Çünkü iyi 1,6 Dci varken ne yapsın 1,6 lık 110'luk milattan kalma motorlu arabayı mı savunsun.hocam size bir soru soracağım. opel seven vw başlığına geliyor dizel motoru anlatıyor. mazda seven bir şey bulamıyor 150 yıllık zayıf motor sorunsuz diyor. ford seven yine vw başlığında görünmeyen yerleri anlatıyor ve hepsinin de tezi vw den bu markalar daha iyi veya denk araba üretiyor. sonra da dsg ye laf ediyor peki madem bunlar vw den daha üstün üretim kalitesine sahip daha iyi araba üreten markalar. neden sonuncu vw e kendini ispat etme derdinde birbiriyle atışsınlar artık. bunda bozulacak bir şey yok siz de bilgili birisiniz vw üretim pahasıyla rakiplerinden bir çıt daha iyi "ürünler" ortaya çıkarıyor genelde. öyle olduğu için 15 yılda gözle görülür bir fark yarattı. dediğim sadece bu. renault çu bile gelip megane golf ten iyi diyor yahu
Sağlam,sıkıntısız,daha az bakım ve masraf gerektiriyor.neden helenistik dönem şanzımanı seven var ya
hocam öncelikle bu forumda defalarca belirttiğim fikrimi tekrar yazayım: VW, Türkiye'de marketing tarafında açık ara en iyi marka. Pazarlamayı onlar kadar iyi yapan gerçekten yok. Son yıllarda dozunda bir "ağırdan satış" politikasını da ekleyerek harika ciro yakaladılar. Araba iç mekanında insanı iyi hissettiritor, showroom'da gerçekten tek kelime edilemez. Ayrıca Golf'ü model bazında markadan bağımsız özel olarak beğenen biriyimdir. DSG ve 1.4TSI golf gt ilk çıktığında ben de büyülenmiştim.hocam size bir soru soracağım. opel seven vw başlığına geliyor dizel motoru anlatıyor. mazda seven bir şey bulamıyor 150 yıllık zayıf motor sorunsuz diyor. ford seven yine vw başlığında görünmeyen yerleri anlatıyor ve hepsinin de tezi vw den bu markalar daha iyi veya denk araba üretiyor. sonra da dsg ye laf ediyor peki madem bunlar vw den daha üstün üretim kalitesine sahip daha iyi araba üreten markalar. neden sonuncu vw e kendini ispat etme derdinde birbiriyle atışsınlar artık. bunda bozulacak bir şey yok siz de bilgili birisiniz vw üretim pahasıyla rakiplerinden bir çıt daha iyi "ürünler" ortaya çıkarıyor genelde. öyle olduğu için 15 yılda gözle görülür bir fark yarattı. dediğim sadece bu. renault çu bile gelip megane golf ten iyi diyor yahu
Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki... ama 2016 da 120 hp atmosferik mazda deyince içinden teknoloji fışkırıyormuş gibi yapılmamalı diye düşünüyorum...
Aslında analizlere bakarsak çokda sorunlu değil fakat;Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki
Golf 7'yi artık geçtik de, umarım VW, Golf 8 zamanlarında daha sorunsuz araçlar üretmeye tekrar başlar.
bu yazınız aklıma bazı secmenlerı getırdı nedense cok paralel bır yazı olmus elınıze kolunuza saglık keza @berkertekin hocamında oyle ama bence artık yorulmaya gerek yok burası bır ego tatmın baslıgı halıne geldı.sız onca sey yazıyorsunuz hala gormezden gelınebılıyor. bence zamanında troll genc kardeslerımıze yaptıgımız gıbı herhangı bır vw golf tatmını yazısını ben dahıl kımsenın umursamaması gerek tabı bu ne zaman ıs degısır cenk hocamın dedıgı gıbı o zaman oturur konusuruz bu lafım sadece belırlı bır vw golf severe degıl yanlıs anlasılmasın vw golf kullanan kullanmayan farketmeksızın ısı trolluge vuran kısıler ıcın gecerlı.Birisi bana focus'u anlat dediğinde ilk önce aracın var olan ve ileride olması muhtemel eksiklerinden başlarım. Aracımın eksiklerini anlatmak beni sinirlendirmez, gurur meselesi de yapmam. Sahip olduğum ve deneyimlediğim her aracın önce eksiklerini anlatırım çünkü artıları anlatmak kolay.
