Yeni İnsignia Fiyatları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir şekilde satıyor demek keşke almak yerine tepki koyabilsek şahsen bu paralara ben insignia almak istemem 2. el e serisi filan geliyor :(
Halk kacinilmaz oldugunu dusunup zevk almaya bakiyor. Ay veya yilsonu kampanyalari haric 0 araba bana akil isi gelmiyor zaten.2017 panameralar 300bin eurodan falan gelmis.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İnşallah. :)


Tam bu noktaya değindim işte. Oran çok yüksek :) O yüzden Opel'in imajını en baştan yaratması gerekecek. Gördüğüm sıkıntılar da en fazla 1-2 yıllık araçlardaki sorunlardı, ömürlük değerlendirme değil. Umarım artık taksitleri bitene kadar dayanacak arabalar üretirler de, insanlar tekrar bu markaya güvenmeye başlar.
Bugün yolumun üstüydü, zamanım da vardı. Yeni Insignia'ya bakayım dedim. Hatırladığım kadarıyla oturup incelediğim aracın fiyatı 167.000TL civarlarıydı. Excellence donanım otm. şanzımanlıydı. İçi şık deri kaplamaydı. Dışarıdan da çok hoş gözüküyordu. İlk intiba "vay be" dedirten cinstendi. Nitekim hafta içi olmasına rağmen arabanın çevresinde 5-6 farklı müşteri vardı. Biriyle de hafiften sohbetim oldu, 2015 Insignia kullanıcısıymış. Her neyse, bu olumlu ilk izlenimle direksiyonuna bir geçeyim bakayım dedim. (GEÇEMEDİ)
Evet, bombalar burada başlıyor :D
Yarım lobumla bindikten sonra manuel direksiyon ayar kolunu açtıktan sonra direksiyonu en üste kaldırdım, sonra da ittim ileriye. Daha sonra kendime göre ideal sürüş pozisyonunu bulurum diye. Eee, çok da fazla kalkmadı ama bayağı ileri gitti. Neyse, koltuk aslında biraz önde olmakla birlikte açıları bana göre gibiydi. Gerektiği kadar geriye ittim, ama bacaklarım hala direksiyonu kumanda edebilir durumdaydı :D Rahatsız edeceği bir pozisyona getirip elektrikli ayarlarında koltuğun ön desteğini de en aşağı indirdim. O güzel koltuğun bütün konforu büyüsü kaçtı o pozisyona getirince zaten. Özenerek TV karşısına alınmış gibi olan koltuk, bir anda misafirlikte zorunluluktan oturulmuş boş yere dönüşüverdi. Bu ilk hayal kırıklığı oldu. Sonrasında iç mekan güzel, malzemeler kaliteli duruyor filan. Evet diyorsun Alman malı D sınıfı araba dedirtiyor. Başarılı duruyor. Ses sistemi de başarılıydı, ekranın dokunmatiği iyiydi. Neyse, sonra bir görüş açılarına bakayım dedim. Aynaları ayarlayacağım. Orta dikiz aynasına bir el attım, en yukarıda ayarlı. Eee... ama ben hala arka koltuğun oturma minderini görüyorum ?! Evet en büyük bombalardan biri buydu. Boyum 1.79, sürücü koltuğu en alçağa aldım, geçici olarak koltuğun arkasını da yatırdım biraz, ama ne yaparsam yapayım dikiz aynasının ayar aralığı o kadar kötü ayarlanmış ki, çaresizce arkaya bakmak için röntgencilik yapar gibi eğilmem gerekiyor :D Test sürüşünden vazgeçtiğim an bunu farkettiğim an oldu. Neyse, koltuk sırtlığını düzelttim, arkaya geçeyim dedim. Hem ön tarafı bir de arkadan görürüm, hemde arka yaşam alanını deneyimlemiş olurum. Arkaya geçip oturdum. İlk olarak dikkat ettiğim noktadan geçer not aldı: Koltuk sırt döşemeleri arka kapıya kadar uzatılıyor, çamurluk hizasında çıplak yer hiç kalmıyor. Bu iyi tarafı. Sonrasında arka havalandırma kanalları ve arka koltuk ısıtmalarının orada TR standartlarına uyumlu olmayan 220V çıkışı var. Ancak dönüştürücüyle kullanılabilir. Şakacı Opel. :) Arkadaki iyi şeyler de bu kadardı. Başım tavanda, boynum eğik oturdum. E ne farkı kaldı Mercedes CLA'dan? Diz mesafesi de önde bana ayarlı olan sırtı dik koltukla sınırdaydı. Aha böyle:
upload_2017-7-25_13-12-20.png

