HABER Volkswagen Grubu yeni Golf, Leon ve Octavia modellerini tanıttı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İnsanlar bence VW nin iç donanımını beğeniyor, evet sınıfında iç malzeme kalitesi olarak iyi. Fakat söylede bir gerçek var bunu kabul etmek gerek. Bu adamlar şanzıman olayını beceremiyor. DSG evet hızlı, sarsıntısız ama bozuluyor maalesef ve buna çözüm bulma gibi bir dertleri yok. Çünkü insanlar bunu bildiği halde alıyor. Yani VW sorun çıkartacak araçları bile sorunsuz satabiliyor. Bunun alanda satanda farkında. Düz vites araçları da çok başarılı değil, kronik yaylı volant sorunları bulunmakta hatta bu sorun genelde sıfır araçlarda çıkıyor. İnternet'te biraz araştırın, göreceksiniz ki VAG gurubunda volant sorunu artık kronik.
Ben aracı sıfır aldığımda ve yine test ettiğim sıfır araçlarda 1. vitesten 2. vitese geçerken şak şuk seslerini hep duydum.
VW buna yok şanzıman hazırlanıyormuş onun sesiymiş normalmiş deyip duruyor. Normal falan değil kullanılan malzemenin kalitesinde bir sorun olduğu belli.
Benzinli modellerde yağ eksiltme ve zincir sesi gibi sorunlar almış başını gitmiş.

Şimdi durum böyle olunca içi bu kadar konforlu, iyi dizayn edilmiş ve pahalı bir araçta bu sesler kabul edilemez arkadaşlar kimse kusura bakmasın.

Bu yeni nesil VAG gurubunun araçları öyle 10 - 15 yıl kullanılmak üzere tasarlanmamış . 2 yıl donra dökülmeye başlıyor.

Seçeneklerde oldukça adaletsiz ful paket tam takım geldiği halde comfortline bomboş geliyor. Günümüzde park sensörü, bluetooth, oto far ve oto silecek olmayan araç kalmadı. Ayrıca golf gibi bir araç sarı merceksiz bir farı hak etmiyor. Mid paketi resmen comfortline paketi olarak satıyorlar. Leon, golf 7 den çok daha dolu ve full geliyor.
Bir araçtan bu kadar da çalmanın anlamı yok. Üstüne kalitesiz volant ve balata gurubu eklenince durum iyice iğrençleşiyor.

Ben ilk defa bir arabanın debriyaj pedalının zangır zangır titrediğine şahit oldum, daha önce kullandığım hiç bir araçta böyle bir şey yaşamadım. Şanzımanda ki titreşim boru yoluyla pedala kadar geliyor.

Önceki aracım olan focus 2 HB kronik aks sorunundan başka bir olumsuz durum yaşamadım ve şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki yol tutuş konusunda golf 7 den çok çok daha başarılı bir araçtı. Golf 7 yi kesinlikle esp siz tercih etmezdim, zaten onlarda farkında olacak ki standart donanım olarak sunuyorlar.

Focus'un diğer kötü bir yanı aşırı yol sesi alması ve devamlı olarak viraj demirlerinin bozulmasıydı. Onun dışında güzel bir araçtı.
O yüzden golf 7 için iyi şeyler söyleyemeyeceğim maalesef.

Servis konusunda zaten Doğuş tam bir rezalet ve müşteriyi atlatma yada kazıklama modunda. Ben aracı önce sanayiye götürüp arızasını öğreniyor ardından da servise götürüp arızanın ne olduğunu söyleyip garantiden yaptırıyorum.


Biz bu sorunları çok kez A3 ile de yaşadık. 15 000KM de DSG dağıldı ve komple değişti fakat 10 000KM sonra tekrar şakır şukur sesler gelmeye başladı. Garanti bittiği için yaptıramadık.


Neyse çok fazla uzatmayayım. Kısaca VAG gurubu sorunsuz ve mükemmel gir araç üretemiyor emsallerinden kalite olarak farklı değil (iç malzeme hariç)
 
HİŞŞT. Daimler varken herkes sussun :S

bu arada size çok geçmiş olsun. benzer acıları Volvo arabamda yaşamıştım. arabayı 20000tlye alıp üstüne 40000tl masraf:D:D @maayyildiz

bu arada abartmadım. keşke yalan olsa..
 
