KAPALI 200 milyar limitli araç tavsiyesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sailor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sailor

Kaptan
12,004
Marka
Nissan
Evet gençler başlıktanda anlaşılacağı gibi konu. Öncelikle belirteyim benim mazda köşede duracak yani bu aracı ben kendime almıyorum.İkinci ailem için diyelim.belirli kriterler bir var bir yok yani kısaca
ikinci eli güçlü vs konular esnetilebilir.mazda alınmaz deyip cx5 i canlı gördük içine bindik bayıldılar olabilir oldu.yani a ' dan z ' ye bir kriter yok yerine göre .sadece şunlar var.
c segmenti çok düşünülmüyor.hanı cok begenılırse ılla sedan .
d segmentı ön planda.200 hafıf esnetılebılır.(250 cok cok begenılırse belkı .220 cıvarı kabul)
suv lar elbettekı olabılır.
yakıt veya motor tıpı cok onemlı degıl . manuel kesınlıkle olmayacak.
2.el dusunulmuyor.
baslıgın amacı bu para cok gıbı gelsede bana seceneklerım cok yok 0 km bakımından.bunu acmamdakı amac showroomlarda kacırdıgım ındırımler, muhtemel yenı gelecek kasalar veya makyajlar vs konularından haberdar olup ona gore hareket etmek.
 
Son düzenleme:
Haa torpido haa bagajdan eleyen ne fark eder. Ne zaman bu araba da torsiyon var bağımsız olsa düşünürdüm ya da bu arabanın altyapısı esp tabanlı keşke daha iyi bir altyapısı olsaydı keşke direksiyon hissi daha iyi olsaydı diye gerçek otomobil yorumları duyacağız. :(
Biz pek okuyup araştıran bir toplum olmadığımızdan bahsettiğin mevzular hakkında hiç bir fikri olmayan milyonlarca potansiyel otomobil müşterisi var bu memlekette. Malum, bilmediği mevzuyu da tercih kriteri olarak belirleyemeyeceğine göre bu insanlar da gördükleri ve test edebildikleri üzerinden ancak eleminasyon yapabiliyorlar. O sebeple hiç bir zaman göremeyeceğiz.
 
Biz pek okuyup araştıran bir toplum olmadığımızdan bahsettiğin mevzular hakkında hiç bir fikri olmayan milyonlarca potansiyel otomobil müşterisi var bu memlekette. Malum, bilmediği mevzuyu da tercih kriteri olarak belirleyemeyeceğine göre bu insanlar da gördükleri ve test edebildikleri üzerinden ancak eleminasyon yapabiliyorlar. O sebeple hiç bir zaman göremeyeceğiz.
Bari burada olsun istiyorum da burada da yok
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve Cenk
Bagaj bagaj, bagajı unutma :D Yılda 4-5 defa belki bagaj açarsın ve uzun süre muhattap olursun o da tatile giderken. Arada bir yaptığın erzak alışverişlerinde ise toplamda 1 dakika açık ya kalır ya kalmaz ki onda da hemen koyayım hemen indireyim derdine düşersin. Buna rağmen, bagajın içinde kullanılan malzemenin kalitesinin kime ne faydası var Allah aşkına.. Bagajın içi komple kadife, deri falan kaplı olsa ne olacak ??

Bagajın içinde sarkan, fazla açık kalmış, yerine iyi yahut düzgün oturtulmamış ve dayanıklılığı pek fazla olmayan malzemeler kullanılmasın yeterli. Bagaj dediğin arabanın en ölü noktası. Sırf buna göre bile araba eleyenler var. Hani torpidoda da yine her gün gözümün önünde, her an görüyorum, istemesem de görüyorum o yüzden göze hoş gelecek kardeşim diyen çıkar ama bagaj kadar saçma bir kalite beklentisi olamaz.
Teşbihe hayran kaldım :)
 
Ekleme yapacağım demiştim yapayım boş kalmasın iç mekan eleştirirken aslında çok yanlış yerleri değerlendiriyoruz Bence değerlendirme yapılırken bakılması gereken ilk şey sürüş pozisyonu ve koltuklar mesela @berkertekin abi yeni insignia incelediğinde kendisi rahat edememişti hatta bu yüzden araba ile test sürüşüne dahi çıkmamıştı şimdi o arabada dünyanın en iyi derileri ve yumuşak malzemeleri hatta en mükemmel torpidosu olsa ne fayda eder sürüş pozisyonunu ayarlarken zorlanılacaksa. 2. bakılması gereken kullanışlılık tabii bu bir beklenti meselesi ama burada değerlendirme yaparken gözlerin duvarlarının düz ve tabanlarının kaydırmaz plastik (kadife ile karıştırmayın dünyanın en kötü malzemelerinden biridir uzun dönem kullanınca anlıyorsunuz) kullanılması kalitesini belirler. Aynı şey bagaj içinde geçerli düz duvarlar ve bunun üstüne geniş bir kapak kullanışlılığı arttıracaktır. 3. olarak ekranlar. En önemlisi çalışma hızı çünkü menülere zamanla alışıyorsunuz ama eğer sistem yavaşsa o ekran baya kullanışsız oluyor. 4. olarakta yaşam alanına bakılır ihtiyacınızı karşılıyorsa iyi karşılamıyorsa kötü. Gözlemlerime göre gerçek hayatta normal bir kullanıcının iç mekanda baktığı şeyler bunlar. Arabayı kullanıyorken torpidoyu,gaz pedalının yanındaki plastiği elleyip ne kaliteliymiş yav diyorsanız plakanızı verin sizin polise şikayet edeyim çünkü her an kaza yapabilirsiniz :)
 
