1. Foruma kayıt olmak için tıklayın !

3 Harf 3 Rakam yeni plakalar

Konu, 'Genel Sohbet' kısmında denizyenilmez_ tarafından paylaşıldı.

  1. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Buna yeni yeni denk gelmiştim. İspartada okuduğum için 32AAB737 gibi plakalar vardı ve o kadar eğrelti duruyordu ki.. Şimdi ufak bir araştırma yaptım geyik basliginda da muhabbeti geçti plakalar artık tek merkezde toplanacak, ilçe plakaları olmayacakmış. Yani yeni plaka alırken 2 harf 3 rakam, 3 harf 2 rakam plaka artık alınamıyor.
    Benim taunusun plakası 32 MDP 74. Ben bunu 07 LX XXX yapmak istiyordum ve artık imkansız olmuş. Siz ne düşünüyorsunuz?
     
    FurkanKarka ve Ugur bunu beğendi.
  2. maximaorhan

    maximaorhan Dispatcher

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    5.524
    Beğenilen Mesajlar:
    17.969
    İmkansız diye bi şey yok sen ufak bi tanıdık ve paradan haber ver istediğini alırsın
     
  3. Ugur

    Ugur Panpa

    Kayıt:
    10 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenilen Mesajlar:
    3.623
    Marka:
    Skoda
    Ben de hiç beğenmiyorum 3 harf 3 rakam plakaları. İlk zamanlar İstanbul-Ankara plakalarda görmüştüm ve demek ki tüm serileri tükettiler ondan 3 harf 3 rakama geçtiler diye düşündüm ama sonra küçük şehirler dahil her şehirde görünce olayı çözmüş oldum.
    Yine istenirse plaka alınabiliyor tanıdık olmak şartıyla anladığım kadarıyla, bununla ilgili Noyan da video çekmişti hatta, biraz da prosedürü anlatıyordu, şöyle bırakayım.
     
    FurkanKarka ve Porsche bunu beğendi.
  4. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Biraz tuzlu. Aklıma valla ben memur deyilem repliği geliyor :D
     
    FurkanKarka ve Ugur bunu beğendi.
  5. Ugur

    Ugur Panpa

    Kayıt:
    10 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenilen Mesajlar:
    3.623
    Marka:
    Skoda
    Valla doğrudur o kadarını bilemem artık :D Büyük konuşmayayım da arabama 3 harf 3 rakam plaka taktırmam, ya özellikle de küçük-orta çaplı şehirlerde tam eziyet. Her taraf AAB-AAC kaynıyor, gına geldi artık.
     
    FurkanKarka bunu beğendi.
  6. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Ne güzel 3 harf 2 rakam 07 Lx xxx olacaktı. Neyse 35 mdp 74 kalacak artık yapacak bisey yok
     
    Ugur bunu beğendi.
  7. Ugur

    Ugur Panpa

    Kayıt:
    10 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenilen Mesajlar:
    3.623
    Marka:
    Skoda
    Galiba arabandaki plakayı alabiliyorsun yanına emin değilim gerçi. Bizim plakayı babam 2.5 yıl önce arabayı aldığımızda değiştirmişti, baş harfleri falan istediğimiz gibiydi yani seçtik plakayı. Eğer dediğim gibiyse araba değiştirdiğimizde plakayı da alırız.
     
  8. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Benim anladığım kadarıyla eskiden alınmış veya hurdaya alınmış, tekrardan alınabilecek plakalar artık direk tarihe karışacak. AAx serisinden sürekli yeni plaka gelecek. Eğer öyleyse plaka seçme isi biraz hayal artık. Tescili alacağım zaman araştırırım AAx gelecekse 35 MDP 74 üm kalır değiştirmem :D
     
    Ugur bunu beğendi.
  9. Ugur

    Ugur Panpa

    Kayıt:
    10 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenilen Mesajlar:
    3.623
    Marka:
    Skoda
    İyi de bir süre sonra yetmez ki dediğin gibi olursa, özellikle İstanbulu düşününce daha şimdiden c ile başlayan plakalar görmüşlüğüm bizzat var yani doldurması çok da uzun bir süre değil. Doldurduğu zaman da Çukur dizisindeki gibi 3 harf 4 rakama geçmezler herhalde :D Çünkü onu okuması bile mesele yani :D
     
