Eski arabamız 57000kmde kavrama yedi.85000de sattık kavrama haricinde bir sıkıntı yaşamadık.Ama sorun yaşayan insan sayısı çok.5 yıl garanti al garanti bitince sat.arabam 41000km'yi devirdi. DSG'de sorun yok. ama arabası 80000km olmadan önve kavrama değiştiren sonrasında ise komple DSG'si değişen arkadaşım mevcut. durumlar böyle ben olsam garantiyi 5 yıl yaptırır. arkama yaslanırdım.
Teşekkürler.Bizmki 3000 km ama akrabamın golfü 35000 km de oda dsg
50 küsür binde kavrama gidiyo zatenBizim de 57000 d gitmişti.Golf 6 bu arada.Bizim 2012 TSI Octavia da 50 küsur binde, Mart ayında kavrama değişti. Düz vites olsaydı muhtemelen gene değişecekti
Sırf DSG'nin akıbetini merak ettiğimiz için arabayı sittin sene satmicaz
Valla benim içim sıkıldı bu dsg konusundan ve ezbere konuşanlardan.
1) 7 ileri dsg kuru değildir,içinde 1.5/2lt civarı yağ vardır. 2013 yılında mineral yağ/sentetik yağ değişimi yapıldı araçlarda, 2.el alıyorsanız bu değişimin yapılıp yapılmadığını kontrol edin.
2)bugüne kadar okuduğum duyduğum dsg problemlerinin büyük kısmı dizel araçlarda yüksek torka bağlı sebeplerden meydana geldiğini gördüm,benzinli az örnek var hiç yok değil tabii.
3) milletimiz wc'ye arabayla gidecek kadar araba manyağıdır ama ne kullandığı aracı tanır,ne de dsg gibi hassas bir sistemi kullanmayı becerir. "Yea atarım d'ye giderim niye otmatik aldık" der sonra 50.000 olmadan şanzımanı eline alır.
Kullanımı ile ilgili 10'larca mesaj ve konu var internette be burada.
Sıkışık trafikte manuel modda kullanılıp,d modunda economi için sürekli 1-2-3/3-2-1/1-2-1 yapmasına izin vermeyip,hız 20'yi devir 2500leri geçmedikçe 1'de sabit ilerlenmeli.
Yokuşta önce fren, N , elfreni,fren bırak,P sırası izlenmeli.
Park manevralarında araç durmadan d-r-d geçişleri yapılmamalı.
Valla benim içim sıkıldı bu dsg konusundan ve ezbere konuşanlardan.
1) 7 ileri dsg kuru değildir,içinde 1.5/2lt civarı yağ vardır. 2013 yılında mineral yağ/sentetik yağ değişimi yapıldı araçlarda, 2.el alıyorsanız bu değişimin yapılıp yapılmadığını kontrol edin.
2)bugüne kadar okuduğum duyduğum dsg problemlerinin büyük kısmı dizel araçlarda yüksek torka bağlı sebeplerden meydana geldiğini gördüm,benzinli az örnek var hiç yok değil tabii.
3) milletimiz wc'ye arabayla gidecek kadar araba manyağıdır ama ne kullandığı aracı tanır,ne de dsg gibi hassas bir sistemi kullanmayı becerir. "Yea atarım d'ye giderim niye otmatik aldık" der sonra 50.000 olmadan şanzımanı eline alır.
Kullanımı ile ilgili 10'larca mesaj ve konu var internette be burada.
Sıkışık trafikte manuel modda kullanılıp,d modunda economi için sürekli 1-2-3/3-2-1/1-2-1 yapmasına izin vermeyip,hız 20'yi devir 2500leri geçmedikçe 1'de sabit ilerlenmeli.
Yokuşta önce fren, N , elfreni,fren bırak,P sırası izlenmeli.
Park manevralarında araç durmadan d-r-d geçişleri yapılmamalı.
Hocam yanlış anlamayın tek size söylemiyorum ama şu imzalarınızdaki fotoğrafların boyutunu düşürmeniz lazım. Gereksiz büyük bence.Sorunlar ne kadar çözülürse çözülsüz neticede değeri 3000 liralık hassas parça bir roboto ait benzinli manuel aracımı bile 1000 devirden fazla verip kaldırmıyorum, trafikte rampada filan DSG em olsa içim içimi yerdi. En tatlısı TK şanzımanlar
Yoğun trafikte durunca N konumuna alınması gerekiyor uzun ömürlülük içinYaklaşık 1 yıllık DSG tecrübemden sonra trafikte kullanılmaması gereken bir şanzıman olduğunu anladım. Boş yollarda ise gayet keyifli, geçişleri hissettirmeyen bir yapısı var. Bunları bilerek almak gerek. Ben uzun yol ağırlıklı kullanacağım için bunları göze alarak aldım ve genel itibariyle memnunum. Günlük şehir içi kullanımda tek sorunu yarım fren yaparken sürekli kavrama yapması. Bunu kesmek için de normale göre biraz daha sert frenleme yapmak lazım. Sıkıntılı durum kısacası
En şans gerektiren yerlerden biriBiz hiç dsg ye dikkat etmeden 62k km passat 1.4 160 dsg kullandik. Hiç dsg ile ilgili sıkıntı yaşamadık. Dsg biraz da şans işi
piyasada o kadar cesit varken neden gidip saibeli bir sanzimana sahip modeli alayim ? ariza gostermese bile guven hissi vermeyecek, surekli bir acaba ile yasanir mi..
Sıkışık trafikte manuel modda kullanılıp,d modunda economi için sürekli 1-2-3/3-2-1/1-2-1 yapmasına izin vermeyip,hız 20'yi devir 2500leri geçmedikçe 1'de sabit ilerlenmeli.
Yoğun trafikte durunca N konumuna alınması gerekiyor uzun ömürlülük için