4 yine iyi ama 3 yıldız kabul edilmez.4 olsa yine iyi diyecektim
Eğer öyle bir şey olsa direk olarak testten kalırdı. Düzeltin bunu, şu haliyle testten not dahi vermeyiz deyip yollarlardı. Zamanında goose test'te devrilen Mercedes A serisi gibi bir süreç işlerdi.Sürücü koltuğu sanırım alttan kopuyor çarpışma esnasında çünkü geri gelmiyor. eğer öyleyse ciddi ciddi uzak durulmalı. tamam her kazada olacak diye bir şey yok ama ihtimaller dahilinde demek ki.
https://www.otopark.com/forum/threads/egea-hatchback-tipo-euro-ncap.1485/#post-20593 Buradaki mesajımda da belirttiğim gibi araç şu haliyle bile sadece donanımsal değişikliklerle bile 5 yıldızı zorlayabilir. Bunun dışında, yolcu kabininin korunması ile ilgili büyük bir sorundan ziyade koltuk tasarımı ile ilgili puan düşüren etkenler var. Eğer Fiat, ilk makyajda koltuk tasarımı üzerine geliştirme yaparsa bu araç 5 yıldıza rahat erişir.Öncelikle bu otomobili C segmenti olarak değerlendirmemiz gerekir. Hem FIAT'ın böyle bir iddiası var, hem de kurumlarda ve kabul görmüş yerlerde de C segmenti olarak kabul ediliyor. Nitekim, EuroNCAP de aynı şekilde "Small Family Car", Küçük Aile Arabası yani C segmenti olarak teste almış.
Değerlendiririken, mutlaka PDF İndir kısmı var sitede. PDF'ini indirip bir okuyun detaylı. Tamamını okuyun.
Egea'nın güvenlik zayıfını ortaya çıkaran özellikle ikinci yapılan, yani düz duvara vurdukları test olmuş. Orada gördüğünüz turuncular "İyi iyi idare eder" anlamında değil, "Ucu ucuna kurtarıyor" anlamında kullanlıyor ki buna "Marginal yani Marjinal" denir.
"In the full-width frontal test, measurements of chest deflection indicated marginal protection of the chest for both the driver and rear passenger. Deceleration of the head also indicated a marginal level of protection"
Onun haricinde, özellikle arka koltuklar ve kafalıklar yeterli korumayı yine "Ucu ucuna" sağlayabilmiş.
"A geometric assessment of the rear seats indicated a marginal level of whiplash protection was offered here" diye boşuna yazmamışlar oraya.
"3 mü, eh. 4 mü, iyi iyi idare eder" gibi garip düşüncelere kapılmayın. Bu arabanın rakibi Megane, Astra gibi arabalar. Bugün B segmenti arabalar bile 5 yıldızla çıkıyor bu testlerden. Çok eleştirmemiz, çok dil dökmemiz, çok tartışmamız lazım ki, FIAT bunu görüp, bir şeyleri değiştirsin. Aynı arabayı satıp satıp durmasınlar millete.
Teneke değil. Net.ilk çıktığında teneke dedim üstüme çullananlar oldu. buyrun
doğru.tencere de olabilirTeneke değil. Net.
3 tane sebeple başlarım:Büyük konuşmak istemem ama, güzel güzel Japon arabaları varken neden Tipo?
aracın haline baksana, 2017 ye gireceğiz halen dünya paraya aldığın araba güvenlikten zayıf çıkıyor.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.