Araçların km'de kaç kuruş yaktığını hesaplamaktan sonra yeni favorimiz "ortalama hızımızı" bulma olacaktır.
Yaşasın Sürat = Alınan yol / Zaman !!
Yaşasın Sürat = Alınan yol / Zaman !!
ilgisi yok zaten çeşme otobanında her kavşakta kameralar var bilirsin. bas bas bas. kavşağa gel 120 ile git. kavşağı geç yine dip gaz. orada mevzu buydu asıl zenginler istanbul edirne, istanbul ankara yapıyor birgün gelmeni rica ederim. bu sistem vatandaşı gondiklemekten başka hiçbir amaç gütmüyor. çeşmeye istisna yok yaniİzmir Aydın otobanında burger'a girip yemek yemek farz oldu artık
Çeşme'nin kapsam dışı olmasına şaşırdım. Zenginler dibine kadar gazlasın diye kapsam dışı bıraktılar herhalde...
yeni planım gişeden önce sağa çekip ufak bardak termosuma doldurduğum soğuk kahveyi içmek. istanbul çorlu arası en çok kullandığım yol ama orada zaten trafikten hiçbir zaman dip gaz yolu geçemiyordunuz. edirne kısmına çok canım sıkıldı ayda birkez yunan,bulgar'a geçiyordum. otobanda en az 180 cruize gidiyordum beni wc ve çaya zorlayacaklar. innanılmaz canım sıkıdlı. bu ülkede kazaların sebebi otobadanki yüksek sürat falan değil. bunları hepsi traş
yaptıkları hiçbir şeyde samimi değiller. yalancı,riyakar,iki yüzlü,dolandırıcı ve kahpeler. her türlü pislik hile hurda bunlarda. bu topraklar çok hain gördü çok dürzü gördü ama bu kadar adisini daha önce hiç görmemişti. başımıza resmen musallat oldular gidecekler hile yapıyorlar yine gitmiyorlar. türkiye'nin fişi çekildi. bunlar son çırpnışlar. isterse araba başı 3000 usd ceza kessin kurtulamayacaklar. bu foseptikte boğulacaklar. günahsız vatandaşlar da etkileniyor bir tek buna üzülüyorum. insanlarda ne yaşama sevinci kaldı ne zevk. bır bakın etrafınıza sadece mutsuz insanlar göreceksiniz. bir milletin bu kadar gırtlağına basılmaz. ama isteye isteye bastırtıyorsa bu millet, ölüm kaçınılmaz.Mart ayının ortaları gibi bi hocam çeşme otobanında Audi S3'ünü 5 takla atıp perte çıkardı. Sebep ise yola dökülen mazot. Otobanda hem de. Evet kazaların sebebi kesinlikle hız
Mart ayının ortaları gibi bi hocam çeşme otobanında Audi S3'ünü 5 takla atıp perte çıkardı. Sebep ise yola dökülen mazot. Otobanda hem de. Evet kazaların sebebi kesinlikle hız
otobanda neyse o işte. 120'yi %10 kadar aşmak serbest. sınır 132km/s oluyor. iki gişe arasını bu sürat ile gidilen süreden daha kısa sürede geçersen ceza gelecek.Bu ortalama hızlar nelermiş onlarıda bir öğrensek. Nerden buluruz.
Mesela osmangazi köprüsü yolu hız limitleri nedir.
otobanda neyse o işte. 120'yi %10 kadar aşmak serbest. sınır 132km/s oluyor. iki gişe arasını bu sürat ile gidilen süreden daha kısa sürede geçersen ceza gelecek.
Zaten misal tüm yol basıp gidiyorsun, gişelere gelmeden bir trafik başlıyor en az 30 dk kitlenip kalıyorsun. Otobanda yol çalışması oluyor yine trafik kitlenip kalıyor v.s yani bu iş uygulansa da kolay kolay ceza yiyecek şartlar oluşmaz. Ben tırsıyorum mevzuyu bir adım daha öteye taşıyıp artık son noktada tüm otobanlara EDS koyacaklar diye.Ya şimdi komik bir şey söyleyeceğim. 1 Temmuzdan itibaren fln diyor ama ben nedense bu sistemi epey süredir zaten var zannediyorum. Artık eski bir geyik muhabbetinden aklımda öyle mi kaldı nedir HGS dökümlerimden gişe giriş çıkış saatlerime bakıp Google Maps ile de iki gişe arası mesafeye bakarak ortalama hızımı hesaplamıştım bir kaç kez. İlginçtir çok basmış olduğum halde hesapladığım hız gayet normal çıkmıştı.
