HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Çekirdegimi aldım ben de geldim:)
aycekirdegi-alerji-yaparmi-cekirdek-alerjisi-nasil-gecer--1466345964.jpg
 
hocam size bir soru soracağım. opel seven vw başlığına geliyor dizel motoru anlatıyor. mazda seven bir şey bulamıyor 150 yıllık zayıf motor sorunsuz diyor. ford seven yine vw başlığında görünmeyen yerleri anlatıyor :) ve hepsinin de tezi vw den bu markalar daha iyi veya denk araba üretiyor. sonra da dsg ye laf ediyor :) peki madem bunlar vw den daha üstün üretim kalitesine sahip daha iyi araba üreten markalar. neden sonuncu vw e kendini ispat etme derdinde :D birbiriyle atışsınlar artık. bunda bozulacak bir şey yok siz de bilgili birisiniz vw üretim pahasıyla rakiplerinden bir çıt daha iyi "ürünler" ortaya çıkarıyor genelde. öyle olduğu için 15 yılda gözle görülür bir fark yarattı. dediğim sadece bu. renault çu bile gelip megane golf ten iyi diyor yahu :D
Çünkü iyi 1,6 Dci varken ne yapsın 1,6 lık 110'luk milattan kalma motorlu arabayı mı savunsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor ve Mehmet
hocam size bir soru soracağım. opel seven vw başlığına geliyor dizel motoru anlatıyor. mazda seven bir şey bulamıyor 150 yıllık zayıf motor sorunsuz diyor. ford seven yine vw başlığında görünmeyen yerleri anlatıyor :) ve hepsinin de tezi vw den bu markalar daha iyi veya denk araba üretiyor. sonra da dsg ye laf ediyor :) peki madem bunlar vw den daha üstün üretim kalitesine sahip daha iyi araba üreten markalar. neden sonuncu vw e kendini ispat etme derdinde :D birbiriyle atışsınlar artık. bunda bozulacak bir şey yok siz de bilgili birisiniz vw üretim pahasıyla rakiplerinden bir çıt daha iyi "ürünler" ortaya çıkarıyor genelde. öyle olduğu için 15 yılda gözle görülür bir fark yarattı. dediğim sadece bu. renault çu bile gelip megane golf ten iyi diyor yahu :D
hocam öncelikle bu forumda defalarca belirttiğim fikrimi tekrar yazayım: VW, Türkiye'de marketing tarafında açık ara en iyi marka. Pazarlamayı onlar kadar iyi yapan gerçekten yok. Son yıllarda dozunda bir "ağırdan satış" politikasını da ekleyerek harika ciro yakaladılar. Araba iç mekanında insanı iyi hissettiritor, showroom'da gerçekten tek kelime edilemez. Ayrıca Golf'ü model bazında markadan bağımsız özel olarak beğenen biriyimdir. DSG ve 1.4TSI golf gt ilk çıktığında ben de büyülenmiştim.
Amaa, şimdi bu arabalar zaman içerisinde sahiplerinin elinde bu kadar patlarsa, tüm sorunları servisleri kullanıcı hatası olarak müşteriye kilitlerse, kullanıcıları da tüm bunları görmezden gelip arabalarını ölümüne överek savunmaya kalkarsa haliyle diğer markaları da insankarın savunası geliyor.
@CenkGs Ford ve Citroen konusunda ne kadar eksi yönleri varsa yazmıştır denk geldiğinde.
@pulusoglu yeri geldiğinde Mazda bayileri hakkında neler söylemedi...
Opel Corsa C zaten benim de içinde bulunduğum bambaşka alem. Bütün kronik sorunları, çıkarabildikleri masrafları meydanda. Bir şekilde severek kullanıyoruz.
Ben ek olarak yıllardır Ford kullanıcısı olduğumuz için özellikle Fiesta modellerine bayağı hakimim.
@motorsinann zaten teknik bir arkadaşımız. Allahın bşldiğini kuldan saklamıyor =)
@cnkakyz @berkay4408 gibi Opel sahipleri de markanın bildikleri patlak taraflarını yazar.
Aklıma şu an gelemyen bu tarz bir sürü üye var forumda.
Pekiyi kaç tane vw kullanıcısı arabasının kronik sorunlarını sıralayıp almadan önce bunları göz önünde bulundurun diyor? @gtepro kardeşimden başka aklıma gelmiyor. Yakın zamanda ismini hatırlayamadığım bir Golf tdi mağduru arkadaş vardı, hatta bu konunun altında da mesajları var; sadece onun canı biraz fazla yanmış. Vw pişmanlıktır diye biraz da keskin şekilde fikirlerini yaşadıklarına dayandırarak beyan ediyor. Burada engelli olduğu için görmediğim bazı terbiye dışı yazan vag kullanıcıları da olmuş. Siz de dikkatlice inceleyip araştırmadığınız çok belli olan Mazda motoruna sallıyorsunuz, sizinle bu noktada tamamen zıt düşüyorum. Opel'i hiç tasvip etmesem de dizel motorları ve tork konvertörlü şanzımanları başarılı, bence vw'den de başarılı. Hatta Renault'yu savunanlar gelip motor ve tasarım derse kimse bunlara birşey diyemez. Komik bulduğunuz bu durumlar aslında trajikomik gerçekler.
Ben bu foruma girip bir vw Golf'ün üretim hataları barındıran tsi ları ve sorunlu dsg leri inkar eden kullanıcılar değil, iç mekanında, kullanımında sadece sahiplerinin tecrübe edebileceği detaydaki küçük kronik (bazılarının zaten uzun süreli kullanımda kendini göstereceği) sorunları öğrenmek istiyorum. Vw kullanıcıları bir takım şeyleri aşıp bizlerle bu tarz bilgiler paylaşmaya başladığında, hepimizin rahatsız olduğu bir takım şeyler kendiliğinden çözülecek.
 
