Yakıt tüketimi düşer mi ya??.Hatta hatta 3 litre yakayım da @İstanbulluu çıldırsın (Şaka ya zaten az yakıyor canını mı alayım)@yaso detaylı bir açıklama yapacaktır knk. Kolay yine yazılım atımı <3 bizden kaçmaz
evet rev limiter var. koyulabilir Gaz kelebeği ayarı da varHaloooo...
Benim arabada sadece 5,nci vites için 3500 devirde , devir klidi koymak mümkünmü. Ne kadar basarsam basayım 3500 deviri gecmeyecek.
Ama rampaya çıktıkca yüke bindiğindede 3500 devri koruyacak. Yani gaz kelebeği açacak. ama 3500 devri geçmesine izin vermeyecek.
Yana arabayı 44 beygirde limitlemek istiyorum 44 beygirin üstünde güc gerekmiyor.
evet rev limiter var. koyulabilir Gaz kelebeği ayarı da var
5. viteste *Ama dediğim gibi sadece 5. Nci vitesde.
Haloooo...
Benim arabada sadece 5,nci vites için 3500 devirde , devir klidi koymak mümkünmü. Ne kadar basarsam basayım 3500 deviri gecmeyecek.
Ama rampaya çıktıkca yüke bindiğindede 3500 devri koruyacak. Yani gaz kelebeği açacak. ama 3500 devri geçmesine izin vermeyecek.
Yana arabayı 44 beygirde limitlemek istiyorum 44 beygirin üstünde güc gerekmiyor.
Hocam ben de ilk olarak NFS Underground2 oyununda Circuit'e, drag'e, drift'e ayrı ayrı devir bandına göre güç ayarları yaptığımda öğrenmiştim. Bizim oyununu oynadığımız hayatı bu gençler yaşıyor vesselam.Arkadaşlar hayranlıkla okudum yazdıklarınızı. Benim pek bilgim yoktu bu konuda, okuduktan sonra benim bile yazılım yaptırasım geldi Başarılar dilerim, inşallah bu çabanızı kısa zamanda kazanca çevirirsiniz.
Teşekkürler iyi dilekleriniz için. Hem kendimiz bilgilenip hem sizleri bilgilendirmek yegane amacımız.Arkadaşlar hayranlıkla okudum yazdıklarınızı. Benim pek bilgim yoktu bu konuda, okuduktan sonra benim bile yazılım yaptırasım geldi Başarılar dilerim, inşallah bu çabanızı kısa zamanda kazanca çevirirsiniz.
Evet Ali Bey her vites için ayrı tork limitör ve devir haritaları var.Ama dediğim gibi sadece 5. Nci vitesde.
İnşallah daha fazlasını yapabilirizHocam ben de ilk olarak NFS Underground2 oyununda Circuit'e, drag'e, drift'e ayrı ayrı devir bandına göre güç ayarları yaptığımda öğrenmiştim. Bizim oyununu oynadığımız hayatı bu gençler yaşıyor vesselam.
Allah kahretsin ben Colin McRae Rally oyununda ve bunda hep üşenirdim ayrı ayrı ayrı setup kasmayaHocam ben de ilk olarak NFS Underground2 oyununda Circuit'e, drag'e, drift'e ayrı ayrı devir bandına göre güç ayarları yaptığımda öğrenmiştim. Bizim oyununu oynadığımız hayatı bu gençler yaşıyor vesselam.
Çivi çiviyi söker mi demişlerŞaşırtıcı bir şey keşfettim sizlerle paylaşayım.
Bildiğiniz üzere accent eralarda turbo sorunu özellikle yazılımdan sonra çok duyduğum şeylerden biriydi.
Golfün haritalarını inceledim. Turbonun birden fazla haritası var. Gelelim asıl konuya. Turboyu korumak için ısındığında başka haritaya geçiyor. Tabii bu haritada turbo basınçları stock'a göre düşük. Bu sayede turbo ısındığında zorlanmıyor, soğumaya bırakılıyor.
Oysa göz bebeğim era'mda bu durum böyle değil..
Turbo ısındığındaki kullanılan harita stock değerlerden daha yüksek İlk gördüğüm zaman çok şaşırdım. Kısaca turbo ısınsa bile performans kaybetmeden turboyu bozana kadar yardırıyordu
#Era v2
-Turbo Temp. mapı 110hp olacak şekilde basınçları ayarlandı.
Olur mu öyle şey sorabilirsiniz her zaman. Vakit buldukça yardım ederim.Yüzsüzlük gibi olmasın ben de sorabilir miyim bir iki şey?
Hyundai Tucson 1.6 T-gdi (1.6 Kappa) DCT herhangi bir mekanik değişim olmadan düzgün yürüyen ama kendini zorlamayan ya da az yaktırabilecek bir şekilde neler yapılabilir? Veya verilere göre nasıl daha verimli kullanılabilir?
Aslında fabrikanın da suçu yok. Onlar güçlü turbo takıp 110hp olarak ayarlamışlar. Müşterilerimiz hep yardırsın diye düşünmüşler Isınmaz zaten falan.. Yazılım atanlar da bu değeri kaale almayınca turbo koşarak uzaklaşıyorÇivi çiviyi söker mi demişler
Aslında fabrikanın da suçu yok. Onlar güçlü turbo takıp 110hp olarak ayarlamışlar. Müşterilerimiz hep yardırsın diye düşünmüşler Isınmaz zaten falan.. Yazılım atanlar da bu değeri kaale almayınca turbo koşarak uzaklaşıyor
Bence asıl sorun maliyet... Era gibi araçlar zaten ucuz satılmak için yapılmış araçlar. Emisyonu uydur gerisi önemli değil. Bu işler gerçekten her arabaya özel yapılması gereken bir olgu. Oysa hyundai aynı motor olan konuda da belirttiğim gibi ceed, getz, cerato gibi araçlara da aynı mapleri atmış. Silindir hacmi değişik, vites oranları farklı ona rağmen. Tam bu noktada maliyet giriyor devreye. Türkiye'de arabaya çok değer veriyor insanlar. Herkes kendi kendine o kadar para veriyoruz ee? fabrika iyisini yapmıştır diye düşünmeye itiyor. Yurt dışında adamlar benim aracımı 1 aylığıyla alırYa iyi guzelde kıllık yapip guzel soru sorcam. Hadi benim atmosferik belli az yakma ihtimali yok. E diger bahsettiginiz era vs gibi araclar aslinda cok daha guzel bir sekilde piyasaya surulebilirmis bunu neden yapmamis muhendisler onu cozemedim.
Vallahi insan sinirleniyor ya o kadar para bagla hepsinin ayni olsun saka gibi bahsettigin arabalarda artik ucuz falanda degil haniBence asıl sorun maliyet... Era gibi araçlar zaten ucuz satılmak için yapılmış araçlar. Emisyonu uydur gerisi önemli değil. Bu işler gerçekten her arabaya özel yapılması gereken bir olgu. Oysa hyundai aynı motor olan konuda da belirttiğim gibi ceed, getz, cerato gibi araçlara da aynı mapleri atmış. Silindir hacmi değişik, vites oranları farklı ona rağmen. Tam bu noktada maliyet giriyor devreye. Türkiye'de arabaya çok değer veriyor insanlar. Herkes kendi kendine o kadar para veriyoruz ee? fabrika iyisini yapmıştır diye düşünmeye itiyor. Yurt dışında adamlar benim aracımı 1 aylığıyla alır