KAPALI 200 milyar limitli araç tavsiyesi

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Sailor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Sailor

Kaptan
12,004
Marka
Nissan
Evet gençler başlıktanda anlaşılacağı gibi konu. Öncelikle belirteyim benim mazda köşede duracak yani bu aracı ben kendime almıyorum.İkinci ailem için diyelim.belirli kriterler bir var bir yok yani kısaca
ikinci eli güçlü vs konular esnetilebilir.mazda alınmaz deyip cx5 i canlı gördük içine bindik bayıldılar olabilir oldu.yani a ' dan z ' ye bir kriter yok yerine göre .sadece şunlar var.
c segmenti çok düşünülmüyor.hanı cok begenılırse ılla sedan .
d segmentı ön planda.200 hafıf esnetılebılır.(250 cok cok begenılırse belkı .220 cıvarı kabul)
suv lar elbettekı olabılır.
yakıt veya motor tıpı cok onemlı degıl . manuel kesınlıkle olmayacak.
2.el dusunulmuyor.
baslıgın amacı bu para cok gıbı gelsede bana seceneklerım cok yok 0 km bakımından.bunu acmamdakı amac showroomlarda kacırdıgım ındırımler, muhtemel yenı gelecek kasalar veya makyajlar vs konularından haberdar olup ona gore hareket etmek.
 
Son düzenleme:
Subaru konusunda biraz kelam etmek isterim. Kullanıcı kitlesi bizim gibi iç mekan vs bakmıyor. Kiralama şirketinde satın almada çalıştığım için söylüyorum, kullanıcı kitlesi premium markalara binebilecek imkanlara sahipken ısrarla Subaru istiyor. Premium markaların kirası daha uyguna geliyor üstelik. Biz buna Mütevazi elitlik diyoruz :) Sonuç olarak, bizim ülkemizde Subaru, Mazda, Alfa Romeo gibi markalara mantıkla bakmamak lazım..
 
Son düzenleme:
Subaru konusunda biraz kelam etmek isterim. Kullanıcı kitlesi bizim gibi iç mekan vs bakmıyor. Kiralama şirketinde satın almada çalıştığım için söylüyorum, kullanıcı kitlesi premium markalara binebilecek imkanlara sahipken ısrarla Subaru istiyor. Premium markaların kirası daha uyguna geliyor üstelik. Biz buna Mütevazi elitlik diyoruz :) Sonuç olarak, bizim ülkemizde Subaru, Mazda, Alfa Romeo gibi markalara mantıkla bakmamak lazım..
İç mekan dediğimizde torpidoya takılmışlar cidden anlam veremiyorum ayda bir kez dokunduğun bir yer kötü diye araba eliyor cidden hayret ediyorum bunun üstüne bide gidip yalıtımı,konforu,yol tutuşu,sürüş keyfi gibi asıl önemli mevzuları vasat şekilde yapan arabalar öneriliyor.
 
İç mekan dediğimizde torpidoya takılmışlar cidden anlam veremiyorum ayda bir kez dokunduğun bir yer kötü diye araba eliyor cidden hayret ediyorum bunun üstüne bide gidip yalıtımı,konforu,yol tutuşu,sürüş keyfi gibi asıl önemli mevzuları vasat şekilde yapan arabalar öneriliyor.

imza......
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve GARAJ TV
BMW 3.18D sıfır araç olarak düşünülebilir ama seneyeydi sanırım kasa değişecek ve almışken 3.20D olması taraftarıyım.
Çok az kullanılmış 1-2k km'de dolu f10 5.20i'ler bulunabiliyor abi onlara da göz atmanı öneririm.
Audi'de yeni A5 1.4TFSI bütçene uygun görünüyor güzel bir araç.
Benim aklıma bunlar geldi şimdilik biraz benden kaynaklı genç işi olmuş olabilir araştıracağım :D
Edit: Jip olarak Subaru Outback fiyatları 200 civarında olması lazım 2.0D motorlu yakın zamanda babamın patronu almıştı gayet memnun.
borusanın en saçma hareketidir 318d
 
