Arabada Değişen Olması Neden sorun.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Abi boya lazımdı ya.Çizikler de derindi.Ben o siyah dubanin boyadıklarını çıkarttım ve alttaki gocuklerin boya istedigini anladım.Marşpiyelde de kucuk bir gocuk vardi.Boya istemeseydi iyi olurdu.Bi de pdr nasıl oluyor? Detay verir misin mehmet abi? Aklımızda bulunsun.

Pdr = boyasız göçük düzeltme
 
Ozel bir takim aletlerle boya ve degisim olmadan araci orjinal hale cevirme islemi.pdr paintless dent removal veya boyasiz kaporta duzeltme diye youtube vb kanallarda taratinca cok kotu durumdaki araclari bile orjinalligini koruyarak nasil yaptiklarina sahit olabilirsin.ve turkiyede bu isi yapan cok iyi ustalar var.haklisin boya gerekebilir eger zarar gorduyse ama parca degisim o kadar kolay olmamali :)
Değişmedi zaten boyandı.Parca degisimi servisin isine geliyor:)
 
Güven meselesi önemli hocam. Araçta değişen varsa ve satış konusunda ölücülerle uğraşmak istemiyorsan, arabayı bi galericiye sattırcaksın. Yine illa ki zarar edersin ama temiz iş olur.
 
Bence bir aracın kapısında, bagajında ya da kaputunda boya olacağına (macunlu boyadan bahsediyorum) o aksam değişmiş olsun daha iyi. Benim de başıma gelse değişmesinden yana olurum, ikinci el araba da alsam boyalı yerine değişeni olanı tercih ederim.
 
Metal ömrü diye bir şey var, hasar gören metalin düzeltilmesi, fırınlanması pek sağlıklı değil çünkü kullanılan metal zaten çok kalitesiz. Değişen yok, 3 parça boya var , pert kayıtlı araçlarla dolu sahibinden. Anlamak mümkün değil...
 
Son düzenleme:
Bizim 1.2 golf un marspuyel boyalı sol on far tampon ve çamurlu değişti ama aldigimizin 4 bin TL üstüne şuan bir sürü alıcı var. Tabi aracı oldukça temiz kullandık km olarak da 3 yılda 15 bin km yaptı. Bu arada aracı servisinde orijinal parçaları taklidi. Yani özetle değeriniz düşmeye bilir. Arkadaşınız fazla abartmış.
 
Ülkedeki mantalitenin değişmesi lazım, galericisinden ana bayiisine kadar hepsi çakallık peşinde. Ordan burdan para kırıyorlar işlerine gelince de yok yere deli paralar istiyorlar. Otomobilseverler olarak bu ülkede delirmememize şaşmalı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Araban çizilir boyatırsın 500 tl kırarlar boyatmassın 500 tl kırarlar.Kapıda ufak bi işlem var dersin sorun olmaz değişti dersin 2 bin aşağı ver işlem görmüş parçamı yeni orjinal bi parçamı insaları anlamak pek mümkün değil.
 
Tamir gören boyalı bir parçadansa yetkili serviste montajı özenle yapılmış değişmiş parçayı tercih ederim. İkinci el piyasası yoğun olduğu için yakın fiyatlı araçlarda hasar geçmişi olmayan ya da az olana insan yöneliyor ve fiyat avantajı arıyor. Bense hasar geçmişli araç alacaksam üç dört yaşını geçmemiş her şeyinin yetkili serviste kayıtlı olmasını ararım tercih etmem için. Şartları sağlıyor ise kasko fiyatından yüksek olmamak kaydıyla değerini vermekten çekinmem.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...