Evet Beyler, yeni ceza sistemimiz hayirli olsun.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cenk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cenk

Galatasaray
18,523
Marka
Ford
Kisaca; 1 Temmuz 2017 itibariyle ogs/hgs sisteminin oldugu otoyollarda araclarin giselere girisi ve cikisi tespit edilip otoyollardaki hiz limitini asip asmadiklari tespit edilecek. Limitleri asanlara ceza gonderilecek. Benzer uygulama bazi yeni yapilan tunellerde kullaniliyor.
18446861_719505334841128_1683853939489775453_n.jpg.244c5781df9508b62e7b013babb7810b.jpg
 
Kisaca; 1 Temmuz 2017 itibariyle ogs/hgs sisteminin oldugu otoyollarda araclarin giselere girisi ve cikisi tespit edilip otoyollardaki hiz limitini asip asmadiklari tespit edilecek. Limitleri asanlara ceza gonderilecek. Benzer uygulama bazi yeni yapilan tunellerde kullaniliyor.
Ekli dosyayı görüntüle 7240
İzmir-Aydın, İstanbul-Ankara bunlar hep tapa gaz gidilen basılan yollar. Ne diyeceğimi bilemiyorum insana bi ağız tadıyla araba kullandırtmadınız gitti ya haram zıkkım olsun size.
 
Bastığım nereler varsa mayını döşemişler. :( Bunun ötesi kapımın önüne ayı kapanı koymalarıdır. Sistemi tamamen benim için düzenlemişler gibi hissettim.

O değil de, kara tren gibi kamyonlar trafikte cirit atıyorken bir de emisyon filan demezler mi... Bayılıyorum bu dümenci devlete ya :)
 
Son düzenleme:
Bir süre yol müsait olduğunda 160-180 basılır sonra bir mola yerine girilip çay içilir, wc falan yapılır sonra yola devam edilir. Böyle böyle üstesinden gelinir artık :D
Emisyon v.s falan bir şeyler zırvalamışlar ama emisyon konusunda çok samimilerse ötv'yi ona göre ayarlasınlar biz de görelim.
 
İzmir-Aydın, İstanbul-Ankara bunlar hep tapa gaz gidilen basılan yollar. Ne diyeceğimi bilemiyorum insana bi ağız tadıyla araba kullandırtmadınız gitti ya haram zıkkım olsun size.
İlk okuyunca benim de canım sıkıldı. Tamam sürekli basan eden biri değilim ama otobanda da sürekli 120 gidilmiyor, olmuyor yani daralıyorum. Arada yolu müsait gördüğümde 140-150'ye sabitleyip gidiyorum. Bol bol mola veririm ben artık.
 
Yüksek hızdan dolayı kazaları önlemek amaçlı olduğu da söylenmiş açıklamada. Bu mantıkla bakarsak Almanya'da ki otobanda her gün bir kaç kişinin ölmesi gerekiyordu. Kaç tane otomobil otobanda 120'nin üzerine çıktı, kaza yaptı ve bu kazalarda kaç kişi öldü şunun istatistiğini bir verseler belki anlayacağım bu sistemin oluşturulma gerekçesini.

Düzce-İstanbul arasındaki otoban yaklaşık 200 km'ye yakın. Yıllardır gidip gelirim ve berbat bir asfalt kalitesiyle beraber yolun bazı kısımları 2 şerite düştüğü gibi izmit taraflarında 2 şeritten bozma 3 şerite çıkarılan kısımlar bile var. Özellikle tünellerin orada. Bir aracı geçerken sağa sola yaklaşamıyorsun refüjle aranda 1 metre bile kalmıyor. Emniyet şeridi falan zaten hak götüre. Lastiğim patlasa duracak yerim yok üzerimden geçecekler. Sen otobanı adam gibi standartlara getirmiyorsun, sonra hem otoban parası alıyorsun hem de hız yaparsan ceza keserim diyorsun.
 
Son düzenleme:
Egzoz emisyonlarının doğaya verdiği zararı en aza indirmek mi :D Ne de güzel kılıf bulmuşlar sanırsın medeniyet seviyemiz Norveç. Genel mantık insan hayatına değer vermek ve doğanın sürdürülebilirliğini sağlamaktan çok vatandaşı gondiklemek olduğu sürece daha çok işimiz var.
 
Bu sistem hayata geçtiğinde tam rayina oturtulamazsa yavaş gidene de ceza keser benden söylemesi :D
Şimdi bir de şu geldi aklıma:
Ben HGS geçişlerinin %70'inde kaçak geçmiş görünüyorum, gişelerde korku filmi yaşayıp duruyorum. Bir şekilde sistemde sonra düzeltiliyor. Bu kadar sağlıklı çalışan bir sistemde kimin cezaları kimlere kesilir acaba?.. Gitmediğin yoldan ceza gelince düş peşine işin yoksa :) Gümbür gümbür haraçlar yolda :D
 
Emisyona dikkat ediyosunuz ya eyyy devlet yetkilileri taksileri eski ticariler yolda görünce midemiz bulanıyor 10numara yağ mı dersin motoru deli gibi yağ yakan araçlar mı dersin havamızı kirleten daha binlerce vag da cabası
 
  • Beğeni
Tepkiler: Panzer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...