merak etmeyin gelicek bugünün konusu fransızlar idi yarın ya italyan veya amerikan.Bir de amerikan konusu bekliyoruz![]()

Son düzenleme:
merak etmeyin gelicek bugünün konusu fransızlar idi yarın ya italyan veya amerikan.Bir de amerikan konusu bekliyoruz![]()
Kore ne zaman gelirmerak etmeyin gelicek bugünün konusu fransızlar idi yarın ya italyan veya amerikan.![]()
kore gelirse isvec isterimKore ne zaman gelir![]()
olur gelir o zaman madem bu konular çok sevildi. bugün akşam üzeri amerikan geliyor.Kore ne zaman gelir![]()
olur gelir gelir bugün amerikan yola çıkıyor. o zamankore gelirse isvec isterim
Arka arkaya gelmese daha iyi aslında. En azından Her Konu arasında 3 gün olmalı diye düşünüyorumolur gelir gelir bugün amerikan yola çıkıyor. o zaman![]()
amerikan konusu akşam üzeri gelebilir. ondan sonra ki konular ise 1 gün arayla yapalım o zaman.Arka arkaya gelmese daha iyi aslında. En azından Her Konu arasında 3 gün olmalı diye düşünüyorum
Nacizane görüşüm 1 gün ara bile kısa, arayı mümkünse uzatın. Bir süre sonra bayar, forum çok hareketli bir forum değil farkındaysanız listede hep sizin konularınız var.amerikan konusu akşam üzeri gelebilir. ondan sonra ki konular ise 1 gün arayla yapalım o zaman.
Aynen öyle şimdiden konuya olan ilgi azaldı bileNacizane görüşüm 1 gün ara bile kısa, arayı mümkünse uzatın. Bir süre sonra bayar, forum çok hareketli bir forum değil farkındaysanız listede hep sizin konularınız var.
Thor'un çekicini severizkore gelirse isvec isterim
Zaten sizi o kitleye dahil etmedim aksine forumun kalitesinin yüksek olduğunu sadece alınabilen şeklinde bakarsak Alman Otomobili başlığının hakkını vermek olmayacağını ifade etmek istedim. Foruma yeni üyeyim lakin Sohbet kısmı açılsın mı forum mu olunsun diye düşünülen günlerden beri takip ederim aslında her nick hakkında fikrim var takip ediyorum merak etmeyiniz.
Mazda Türkiyede rakiplerinden pahalı maalesef. Diğer japonlara göre yaklaşık 50.000 daha pahalı, Golf e göre ise Mazda Atmosferik oluşu ile nispi olarak pahalı kalıyor ve eğer Türkiye gerçeklerini konuşursak Mazda konuşmaya zaten gerek yok. Bu bayi sayısı satış rakamı fiyatları motor seçenekleri ile bize Premium Almanlardan da uzakta kalıyor.
Yada forumun otomobil kültürü düzeyine göre değil de Alman yada Japon deyince akla gelene göre konuşursak bu sefer Yine Mazdaya gerek yok zira Alman deyince aklına Mercedes Audi gelmeyen adamın Mazda da aklına gelmez diye düşünüyorum.
Dediğim gibi Mazda güzel bir marka Passat yerine Mazda 6 ya sahip olmayı da tercih ederim lakin Almanlar çok daha üst bir seviyedeler.
Belki vardır ama ben S3 yada RS6 ya rakip olabilecek kalitede bir Japon bilmiyorum. S Class A6 vb ne gelince de Lexus un Konfor konusunda iddiası vardır ama Yabancı Pilotlar yüksek oranda tıpkı Camry in zayıf kalması gibi Almanlara karşı zayıf buluyor
O zaman Mazda 3 pahalı oluyor yalnız.2015 Yılında Mazda 3 aldığımızda aynı özelliklere sahip bir golf almak istediğinizde ekstradan 20-25 bin tl parayı gözden çıkartmanız gerekiyordu. O dönemde %20-25 daha fazla para vermek anlamına geliyordu bu fiyatlar. Yanlış hatırlamıyorsam Highline (ekstra opsiyonsuz) Golfün o dönemki liste fiyatının 6-7 bin lira altına almıştım .
