http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ynaudio-keyless-kamera-isitma-463388924/detay
beyler bu nedir
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
beyler bu nedir
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bildiğim kadarıyla Egea'da mqb'ye benzer şekilde revize edilerek büyütülmüş bir altyapı olması lazım. Ama emin değilim.Baya değişik bir araba geliyor bu yüzden bir şey ön görmek biraz zor.
8 ileri şanzımanlar sanırım psa ve opel in kullandığı aisinler ve bildiğim kadarıyla onlar 2.0 motora göre uyumlu. Eğer kendi şanzımanları ise bilemem.
Cenk abi açıklamış herşeyi sadece şuraya katılmıyor.
Egea için durum ne bilmiyorum ama bu kullanılan altyapı modüler bir altyapı mı? Evetse c segmenti denilebilir ama değilse o zaman direk b.
İşte dişli sayısını azaltıp bu şanzımanı focus ve mondeo'da da kullanma fikrinde ford.bildiğim kadarıyla o şanzıman 2.0 ve üstü motorlar için. Ne psa ne de opel o şanzımanı daha küçük hacimli motorlarında kullanmadı
Yok durum o şekilde değil hocam. Egea'da kullanılan platform sadece Fiat'ın küçük otomobilleri için kullanılıyor. Genişletip, daraltıp farklı modellere yayıyorlar ama hep b segmentlerde kullanılıyor. Şöyle şurada daha açık;Mesela en büyük örnek MQB. Bu şasi golf ile çıktı ama superb,tiguan,kodiaq,passat gibi üst sınıf arabalarda da kullanılıyor.
Şimdi baktım. Fiatta durumlar biraz farklı altyapı isimleri Gm-fiat small platform üretiliyor. Bu platform aslında b platformu ama sadece cenk abinin dediği gibi uzatılıp genişletiliyor ama fiat grubunun c sınıfı arabalarında kullanılmıyor.bildiğim kadarıyla Egea'da mqb'ye benzer şekilde revize edilerek büyütülmüş bir altyapı olması lazım. Ama emin değilim.
Şimdi bende baktımİşte dişli sayısını azaltıp bu şanzımanı focus ve mondeo'da da kullanma fikrinde ford.
Yok durum o şekilde değil hocam. Egea'da kullanılan platform sadece Fiat'ın küçük otomobilleri için kullanılıyor. Genişletip, daraltıp farklı modellere yayıyorlar ama hep b segmentlerde kullanılıyor. Şöyle şurada daha açık;
Fiat, Eylül 2015’te üretimine başlanan Egea’nın kasasını 356 olarak kodlamış. Fiat Egea, Fiat’ın B segmenti otomobilleri için kullandığı Fiat Small Platform üzerinde üretilen bir otomobil. Bu platformun 4 değişik türevi bulunuyor: Fiat Punto ve Opel Corsa gibi küçük otomobillerde kullanılan Fiat Small Platform, Fiat Linea ve Fiat Doblo gibi uzun aks mesafesine sahip sedan ve ticari araçlarda Fiat Small LWB Platform, Egea’da kullanılan biraz daha genişletilmiş Fiat Small Wide LWB Platformve 4 tekerlekten çekiş altyapısına imkan verecek şekilde SUV Crossover araçlar için geliştirilen Fiat Small Wide 4×4 Platform (LWB Long Wheel Base anlamına geliyor)
Egea da hala Linea gibi B segmenti küçük Fiat’lar ile aynı altyapıyı paylaşıyor. Yani Audi A3 ile Volkswagen Golf ya da Volvo V40 ile Ford Focus arasındaki platform ortaklığı Fiat’ın kompaktları için geçerli değil; Alfa Romeo Giulietta ile Fiat Egea arasında şasi bakımından bir bağ yok.
Bir bakıma öyleŞimdi baktım. Fiatta durumlar biraz farklı altyapı isimleri Gm-fiat small platform üretiliyor. Bu platform aslında b platformu ama sadece cenk abinin dediği gibi uzatılıp genişletiliyor ama fiat grubunun c sınıfı arabalarında kullanılmıyor.
