1.6 benzinli G30 5 serisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kesinlikle. E serisi alacaksam, ona da opsiyon ekleyeceksem yani opsiyonun oluşturabileceği maliyeti göze almışsam ilk işim havalı süspansiyon eklemek olur. Zira 500 bin lira diyor, konforunu yerlere vuruyor. Böyle saçmalık olmaz yani.
E Serisi'nin konforunu beğenmeyen bir tek Otopark ekibi var. Sanırım onun sebebi standart süspansiyonlara sahip olması test araçlarının. Bugünkü test aracı havalı süspansiyona sahiptir umarım, ki farkı görebiliriz.
Ancak bu durumun psikolojik bir yanı da var. İnsan bu paraları verince ve aracın ismi E olunca eksiksiz olmasını istiyor. Mesela sıklıkla bindiğim havalı süspansiyonlu RR Sport bana çok sert ve konforsuz geliyor hep, aslında araç gayet konforlu ama isim RR ve fiyat 700-800 bandında olunca beklentiler çok yüksek oluyor.
Aslında durum tamamen araca ödediğimiz para ile ilgili. Almanya'da binilebilecek bir E Serisi 45-50.000 euro civarlarında, benim gibi birinin 2-3 senede alabileceği bir araç. Aynı ben, aynı zaman diliminde ülkemizde ancak B sınıfı otomobil alabiliyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...s-e220-d-vadeli-satis-firsati-446592212/detay

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...e=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&usage=NEW
 
E Serisi'nin konforunu beğenmeyen bir tek Otopark ekibi var. Sanırım onun sebebi standart süspansiyonlara sahip olması test araçlarının. Bugünkü test aracı havalı süspansiyona sahiptir umarım, ki farkı görebiliriz.
Ancak bu durumun psikolojik bir yanı da var. İnsan bu paraları verince ve aracın ismi E olunca eksiksiz olmasını istiyor. Mesela sıklıkla bindiğim havalı süspansiyonlu RR Sport bana çok sert ve konforsuz geliyor hep, aslında araç gayet konforlu ama isim RR ve fiyat 700-800 bandında olunca beklentiler çok yüksek oluyor.
Aslında durum tamamen araca ödediğimiz para ile ilgili. Almanya'da binilebilecek bir E Serisi 45-50.000 euro civarlarında, benim gibi birinin 2-3 senede alabileceği bir araç. Aynı ben, aynı zaman diliminde ülkemizde ancak B sınıfı otomobil alabiliyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...s-e220-d-vadeli-satis-firsati-446592212/detay

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...e=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&usage=NEW
Beklenti zaten bu işin ilk kuralı denilebilir. Mesela test ettiğim vakitler 1.6 tdci titanium modeli 95 bin lira civarı olan mondeo, parasına göre bana öyle konforlu gelmişti ki.. Ondan inip e serisi ve 5 serisine binince bekledim ki çok daha fazla konforlu olsun ve farklı deneyimde bir konfor edineyim ama o hissi alamadım. Evet konforlular ama o istediğim ve beklediğim farkı alamadım bir kaç andan başka.

Yani dediğin gibi beklenti çok önemli. Hele işin içine maddi faktörler girince insanın beklentisi fezaya ulaşıyor. Fakat video zamanı boyunca, hele bir sahne vardı ki bozuk yollara girilen, araç fazla pat küt etti dedim ne oluyor ? Otomobilin yansıttığı his, konforsuz denemez ama daha iyi olsaydı keşke izlenimi olarak geri döndü bana açıkçası. Ama senin de dediğin gibi beklenti bu işte çok önemli.
 
E Serisi'nin konforunu beğenmeyen bir tek Otopark ekibi var. Sanırım onun sebebi standart süspansiyonlara sahip olması test araçlarının. Bugünkü test aracı havalı süspansiyona sahiptir umarım, ki farkı görebiliriz.
Ancak bu durumun psikolojik bir yanı da var. İnsan bu paraları verince ve aracın ismi E olunca eksiksiz olmasını istiyor. Mesela sıklıkla bindiğim havalı süspansiyonlu RR Sport bana çok sert ve konforsuz geliyor hep, aslında araç gayet konforlu ama isim RR ve fiyat 700-800 bandında olunca beklentiler çok yüksek oluyor.
Aslında durum tamamen araca ödediğimiz para ile ilgili. Almanya'da binilebilecek bir E Serisi 45-50.000 euro civarlarında, benim gibi birinin 2-3 senede alabileceği bir araç. Aynı ben, aynı zaman diliminde ülkemizde ancak B sınıfı otomobil alabiliyorum.

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...s-e220-d-vadeli-satis-firsati-446592212/detay

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...e=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&usage=NEW
İzlediğim tüm videolarda E serisine kesinlikle konforsuz demiyorlar tabii ki ama, yeni 5 serisinin ilk defa bu konuda Mercedes'ten iyi olduğunu savunuyorlar. Yani kıyaslamada iyi olan G30 gibi gözüküyor.
 
3.20d tam benlik, 2.0 tdi 240 hp tam benlik.. Ne kadar az yakan çok kaçan dizel varsa hepsi tam benlik. Ama 3.20 dizel zf şanzıman ile birlikte hayalim. Yeni kasa 3 serisi 204 hp falan olacakmış bir de :rolleyes:
Abi o zaman az yakar çok kaçar cinsten bir sleeper olan V6 Amarok verelim sana. 0-100 7.9 saniye araba 2.3 ton :D:D hem şanzımanı ZF8 ileri :D.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Abi o zaman az yakar çok kaçar cinsten bir sleeper olan V6 Amarok verelim sana. 0-100 7.9 saniye araba 2.3 ton :D:D hem şanzımanı ZF8 ileri :D.
Ben onunla ilk, bilemedin ikinci virajdan uçarım. Düzde sağlam gider de virajları benim istediğim gibi dönmez malum pick up neticede :D Arkadaşta c180 coupe var 1.6 156 hp'lik motorlu olanlardan. Otobanda 220'de ancak geçebildim v6 Amarok'u diyordu :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...