Son düzenleme:
Sizin motor, şanzıman komple değişti galiba :))
evet motor atıldı diyebiliriz. sandık motor değil. revize edildi. şanzıman %90 oranında parça değişimine uğradı. ön takım değişti yahu değişmeyen şey yok be şimdi saymayayım. o günlere dönmek istemedim :/ o arabayı 2.el almıştık hepsi önceki sahiplerinin suçu sayılır.. size çok geçmiş olsun bende de dsg bir vag grup aracı var allah'a şükür bu sorunların hiçbiri yok. kimse yaşasın istemem. insan arabadan soğuyor. en son distribütör / usta sorumsuzluğundan sonra abim Mercedes'e tövbe etti şimdi BMW aracı var. Firmaların ve ithalatçıların daha fazla sorumluluk alması gerekir. Bazı şeylerin özrü olmaz. aksiyon almak gerekir
 
evet motor atıldı diyebiliriz. sandık motor değil. revize edildi. şanzıman %90 oranında parça değişimine uğradı. ön takım değişti yahu değişmeyen şey yok be şimdi saymayayım. o günlere dönmek istemedim :/ o arabayı 2.el almıştık hepsi önceki sahiplerinin suçu sayılır.. size çok geçmiş olsun bende de dsg bir vag grup aracı var allah'a şükür bu sorunların hiçbiri yok. kimse yaşasın istemem. insan arabadan soğuyor. en son distribütör / usta sorumsuzluğundan sonra abim Mercedes'e tövbe etti şimdi BMW aracı var. Firmaların ve ithalatçıların daha fazla sorumluluk alması gerekir. Bazı şeylerin özrü olmaz. aksiyon almak gerekir

Valla Allah sizi doğuşun eline düşürmesin arkadaşım. Yoksa arabaya benzin döker yakarsınız :))
 
Valla Allah sizi doğuşun eline düşürmesin arkadaşım. Yoksa arabaya benzin döker yakarsınız :))
amin. kimse düşmesin. ben bir kere düştüm onları yakıyordum. çok ufak bir sorundu. önceleri çok kibardım baktım güzellik ile olmuyor sonra biraz vites attım iki hafta altıma 0km araç verdiler. özür özür üstüne sorunu çözdüler. Maalesef bunlar klasik manzaralar artık.. İşini hakkı ile yapan iyi hizmet veren o kadar az ki..
 
hocam sorunsuzluğa hiç girmeyelim o motorun ve şanzımanın sorunsuz hali bile rakiplerini biraz kullanan için ızdırapken sorunlu olmasını düşünemiyorum :D 120 hp atmosferik rezalet bir durum. sıkıştırma oranı falan diyorlar bir de. toyota 10 yıldır 132 hp atmosferiği kullanıyor. mazda amerikayı farklı yoldan bir daha keşfetmeye çıkmış
hocam şurada küçük düzeltme yapayım. Mazda meşhur sıkıştırma oranını skyactiv teknolojisiyle filan pazarlarken iddiası 1.5 motordan 120hp alıp en güçlüsü olmak değil. Bu gücü alırken harcadığı yakıt çok az. O yönden verimi iyi. Bayilerde hep otm. şanzıman power sense donanımları test aracı olarak duruyor. Bir tanıdığımızda düz vitesi var, en fazla bizim 1.4 benzinli fiesta kadar yakıyor. 132 lik corolla, lpg takılmazsa ocağa incir diker :)
Hatta ailemizdeki 1.2tsi leon ile 2 araba uzun yol yaptılar beraber. Sakin sürüşte aynı yakıtı tüketmişler. Tsi'ın sıkıştırılsa nasıl yaktığını iyi biliyorum :) Diğer konularda tercihlerimi zaten daha önce paylaştığım için tekrar kalabalık etmek istemem burada. Bana müsade, çekileyim :)
 
hocam şurada küçük düzeltme yapayım. Mazda meşhur sıkıştırma oranını skyactiv teknolojisiyle filan pazarlarken iddiası 1.5 motordan 120hp alıp en güçlüsü olmak değil. Bu gücü alırken harcadığı yakıt çok az. O yönden verimi iyi. Bayilerde hep otm. şanzıman power sense donanımları test aracı olarak duruyor. Bir tanıdığımızda düz vitesi var, en fazla bizim 1.4 benzinli fiesta kadar yakıyor. 132 lik corolla, lpg takılmazsa ocağa incir diker :)
Hatta ailemizdeki 1.2tsi leon ile 2 araba uzun yol yaptılar beraber. Sakin sürüşte aynı yakıtı tüketmişler. Tsi'ın sıkıştırılsa nasıl yaktığını iyi biliyorum :) Diğer konularda tercihlerimi zaten daha önce paylaştığım için tekrar kalabalık etmek istemem burada. Bana müsade, çekileyim :)
Hocam zaten onca sayfa sonunda ıkı tarafında fıkrı degısmedı. benım zaten fıkırlerım bellı belırlı bır kımlıgım yok her konuda farklı goruslerle farklı markalar belırtebılırım cunku paramın karsılıgını hangısı ıyı verırse ona gıderım tabırı caızse marka karaktersızlıgım vardır bırıne asla bagımlı kalmam. dıger tarafta a dan z ye sevdıgı markanın her konuda en ıyısı oldugunu ıddaa edıyor.bu bır kısır dongu bana gore.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
ahahahah insanlar halen led far bilmem ne ekran donanım peşinde, bilmiyorlar ki altta yapamadıkları şeylerin üstünü kapatmak için onlara başvuruyorlar, Focusa biniyorum berbat bir iç mekan kalitesi, koltuklar vasat, iç mekan bariz Golfün altında ama bu arabanın nesi iyi?
görünmeyen kısmı iyi arkadaşkarım.
çift kavrama olayında ise 1.4 dizel B segmenti araba da oldukça saçma buluyorum, faydasından çok zararı var ve çoğu kişi bu tarz araçlara koyulduğunda konfor için sanıyor buna da ayrı üzülüyorum, bu araba çok mu hızlı? hayır. Perforamansı? kötü. piste çıkıp süre mi kasacak? hayır. ee neden çift kavrama? çünkü firmanın bir şekilde parçadan para kazanması gerekiyor ve bunu çoğu kişi anlamıyor veya anlamak istemiyor.
Atmosferik motorlar yürümüyor diyor millet, otomobillerin ilk icadından bu zamana kadar atmosferik motorlar kullanıldı ve şimdi mi yürümüyor oldu? haa gidip 150 beygirlik turbo ile 120 beygirlik atmosferik arabayı kıyaslayıp atmosferik yürümüyor derseniz size gülerler.
Şu zamanda ki dizel motorlarda en çok sorun çıkaran parça ne? DPF.. ve Mazda teknolojisini geliştirerek dizel motorlarında DPF ihtiyacını kaldırdı. Kimse bunlara bakmıyor maalesef
 