Ayaklarım da ön koltuğun altına doğru girmiyordu, orası da dolu. Gayet rahatsız bir ortam. Son bomba ise emniyet kemeri yükseklik ayarı. Böyle bir arabada elektrikli cam, merkezi kilit varsa bu donanım da olmalı.
upload_2017-7-25_13-14-20.png

Orada toplanmış müşterilere arabanın güzel cicili bicili özelliklerini pazarlayarak kafaları abluka altına alan aktif bir satış elemanı vardı. Pardon dedim, "Bu yeni Insignia'ların emniyet kemeri yükseklik ayarı olan bir donanım paketi var mı?" diye sordum. Adam mavi ekran verdi, bütün müşteriler de bir anda durdu. Herkes nasıl yani, yok mu diyerek eğilip baktılar. Eleman cevap veremedi, bilemiyorum filan dedi. Bana şoka girmiş şekilde bakan bir adama dedim ki "Benim 2001 model baz donanım abs'siz tek airbag'li arabamda bu dönanım var. Çok da önem verdiğim bir donanımdır, ondan sordum." Kimseden cevabını alamadım. Showroom'da gezdim. Maalesef oradaki hiçbir Insignia'da yoktu. Haydi eyvallah deyip çıktım.

Şimdi benim 4 metreden kısa, tabure kılıklı koltuklara sahip arabamın arka diz ve baş mesafesi, aynı markanın 2017'de çıkmış D sınıfı modelinden daha iyiyse, direksiyon ısıtması olan arabada bir emniyet kemeri ayarından bile kaçınılmışsa, içerideki dikiz aynası orta boylu bir insana 2.20 boyundaymış gibi muamele yapıyorsa... Forum kuralları içerisinde diyebileceklerim bu kadar :D

Bayağı detaylı incelemesini yapıp ayrı bir inceleme yazısı yazmaya niyetliydim ama iç mekanı önce benim gariban arabaya yetişsin, ondan sonra dönüp bakarım deyip vazgeçtim. :D
... ve arabama atlayıp bagajdan gelen gıcır gıcır içme suyu şişelerinin sesleri eşliğinde, buz gibi iç mekanıyla eve doğru yola koyuldum. :)

