120k Ağır bakım öncesi- siz olsanız ne yapardınız?

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,780
Panpa puanı
34,193
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
100 üstü bence de 308 e bağlanmaz ... ama tabi ben çok donanım canlısı bir adam da değilim,.. çok donanım seven verebilir...90 civarına temiz, makyajlı Active veya 90-100 arasına makyajsız Allure .. üstüne gerek yok..

125 e çıkmasına çıkarım da.. aklımın bir kenarında da çok alakasız ama yerden yüksek makyajlı ama manuel bir QQ da var. Skypack olunca değişiyor o araçta... ama bir yandan manuel olması sıkıntı olabilir... otobanda can da sıkabilir... saçma işte ama virüs gibi duruyor kenarda :)
Eski kasada da, mevcut kasada da cam tavanlı qq ile hem uzun uzun yolculuk, hem de sürücülük yaptım. Tamam, o cam tavan qq için çehre değiştirici bir şey ama çehresi değişmiş haliyle bile standart bir Golf etmez. (ki vag grubunun araçlarını genel olarak pek beğenmem) 308 ise içi insanı çok iyi hissettiren bir araç, cam tavanla da iyice hoş bir hal alıyor. Tek sıkıntısı var, her bünyeye uygun değil. Boylu poslu biriyseniz gidip denemenizde fayda var. İdeal sürüş pozisyonunuzda baş mesafesi yeterli geliyor mu onu kontrol etmek gerek. :)
 

atoprak

Profesör
Katılım
5 Kas 2016
Mesajlar
1,315
Panpa puanı
1,843
Konum
İstanbul
Marka
Seat
valla 19 Jant için lastik almak .. bilmem ne kadara çıkar ki ben o araçların süspansiyon sisteminin 19 a uygun olacağınıda sanmıyorum ... 16 benim için candır.. kendi kullanımım için 17 ye net tercih ederim... hem daha konforlu, hem daha maliyetsiz...
 

atoprak

Profesör
Katılım
5 Kas 2016
Mesajlar
1,315
Panpa puanı
1,843
Konum
İstanbul
Marka
Seat
Eski kasada da, mevcut kasada da cam tavanlı qq ile hem uzun uzun yolculuk, hem de sürücülük yaptım. Tamam, o cam tavan qq için çehre değiştirici bir şey ama çehresi değişmiş haliyle bile standart bir Golf etmez. (ki vag grubunun araçlarını genel olarak pek beğenmem) 308 ise içi insanı çok iyi hissettiren bir araç, cam tavanla da iyice hoş bir hal alıyor. Tek sıkıntısı var, her bünyeye uygun değil. Boylu poslu biriyseniz gidip denemenizde fayda var. İdeal sürüş pozisyonunuzda baş mesafesi yeterli geliyor mu onu kontrol etmek gerek. :)
Ben baya boylu poslu bir adamım ve 308 ile ilgili bu handikapa direk katılıyorum ... lakin bindikten sonra sürüşte bir sıkıntı yok. ideal sürüş pozisyonunu ayarlamak normal... he tabiki sürücünün arkası direk Polo kıvamında oluyor ...

Benim asıl sıkıntım inip binmek... O direksiyonun pozisyonundan dolayı araca binerken sağ bacağımı öyle istediğim gibi koyup binemiyordum ... hani aklımda ki yegane ? budur... zaten baktım bu konuda hiç rahat edemeyceğim... (bunun içinde bir gün kiralamak lazım) o zaman direk Insignia ya kayıcam ... 30bin fazla çıkar, yıllık 3K ek yakıt maliyetide çıkar ama tabiki bambaşka bir araç olur ..
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,722
Panpa puanı
19,679
Konum
istanbul
Marka
Mazda
valla 19 Jant için lastik almak .. bilmem ne kadara çıkar ki ben o araçların süspansiyon sisteminin 19 a uygun olacağınıda sanmıyorum ... 16 benim için candır.. kendi kullanımım için 17 ye net tercih ederim... hem daha konforlu, hem daha maliyetsiz...
Kesinlikle. Binmeden kullanmadan qq yu es gecmeyin derim. Tek fark on tampon gibi yenilerde ama alt takimdan cvt ye baya revize edilmis .bi teste cikin kullanin ama İc mekan ve yol tutus limitlerine bakarsaniz golften sonra bakmayin derim direk :D cok satmasinin nedeni siradan kullaniciya bayaa yetmesi birde ucuz tabi.
 

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,780
Panpa puanı
34,193
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Ben baya boylu poslu bir adamım ve 308 ile ilgili bu handikapa direk katılıyorum ... lakin bindikten sonra sürüşte bir sıkıntı yok. ideal sürüş pozisyonunu ayarlamak normal... he tabiki sürücünün arkası direk Polo kıvamında oluyor ...

Benim asıl sıkıntım inip binmek... O direksiyonun pozisyonundan dolayı araca binerken sağ bacağımı öyle istediğim gibi koyup binemiyordum ... hani aklımda ki yegane ? budur... zaten baktım bu konuda hiç rahat edemeyceğim... (bunun içinde bir gün kiralamak lazım) o zaman direk Insignia ya kayıcam ... 30bin fazla çıkar, yıllık 3K ek yakıt maliyetide çıkar ama tabiki bambaşka bir araç olur ..
Hocam ben de ciddi kalıplı bir insanım. Önceki sayfalarda bir yerde o yüzden 500x önermiştim. Bir ara gidip bir de ona binin, kullanın derim. Benim en rahat inip bindiğim arabalardan biridir. Kalite olarak Fiat'ın ezber bozan arabası Egea değil kesinlikle 500x'tir. :)
 

atoprak

Profesör
Katılım
5 Kas 2016
Mesajlar
1,315
Panpa puanı
1,843
Konum
İstanbul
Marka
Seat
Hocam ben de ciddi kalıplı bir insanım. Önceki sayfalarda bir yerde o yüzden 500x önermiştim. Bir ara gidip bir de ona binin, kullanın derim. Benim en rahat inip bindiğim arabalardan biridir. Kalite olarak Fiat'ın ezber bozan arabası Egea değil kesinlikle 500x'tir. :)
Peki ya şanzıman ?
Onuda mı manuel alacağız ?
 

bt

Takipçi
Stage 1
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,780
Panpa puanı
34,193
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Peki ya şanzıman ?
Onuda mı manuel alacağız ?
Dizellerde DCT çift kavrama şanzıman olması lazım. Hiçbir zaman çift kavramayı tavsiye etmem ama düşünürseniz bir deneyin derim. Ben FCA'nın DCT'sini hiçbir modelinde tecrübe etmedim. Sağlam diye duydum, Egea'larda kalibrasyonu kötü diye de duydum. O yüzden ne desem yalan...
Siz denerseniz sizden öğreniriz :)
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,174
Dizellerde DCT çift kavrama şanzıman olması lazım. Hiçbir zaman çift kavramayı tavsiye etmem ama düşünürseniz bir deneyin derim. Ben FCA'nın DCT'sini hiçbir modelinde tecrübe etmedim. Sağlam diye duydum, Egea'larda kalibrasyonu kötü diye de duydum. O yüzden ne desem yalan...
Siz denerseniz sizden öğreniriz :)
Fiat dct si alfa romeo 4c ile aynı 380 torka kadar dayanıklı diye biliyorum.
 
Üst