Daha ekleyeceklerim var da spordayım :)
Ekleme yapacağım demiştim yapayım boş kalmasın iç mekan eleştirirken aslında çok yanlış yerleri değerlendiriyoruz Bence değerlendirme yapılırken bakılması gereken ilk şey sürüş pozisyonu ve koltuklar mesela @berkertekin abi yeni insignia incelediğinde kendisi rahat edememişti hatta bu yüzden araba ile test sürüşüne dahi çıkmamıştı şimdi o arabada dünyanın en iyi derileri ve yumuşak malzemeleri hatta en mükemmel torpidosu olsa ne fayda eder sürüş pozisyonunu ayarlarken zorlanılacaksa. 2. bakılması gereken kullanışlılık tabii bu bir beklenti meselesi ama burada değerlendirme yaparken gözlerin duvarlarının düz ve tabanlarının kaydırmaz plastik (kadife ile karıştırmayın dünyanın en kötü malzemelerinden biridir uzun dönem kullanınca anlıyorsunuz) kullanılması kalitesini belirler. Aynı şey bagaj içinde geçerli düz duvarlar ve bunun üstüne geniş bir kapak kullanışlılığı arttıracaktır. 3. olarak ekranlar. En önemlisi çalışma hızı çünkü menülere zamanla alışıyorsunuz ama eğer sistem yavaşsa o ekran baya kullanışsız oluyor. 4. olarakta yaşam alanına bakılır ihtiyacınızı karşılıyorsa iyi karşılamıyorsa kötü. Gözlemlerime göre gerçek hayatta normal bir kullanıcının iç mekanda baktığı şeyler bunlar. Arabayı kullanıyorken torpidoyu,gaz pedalının yanındaki plastiği elleyip ne kaliteliymiş yav diyorsanız plakanızı verin sizin polise şikayet edeyim çünkü her an kaza yapabilirsiniz :)
 
İç mekan dediğimizde torpidoya takılmışlar cidden anlam veremiyorum ayda bir kez dokunduğun bir yer kötü diye araba eliyor cidden hayret ediyorum bunun üstüne bide gidip yalıtımı,konforu,yol tutuşu,sürüş keyfi gibi asıl önemli mevzuları vasat şekilde yapan arabalar öneriliyor.
Sen ayda 1 kere dokunuyorsun ben trafikte arabanın torpidosunun altını bile yumuşak olduğu için mıncırıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: kenblock
Vay arkadaş Subaru beğenilmemiş. Levorg'a hiç binmedim lafım yok ancak Outback'in iç mekanı direkt şu mesajı veriyor. "Kardeş sen yumuşak plastik, 2 tane kıytırık krom/alüminyum görünümlü plastik peşindeysen zaten hiç benimle vakit harcama, ha derdin gerçek kaliteyse aramızda kalsın ben sana 10 yıl boyunca taş gibi hizmetimi ederim."

Cinsiyetçi bir yaklaşım olacak kusura bakmayın ama Subaru 35 yaşına gelmiş, ayakları yere basan, oturup muhabbet edeceğin, tatilde Avrupa şehirlerini gezen edebiyata düşkün kadın gibi geliyor bana. Bu paraya alınabilecek muadil araç ise 25 yaşında aklı havada, süsü püsü yerinde, Çeşme'de beachlerde takılan, dış güzelliğinden başka vereceği çok şey olmayan kadın gibidir. Ha 25 yaşındakini 35'inde öyle olma ihtimali olsa da gayet zordur bu olasılığın gerçekleşmesi.

Bu arada ilk defa yeni Insıgnia gördüm bugün, arkası bildiğin baya çirkin yahu, önü güzel ama.
 
Ekleme yapacağım demiştim yapayım boş kalmasın iç mekan eleştirirken aslında çok yanlış yerleri değerlendiriyoruz Bence değerlendirme yapılırken bakılması gereken ilk şey sürüş pozisyonu ve koltuklar mesela @berkertekin abi yeni insignia incelediğinde kendisi rahat edememişti hatta bu yüzden araba ile test sürüşüne dahi çıkmamıştı şimdi o arabada dünyanın en iyi derileri ve yumuşak malzemeleri hatta en mükemmel torpidosu olsa ne fayda eder sürüş pozisyonunu ayarlarken zorlanılacaksa. 2. bakılması gereken kullanışlılık tabii bu bir beklenti meselesi ama burada değerlendirme yaparken gözlerin duvarlarının düz ve tabanlarının kaydırmaz plastik (kadife ile karıştırmayın dünyanın en kötü malzemelerinden biridir uzun dönem kullanınca anlıyorsunuz) kullanılması kalitesini belirler. Aynı şey bagaj içinde geçerli düz duvarlar ve bunun üstüne geniş bir kapak kullanışlılığı arttıracaktır. 3. olarak ekranlar. En önemlisi çalışma hızı çünkü menülere zamanla alışıyorsunuz ama eğer sistem yavaşsa o ekran baya kullanışsız oluyor. 4. olarakta yaşam alanına bakılır ihtiyacınızı karşılıyorsa iyi karşılamıyorsa kötü. Gözlemlerime göre gerçek hayatta normal bir kullanıcının iç mekanda baktığı şeyler bunlar. Arabayı kullanıyorken torpidoyu,gaz pedalının yanındaki plastiği elleyip ne kaliteliymiş yav diyorsanız plakanızı verin sizin polise şikayet edeyim çünkü her an kaza yapabilirsiniz :)
Bagaj bagaj, bagajı unutma :D Yılda 4-5 defa belki bagaj açarsın ve uzun süre muhattap olursun o da tatile giderken. Arada bir yaptığın erzak alışverişlerinde ise toplamda 1 dakika açık ya kalır ya kalmaz ki onda da hemen koyayım hemen indireyim derdine düşersin. Buna rağmen, bagajın içinde kullanılan malzemenin kalitesinin kime ne faydası var Allah aşkına.. Bagajın içi komple kadife, deri falan kaplı olsa ne olacak ??