çift kavrama olayında ise 1.4 dizel B segmenti araba da oldukça saçma buluyorum, faydasından çok zararı var ve çoğu kişi bu tarz araçlara koyulduğunda konfor için sanıyor buna da ayrı üzülüyorum, bu araba çok mu hızlı? hayır. Perforamansı? kötü. piste çıkıp süre mi kasacak? hayır. ee neden çift kavrama? çünkü firmanın bir şekilde parçadan para kazanması gerekiyor ve bunu çoğu kişi anlamıyor veya anlamak istemiyor.

Şu zamanda ki dizel motorlarda en çok sorun çıkaran parça ne? DPF.. ve Mazda teknolojisini geliştirerek dizel motorlarında DPF ihtiyacını kaldırdı. Kimse bunlara bakmıyor maalesef

bunlara sonuna kadar katılıyorum. sadece işaretlediğim kısımlara ama:D
 
ahahahah insanlar halen led far bilmem ne ekran donanım peşinde, bilmiyorlar ki altta yapamadıkları şeylerin üstünü kapatmak için onlara başvuruyorlar, Focusa biniyorum berbat bir iç mekan kalitesi, koltuklar vasat, iç mekan bariz Golfün altında ama bu arabanın nesi iyi?
görünmeyen kısmı iyi arkadaşkarım.
çift kavrama olayında ise 1.4 dizel B segmenti araba da oldukça saçma buluyorum, faydasından çok zararı var ve çoğu kişi bu tarz araçlara koyulduğunda konfor için sanıyor buna da ayrı üzülüyorum, bu araba çok mu hızlı? hayır. Perforamansı? kötü. piste çıkıp süre mi kasacak? hayır. ee neden çift kavrama? çünkü firmanın bir şekilde parçadan para kazanması gerekiyor ve bunu çoğu kişi anlamıyor veya anlamak istemiyor.
Atmosferik motorlar yürümüyor diyor millet, otomobillerin ilk icadından bu zamana kadar atmosferik motorlar kullanıldı ve şimdi mi yürümüyor oldu? haa gidip 150 beygirlik turbo ile 120 beygirlik atmosferik arabayı kıyaslayıp atmosferik yürümüyor derseniz size gülerler.
Şu zamanda ki dizel motorlarda en çok sorun çıkaran parça ne? DPF.. ve Mazda teknolojisini geliştirerek dizel motorlarında DPF ihtiyacını kaldırdı. Kimse bunlara bakmıyor maalesef
mazda dizelde dpf ihtiyacını nasıl kaldırdı? Şimdi haberim oluyor :) Bir ara teknik bilgiler bölümünde konusunu aç da aydınlat hele. Biraz araştırayım, etraflıca hakim olursam ben bile açabilirim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Ne VAG'mış arkadaş. 40 yıllık VAG'cıyım ben böyle birşey görmedim. VAG kusurları olan bir firma ve ben bunları kabul ederek, diğer markaların üstün olduğu noktaları da kabul ederek VAG'cılık yapıyorum. Abartmayın VAG'ı bu kadar.
 
mazda dizelde dpf ihtiyacını nasıl kaldırdı? Şimdi haberim oluyor :) Bir ara teknik bilgiler bölümünde konusunu aç da aydınlat hele. Biraz araştırayım, etraflıca hakim olursam ben bile açabilirim.
eksik bilgi! .
ateşleme zamanını 1 milisaniyenin yarısı kadar azaltarak sıkıştırma oranını da 14:1 yaparak emisyon düşürdüler, nox katalizörüne gerek kalmamış + çift beslemeli turbo kullanarak 5200 devire kadar motor kesilmeden çevirebiliyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...