O zaman Mazda 3 pahalı oluyor yalnız.
Mazda 3 ün en dolusu eğer Golf Highline liste fiyatından 6-7.000 daha ucuzsa gerçekte 3-4000 daha uygundur çünkü bayide bir 2-3.000 indirim zaten olur. Mazdanın turbo olmadığını düşününce aslında nispi olarak pahalı demek oluyor. Yada Donanım getirisi ile Motor eksisini kapatıyor desek yine Golf le aynı fiyat olur ki işte Türkiyede o fiyata satış beklemek zor
O günlerde hem Turbo benzinli hem de Atmosferik motor satan markalar vardı ve arada ort 10.000 oynardı. Yani size göre Turbo motor o kadar etmeyebilir lakin ediyor. Ayrıca Opsiyonlar her zaman paketlerden daha pahalıya gelir VW e eklemek yerine Mazdadan çıkarsaydınız o zaman da daha farklı bir tablo karşılardı bu marka stratejisidir bazı markalar daha fazla donanım verirler.İlginç bir bakış açısı +5 hp ve +50 Nm tork avantajına karşılık sizin deyişinizle 3-4000 tl lik fiyat uygunluğu + golfe ekletmek istediğinizde 20 bin lira tutacak olan opsiyonlar. Yani bu güç avantajına karşılık 23-24 bin liralık bir avantaj varken mazda daha pahalı oluyor (8 bin dolara denk ti o günlerde). +5 hp ve +50 Nm 8 bin dolar ediyorsa tabi orası ayrı bir tercih meselesi. Reliability konularına hiç girmiyorum bile..
2015 Yılında Mazda 3 aldığımızda aynı özelliklere sahip bir golf almak istediğinizde ekstradan 20-25 bin tl parayı gözden çıkartmanız gerekiyordu. O dönemde %20-25 daha fazla para vermek anlamına geliyordu bu fiyatlar. Yanlış hatırlamıyorsam Highline (ekstra opsiyonsuz) Golfün o dönemki liste fiyatının 6-7 bin lira altına almıştım .
O günlerde hem Turbo benzinli hem de Atmosferik motor satan markalar vardı ve aradı 10-15.000 rahat rahat oynardı. Yani size göre Turbo motor o kadar etmeyebilir lakin ediyor. Ayrıca Opsiyonlar her zaman paketlerden daha pahalıya gelir VW e eklemek yerine Mazdadan çıkarsaydınız o zaman da daha farklı bir tablo karşılardı bu marka stratejisidir bazı markalar daha fazla donanım verirler.
Ki Sohbet kısmında VW in 3.000 değil 7-8000 indirim yaptığı söylendi yani reel olarakta Mazda daha pahalıymış.
Dolu Mazda3 Atmosferik ile Golf Highline Turbo diğer özellikler aynıymışKonu ile ilgili merak ettiğim bir sorum olacak. Mazda 3 ve Golf hangi motor-şanzıman-donanım paketi. Çünkü Vw ler genelde rakiplerinden pahalı oluyor bu gerçek.
Biz 2014 yılında araba alırken. Donanım-motor-şanzımanı denk olan Golf ile İnsignia bayii fiyatı aynıydı. (78000 tl)
Dolu Mazda3 Atmosferik ile Golf Highline TurboKonu ile ilgili merak ettiğim bir sorum olacak. Mazda 3 ve Golf hangi motor-şanzıman-donanım paketi. Çünkü Vw ler genelde rakiplerinden pahalı oluyor bu gerçek.
Biz 2014 yılında araba alırken. Donanım-motor-şanzımanı denk olan Golf ile İnsignia bayii fiyatı aynıydı. (78000 tl)