Verdiğim her şansta daha da büyüyen nefretimsin Opel :D
 
Bugün yolumun üstüydü, zamanım da vardı. Yeni Insignia'ya bakayım dedim. Hatırladığım kadarıyla oturup incelediğim aracın fiyatı 167.000TL civarlarıydı. Excellence donanım otm. şanzımanlıydı. İçi şık deri kaplamaydı. Dışarıdan da çok hoş gözüküyordu. İlk intiba "vay be" dedirten cinstendi. Nitekim hafta içi olmasına rağmen arabanın çevresinde 5-6 farklı müşteri vardı. Biriyle de hafiften sohbetim oldu, 2015 Insignia kullanıcısıymış. Her neyse, bu olumlu ilk izlenimle direksiyonuna bir geçeyim bakayım dedim. (GEÇEMEDİ)
Evet, bombalar burada başlıyor :D
Yarım lobumla bindikten sonra manuel direksiyon ayar kolunu açtıktan sonra direksiyonu en üste kaldırdım, sonra da ittim ileriye. Daha sonra kendime göre ideal sürüş pozisyonunu bulurum diye. Eee, çok da fazla kalkmadı ama bayağı ileri gitti. Neyse, koltuk aslında biraz önde olmakla birlikte açıları bana göre gibiydi. Gerektiği kadar geriye ittim, ama bacaklarım hala direksiyonu kumanda edebilir durumdaydı :D Rahatsız edeceği bir pozisyona getirip elektrikli ayarlarında koltuğun ön desteğini de en aşağı indirdim. O güzel koltuğun bütün konforu büyüsü kaçtı o pozisyona getirince zaten. Özenerek TV karşısına alınmış gibi olan koltuk, bir anda misafirlikte zorunluluktan oturulmuş boş yere dönüşüverdi. Bu ilk hayal kırıklığı oldu. Sonrasında iç mekan güzel, malzemeler kaliteli duruyor filan. Evet diyorsun Alman malı D sınıfı araba dedirtiyor. Başarılı duruyor. Ses sistemi de başarılıydı, ekranın dokunmatiği iyiydi. Neyse, sonra bir görüş açılarına bakayım dedim. Aynaları ayarlayacağım. Orta dikiz aynasına bir el attım, en yukarıda ayarlı. Eee... ama ben hala arka koltuğun oturma minderini görüyorum ?! Evet en büyük bombalardan biri buydu. Boyum 1.79, sürücü koltuğu en alçağa aldım, geçici olarak koltuğun arkasını da yatırdım biraz, ama ne yaparsam yapayım dikiz aynasının ayar aralığı o kadar kötü ayarlanmış ki, çaresizce arkaya bakmak için röntgencilik yapar gibi eğilmem gerekiyor :D Test sürüşünden vazgeçtiğim an bunu farkettiğim an oldu. Neyse, koltuk sırtlığını düzelttim, arkaya geçeyim dedim. Hem ön tarafı bir de arkadan görürüm, hemde arka yaşam alanını deneyimlemiş olurum. Arkaya geçip oturdum. İlk olarak dikkat ettiğim noktadan geçer not aldı: Koltuk sırt döşemeleri arka kapıya kadar uzatılıyor, çamurluk hizasında çıplak yer hiç kalmıyor. Bu iyi tarafı. Sonrasında arka havalandırma kanalları ve arka koltuk ısıtmalarının orada TR standartlarına uyumlu olmayan 220V çıkışı var. Ancak dönüştürücüyle kullanılabilir. Şakacı Opel. :) Arkadaki iyi şeyler de bu kadardı. Başım tavanda, boynum eğik oturdum. E ne farkı kaldı Mercedes CLA'dan? Diz mesafesi de önde bana ayarlı olan sırtı dik koltukla sınırdaydı. Aha böyle:
Ekli dosyayı görüntüle 8437
Ayaklarım da ön koltuğun altına doğru girmiyordu, orası da dolu. Gayet rahatsız bir ortam. Son bomba ise emniyet kemeri yükseklik ayarı. Böyle bir arabada elektrikli cam, merkezi kilit varsa bu donanım da olmalı.
Ekli dosyayı görüntüle 8438
Orada toplanmış müşterilere arabanın güzel cicili bicili özelliklerini pazarlayarak kafaları abluka altına alan aktif bir satış elemanı vardı. Pardon dedim, "Bu yeni Insignia'ların emniyet kemeri yükseklik ayarı olan bir donanım paketi var mı?" diye sordum. Adam mavi ekran verdi, bütün müşteriler de bir anda durdu. Herkes nasıl yani, yok mu diyerek eğilip baktılar. Eleman cevap veremedi, bilemiyorum filan dedi. Bana şoka girmiş şekilde bakan bir adama dedim ki "Benim 2001 model baz donanım abs'siz tek airbag'li arabamda bu dönanım var. Çok da önem verdiğim bir donanımdır, ondan sordum." Kimseden cevabını alamadım. Showroom'da gezdim. Maalesef oradaki hiçbir Insignia'da yoktu. Haydi eyvallah deyip çıktım.

