Aksine VW olmasa daha keyifli konuşabileceğiz.
yahu her şeye de tepki göstermeyin dostlar bir şeyi de kabul edin yahu. turbo motorlar b ve c segmentine tsi motorlarla geldi. çok daha üst seviye olan çift kavrama şanzımanlar yine onunla beraber geldi. yalıtım mevzusu golf 6 ya kadar c segmentinde bu kadar konuşulan bir konu değildi. auto hold yine bu segmentlerde ilk vw grubunda kullanıldı. adaptif cruize keza öyle. hadi donanımları geçiyorum. fakat motor şanzıman gibi devrim değişiklikleri hep vw grubu sağladı ve takip edildi. bunu da inkar etmeyin artık
Turbo motorlar ilk b ve c segmentine vw ile gelmedi geçmişte normal versiyonlar da da bu mevcut idi.Örnek vermek gerekirse;Mazda 323 F4A'da 1,4 Turbo motor mevcut ve bu normal 5 kapılı bir hatchback aile otomobili idi.Kaldı ki renault'ları saab'ları saymıyorum bile.Vw çoğu şeyi ilk çıkardı da ne oldu bunu testleri izleyerek bile anlayabilirsiniz ondan sonra çıkaran markaların yaptıkları daha oturmuş şekilde çıktı piyasaya.DSG ilk çıktı forumlar da sayfalarca yazılar yazıldı,DSG'nin oturması yıllar sürdü.DSG önce çıkmasına rağmen sorunsuzluk ya da kusursuzluk bakımından diğerlerinden bir farkı olmadı.Hala çoğu çift kavrama şanzımanlar titreme sorunu ile anılıyor.Anlamadığım olay hiç bir numarası,efsane olabilecek bir modeli olmayan bir markayı bu kadar yüceltmenin manası ne hadi dalgasına yapsanız anlarız oda yok.Şimdi Golf GTİ MK1 diyeceksiniz lakin ondan sonra gelenler GTİ'ın içinden geçti.80'ler,90'lar hepsinde GTI tokat manyağı oldu.Yakın bir zamana baktığımız zaman 1,6 TDİ 110 bg.Renault,Opel,Honda gibi markalara bakalım ne kadar güç elde etmişler 1,6 motordan.Şurda yazılanları okumadan önce ciddi ciddi A3 araştırıyordum lakin artık her şeyiyle kabak tadı verdi.
edit:Volkswagen Phaeton gerçekten efsane olabilecek otomobil hakkını yemiyim.