Birisi bana focus'u anlat dediğinde ilk önce aracın var olan ve ileride olması muhtemel eksiklerinden başlarım. Aracımın eksiklerini anlatmak beni sinirlendirmez, gurur meselesi de yapmam. Sahip olduğum ve deneyimlediğim her aracın önce eksiklerini anlatırım çünkü artıları anlatmak kolay.
Ben hiç bir vw severin, savunucusunun ( istisnalar hariç herkes alınmasın lütfen ) araçlarının eksiklerini üstüne basa basa anlattığını görmedim, duymadım. Bir eksikten bahsedildiğinde hemen, ya karşı markalarda da bu böyle olayına giriyorlar ya da vw'nin başka öne çıkan özellikleriyle ört bas etmeye çalışıyorlar.
Bu zamana kadar hiç bahsetmedim, konusunu açmadım ama golf'ün de kendi içinde bir çok eksiği mevcut. Bunları daha önce bahsetmedim çünkü benim aracım değil, sahip olanlar yahut sıkça deneyimleyenlerin bunları anlatmasını bekledim. Kişiye özel çıkabilecek problemler haricinde güneşlikten gelen sesler, ön göğüs içinden gelen ve göğüsün komple sökülmesine varan bazı sesler, bagaj kısmından içeri su alması vs gibi kronik diyemeyeceğimiz ama bir çok kişinin yaşadığı sorunları, sıkıntıları duydum okudum. Bunlardan bahsetmek, anlatmak bana düşmez çünkü bu sefer aracı kötülüyor kısmına çekiliyor.
Benim vw severlerden beklediğim @berkertekin dediği gibi araçlarını eksikleriyle anlatabilecek potansiyelde olmaları. Eksiği varsa söyleyip, artısıyla yahut başka markaların eksikleriyle bunu ört bas etmeye çalışmamaları.
 
Son düzenleme:
... ama 2016 da 120 hp atmosferik mazda deyince içinden teknoloji fışkırıyormuş gibi yapılmamalı diye düşünüyorum...
Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki :)
Golf 7'yi artık geçtik de, umarım VW, Golf 8 zamanlarında daha sorunsuz araçlar üretmeye tekrar başlar.
 
Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki :)
Golf 7'yi artık geçtik de, umarım VW, Golf 8 zamanlarında daha sorunsuz araçlar üretmeye tekrar başlar.
Aslında analizlere bakarsak çokda sorunlu değil fakat;
Araç çok fazla üretiliyor ve bununla birlikte üretimde hatalar görülebiliyor. Geçenlerde buralara atılan sorun endeksinde Golf gayet iyi sayılabilecek bir yerdeydi hatta. Demem o ki belki başka markalara Golf kadar üretilse onlarda da bu sorun olacaktı. Bakın savunmuyorum sadece düşünün diyorum. Bunun bir benzerini DSG için and abi de demişti.
 