Şimdi benim 4 metreden kısa, tabure kılıklı koltuklara sahip arabamın arka diz ve baş mesafesi, aynı markanın 2017'de çıkmış D sınıfı modelinden daha iyiyse, direksiyon ısıtması olan arabada bir emniyet kemeri ayarından bile kaçınılmışsa, içerideki dikiz aynası orta boylu bir insana 2.20 boyundaymış gibi muamele yapıyorsa... Forum kuralları içerisinde diyebileceklerim bu kadar :D

Bayağı detaylı incelemesini yapıp ayrı bir inceleme yazısı yazmaya niyetliydim ama iç mekanı önce benim gariban arabaya yetişsin, ondan sonra dönüp bakarım deyip vazgeçtim. :D
... ve arabama atlayıp bagajdan gelen gıcır gıcır içme suyu şişelerinin sesleri eşliğinde, buz gibi iç mekanıyla eve doğru yola koyuldum. :)

Verdiğim her şansta daha da büyüyen nefretimsin Opel :D
Abi emniyet kemeri olayı BMW'de bile bir sıkıntı o kadar para verip 4 Serisi alıyosun ama ayar mekanizması yok.... Değişikler valla neden koymuyorlar anlamış değilim. Insignia bende de güzel olmuş yahu intibası bıraktı ama alır mıyım? almam. Gider Superb falan bakarım çünkü D Segmenti alıyorsam bagaj benim için önemli bir detay ve Insignia'ın bagajı 490 litre.
 
@berkertekin hocam sen o zaman eskisinin arkasına sığmazsın eski kasada benim arkası aynen öyle gözüküyor ilk fırsatta resimde atarım istersen :D koltuk ayarında ben 180 cm boyumla idealimi bulmuştum. İnsignia da oldum olası arka görüş açılarında sıkıntı var tasarımdan kaybediyor belki de görüş açılarına alıştım ben artık. Kemer yükseklik ayarı olmamasını bende seninle fark ettim facia zaten
 
@berkertekin hocam sen o zaman eskisinin arkasına sığmazsın eski kasada benim arkası aynen öyle gözüküyor ilk fırsatta resimde atarım istersen :D koltuk ayarında ben 180 cm boyumla idealimi bulmuştum. İnsignia da oldum olası arka görüş açılarında sıkıntı var tasarımdan kaybediyor belki de görüş açılarına alıştım ben artık. Kemer yükseklik ayarı olmamasını bende seninle fark ettim facia zaten
Ya mesele arka görüş açısı değil ki, çok daha temel bir konu. İçerideki dikiz aynasının ayar aralığı. Çok basit, biraz daha yukarı kalkması lazım. Arka camı bir görelim de, sonrasına iyi veya kötü diyelim. Çok affedersin, o aynayı arka yolcunun **kucağını bacağını görelim diye mi koydunuz diye sorarlar. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ya mesele arka görüş açısı değil ki, çok daha temel bir konu. İçerideki dikiz aynasının ayar aralığı. Çok basit, biraz daha yukarı kalkması lazım. Arka camı bir görelim de, sonrasına iyi veya kötü diyelim. Çok affedersin, o aynayı arka yolcunun **kucağını bacağını görelim diye mi koydunuz diye sorarlar. :D
5 gündür makyajlı dizel bende kendime göre çok rahat ayarladım durduk yere o konuda geriye gideceklerini sanmıyorum belki arabada sorun vardır hani olmayan görüş açısını da bitirmek çok saçma :D doğrusu opel bu ne yapacakları belli olmaz
 
Maalesef tasarımdan dolayı iç mekandaki fonksiyonellikten ve kullanım kolaylığından ödün verme mevzusu sıkça oluyor. Üreticiler tasarıma ayrı bir önem veriyor. Ayrıca emniyet kemeri yükseklik ayarı gerçekten olmalıydı çünkü bazen kemerin vücudumdaki konumu çok canımı sıkabiliyor. İncelediğimde otomobili iç ve dış mekan olarak gayet beğendim fakat bana dışarıdan baktığımda o d segment heybetini veremedi. Boyutları büyütülmüş spor bir c segment görünümü alıyorum araçta. Eski kasa insigina da çok sportif bir görünüme sahipti ama bunun yanında otomobilin eninden doğru şişkin yapısı kaslı ve büyük bir d segment havası veriyordu. Fakat yeni insignia da o heybetli d segment havasını alamadım.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
Diz mesafesi de önde bana ayarlı olan sırtı dik koltukla sınırdaydı. Aha böyle:
upload_2017-7-25_13-12-20-png.8437
Abi senin boyun 1.78 olamaz :D Benim 1.80 eski kasa da durumlar böyle :)
diz.PNG

