Kasa değişimi (Segment) mantıklı , motor olarak ise mantıksız.Abilerim biliyorum biraz darladım sizi kusuruma bakmayın. Merak etmeyin yeni konu açmayacağım. Sorularımı bu başlık altında sizlere soracağım. Uzun yol konforu nedeniyle bir D sınıfı sedan'a geçmek istiyorum. Bu yükseltmeyi yapmak için sattığım aracımın üzerine çok az bir para ekleyebilirim.
Şöyle bir geçiş yapmak istiyorum. 2011 Focus titanium 1.6 dizel'den 2009-2011 model Mondeo titanium 1.6 atmosferik benzinliye geçmek istiyorum. Sizce mantıklı olur mu? Nasıl bir deneyim yaşarım?
konfor ve yalıtım artar, arka yaşam alanı azalır, klostrofobi artar, yol tutuş artar ama direksiyon hissi biter
Sizi bilmem de forumca yaşayacağımız deneyim koca bir boşluğa düşmek olurAbilerim biliyorum biraz darladım sizi kusuruma bakmayın. Merak etmeyin yeni konu açmayacağım. Sorularımı bu başlık altında sizlere soracağım. Uzun yol konforu nedeniyle bir D sınıfı sedan'a geçmek istiyorum. Bu yükseltmeyi yapmak için sattığım aracımın üzerine çok az bir para ekleyebilirim.
Şöyle bir geçiş yapmak istiyorum. 2011 Focus titanium 1.6 dizel'den 2009-2011 model Mondeo titanium 1.6 atmosferik benzinliye geçmek istiyorum. Sizce mantıklı olur mu? Nasıl bir deneyim yaşarım?
İkisi de doğru. Motor aynı motor. 4778mm HB karoser, 4844mm sedan karoser.Biraz kafama takılan bir konu var. Arabalar.com da araç karşılaştırma yapıyorum. 2009 Mondeo seçtiğim de karşıma iki farklı motor seçeneği çıkıyor 1.6 ve 1.6İ. 1.6 olana tıkladığımda özelliklerinde 4778mm uzunlukta olduğu yazıyor. 1.6İ ye baktığımda ise 4844mm uzunlukta olduğu yazıyor.
2009 model Mondeo için hangi uzunluk değeri doğru? 1.6 ve 1.6İ adında iki farklı motoru mu var?
Ekli dosyayı görüntüle 38922
Hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Sedan veya HB neresinde yazıyor ben göremedim de.İkisi de doğru. Motor aynı motor. 4778mm HB karoser, 4844mm sedan karoser.
Boyut değişimi yok kasa makyaj gördü.Hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Sedan veya HB neresinde yazıyor ben göremedim de.
Bir de 2011 makyajında Mondeo MK4'ün boyu uzadı mı, uzadıysa ne kadar uzadı? yoksa makyajsız kasa ile aynı boyda mı?
Bu tur sorular icin guzel bir site buldum.Hocam öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. Sedan veya HB neresinde yazıyor ben göremedim de.
Bir de 2011 makyajında Mondeo MK4'ün boyu uzadı mı, uzadıysa ne kadar uzadı? yoksa makyajsız kasa ile aynı boyda mı?
Abilerim biliyorum biraz darladım sizi kusuruma bakmayın. Merak etmeyin yeni konu açmayacağım. Sorularımı bu başlık altında sizlere soracağım. Uzun yol konforu nedeniyle bir D sınıfı sedan'a geçmek istiyorum. Bu yükseltmeyi yapmak için sattığım aracımın üzerine çok az bir para ekleyebilirim.
Şöyle bir geçiş yapmak istiyorum. 2011 Focus titanium 1.6 dizel'den 2009-2011 model Mondeo titanium 1.6 atmosferik benzinliye geçmek istiyorum. Sizce mantıklı olur mu? Nasıl bir deneyim yaşarım?
Merhaba hocam, bu geçişi yapmak istememin sebeplerinden biri evet yalıtım. Focus çok fazla rüzgar sesi alıyor içeriye. Fakat daha önemli nedenlerim var.Merhaba,
Açıkçası geçilir geçilmez diye bir şey yok. Her araçtan her araca geçilir ancak burada aracı kullananın istekleri önemli. Araçtan ne beklendiği önemli.
Yani araç değiştirme amacınız araçtan sıkıldınız değiştirmek mi istiyorsunuz ? Hacim yetmiyor değiştirmek mi istiyorsunuz gibi bir sorusu ve cevabı olmalı. Ve yenisinden ne bekliyorsunuz.
