kavrama bitiyor bir süre sonra.(bende70000) aynı manuel gibi balata değiştiriyorsunuz.Fakat bakımlar vw de yapılmışsa mali yükün tamamını size yansıtmıyor ,bide km bakımı yaptırırsanız 700 900 gibi bir rakam alıyor ekstra.Yada kavramayı yüksek bir rakamdan gösterip ölümü gösterip sıtmaya razı ediyor bilemiyorun...Onun için çok bi problem olarak adlandıramam ama kullanımına be alışamadım bir türlü.Eski nesil tork konvektörlü şanzumanlar çok dahan konforlu geliyor bana.Dsg nin ilk kalkışlarda manuel gibi devriyaj kavramasıyla kalkması , frene basıldığı anda boşa alması , sıkışık trafik yokuş kalkışlarda boşa düşerek fren desteği süresinin geçmesiyle geri kaçması vss hoş değil bence.Bu beetle da da böyle , audi a6da da.Sınıf ayrımı gözetmeksizin dsg nin trafikte kullanımını beğenmiyorum.