Bence sende benim 308 de yaptığım hatayı yaptın. Sürmeden otomatik arabada sürüş pozisyonun ayarlamak çok zor. Bayide 308 incelerken ayarladım bildiğin kendi arkama sığmıyordum o derece dardı sonra test aracında bir süre kullandım sonra arkama geçince rahatça sığdım. :) Aynaya bir şey diyemiyorum ama kendi açımdan resmi var onları da atabilirim :D Az da ben fanboyluk yapayım da opelden iyicene nefret et :P
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Abi senin boyun 1.78 olamaz :D Benim 1.80 eski kasa da durumlar böyle :) Ekli dosyayı görüntüle 8447
Bence sende benim 308 de yaptığım hatayı yaptın. Sürmeden otomatik arabada sürüş pozisyonun ayarlamak çok zor. Bayide 308 incelerken ayarladım bildiğin kendi arkama sığmıyordum o derece dardı sonra test aracında bir süre kullandım sonra arkama geçince rahatça sığdım. :) Aynaya bir şey diyemiyorum ama kendi açımdan resmi var onları da atabilirim :D Az da ben fanboyluk yapayım da opelden iyicene nefret et :p
Yok o dediğin otm. vitesteki sürüş pozisyonu aldanmasını zamanla aştım. Dediğini anladım ama en kötü ihtimalle gaz pedalından ayar yapıyorum, debriyaj varmış gibi sola basıyorum, yine yapıyorum. Bir de dik kullanırım yani sırtı da yatık değil. Valla boy 1.79. Son zamanlarda 1.78 de çıktığı oluyor. Aha dayıya sor @pulusoglu
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Porsche
Yeni insi'de arka taraf kesinlike eskisine göre çok daha geniş. 1.80 boyunda birinin arkada sıkıntı çekmesi çok zor. Ya koltuğu çok geri çektiniz yada sürüş pozisyonunuz yanlış. Bagaj kısmı ise liftback yapısından dolayı kolay yükleme imkanına sahip. Kullanışlı ama derin değil. Görüş açıları ise spor tasarımından dolayı sıkıntı olabilir. Adı üstünde grand sport. Bu araç D segmentinde spor sürüşe odaklı yapılmış bi araç. Bu yüzden önde oturma pozisyonu çok alçak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Atilgan
Yok o dediğin otm. vitesteki sürüş pozisyonu aldanmasını zamanla aştım. Dediğini anladım ama en kötü ihtimalle gaz pedalından ayar yapıyorum, debriyaj varmış gibi sola basıyorum, yine yapıyorum. Bir de dik kullanırım yani sırtı da yatık değil. Valla boy 1.79. Son zamanlarda 1.78 de çıktığı oluyor. Aha dayıya sor @pulusoglu
Gazla da ayar pek tutmuyor artık her araba da direk kullanıyorum sonra iç mekanı inceliyorum :D
Ben 1.80 im aha dayıya sor @Ugur :D ve makyajlı kasada durum böyle ki ben de kilomdan dolayı biraz yayılarak kullanırım :D
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve bt
Yeni insi'de arka taraf kesinlike eskisine göre çok daha geniş. 1.80 boyunda birinin arkada sıkıntı çekmesi çok zor. Ya koltuğu çok geri çektiniz yada sürüş pozisyonunuz yanlış. Bagaj kısmı ise liftback yapısından dolayı kolay yükleme imkanına sahip. Kullanışlı ama derin değil. Görüş açıları ise spor tasarımından dolayı sıkıntı olabilir. Adı üstünde grand sport. Bu araç D segmentinde spor sürüşe odaklı yapılmış bi araç. Bu yüzden önde oturma pozisyonu çok alçak.
Sürüş pozisyonu olarak zaten normalde de dik kullanırdım, şimdi taze bel fıtığımın da etkisiyle iyice dikiyorum koltuğu. koltuklar gerçekten çok alçaktaydı, severim öyle olmasını ama daha da aşağıya almaya çalıştım ki dikiz aynasından arka camı görebileyim :) Yanımda 2015 Insignia kullanıcısı bir abi vardı benimle aynı boylarda. Bunun arkası eskisine göre biraz daha geniş olmuş dedi. Ama aynayı ayarlamasını rica ettim, aynı sorunu o da yaşadı. Benim anatomim tamamen çöp diyelim veya yalan konuşuyorum diyelim, gayet fit zayıf yaşlı başlı bir adama da denettim aynı şeyi. Onun da yüzü ekşidi :D Eğilip bakmak gerekiyor arkaya.
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Sürüş pozisyonu olarak zaten normalde de dik kullanırdım, şimdi taze bel fıtığımın da etkisiyle iyice dikiyorum koltuğu. koltuklar gerçekten çok alçaktaydı, severim öyle olmasını ama daha da aşağıya almaya çalıştım ki dikiz aynasından arka camı görebileyim :) Yanımda 2015 Insignia kullanıcısı bir abi vardı benimle aynı boylarda. Bunun arkası eskisine göre biraz daha geniş olmuş dedi. Ama aynayı ayarlamasını rica ettim, aynı sorunu o da yaşadı. Benim anatomim tamamen çöp diyelim veya yalan konuşuyorum diyelim, gayet fit zayıf yaşlı başlı bir adama da denettim aynı şeyi. Onun da yüzü ekşidi :D Eğilip bakmak gerekiyor arkaya.
Yalan konuşuyoruz demiyoruz zaten yanlış anlama. Ben yeni insignia kısa da olsa kullanmıştım ayna da ve sürüş pozisyonu olarak sorun yaşamamıştım yarın opele astra için gideceğim zaten sırf senin için yeni insignia gider incelerim çünkü cidden merak ettim ayna mevzusunu. :)
Bu arada bizim araba da aynanın gördüğü açı bu ve biraz daha yukarı çıkabiliyor.
ayna.PNG
 
