Yeni profil mesajları

Arkadaşlar, 2.0 TDI A4 B9 kullandım, sözde 190 beygir ama 320d F30’a göre çok sağır geldi bana, ne dersiniz?
Bedirhan
Bedirhan
Şanzıman farkından kaynaklanıyor olabilir, ZF8 7 ileri ıslak kavrama DSG'ye göre kısıtlı devir aralığını daha verimli kullanıp daha torklu bir gidiş sağlıyordur.
Babam mondeoyla kafadan kaymayı başarmış 😃, videoyu telefona atarsam buraya geyik başlığı konusuna atarım
Mondeoda 2. kez aküyü değiştirdik, yine akü boşaldı, hâlâ akünün neden bittiğini bulamadık
Cenk
Cenk
Alternatör, şarj dinamosu ve şarj dinamosu kayışını bir kontrol ettirin.
Onur Kmnt
Onur Kmnt
Cenk hocam, yazmayı unutmuşum, orijinal teybinde problem olduğu için aküyü boşaltıyormuş, yeni multimedya ünitesi takınca sorun düzeldi, alternatör sisteminde bir sıkıntı yoktu zaten, o yüzden bir süre sorunu bulamamıştık
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Kocaeli mekatronik mühendisliği kazandım, bakalım bizi nasıl bir süreç bekliyor olacak :)
Ordu'da lastiği yardıktan sonra tam boy yedek lastikle İstanbul'a kadar gelmiştik (hâlâ takılı), bugün teker havasını kontrol ederken yedek lastiğin 65 psi (4.5 bar) olduğunu gördüm 😀,
Biz bu lastiği yaklaşık 3 haftadır kullanıyoruz, kullandığımız sürede 170 km/h hızlara da çıktık, Allah'tan lastik patlamadı yoksa işimiz yaş
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
bt
bt
Olması gereken de o zaten. Her dakika bagaj boşaltılıp havası kontrol edilemeyeceği için, stepnelere her zaman yüksek hava basılır. Kullanılmaya başlandığı zaman ilk fırsatta lastik havası ideal seviyeye getirilir.
Onur Kmnt
Onur Kmnt
Yeni öğrendim öyle olduğunu, bir dahakine mutlaka kontrol etmek lazım
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Buradan ford mühendislerine seslenmek istiyorum, kocaman mondeoda aküyü niye gömmeli yaptınız, akü değişimi için neden hava filtresini sökmek gerekiyor :d
Toprak
Toprak
Hava filtresi değişmek için akü sökmek gerekmiyorsa bi sorun yok akü sık değişen bi şey değil zaten :D
  • Beğeni
Tepkiler: Akın