Yani otobanda bir süre 160-170-180 civarı gidince kesin ceza yiyeceğiz diye düşünüyorsunuz ama yol boyu bu hızlarda gitmediğiniz ya da gidemediğiniz için iki gişe arası hız ortalamanız çok çabuk düşüyor. Bu hesapları önceden beri yaptığım için içiniz rahat olsun diyebilirim. Abartmadığınız sürece ceza yemeyeceksiniz.
yalnız şu konuyu atlıyorsunuz. belirledikleri otobanlarda uzun süre tapa gaz gitmek mümkün. onlar işini bilir siz merak etmeyin. ben çerkezköyden otobana bağlandıktan sonra bir kere bile frene basmadan 180 cruize ile ara ara 230 240 yaparak gittiğimi çok bilirim. işte bu insanlar tüm cezayı yiyecek.zaten kınalı ile atıyorum tuzla çıkışı arası zaten mümkün değil. ama aydın izmir arası mümkün. ankara istanbul arası mümkün. istanbul edirne arası kınalıdan sonra mümkün.Ya şimdi komik bir şey söyleyeceğim. 1 Temmuzdan itibaren fln diyor ama ben nedense bu sistemi epey süredir zaten var zannediyorum. Artık eski bir geyik muhabbetinden aklımda öyle mi kaldı nedir HGS dökümlerimden gişe giriş çıkış saatlerime bakıp Google Maps ile de iki gişe arası mesafeye bakarak ortalama hızımı hesaplamıştım bir kaç kez. İlginçtir çok basmış olduğum halde hesapladığım hız gayet normal çıkmıştı.
Yani otobanda bir süre 160-170-180 civarı gidince kesin ceza yiyeceğiz diye düşünüyorsunuz ama yol boyu bu hızlarda gitmediğiniz ya da gidemediğiniz için iki gişe arası hız ortalamanız çok çabuk düşüyor. Bu hesapları önceden beri yaptığım için içiniz rahat olsun diyebilirim. Abartmadığınız sürece ceza yemeyeceksiniz.
İşte mola verip bi çay alırız ne bastım ama iyiydi, güzeldi vallahi der vaktin geçmesini bekleriz artıkyalnız şu konuyu atlıyorsunuz. belirledikleri otobanlarda uzun süre tapa gaz gitmek mümkün. onlar işini bilir siz merak etmeyin. ben çerkezköyden otobana bağlandıktan sonra bir kere bile frene basmadan 180 cruize ile ara ara 230 240 yaparak gittiğimi çok bilirim. işte bu insanlar tüm cezayı yiyecek.zaten kınalı ile atıyorum tuzla çıkışı arası zaten mümkün değil. ama aydın izmir arası mümkün. ankara istanbul arası mümkün. istanbul edirne arası kınalıdan sonra mümkün.
maalesef öyle. işin kötü tarafı zaman olarak hiçbir şey kazanmış olmayacağız. hani ben %90 zaten bir yere yetişmek için değil keyfe keder basan biriyim ama bazen gerçekten hızlı gitmeniz gerekiyor ve 120 yetmiyor işte o durumlarda bile artık mola vereceğiz. bizim paramızla bu kadar yol yaptın boşa. ha boşa değil. bizi gondiklemek için pardon!. atlamışım..İşte mola verip bi çay alırız ne bastım ama iyiydi, güzeldi vallahi der vaktin geçmesini bekleriz artık
İşi acil olanların maalesef yapacağı bir şey yok dediğin gibi. Cezayı göze alacak öyle gidecek artık. Zarar ettiren köprülerin parasını böyle cezalarla çıkartıyorlar zaten. Hızdan dolayı kaza yaparız bahanesini öne sürüyorlar, ama otoban dedikleri yolun bazı kısımlarında emniyet şeridi bile yok. Neyse söylenecek çok şey var da her defasında yutkunup duruyoruz.maalesef öyle. işin kötü tarafı zaman olarak hiçbir şey kazanmış olmayacağız. hani ben %90 zaten bir yere yetişmek için değil keyfe keder basan biriyim ama bazen gerçekten hızlı gitmeniz gerekiyor ve 120 yetmiyor işte o durumlarda bile artık mola vereceğiz. bizim paramızla bu kadar yol yaptın boşa. ha boşa değil. bizi gondiklemek için pardon!. atlamışım..