Bagajın içinde sarkan, fazla açık kalmış, yerine iyi yahut düzgün oturtulmamış ve dayanıklılığı pek fazla olmayan malzemeler kullanılmasın yeterli. Bagaj dediğin arabanın en ölü noktası. Sırf buna göre bile araba eleyenler var. Hani torpidoda da yine her gün gözümün önünde, her an görüyorum, istemesem de görüyorum o yüzden göze hoş gelecek kardeşim diyen çıkar ama bagaj kadar saçma bir kalite beklentisi olamaz.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Mehmet
Vay arkadaş Subaru beğenilmemiş. Levorg'a hiç binmedim lafım yok ancak Outback'in iç mekanı direkt şu mesajı veriyor. "Kardeş sen yumuşak plastik, 2 tane kıytırık krom/alüminyum görünümlü plastik peşindeysen zaten hiç benimle vakit harcama, ha derdin gerçek kaliteyse aramızda kalsın ben sana 10 yıl boyunca taş gibi hizmetimi ederim."

Cinsiyetçi bir yaklaşım olacak kusura bakmayın ama Subaru 35 yaşına gelmiş, ayakları yere basan, oturup muhabbet edeceğin, tatilde Avrupa şehirlerini gezen edebiyata düşkün kadın gibi geliyor bana. Bu paraya alınabilecek muadil araç ise 25 yaşında aklı havada, süsü püsü yerinde, Çeşme'de beachlerde takılan, dış güzelliğinden başka vereceği çok şey olmayan kadın gibidir. Ha 25 yaşındakini 35'inde öyle olma ihtimali olsa da gayet zordur bu olasılığın gerçekleşmesi.

Bu arada ilk defa yeni Insıgnia gördüm bugün, arkası bildiğin baya çirkin yahu, önü güzel ama.

Ne güzel açıklama yahu :D :D
 
Vay arkadaş Subaru beğenilmemiş. Levorg'a hiç binmedim lafım yok ancak Outback'in iç mekanı direkt şu mesajı veriyor. "Kardeş sen yumuşak plastik, 2 tane kıytırık krom/alüminyum görünümlü plastik peşindeysen zaten hiç benimle vakit harcama, ha derdin gerçek kaliteyse aramızda kalsın ben sana 10 yıl boyunca taş gibi hizmetimi ederim."

Cinsiyetçi bir yaklaşım olacak kusura bakmayın ama Subaru 35 yaşına gelmiş, ayakları yere basan, oturup muhabbet edeceğin, tatilde Avrupa şehirlerini gezen edebiyata düşkün kadın gibi geliyor bana. Bu paraya alınabilecek muadil araç ise 25 yaşında aklı havada, süsü püsü yerinde, Çeşme'de beachlerde takılan, dış güzelliğinden başka vereceği çok şey olmayan kadın gibidir. Ha 25 yaşındakini 35'inde öyle olma ihtimali olsa da gayet zordur bu olasılığın gerçekleşmesi.

Bu arada ilk defa yeni Insıgnia gördüm bugün, arkası bildiğin baya çirkin yahu, önü güzel ama.

Ne güzel açıklama yahu :D :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Bagaj bagaj, bagajı unutma :D Yılda 4-5 defa belki bagaj açarsın ve uzun süre muhattap olursun o da tatile giderken. Arada bir yaptığın erzak alışverişlerinde ise toplamda 1 dakika açık ya kalır ya kalmaz ki onda da hemen koyayım hemen indireyim derdine düşersin. Buna rağmen, bagajın içinde kullanılan malzemenin kalitesinin kime ne faydası var Allah aşkına.. Bagajın içi komple kadife, deri falan kaplı olsa ne olacak ??