Şahsen bir üst segment olmasına rağmen mondeo 1.6 atmosferik motora geçmem ben.
Öncelikle yakıt sarfiyatınız kesinlikle artacaktır. İstanbul gibi bir şehirde ben 7 litre ortalama ile dolaşıyorum. Mondeo kullanıyor olsam bu senaryoda hem Focus kadar performans veremeyecek hemde en az 10 litre yakıt sarfiyatım olacak.
Yani Focustan Mondeoya geçtiğinizde kazanacaklarınız size göre + ları - leri kıyaslayın. Hangisi fazla ise ona göre karar verin.
Ben aklıma gelen bir kaç madde şeklinde aşağıya yazayım.
+Konfor artar.
+İç hacim artar.
+Yalıtım muhtemelen iyileşir.
-Yakıt artışı.
-Performans kaybı.
-Biraz daha zor parça bulma ve fiyatları.
Eğer yalıtım için falan düşünüyorsanız focusa yalıtım yapmak/yaptırmak çok daha iyi bir çözüm olacaktır.
Benzer paralara yine 1.6 dizel veya 2.0 dizel mondeoya geçilse ben geçmeyi yine muhtemelen düşünmezdim.
Çünkü dizellerinde de düşük km, temiz araç yok. Olanlar da fahiş fiyatlar yazmış.
Başka markadan örnek vereyim.Abilerim biliyorum biraz darladım sizi kusuruma bakmayın. Merak etmeyin yeni konu açmayacağım. Sorularımı bu başlık altında sizlere soracağım. Uzun yol konforu nedeniyle bir D sınıfı sedan'a geçmek istiyorum. Bu yükseltmeyi yapmak için sattığım aracımın üzerine çok az bir para ekleyebilirim.
Şöyle bir geçiş yapmak istiyorum. 2011 Focus titanium 1.6 dizel'den 2009-2011 model Mondeo titanium 1.6 atmosferik benzinliye geçmek istiyorum. Sizce mantıklı olur mu? Nasıl bir deneyim yaşarım?
17 inç y desenli 5 kollu X6 jantına benzeyen jantı var.Abilerim 2007-2011 (Makyajsız) Mondeo MK4 titanium'un jant seçeneklerini gösteren bir görsel var mı? İnternette bir çok farklı jant görüyorum aracın üzerinde hangileri orjinal anlayamadım. Bu yıllara ait bir katalog'da bulamadım.
Hocam Focus 2.5 jantına benzeyeni tahmin edebiliyorum aynısıydı galiba. 17 inç y desenli olanın görseli var mı?17 inç y desenli 5 kollu X6 jantına benzeyen jantı var.
16 inç çok kollu focus 2.5 jantına benzeyen jant var.
Bu araba c segment ve hissettiriyor, hem yolcuya hem şöföre.Geçilmez bence ya. 1.6 atmosferik motorları ben seviyorum aslında. Çünkü çoğu firmada Turbo benzinlilerin illa bir sıkıntısı var.
En kafam rahat diyebileceğim turbo motor 122'lik 1.4 TSİ.
Ülke öyle bir hale geldi ki ; 160'lık TSİ - Opel 1.4T - THP Mini/BMW'ler ile uğraşmaya korkup , 1.6 8V Hitler alıp LPG ile binecek kafaya geldim.
Madem 1.6 atmosferik D segment diyoruz. Daha prestijli bir araba istiyorsun sanırım. Manuel E90 316i LCİ - B7 A4 bakılabilir.
BMW pahalı , Audi bir çıt eski kalıyor bu durumda. Bu işin ortası aha bu ;
Zaten senin arabanın Volvo olanı sadece
Ekli dosyayı görüntüle 38934
Bu araba c segment ve hissettiriyor, hem yolcuya hem şöföre.
Adam niye arabasını satıp aynısının biraz isveçlisini alsın
18 olan makyajda geldi. Makyajsız 2.0 2009 aracımız vardı. 17 ebat. Ölçü de 235 45 17. Bizim aracımızın fotoğrafını paylaşıyorum.Hocam Focus 2.5 jantına benzeyeni tahmin edebiliyorum aynısıydı galiba. 17 inç y desenli olanın görseli var mı?
Edit: Tamam hocam Y desenliyi hatırladım ama o selective için değilmiydi? Bir de 18 inç di galiba.