  10. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Gecerler bence 2 harf 4 rakam bile çok güzeldi app ye yakisiyordu :D
     
    Ugur bunu beğendi.
  11. Ugur

    Ugur Panpa

    Kayıt:
    10 Eylül 2016
    Mesajlar:
    1.691
    Beğenilen Mesajlar:
    3.623
    Marka:
    Skoda
    Onu da sevmiyorum :D Benim hafif plaka takıntım da var zaten (tamam tuhafım biliyorum), 3 harf 2 rakam veya 2 harf 3 rakam en temizi. Okunması kolay, yazı karakterleri falan da yerinde oluyor çünkü adamlar sayı ve rakam sıkıştırmakla uğraşmıyorlar, arada hafif ve nizami boşluk oluyor, en temizi :)
     
    HusoRX7 ve DuzboruDownpipe bunu beğendi.
  12. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Bence de katiliyorum. Rakamlarda 4 olunca da çok iyi oluyor :D
     
    Ugur bunu beğendi.
  13. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.625
    Beğenilen Mesajlar:
    9.339
    Marka:
    Bugatti
    48 OZN 048 kşke bu plaka bnm olsa ya
     
    Kim? bunu beğendi.
  14. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    07 ADY 11 i de ben istiyorum 8 yaşlarımdan beri. Çizdiğim araba resimlerinin plakası hep bu :D
     
    Iskender™ bunu beğendi.
  15. Iskender™

    Iskender™ Panpa

    Kayıt:
    1 Ocak 2017
    Mesajlar:
    2.625
    Beğenilen Mesajlar:
    9.339
    Marka:
    Bugatti
    Etiketçi tayfaya katılırdık ne güzel :D
     
  16. alfhonso

    alfhonso İnfazcı Yetkili Kişi

    Kayıt:
    9 Eylül 2016
    Mesajlar:
    18.848
    Beğenilen Mesajlar:
    51.493
    Marka:
    Alfa Romeo
    konuyu yeni görmüşüm kusura bakma adamım. Ben de alf38in yanına aud'li bişiler olsun ya da #faa olsun dedim emniyetle görüştüm falan, 300 lira ile 2000 lira arasında özel plaka ücreti dediler. benim istediklerim için 300-400e hallolur dediler. Sen istediğin plaka için trafik şubeyle bi görüş, belki yardımcı olurlar
     
    FurkanKarka ve OguzhanC bunu beğendi.
  17. Samed M.

    Samed M. Profesör

    Kayıt:
    8 Eylül 2016
    Mesajlar:
    981
    Beğenilen Mesajlar:
    2.317
    Marka:
    Hyundai
    Artsın artsın, radar okuyamaz belki. :D :D
     
    by ve denizyenilmez_ bunu beğendi.
  18. FraudExe

    FraudExe Düz Yol Gazcısı

    Kayıt:
    7 Mart 2018
    Mesajlar:
    24
    Beğenilen Mesajlar:
    28
    Biz arabayı satarken 07 BHU XX vardı, yeni sahibi 07 AAX'li birşey ile değiştirdi, bakalım düzgün bır araç bulduktan sonra plakayi geri almak icin (boştaysa) ne kadar isteyecekler.
     
    denizyenilmez_ bunu beğendi.
  19. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Bizi okuyabilen radara selam olsun xjsxhsh
     
  20. denizyenilmez_

    denizyenilmez_ Panpa

    Kayıt:
    10 Mart 2017
    Mesajlar:
    2.266
    Beğenilen Mesajlar:
    2.651
    Marka:
    Ford
    Abi Lx plaka alacak olsam tanıdık bol da ADY almak için Antalya merkez şubede tanıdık lazım o da yok :D
     
    alfhonso bunu beğendi.

Sayfayı Paylaş