Bagajın içinde sarkan, fazla açık kalmış, yerine iyi yahut düzgün oturtulmamış ve dayanıklılığı pek fazla olmayan malzemeler kullanılmasın yeterli. Bagaj dediğin arabanın en ölü noktası. Sırf buna göre bile araba eleyenler var. Hani torpidoda da yine her gün gözümün önünde, her an görüyorum, istemesem de görüyorum o yüzden göze hoş gelecek kardeşim diyen çıkar ama bagaj kadar saçma bir kalite beklentisi olamaz.
Bagaj da sorun ne olur desen. Kapağın yüksekliği-genişliği kötüdür. Duvarlar düz değildir bunlar sıkıntı. Bagajda malzeme kalitesi de bir eşya koyduğumda bagaja zarar vermesin diye isterim onun dışında gereksiz.
 
Vay arkadaş Subaru beğenilmemiş. Levorg'a hiç binmedim lafım yok ancak Outback'in iç mekanı direkt şu mesajı veriyor. "Kardeş sen yumuşak plastik, 2 tane kıytırık krom/alüminyum görünümlü plastik peşindeysen zaten hiç benimle vakit harcama, ha derdin gerçek kaliteyse aramızda kalsın ben sana 10 yıl boyunca taş gibi hizmetimi ederim."

Cinsiyetçi bir yaklaşım olacak kusura bakmayın ama Subaru 35 yaşına gelmiş, ayakları yere basan, oturup muhabbet edeceğin, tatilde Avrupa şehirlerini gezen edebiyata düşkün kadın gibi geliyor bana. Bu paraya alınabilecek muadil araç ise 25 yaşında aklı havada, süsü püsü yerinde, Çeşme'de beachlerde takılan, dış güzelliğinden başka vereceği çok şey olmayan kadın gibidir. Ha 25 yaşındakini 35'inde öyle olma ihtimali olsa da gayet zordur bu olasılığın gerçekleşmesi.

Bu arada ilk defa yeni Insıgnia gördüm bugün, arkası bildiğin baya çirkin yahu, önü güzel ama.
İmza...
 
Vay arkadaş Subaru beğenilmemiş. Levorg'a hiç binmedim lafım yok ancak Outback'in iç mekanı direkt şu mesajı veriyor. "Kardeş sen yumuşak plastik, 2 tane kıytırık krom/alüminyum görünümlü plastik peşindeysen zaten hiç benimle vakit harcama, ha derdin gerçek kaliteyse aramızda kalsın ben sana 10 yıl boyunca taş gibi hizmetimi ederim."

Cinsiyetçi bir yaklaşım olacak kusura bakmayın ama Subaru 35 yaşına gelmiş, ayakları yere basan, oturup muhabbet edeceğin, tatilde Avrupa şehirlerini gezen edebiyata düşkün kadın gibi geliyor bana. Bu paraya alınabilecek muadil araç ise 25 yaşında aklı havada, süsü püsü yerinde, Çeşme'de beachlerde takılan, dış güzelliğinden başka vereceği çok şey olmayan kadın gibidir. Ha 25 yaşındakini 35'inde öyle olma ihtimali olsa da gayet zordur bu olasılığın gerçekleşmesi.

Bu arada ilk defa yeni Insıgnia gördüm bugün, arkası bildiğin baya çirkin yahu, önü güzel ama.

subaru-gülse-birsel-kampanyası.jpg
 
Bagaj da sorun ne olur desen. Kapağın yüksekliği-genişliği kötüdür. Duvarlar düz değildir bunlar sıkıntı. Bagajda malzeme kalitesi de bir eşya koyduğumda bagaja zarar vermesin diye isterim onun dışında gereksiz.
Zaten bagajların malzemeleri de ona göre üretiliyor. Bagaja koyduğumuz ( kesici, delici v.b hariç ) cisimlerin hiç biri bagajda sallandığı için kolay kolay malzemeye zarar veremez. Ama bagajın içinde kullanılan malzemeleri mıncıklayıp dokunma ve tutma hissiyatını beğenmeyip otomobil eleyenler var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Mehmet
Zaten bagajların malzemeleri de ona göre üretiliyor. Bagaja koyduğumuz ( kesici, delici v.b hariç ) cisimlerin hiç biri bagajda sallandığı için kolay kolay malzemeye zarar veremez. Ama bagajın içinde kullanılan malzemeleri mıncıklayıp dokunma ve tutma hissiyatını beğenmeyip otomobil eleyenler var.

Haa torpido haa bagajdan eleyen ne fark eder. Ne zaman bu araba da torsiyon var bağımsız olsa düşünürdüm ya da bu arabanın altyapısı esp tabanlı keşke daha iyi bir altyapısı olsaydı keşke direksiyon hissi daha iyi olsaydı diye gerçek otomobil yorumları duyacağız. :(
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...