Birisi bana focus'u anlat dediğinde ilk önce aracın var olan ve ileride olması muhtemel eksiklerinden başlarım. Aracımın eksiklerini anlatmak beni sinirlendirmez, gurur meselesi de yapmam. Sahip olduğum ve deneyimlediğim her aracın önce eksiklerini anlatırım çünkü artıları anlatmak kolay.
Ben hiç bir vw severin, savunucusunun ( istisnalar hariç herkes alınmasın lütfen ) araçlarının eksiklerini üstüne basa basa anlattığını görmedim, duymadım. Bir eksikten bahsedildiğinde hemen, ya karşı markalarda da bu böyle olayına giriyorlar ya da vw'nin başka öne çıkan özellikleriyle ört bas etmeye çalışıyorlar.
Bu zamana kadar hiç bahsetmedim, konusunu açmadım ama golf'ün de kendi içinde bir çok eksiği mevcut. Bunları daha önce bahsetmedim çünkü benim aracım değil, sahip olanlar yahut sıkça deneyimleyenlerin bunları anlatmasını bekledim. Kişiye özel çıkabilecek problemler haricinde güneşlikten gelen sesler, ön göğüs içinden gelen ve göğüsün komple sökülmesine varan bazı sesler, bagaj kısmından içeri su alması vs gibi kronik diyemeyeceğimiz ama bir çok kişinin yaşadığı sorunları, sıkıntıları duydum okudum. Bunlardan bahsetmek, anlatmak bana düşmez çünkü bu sefer aracı kötülüyor kısmına çekiliyor.
Benim vw severlerden beklediğim @berkertekin dediği gibi araçlarını eksikleriyle anlatabilecek potansiyelde olmaları. Eksiği varsa söyleyip, artısıyla yahut başka markaların eksikleriyle bunu ört bas etmeye çalışmamaları.
bu yazınız aklıma bazı secmenlerı getırdı nedense :) cok paralel bır yazı olmus elınıze kolunuza saglık keza @berkertekin hocamında oyle ama bence artık yorulmaya gerek yok burası bır ego tatmın baslıgı halıne geldı.sız onca sey yazıyorsunuz hala gormezden gelınebılıyor. bence zamanında troll genc kardeslerımıze yaptıgımız gıbı herhangı bır vw golf tatmını yazısını ben dahıl kımsenın umursamaması gerek tabı bu ne zaman ıs degısır cenk hocamın dedıgı gıbı o zaman oturur konusuruz bu lafım sadece belırlı bır vw golf severe degıl yanlıs anlasılmasın vw golf kullanan kullanmayan farketmeksızın ısı trolluge vuran kısıler ıcın gecerlı.
 
Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki :)
Golf 7'yi artık geçtik de, umarım VW, Golf 8 zamanlarında daha sorunsuz araçlar üretmeye tekrar başlar.
ama buna ragmen benı bır kere mazda motorda cok ıyı cıgır actı herkes bundan alsın en ıyısı o derken goremezsınız cunku degıl. herkesın bır arabadan beklentısı farklı ve oyle olmalıda. eger bırı bana sorarsa eksısı ve artısı ile anlatırım o kadar.
 
Son düzenleme:
Aslında analizlere bakarsak çokda sorunlu değil fakat;
Araç çok fazla üretiliyor ve bununla birlikte üretimde hatalar görülebiliyor. Geçenlerde buralara atılan sorun endeksinde Golf gayet iyi sayılabilecek bir yerdeydi hatta. Demem o ki belki başka markalara Golf kadar üretilse onlarda da bu sorun olacaktı. Bakın savunmuyorum sadece düşünün diyorum. Bunun bir benzerini DSG için and abi de demişti.
Aslına bakarsan burada mevzu sorun çıkmasından ziyade sorunun tüketicinin aleyhine yansıtılması konusundaki satış sonrası tavırlar. Normalde araçlarda sorunlar çıkabilir, ama müşteri mağdur edildiğinde işte o zaman araçtaki sorunlar ciddi bir seviyeye geliyor. Çünkü sıkıntı giderilmiyor, giderilse de müşteri mağdur oluyor.
Yurt dışında 10 yıl olan garantiler neden bizde 2 yıl ? Ben 2 yıldan sonra neden sürekli ' iyi niyet garantisi ' altında aracımı servise götürmek şartıyla bu hizmetten faydalanıyorum ki diye soruyor insanlar. Aslında vw müşterileri Türkiye distribütörünun bu mevzudaki tavrına bir tepki koyup azıcık boykot etse kendi aleyhine hiç bir sıkıntı kalmayacak müşterinin.
Müşteri, distribütör onların hakkına saygı göstermese de ürüne toz kondurmayınca, araçlarda oluşan problemler normal olsa da doğuş'un tavırları yüzünden müşterideki mağduriyet derecesi arttığı için 'vw arızaları' başlığı çokça gündeme geliyor. Eğer müşteriyle ala etmeyen, saygı gösteren, en azından bu kadar çok ' kullanıcı hatası ' kardeşim muamelesi yapmasalar ben eminim vw arızları, dsg arızları vs gibi yorumlar, başlıklar yarı yarıya düşecektir ve normal karşılanacaktır.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...