Yalan konuşuyoruz demiyoruz zaten yanlış anlama. Ben yeni insignia kısa da olsa kullanmıştım ayna da ve sürüş pozisyonu olarak sorun yaşamamıştım yarın opele astra için gideceğim zaten sırf senin için yeni insignia gider incelerim çünkü cidden merak ettim ayna mevzusunu. :)
Bu arada bizim araba da aynanın gördüğü açı bu ve biraz daha yukarı çıkabiliyor.
Ekli dosyayı görüntüle 8448
Bahsettiğim Insignia sahibi amca benim arabanın aynasında da benzer sıkıntı var ama bu kadar değil dedi. Insignia sahibinin görüşünü kanlı canlı aldım orada. Valla bak o aynaya. Gövdem biraz uzundur ama koltuğu en aşağı çektim. Oradan kurtarması gerekirdi.
 
Bahsettiğim Insignia sahibi amca benim arabanın aynasında da benzer sıkıntı var ama bu kadar değil dedi. Insignia sahibinin görüşünü kanlı canlı aldım orada. Valla bak o aynaya. Gövdem biraz uzundur ama koltuğu en aşağı çektim. Oradan kurtarması gerekirdi.
Aynayı filan geç de kemer ayarı olmaması facia cidden.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Yok o dediğin otm. vitesteki sürüş pozisyonu aldanmasını zamanla aştım. Dediğini anladım ama en kötü ihtimalle gaz pedalından ayar yapıyorum, debriyaj varmış gibi sola basıyorum, yine yapıyorum. Bir de dik kullanırım yani sırtı da yatık değil. Valla boy 1.79. Son zamanlarda 1.78 de çıktığı oluyor. Aha dayıya sor @pulusoglu
net yalan nasıl 1 79 ben 1 60 mıyım ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...