Bagaj bagaj, bagajı unutma :D Yılda 4-5 defa belki bagaj açarsın ve uzun süre muhattap olursun o da tatile giderken. Arada bir yaptığın erzak alışverişlerinde ise toplamda 1 dakika açık ya kalır ya kalmaz ki onda da hemen koyayım hemen indireyim derdine düşersin. Buna rağmen, bagajın içinde kullanılan malzemenin kalitesinin kime ne faydası var Allah aşkına.. Bagajın içi komple kadife, deri falan kaplı olsa ne olacak ??

Bagajın içinde sarkan, fazla açık kalmış, yerine iyi yahut düzgün oturtulmamış ve dayanıklılığı pek fazla olmayan malzemeler kullanılmasın yeterli. Bagaj dediğin arabanın en ölü noktası. Sırf buna göre bile araba eleyenler var. Hani torpidoda da yine her gün gözümün önünde, her an görüyorum, istemesem de görüyorum o yüzden göze hoş gelecek kardeşim diyen çıkar ama bagaj kadar saçma bir kalite beklentisi olamaz.
Bir bakıma haklısın abi fakat bagajda kullanılan malzemeler sayesinde aracın yalıtımı daha üst seviyeye geliyor. Bence bu yüzden önemli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve Cenk
Bir bakıma haklısın abi fakat bagajda kullanılan malzemeler sayesinde aracın yalıtımı daha üst seviyeye geliyor. Bence bu yüzden önemli.
Bagaj zemininde kullanılan malzemenin altında, bagaj kısmına gelen davlumbazın üzerinde ve arka koltuğun sırtlık kısmındaki malzemelerin altında kullanılan köpük ya da özel yalıtım malzemeleri zaten var veya olmalı diyelim. Benim burada bahsettiğim bagajda kullanılan malzemelerin dokunma hissiyatını ölçmek ve bunun üzerinden kalite tespiti yapmak.. Mesela bagaj zemininde kullanılan malzeme görüntü ve dokunma hissiyatı açısından kadife olsa ne olur, ne işe yarar ? Tabii ki malzemelerin inceliği ve kalınlığı hem dayanıklılık hem yalıtım anlamında bir etken ama zaten bir otomobil alırken yalıtım ve dayanıklılık gibi şeyleri önemli buluyoruz. Onun haricinde bagaj malzemesinin kalitesi adına sorgulanacak bir kriter yok ya da bence olmamalı.
 
Arkadaşlar çok açıklama yapamıyorum başıma bir iş gelir diye lakin Subaru kullananlar, gerçekten malzeme kalitesine bakmazlar. Subaru'da bunu premium kadar vaat etmez zaten. Subaru mekaniklik ve mühendislik vaat eder. Bunu kullanırken anlıyorsunuz. Boxer motor, simetrik dört çeker vs. gerçekten mühendislik konusunda özgün bir araç. Subaru pazarlamayı beceremez ama müşterileri için nokta atışı araç yapar. O kadar araç geliyor, o kadar test ediyorum ama kendimi bir onda güvende hissettim. Aracın tam olarak tavrı '' Abi sen rahat ol, beni düşünme''. Bunu trafik zamanında acaba kavramadan yer mi diye düşünen DSG araç kullanıcısı olarak söylüyorum.

Bir örnek daha vereyim. Geçen gün kız arkadaşımla Kuruçeşme'deki Alfa Romeo showroomunu ziyaret ettik. Giulietta'yı şöyle bir inceledik. 50 tane eksik bulduk araçta. Fonksiyonellik sıfır. Araçtan indik, teşekkür edip showroomdan ayrılırken şöyle bir dönüp araca baktık ve söylediğimiz tek cümle şu oldu: ''Ama çok güzel..''

Şimdi daha önce de belirttiğim gibi, bu tür araçların kullanıcı kitlesi bambaşkadır. Ben, sizler gibi otomotiv sever bir kardeşiniz olarak, bu araçlara şans verenleri görünce çok mutlu oluyorum. Ülkemizde bu araçlara sahip olmak, iktisadi bir hata ama sanatsal bir doğrudur :)
 
Jl9rgQ.png
ben kesin parayla simaririm ya arkadas bugun uzun yol yaptim e180 le geldim eve kadar sokakda calisma olmus yolu duzeltmisler sandim bi an
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...