konuda herhangi bir teknik servisle yaşadığı kötü bir deneyim vardır diye düşünüyorum..Hizmetleri, ikame araçları, servisleri, çayları ve kahveleri kendilerine kalsın.
Aşağı servis bölümüne ameliyat izlem camı gibi bir yöntem de yeterli ve kolay bir yöntem gibi?
 
Aşağı servis bölümüne ameliyat izlem camı gibi bir yöntem de yeterli ve kolay bir yöntem gibi?

Dediğin mantıklı, Kosifler Bostancı'da var o yöntem de her şey karman çorman ve o kadar araç arasından kendi aracına yapılan işlemi göremiyorsun..Bir de uzaktan bakıyorsun adamın ne yaptığı arabaya nasıl daldığı belli olmuyor :D
Porsche'de adamlar tek bir arabaya odaklanıp bildiğin yanında yapıyor bu işlemi farkı o..
 
Son düzenleme:
Aracıma özenli davransınlar, sorunu doğru tespit edip bakımı onarımı doğru yapsınlar yeter. Yani temel görevlerini layığıyla yerine getirsinler başka bir şey istemiyorum.
Araca özenli davranılması üst düzey markalar dışında sanıyorum hiçbirinde yok. Mesela Porsche servis hizmetini müşterinin gözü önünde yapıyor ki ben içimin rahat etmesi için bunu isterim..Çünkü adam aşağıda ne yapıyor nasıl yapıyor göremiyorum, pata küte iş yaptıklarını da az çok tahmin ediyorum. İkram konusu fasa fiso, hiç öyle bir beklentim yok..Eğer beklenti içinde olacaksam da Borusan İstinye'de viski ikram ediyor, kıstasım bu :D
Kısaca servis araca iyi davransın yeter. Hemen herkesin bu konuda herhangi bir teknik servisle yaşadığı kötü bir deneyim vardır diye düşünüyorum..Hizmetleri, ikame araçları, servisleri, çayları ve kahveleri kendilerine kalsın.

+1
 
Dünya da internet yokmuş da, içten yanmalı motor pandoranın kutusu bir bileni de onlarmış gibi cümleler kurmasın, şu eskimişti hallettik halletmesek güvenlik açığı oldurdu gibi salak salak cümleler kurmasın yeter.4 Disk değiştirip fren bitmişti diyorlar sanki bitmiş disk görmedik.

Borusan avcılar çayı simidi eksik etmiyor ama böyle şeyleri yapmaya kalkan bi teknisyen çıktımı delleniyorum.

Edit, arabayı aldıktan sonra fatura teslim edilene kadar açık kalp ameliyatına girmiş de ölsen göremezsin diyen abiler de net dolandırıcıdır :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by ve MiaKaiser
İşlerini düzgün ve temiz yapsınlar, milletten 3-5 kuruş daha koparmak için taklalar atıp yalanlar söylemesinler, arabayı taahhüt ettikleri saatte versinler yeterli. Kısaca, yapmaları gerekenleri yapsınlar.

Çay-simit falan 2 liralık şey. Dıştan bakınca hoşluk belki ama arabayı taahhüt ettikleri saatten bir kaç saat sonra alanlara şahit oldum. Öyle bir durumda insanın gözü simidi çayı falan görmez.

Şimdi aklıma geldi, teslimden önce tüm arabaları "fırçayla" yalap şalap yıkamasınlar. Sırf bu nedenle özel not düşüyorum yıkanmadan teslim alacağım diye.
 
Son düzenleme:
Hepinize teşekkürler arkadaşlar, yakın zamanda burada da paylaşacağım hangi servis olduğunu. A'dan Z'ye müşteri deneyimi ve memnuniyetinin en üst seviyede olan bir servis olmak istiyoruz. Aklınıza gelen, şunlar da olsa güzel olur diyebileceğiniz fikirleri paylaşabilirsiniz. Mesela bekleyen müşteriler için yarış simülatörü sağlamak gibi düşüncelerimiz var. Bu tarz önerilere de açığız. Görüş bildirmeyen arkadaşlar da konuya katkıda bulunursa çok memnun olurum.
 
İşlerini düzgün yapsınlar,arabayı fırçayla yıkamasınlar,boş yere cam suyu doldurup faturaya yansıtmasınlar,işlerini geciktirmesinler yeterli. Ekstra olarak güleryüz olursa çok daha iyi olur.

Toyota servisleri bu durumu aşmış durumda. En azından Toyota Kaya Kocaeli servisi. Playstation,bilgisayar,çay kahve vs bedava ve ekstra olarak arabanı camdan izleyebiliyorsun. Baya da ilgililer.
 
-Sanırım en önemli husus aracı kendi araçları gibi görüp, özenli davranmaları.

-Taahhüt edilen süre içinde tamirin tamamlanması.

-Fatura şişirmek için çark kurnazlıklarına başvurulmaması.
 
-Sanırım en önemli husus aracı kendi araçları gibi görüp, özenli davranmaları.

-Taahhüt edilen süre içinde tamirin tamamlanması.

-Fatura şişirmek için çark kurnazlıklarına başvurulmaması.
+1
Müşteriyi bir kere kandırırsınız, en fazla iki kere kandırırsınız. Sonrasında o müşteri ayağını keser, biraz çevresinde bu konularda fikri alınan biriyse de en az 4-5 müşteriyi kaçırır. Böyle çakallıklar yapan servisler Dimyat'a pirince giderken evdeki bulgurdan olur.
Şahsen oturduğum şehirde markanın yetkili veya özel tek bir servisinden bile memnun kalmadığım için 100 km gidip arabamı İstanbul'da bakıma sokuyorum artık.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...