Ben hiç bir vw severin, savunucusunun ( istisnalar hariç herkes alınmasın lütfen ) araçlarının eksiklerini üstüne basa basa anlattığını görmedim, duymadım. Bir eksikten bahsedildiğinde hemen, ya karşı markalarda da bu böyle olayına giriyorlar ya da vw'nin başka öne çıkan özellikleriyle ört bas etmeye çalışıyorlar.
Bu zamana kadar hiç bahsetmedim, konusunu açmadım ama golf'ün de kendi içinde bir çok eksiği mevcut. Bunları daha önce bahsetmedim çünkü benim aracım değil, sahip olanlar yahut sıkça deneyimleyenlerin bunları anlatmasını bekledim. Kişiye özel çıkabilecek problemler haricinde güneşlikten gelen sesler, ön göğüs içinden gelen ve göğüsün komple sökülmesine varan bazı sesler, bagaj kısmından içeri su alması vs gibi kronik diyemeyeceğimiz ama bir çok kişinin yaşadığı sorunları, sıkıntıları duydum okudum. Bunlardan bahsetmek, anlatmak bana düşmez çünkü bu sefer aracı kötülüyor kısmına çekiliyor.
Benim vw severlerden beklediğim @berkertekin dediği gibi araçlarını eksikleriyle anlatabilecek potansiyelde olmaları. Eksiği varsa söyleyip, artısıyla yahut başka markaların eksikleriyle bunu ört bas etmeye çalışmamaları.
ama buna ragmen benı bır kere mazda motorda cok ıyı cıgır actı herkes bundan alsın en ıyısı o derken goremezsınız cunku degıl. herkesın bır arabadan beklentısı farklı ve oyle olmalıda. eger bırı bana sorarsa eksısı ve artısı ile anlatırım o kadar.Hocam konu dağılmasın diye özet geçeceğim, Mazda, marka olarak turbo beslemeli küçük motorlar yerine büyük hacimli atmosferik kullanıyor. Burada yakıt tüketimi, verim gibi fark yiyeceği konular için de inceleyince bayıldığımız teknolojileri geliştirdi. Ek olarak da yüksek kullanım ömrü kazandı. TR'de vergilendirme uygun olsa 1.4TSI karşılığı 2.0 atmosferik getirirlerdi. 1.5 120 hp motora baktığımızda da 1.6 atmosferik gibi gidiyor, 1.2 atmosferik benzinli gibi tüketiyor. Daha ne istensin ki
Golf 7'yi artık geçtik de, umarım VW, Golf 8 zamanlarında daha sorunsuz araçlar üretmeye tekrar başlar.
Aslına bakarsan burada mevzu sorun çıkmasından ziyade sorunun tüketicinin aleyhine yansıtılması konusundaki satış sonrası tavırlar. Normalde araçlarda sorunlar çıkabilir, ama müşteri mağdur edildiğinde işte o zaman araçtaki sorunlar ciddi bir seviyeye geliyor. Çünkü sıkıntı giderilmiyor, giderilse de müşteri mağdur oluyor.Aslında analizlere bakarsak çokda sorunlu değil fakat;
Araç çok fazla üretiliyor ve bununla birlikte üretimde hatalar görülebiliyor. Geçenlerde buralara atılan sorun endeksinde Golf gayet iyi sayılabilecek bir yerdeydi hatta. Demem o ki belki başka markalara Golf kadar üretilse onlarda da bu sorun olacaktı. Bakın savunmuyorum sadece düşünün diyorum. Bunun bir benzerini DSG için and abi de demişti.
körü korune savunan kısı sayısı ıle orantılıbu kadar konuşmaya rağmen ilk vw başlığında dsg şöyle denmesinin ardından gelecek olan 16 sayfaya bakın diyorum
@maximaorhan Abi'nin tatlı elleri.Onu bunu geçinde bana sevmeyi anlatın. Sabah okuyacağım
Olm bak ellerim çizilir bi sey falan olur ne var lan ellerimde@maximaorhan Abi'nin tatlı elleri.
Aşk var sevgi var emek var tatlılık var...AhhhhhhOlm bak ellerim çizilir bi sey falan olur ne var lan ellerimde