Aslında egea dediğimiz araba opel corsa ile bağlantılıymış![]()
Ve bu altyapı da teknik olarak 2005 den beri var. Ve şuanda 14 farklı güncel modelde kullanılıyorBir bakıma öylePlatformdaki ' wide ' ekini görmezsek altyapısı benzer
![]()
Bunu bilmiyordum öğrendiğim iyi olduVe bu altyapı da teknik olarak 2005 den beri var. Ve şuanda 14 farklı güncel modelde kullanılıyor![]()
Fiat: Fiorino,egea,toro,argo,doblo,500l,500xBunu bilmiyordum öğrendiğim iyi olduTabii small platform'un wide versiyonunda üretildiği için insanlar boyutlarından ötürü Egea'ya bildiğin c segment muamelesi yapıyor. Özellikle Egea sahipleri bu mevzuya çok sinirleniyor.
bilmiyorum sen anladınXxx ne biraz açar mısın
Bayağı model varmış gerçekten.. Aynen sırf hacim olarak bakmamak lazım. Öyle bakarsak keza fluence'da dağlar kadar diz mesafesi ve bagaj hacmi sunuyor. Ama d segment değil.Fiat: Fiorino,egea,toro,argo,doblo,500l,500x
Opel: Combo,corsa,adam
Jeep: renegade,compass
Alfa: Mito
14 demiştim 13 müş pardongeçen rio sedanı inceledik. Arabanın arkası acayip geniş herhalde mondeo seviyesinde var. Oturup D mi diyelim şimdi
Ben egea yı baya beğenmiştim yalnız
![]()
Tok kapı sesihttp://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ynaudio-keyless-kamera-isitma-463388924/detay
beyler bu nedir
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aynen öyle ama dediğiniz gibi b sınıfı için normal.Bayağı model varmış gerçekten.. Aynen sırf hacim olarak bakmamak lazım. Öyle bakarsak keza fluence'da dağlar kadar diz mesafesi ve bagaj hacmi sunuyor. Ama d segment değil.
Ben de egea'yı beğenmiştim fakat yarı deri koltuktaki deri kısım ufacık bir tırnak hamlesiyle bile çizilmişti. Uzun vadede iş açar o koltuklar başa. Bir de ızgara tarafındaki birleşimler oynuyordu. Bu da ses yapacaktır ama neticede dediğimiz gibi b segment bir araba için kabul edilebilir.
Doğrudur ben o kadar derin araştırmamıştım. Okuduğum değerlendirmelerde 10 ileri şanzımanın türevi olarak gösteriliyordu. Hatta biz 6 ileri şekliyle sunulur diye düşünmüştük ama 8 ileri olacakmış. Tabii karar değiştirmezlerse. Bu şanzımanın 10 ileri versiyonu yabancı testerlar tarafından oldukça beğenilmişti.Aynen öyle ama dediğiniz gibi b sınıfı için normal.
Bu arada fordun 8 ileri şanzımanını atlamışım. Biraz araştırma yaptım. Bu şanzıman aynı zamanda aisin ortaklığı ile üretiliyor ve ilk olarak 2013 lexus rx de sonra volvo (S60,V60,S90,V90) ve bmwlerde (X1,2 grand tourer,mini clupman) yer almış. Şuanda da opel e de var yavaş yavaş yayılıyor. Teknik olarak c,d sınıfı arabalara premium bir şanzıman geliyor eğer ford bunu 1.5-1.6 motorlarında kullanırsa dediğin gibi baya pahalı olur.
Bende şimdi baktım da hiç öyle bir şey yazmıyor. Belki de insignia da kullanılan ile alakasız bir şanzımandır.Doğrudur ben o kadar derin araştırmamıştım. Okuduğum değerlendirmelerde 10 ileri şanzımanın türevi olarak gösteriliyordu.
Ben bu 10 ileri şanzımanın türevi olarak üretilecek olan 8 ileri şanzımanın bilgisini focusclubtr'den almıştım. Oradaki yöneticinin Ford'un içinde tanıdıkları var tahminimce. Bütün haber siteleri ve forumlardan önce focus haberleri bu siteye düşüyor.Bende şimdi baktım da hiç öyle bir şey yazmıyor. Belki de insignia da kullanılan ile alakasız bir şanzımandır.
Doğrudur hocam o zaman insignia daki ile pek alakası yokturBen bu 10 ileri şanzımanın türevi olarak üretilecek olan 8 ileri şanzımanın bilgisini focusclubtr'den almıştım. Oradaki yöneticinin Ford'un içinde tanıdıkları var tahminimce. Bütün haber siteleri ve forumlardan önce focus haberleri bu siteye düşüyor.
Çıktıktan sonra anlaşılır zannımca. Mesela focusclubtr'de verilen bilgilerden bir kaçı şu şekilde;Doğrudur hocam o zaman insignia daki ile pek alakası yoktur![]()
Direksiyon ford kaNe çılgınlar var yahu..
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-ford-mustang-4x4-448515536/detay
İlanda arazi, suv, pick up kısmına koymuşlar ama bu araç bildiğin kamyondur. Önde bile baba gibi sabit aks var. Tam İstanbul trafiğine göre ama bırak kullanmayı ben buna binemem bile. Buna nasıl biniliyor ki ?!?!?
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-ford-2010_f650_turkiyede-tek-466317216/detay
Tipik Amerikan kafası işte.. Bunların da ayrı bir dünyası varDireksiyon ford ka![]()
![]()